10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Bijna 3 wk, nog niet eens zo ontzettend lang. Maar sinds ik met de repen mocht beginnen, lijkt het ineens te zijn omgeslagen. Kon ook niet meer naar het toilet, heel vreemd.

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb meer gelezen dat ze met repen slecht naar de toilet kunnen.
    verder klinkt het als zware ketose waar je in belande. volgens mij had troela het zelfde (zij noemde het een hyper. maar volgens mij is het ketose als ik het zo hoor)

groot gelijk dat je nu stopt. ik zou idd op een andere manier verder gaan want die eerste 10 zijn er mooi al af! goed zo doorgaan. het zal misschien iets langzamer gaan maar hallo als je er nu in 1 mnd nog 5 af hebt doe je het super snel!

volhouden.

3. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Zijzei, logisch dat je ermee bent gestopt. Had ik ook gedaan als ik jou was. Miss scheelt het inderdaad als je iets meer calorieen binnenkrijgt. 500 is ook wel heel extreem natuurlijk.

Ik begin morgen weer. Heb een paar dagen flink lopen snaaien, 2 pizza's achter de kiezen en flink wat chocola;).
    Heb nu mijn shakes koud staan. Fles water staat weer klaar en ik ga de komende 3 weken alleen maar shakes nemen. Geen repen.
    Weegschaal staat de komende 3 weken ook in de kast, als ik het volhou! Wil niet weten hoeveel er weer aan zit van de afgelopen dagen en wil het een leuke verrassing houden voor over een paar weken!

IK GA VOOR DE VOLGENDE 10 KILO!!!!!!!!!!!!!!

Suus welkom nog trouwens;)

4. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Goed zo Run!
    Mijn man zei ook anders pak je maar de shakes van weightcare en neem je er daar drie van op een dag. Ben je net zoveel kwijt, maar het smaakt nog een beetje en je krijgt iets meer binnen.
    Maar ik denk dat ik 2 shakes en een lichte maaltijd ga proberen.

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik denk dat het op zich heel goed is voor je om nu iets bij te doen hoor zijzei. want nog 10 kilo zo lijkt me niet gezond. als je nu weer bijv 5 kilo iets langzamer afval en je gaat dan nog een ruk maken lijkt t me beter voor je lijf.. ook mbt het bijtrekken van je huid..

komt vast goed met je!

6. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Dank je Cherie: You make my day met je lieve woorden!

7. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ja daar is Cherie heel goed in!

Zijzei ik denk ook dat het beter is om nu ietsje langzamer te gaan. Waar ik 5 á 6 weken over gedaan heb, heb jij in 2 á 3 weken gedaan he..
    Volgens mij zijn de shakes van weightcare nog goedkoper ook dan cambridge of niet?

Ik ben best benieuwd hoe het de andere dames afgaat met Cambridge. Valt me op dat dit nu al de 2e persoon is die zich niet goed gaat voelen met die shakes.
    Gelukkig heb k daar met modifast (nog) geen last van.

Troelala al begonnen?

Cherie hoe gaat het bij jou? Alweer gewogen/gemeten?

Hier de eerste shake alweer achter de kiezen.. fles water staat voor mn neus, we gaan er weer voor!

8. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Jeetje meis wat schrikken ik had het ook hoor. Dan geen blauwe lippen maar ik had ook last van zware ketose. Ik voelde me heel raar en echt niet goed, had al bijna 5 liter water op maar nog het gevoel dat ik droog was, was ineens zwaar saggie, en voelde me echt raar en verdoofd. Geen gevoel meer in me mond, tong enz.... me man heeft me toen ook meteen een avondmaaltijd gegeven en ik mocht er niet meer aan. Nu heb ik hier de modifast shakes, ik ontbijt smorgens gewoon mee en dan neem ik de rest van de dag 2 shakes. Hoop hier ook wat mee kwijt te raken, al is het maar 10 kilo. Dan heb ik toch maar weer een mooie stap gemaakt. Ik probeer dit een week, word het niks dan stap ik maar weer over op sonja bakker. Daar kan ik ook 20 kilo mee afvallen moet me alleen dan echt weer even tot die verplichte menu's zetten....

9. Troelala21

Zo ook maar eens weer een banner gemaakt helaas wel weer wat zwaarder dan ik was maar goed is ook me eigen schuld. Heb het weekend ook wel heel asociaal gegeten. Vanmorgen heb ik licht ontbeten met me gezinnetje voor de rest drink ik vandaag 2 shakes, en heel veel water. Hier hoop ik toch me eerste 10 kilo mee kwijt te raken. En daarna hoop ik nog eens 10 kilo of met de shakes of op de normale manier.....

succes meiden zet hem op vandaag!!

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Goedemorgen..

aaah... lief van jullie dames! voel me helemaal verlegen..

