10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik kom denk ik rond de 1300 calorieen uit (waarschijnlijk iets minder) Net een kom bouillon op en ik zie dat Nina net wakker aan het worden eerst die wil denk ik lekker drinken...
    Daarna ga ik koken en lekker eten.

Tot straks!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Shania Naomi, welkom en succes

Hier drink ik alweer veel te weinig... ga dus maar even een glas water achterover gooien

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag meiden.

Zo, had een workshop op het werk.
    Werkelijk... om 10.00 stond er gewoon een schaal m&m's, drop en chocolaatjes klaar. Ik heb nergens aangezeten, wel 1 dropje genomen trouwens. Maar die zal het hem niet doen.

@Shania, ik denk dat het maar net is hoe jou lichaam reageert op dit aantal kcal. Ik vind je dag er wel mooi uitzien, je kunt altijd aanvullen met yoghurt als je nog trek hebt.

@Wieneke, mooi dagje hoor, en dus voor het eerst sporten. Wat ging je ook alweer doen? Sux6 in elk geval.

@Elsie, ook een mooi dagje!!

@Kaatje, hoe het gaat het tot nu toe? Je dagje ziet er mooi uit hoor.

@Zustertje, werkse!!!

Mijn dag:
    O: 2 boterhammen met 20+ smeerkaas.
    T: schaaltje wortelen, 1 dropje, thee.
    L: 3 boterhammen, 1x 30+ kaas, 1x chorizoworst, water.
    T: warme chocolademelk, appel.
    A: aardappelen, rode bietjes ik denk een cordonbleu,
    T: ontbijtkoek, koffie.

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Knap dat je al het lekkers hebt kunnen weerstaan!

Helaas niet kunnen slagen voor een sportbroek, morgen nog maar eens goed rondkijken!

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: Succes weer. Komt helemaal goed! Mooi menu… lekker rookworst.

@ MissXX: Welkom en succes met afvallen! Nog gefeliciteerd met de kleine!

@ Shania Naomi: Welkom en succes met afvallen. Ik moest aan het begin ook hel veel afvallen. Wat voor mij goed hielp was kleine doelen stellen. Eerst maar eens 5 kg en dan zien we wel verder… Ik houd een max van 1300 kcal aan. Maar het is aan het begin altijd zoeken wat het beste gaat. Is namelijk per persoon verschillend.

@ Zustertje: Mooi menu meid!

@ Butterfly: Erg is dat he? Hoe strenger je wil doen, hoe meer lekkere dingen er te vinden zijn.

Hier ging het qua menu gelukkig goed.

O: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    25 gram cruesli balans

T: 1 peer

L: 3 meergranenboterhammen met;
    20 gram leverpastei
    2 mandarijnen

T: 150 gram rauwe worteltjes

A: 2 bordjes erwtensoep

Totaal van 1150 kcal (ongeveer)

Liefs

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier het eten op, was erg lekker!

vanmiddag 3 ministroopwafeltjes gehad:) vanavond neem ik bij de thee een plak ontbijtkoek.

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Heej meiden!
    Hier een druk weekend gehad dus geen tijd om eerder te reageren.
    Heb dit weekend tussen de 1500 en 1600 kcal gezeten op zaterdag en zondag. Vandaag weer 1300.
    Morgenochtend weer sporten, net als woensdagmiddag en zaterdag. ;) Probeer toch zeker 3 keer in de week te sporten.

Heb deze 2 dagen wel meer last van kwaaltjes. Gevoel ongi te moeten worden terwijl ik vorige week mn ei heb gehad. Misschien hoort dit wel bij een innesteling.. Spannende 10 dagen nog te gaan dus tot testen!
    Ondertussen blijf ik stug doorgaan met afvallen. Alhoewel dit nog steeds niet erg opschiet. Komt denk ik doordat ik nu meer spieren opbouw door al dat sporten. Aan het eten kan het niet liggen denk ik.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo schrok me rot toen ik zag hoeveel calorieën er in rookworst zit. 600 ! en dan had ik nog de magere variant. Geen idee hoeveel ik er van op heb. Heb het in stukken gesneden en door de hutspot gedaan.

