Dank je wel Ik ben nu op dag 10 van cb en bijna 5 kg kwijt. Ben benieuwd hoe mijn lijf gaat reageren als ik zo de verschillende ervaringen lees....? Tot nu toe gaat het goed alleen ben de shakes al behoorlijk zat. Las net dat iemand nog shakes van weight care zoekt. Heb ook nog twee nieuwe verpakkingen staan...... dus als iemand het voor een schappelijk bedrag wil overnemen hoor ik het graag
Hey hey ja ik ben aan de weight care.. anders moet je maar even PB-en wat je er voor wilt hebben Ik heb uhh niet zo veel te besteden Troela geeft niet hoor, dat had ik al wel beetje verwacht En thnx, ben ook echt superblij met mn nieuwe baan, maandag lekker beginnen, heerlijk na 2 maanden thuis te hebben gezeten! Net nog even wraps met gehakt gegeten, vanaf morgen volledig aan de shakes. Net van de oppas nog wat losse shakes en repen gehad, zo lief Dus komende 2 weken kan ik er wel weer tegenaan!
Henkiepenkie welkom! Janneke ben blij voor je dat je nog door kan gaan met de shakes, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Troelala succes morgen! Hoop dat je de shakes lekker vindt Hier vanmiddag toch ff stiekem op de weegschaal gestaan.. 2 kilo erbij pff nja is er wel weer zo vanaf. Nu staat ie weer in de kast Vandaag is goed gegaan, 3 shakes op en mijn 2e 1,5 liter fles met water bijna leeg. Lopen word m voorlopig denk ik nog niet vanwege het rotweer.. Ook nog totaal geen zin om te bewegen haha. Nou meiden succes morgen! En slaap lekker
goedenmorgen meiden! Net me eerste shake op en wat was ie heerlijk!!!! Had ik dit maar eerder gedaan! Toen ik hem open deed en eraan rook dacht ik gadver als ie net zo vies smaakt als dat ie ruikt dan word dit niks. Maar ik nam een slok, en hij was echt heerlijk! Ben blij dat ik de chocola heb genomen! Als vandaag goed gaat, dan bestel ik nog een volgende voorraadje haha....Ik wil toch proberen 10 kilo hier ermee af te krijgen, liefst meer maar goed 10 ben ik al heel blij mee want dan zit ik alweer in de 80. EN dan ga ik dan denk verder met een nieuw boek van sonja die ik nog niet heb gedaan, of de shakes als ze me heel goed bevallen haha......maar goed kijk maar niet te ver vooruit want dat werkt bij mij niet..... Op na de eerste -10 kilo!!!!! @janneke wou dat k eens een baan kreeg ben al jaren bezig met een baan maar word maar niet aangenomen word er best moedeloos van. Niet dat we het hard nodig hebben, zo redden we ons ook wel als we opletten, maar een extra centje is toch altijd lekker. Plus dat ik dan ook eens uit huis ben....Maar goed we gaan gewoon door, komt hopelijk vanzelf wel! @rund de chocola vind ik heerlijk!! Koop geen andere smaak hou het mooi bij deze haha..... meiden heeeel veel succes vandaag weer zet hem op!!
Troelala: Kijk dat is een goede start! Op naar de -10 dan maar! Hier ook vandaag weer 2 shakes en vanavond een boerenomelet! Met veel water...hahaha! Gisteren helemaal netjes aan alles gehouden, komt manlief met een zak paprika chips naast me zitten op de bank.... Oeps, heb ik ook een paar van op, nu heeft hij de zak leeg gegeten dus daar hoef ik niet meer bang voor te zijn, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij dit elke avond doet he?!
Mijn man is net zo haha. Maar het rare is dat ik me daar niks van aantrek, hij kan lekker voor me zitten snoepen maar het deert me niet. Het enige waar ik voor moet oppassen is over een dag of 5 dat ik niet teveel na het normale eten ga verlangen want dat is de valkuil bij mij dus. Maar ik wil echt de -10 gaan halen, dus ik moet heeeeeeeeeeel streng voor mezelf zijn haha......