Ik heb nog niet gewogen (leugen.. maar telt nog niet:D) of gemeten.. morgen denk ik. ik heb constant dat er niks af gaat en dan ineens -1 kilo:D dus ik zie wel...
    moet nog een naam voor ej en ik kom nu op wildrund:D hahaha..... go for it girl!

troela succes meid ik hoop dat het lukt zo!

11. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Dames, mag ik misschien met jullie meeschrijven? Ik 'ken' Cherie van een ander topic maar daar is het erg rustig. Ik vind het wel leuk om ergens mee te schrijven.

Ik wil graag vier kilo kwijt maar weet nog niet hoe ik dit ga doen. Ik denk dat ik dat ga doen door gewoon gezond eten maar soms twijfel ik over shakes omdat dat zo snel gaat. Maar als ik dan zie dat Zijzei zo'n vervelende ervaring had en Troelala ook dan twijfel ik erg. Wat denken jullie?

12. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    De shakes van weightcare zijn idd nog goedkoper ook! Als ik er daar 3 van op de dag zou nemen kom ik op 35 euro per week. Bij CB zat ik dan al op 50euro. Ik heb er nu een (shake) op, lekker 2 koppen koffie genomen, waardoor ik weer eens naar het toilet kon, wat een opluchting zeg haha! Vanmiddag ook een shake en vanavond een lekkere groene salade met waarschijnlijk vis. Kijk er al naar uit haha!

13. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Was vanmorgen ook gewoon 1,5 kg zwaarder :-0 !! Dat van 2 kleine avondmaaltijden.... Maar ja alles wat nu binnenkomt wordt weer opgeslagen natuurlijk.

Troelala: Blijf jij die vieze ijzersmaak in je mond houden>?

14. Troelala21

Ik ben helemaal niks aangekomen door normaal eten nadat ik gestopt ben heel raar....wel heb ik een hele tijd normaal kunnen poepen terwijl ik normaal konijnen keutels heb haha.....

Die ijzersmaak duurt 2 hooguit 3 dagen dan ben je die wel weer kwijt. Je mond moet weer even wennen aan normaal eten. Mijn mond was zelfs verdoofd een paar dagen voelde gewoon niks meer. Het duurt even maar je normale smaak en het echt proeven komt weer terug!

15. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Oh gelukkig haha!

Mijn menu vandaag:
    Ontbijt: Shake WC
    Lunch: Shake WC
    Diner: Sla met groente en een biefstukje.

Heb al 3 kopjes koffie op en 1 liter water, maar daar moet ik nog even wat meer van drinken!

Henkiepenkie: Welkom! Ik was in 1 week 4 kg kwijt met CB, kreeg pas deze week last (3e wk). Maar als je stopt worden je reserves ook weer aangevuld, dus voor 4 kg zou ik inderdaad gewoon gezonder eten en meer sporten. Dan heb je resultaat dat gelijk blijft.

16. Henkiepenkie

Zijzei: Dank je! Je hebt inderdaad gelijk, maar ik vind het moeilijk. Weet ook niet zo goed wat ik aan moet houden, maar ik ga wel eens rond kijken op internet. Ik ga geen heel streng dieet doen denk ik, dat zal ik toch niet vol houden.

17. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Koolhydraten laten staan kan al heel veel helpen. Dus geen brood, aardappelen, pasta en rijst. Daar ga ik het nu ook mee verder proberen. Dan kan je nog steeds normaal eten, maar let je al gelijk goed op!

18. Henkiepenkie

Ok, en wat eet jij dan in plaats van brood? Ik dacht daar ook aan, omdat ik dan ook automatisch koek en snoep moet laten staan. Maar crackers bevatten ook koolhydraten. Eieren, yoghurt ofzo?

19. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Zo daar ben ik ook weer.. was even te druk met snoepen en een nieuwe baan krijgen :D :D :D
    Weekend een verjaardag gehad en toen dus wel beetje gesnoept en die dag normaal gegeten..
    Niet aangekomen.. Ik weeg nog precies hetzelfde.
    Vandaag weer begonnen, ik kwam opeens weer blikken weightcare tegen voor 7 euro! Duss toch weer eentje gekocht om mn nieuwe baan te vieren :)
    Vanmiddag eerste shake weer op, straks normaal avondeten en morgen ga ik een paar dagen 3 shakes per dag doen. En dan weer een normale avondmaaltijd tussendoor..
    Ik wil dat er weer ff wat af gaat! :)
    Troela als je over een week of 2 die blikken nog hebt dan wil ik zel alsnog wel van je overnemen ;) Maar als je ze eerder kwijt bent dan heb ik gewoon pech natuurlijk.

20. Troelala21

sorry meid, ze worden zo opgehaald.....anders had je ze zo over kunnen nemen! Ik vind de shakes van weightcare helemaal niet lekker, vind ze veel te dik...Of ik maak ze verkeerd? maar ik kreeg hem haast niet na binnen laatst. Heb nu de shakes van modifast zal daar morgen mee beginnen. Zou eigenlijk vandaag maar er kwam weer vanalles tussen haha....

By the way gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

Deel Deze Pagina