10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

@Run wouw bijna 10 kilo wat goed zeg!!! Mooi doorzetten meid, je gaat als een speer!!!
    @Janneke onze auto is ook net voor de keuring, en kregen ook even een leuke rekening. Gelukkig hadden we nu wat op de spaar voor het eerst, dus het pakt ons nu niet in de gewone beurs gelukkig. Maar ik weet wat het is om financieel moeilijk te zitten! Wat goed dat jij en je vriend weer samen zijn!! Wij zijn er nu achtergekomen hoeveel we echt vanelkaar houden en dat we niet zonder elkaar kunnen en willen. We zijn ook ineens heel anders, echt apart. Ik kan me nu ook niet meer voorstellen dat we dit bijna allemaal hadden opgegeven!
    @zijzei er is nu al meer rust in huis echt raar. Het is net of we beide ineen 100 graden omgedraaid zijn. Ik slaap ook ineens goed. Normaal lag ik de hele nacht wel wakker, nu ben ik binnen 10 minuten vertrokken en slaap ik ook de hele nacht door!!

Over me dieet, ik zat ook al te denken dat dat ook niet zo slim is voor me lichaam. Denk dat ik maar gewoon 2 shakes en 1 warme maaltijd neem, dat kan wel. Dan eet ik toch een keer mee met het gezin, en overdag hou ik me gewoon aan de shakes. Moet nog heel wat kilo's dus dat is nu me volgende doel!

Meiden succes vandaag zet hem weer op!!

2. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Janneke wat een rotdag hebben jullie gehad zeg.. Nou dan had ik ook die beker ijs niet kunnen laten staan hoor;)

Ja ik was het inderdaad van plan om mezelf te trakteren met 10 kilo. Maar ook ik vind het zonde haha dus ik ga nog 3 weken non-stop door.. wie weet heb ik dan de 15 al wel gehaald;)

Ohh kan niet w88 tot ik onder de 80 zit!

Troelala volgens mij zit hier nog een shaker die het zo doet.. weet zo haar naam niet meer maar je zou kunnen vragen hoe het daarmee gaat en wat voor maaltijden ze dan neemt?

Hier vanmorgen niks afgevallen.. ga er straks na het lopen wel weer opstaan, wie weet:p

En ik heb besloten dat ik mijn banner aan ga passen.. mijn nieuwe streef wordt 60 kilo. Anders ben ik bang dat ik het bij de 70 op ga geven als ik zie dat ik nog maar 5 kilo moet;) Ken mezelf veel te goed:D

Succes vandaag iedereen!

3. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Janneke: Ik snap best dat zo'n beker ijs op zo'n moment als geroepen komt, ik had hem in ieder geval ook buit gemaakt in jouw situatie! Sterkte meid en hopelijk zijn jullie snel uit de narigheid!

Troelala: Ga ervoor meid!

4. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Run: Je bent heerlijk gemotiveerd!

5. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Hier bijna -9 ! Moet nog 200 gram haha! Morgen is het eraf!

6. Troelala21

zijzei en rund wat gaan jullie goed meiden. Ben super trots op jullie. Ga mooi zo door!!!

7. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Thnx:)
    Heb je al besloten wat je precies gaat doen?
    En komt er nu ook weer een afval-ticker onder je naam?:)
    Vind t altijd zo leuk om te bekijken haha.

8. Troelala21

ja modifast shakes met avondeten. Hoop alleen dat ze lekker zijn! Welke smaken heb jij?

Ja er komt dan ook weer een banner onder me naam!

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb ooit modifast gedaan... dat waren van die poeders die je moest aan maken met melk.. als ik er nu aan denk ga ik nog kokhalzen!!

ik vond altijd van slimfast de chocoladeshakes (blikjes) goed te doen.. maar die bestaat niet meer.. :( ik heb van atkins en volgens mij van modifast nog geprobeerd laatst maar ugh.. jakkes.. krijg ik echt niet weg. dus niks voor mij..

maar echt wat gaan jullie waanzinnig hard!!! super man!

o en troela! Ik denk dat je dat wel aankan! en als je is een keer een avond niet met je maaltijd uitkom. of jullie eten echt ongezond of zo. kan je toch altijd een shake pakken met iets kleins?

10. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Troelala ik lust alleen de vanille shakes en pudding en de repen.. die andere smaken ga ik echt van kokken.
    Ik heb t geluk dat ik variatie niet belangrijk vind, anders had ik t niet volgehouden.

Succes ermee, proef eerst wat voordat je een voorraadje koopt trouwens. Niet iedereen lust t:)

Wanneer begin je?

11. Troelala21

hm zat aan de chocolade shakes te denken, ben niet zo voorstander van vanille.....maar deze shakes moet je toch ook met water aanmaken en niet met melk? weightcare moet je met melk aanmaken en die krijg ik ook niet weg, heb hier nog bussen staan.....

waneer k begin? hem even denken......

12. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ja ik maak het met water aan, staat ook op de verpakking. Je hebt ook kant en klare shakes. 1,99 p.s. Die kan je ook eerst proberen. Weet je zeker dat er geen klontjes in zitten

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ok nee zit ik helemaal met rillingen brrrrr:):):D:D:D

14. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Whahahahahaha ja daar heb ik nogal s last van met die poeders bleghh:D Daarom koop ik dus altijd kant en klaar! Kan helaas met de pudding niet maarja dan sta ik gewoon 5 minuten te schudden:p

15. Troelala21

klontjes krijg je niet als je het in de mixer gooit en koud hebt. Als je lauw water of lauwe melk hebt dan gaat het klonteren en dat is echt niet lekker brrrrrrrrrrrrrr.....Maar als je alles los koopt dan ben je meer kwijt dan zo'n pot weer...

16. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik heb de shakes van weight-care volgens mij, met melk.. Ik vind het prima te doen, vooral even opkloppen met een garde.. dan is het net een echte milkshake :D

Ik ben vandaag goed bezig geweest, 2 shake en normale maaltijd.
    Maarr.. ik ga het financieel even weer moeilijk krijgen, auto is gelukkig wel opgelost, bij de eerste garage was het 800 euro en nu een garage gevonden die het repareert voor 400!
    Maar goed, ik ga dus maar afstappen van de shakes, want dat is mij even te duur.. Ik had 2 blikken met korting, maar kan nu geen goedkope blikken meer vinden, dus.. ga nieuwe planning maken.. Dan wordt het gewoon een bruine boterham met kaas ofzo, moet toch ook lukken.. Wel jammer, misschien eerdaags wel weer aan de shakes.

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Janneke caloriechecker.nl een optie?
    kan je geen shakes via MP vinden goedkoop bijv?

al die dingen die jullie lusten in die shakes vind ik zooo goor.
    maar ik lust dan ook geen milkshakes.. of vanille... dus ja lastig vind. dus blijf lekker op mijn calorien letten.

goede dag vandaag...

ellen hoest verder?

troela weet je al wanneer je gaat beginnen?

18. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Ik vind de kant en klare shakes van weightcare echt goed! En dan de smaken appel/yoghurt en bosvruchten/yoghurt! Maar ja het goedkoopst kon ik het halen bij de Hoogvliet en waren ze nog 1,70 p.stuk. Is goedkoper dan wat ik nu doe, dat wel.

19. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Nou dames op 2 ons na was ik vanmiddag 10 kilo afgevallen.
    Heb me net misselijk gegeten aan een reep chocola haha zoooo slecht maar die was wel vet lekker:D
    Ik ga nu een blikje cola nemen met misschien nog een bakje chips ofzo. Morgen weer shaken!;)

Voel me nu nog niet schuldig, morgen waarschijnlijk wel.. had t me nog wel zo voorgenomen om het niet te vieren! Komende dagen niet wegen.. dan ist er zo weer vanaf:D Slaap lekker iedereen!

20. Troelala21

ik heb hier nog 2 blikken staan, 1 van aardbei en een van chocola. Uit de aarbei mist maar 1 shake, dus daar kunnen er nog 17 uit, en uit de chocola nog 18 zit helemaal dicht! Ik krijg ze niet weg brrrr.....

Deel Deze Pagina