Jeej, ben blij dat je die shakes lust Inderdaad, op naar de -10!!! En een baan.. ja ik heb nog weinig te klagen met mn 2 maanden WW, maar ja.. ik moet echt wel, ik heb laatste 2 maanden 900 euro WW gehad en moest daar van rondkomen, dat was niet echt leuk. Nu zal ik ook niet heel veel meer verdienen, uurloon vind ik eigenlijk schandalig laag in vergelijking met wat ik gewend ben.. maar ja.. ik houd er in ieder geval meer aan over.. En mijn vriend en ik wonen nog niet samen, we hebben laatst toch weer wat problemen gehad en daar wacht ik toch liever nog even mee.. maar ja.. hij zit ook zonder werk en hij moet nu ook rondkomen van mijn geld.. Schiet lekker op... Nou ja hij heeft wel WW aangevraagd, maar voor dat dat eenmaal rond is.... Maar kan me ook wel voorstellen dat je er na jaren ook gewoon wel eens uit wil.. Ik vind het ook echt fijn om te werken, dan waardeer ik de vrije dagen veel meer dan wanneer ik hele dagen thuis zit. Naar wat voor banen zoek je?
Normaal trek ik het mij ook niet aan als hij zit te eten, maar nu was het te uitnodigend haha! Vandaag gewoon weer lekker verder!
Ik ook, scheelt weer!! Nu op na de -10!! We leven met zijn 5en van mijn man zijn inkomen en we kunnen daar van leven hoor, maar een loon er extra bij zou zeker fijn zijn! Ik zoek gewoon een baan in de supermarkt, of als verkoopmedewerkster in wat voor winkel dan ook....Ik heb helaas geen diploma dus een "echte" baan zit er voor mij niet in. Wil ook wel de verzorging in maar dan moet ik eerst een diploma halen en voor hetgeen wat ik wil moet ik 2 diploma's halen. Op zich niet erg maar dan wacht ik even tot me jongste eind dit jaar op de basisschool zit dan heb ik daar geen onkosten aan, plus een baan zou wel makkelijk zijn dan is de opleiding ook te betalen...
Zo ik heb net me 2e shake op. Heb nog steeds geen honger en hij was zeker weer lekker! Vanavond nog 1 en dan heb ik de eerste dag erop zitten, ben vanavond alleen dus ik ga maar vroeg op bed kan ik me ook nergens aan vergrijpen haha.....
Oh en troelala.. als ik dan 's nachts naar de plee moet van al dat water denk ik altijd.. ZO.. weer een ons lichter Als ik dan 's ochtends weer moet voel ik me altijd een stuk lichter Zit tussen de oren ik weet het maar geeft wel een lekker gevoel
Rundeeprunwild: Dank je voor je welkom! Troelala: Heb jij je gewicht veranderd? Ik dacht dat je gisteren veel minder kilo's af hoefde te vallen of ben ik in de war? Ik heb me toch een trek vandaag! Mijn menu heeft 1100 calorieen dus dat is genoeg. Ik moet echt wennen. Heb zin in boterkoek. En mars, en chips. Haha!
Ik zit vandaag op 1400 calorieen.. (ff nagerekend.. iets minder maar ik wil nog een appel en hou er rekening mee dat t iets meer was dus 1400 best netjes al zeg ik t zelf.) heb da afgelopen dagen wat laag gezeten dus kan geen kwaad vandaag..
Ja mijn uiteindelijke streven is de 65 te halen, maar ik hoop eerst de 10 kilo te halen. Dus dat heb je goed gezien!
Cherie: dat kan inderdaad geen kwaad toch, volgens mij is dat een mooi aantal, 1400. Troelala: Ik dacht al dat ik je verwarde met iemand anders. Ik had gisteren (al) echt moeite om het vol te houden. Werd vannacht wakker met een rommelende maag en vanmorgen was ik ook eerder wakker dan gepland, trek! Ik hoop dat ik volgende week wel wat gewicht kwijt ben anders is het echt moeilijk vol te houden. Daarom heb ik niet gewogen vandaag, als het tegenvalt zou ik gelijk stoppen. Mijn menu van vandaag heeft 1200 calorieen. Succes allemaal vandaag!
mijn weegschaal blijft ook maar op 95.5 staan heb geen zin om te snoepen maar ben wel geneigd om maar normaal te gaan eten.... Meiden succes vandaag zet hem op!
Troela je MOET echt stoppen met wegen. als jij die kilo's kwijt wil zul je moeten stoppen. je bent net 2 dagen bezig met opnieuw lijnen. als je nu 2 weken bezig was kon ik me er wat bij voorstellen... Ik was nu ook weer een kilo zwaarder.. ja jammer maar kon t verwachten. zit een hoop vocht bij door koolhydraten.. ga ik echt niet gelijk van van slag raken. want daar val ik al helemaaaaaaaaaal niet mee af.. Henkie.. das gelukkig maar ff dat je maag dan knort en trek hebt. 2 dagen dan is dat weg sterkte meis. ik moet vandaag overdag ook goed opletten want ik heb vanavond macaronie.