Verder netjes aan mijn menu gehouden. Vanmiddag alleen een energiedrank en matese extra gehad

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Ik heb altijd runderrookworst. Zitten minder calorieen in. En ik vind m (bijna) net zo lekker!

10. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    @Kaatje, schrikken altijd he als je dan ff zo'n etiketje leest. Sta ook weer etiketjes te lezen in de winkel en laat zo soms bewust dingen liggen. Rookworst is wel heeerlijk en moet een keertje kunnen toch?

Ik zag een heleboel mooie menuutjes langskomen, geeft mij weer inspiratie voor lekkere tussendoortjes. Zag worteltjes bij iemand staan als tussendoortje, jummie!

En ook nog iemand die ook (nog) borstvoeding geeft. Mijn meisje is bijna 10 maanden en ik geef ook nog twee keer per dag BV. Heerlijk vind ik het en mijn meisje gelukkig ook hahaha!

Vanavond lekker wezen sporten, pfff ging kapot! Heb er bijna 4 weken uitgelegen met een erfenisje van mijn bevalling. Bekken stond helemaal scheef en gekanteld en moest ff op zijn plek worden gemanoevreerd. Dit ging niet zo lekker omdat de spieren er rondomheen gewend waren geraakt aan een verkeerde stand en het dus elke keer weer scheef trokken. Gelukkig nu weer nagenoeg pijnvrij.

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Gisteren goed vol kunnen houden gelukkig, alleen het water drinken gaat me niet zo gemakkelijk af, gisteren maar anderhalve liter gehad.

Heb nog niet naar buiten gekeken, maar hoop dat het droog is, dan ga ik lekker op de fiets naar het werk.

12. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Goedemorgen dames,

even een kort berichtje, moet aan het werk. Het sporten was erg zwaar gisteren! Vanavond ga ik weer.
    Mijn menu vandaag is zo rond de 1300 kcal weer, als ik vanmiddag tijd heb typ ik het even uit. Veel succes allemaal vandaag! -sorry voor dit ego berichtje!-

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

straks even op de fiets weg samen met sam, auto is bij de garage dus dan moet je wel haha! sam wel goed inpakken want het zal wel koud zijn voor op de fiets.

menu:
    O: 2 crackers 1xsmeerkaas 20+ 1xappelstroop glas water kopje thee.
    T: kopje thee flesje water schaaltje aardbeien.
    L: 2 boterhammen 2plakjes ham gekookt eitje en komkommer of tomaat glas melk of optimel.
    T: kopje thee glas water fruit.
    A: zuurkoolschotel.
    T: kopje thee ?

14. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik zat gister rond de 1200 calorieeen heb nog wat fruit erbij gedaan namelijk. Vanmorgen was ik 1 kilo lichter wow!! (is allemaal vocht weet het) maar het heeft lang geduurd voor ik de wijzer weer na beneden zag gaan. Nu ga ik voor de rest van de week niet meer wegen want stel dat ik iets bij kom door wat ook maar dan zakt de moed me weer in de schoenen dus ik ga gewoon netjes volgende week maandag weer wegen, maar ik ben wel al blij met de 1 kilo haha.......Nu volhouden. Het moeilijkste komt nog heb vandaag een verjaardag en we eten daar ook. Dus ik moet me echt in gaan houden vandaag maar het gaat me lukken!

zal zo me menu nog even neerzetten!

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

zo mijn menu van vandaag;

O; 2 crackers met smeerkaas en een glas melk
    T; 1 appel en 2 manderijnen
    L; 3 bruinbrood met chocohagel en smeerkaas, cup a soup kip
    t; 1 sultana koekje
    a; aardappels/andijvie en een heel klein stukje rookworst

veel water en thee drinken en dan kom ik weer rond de 1200 hoop dat het goed is zal misschien net iets meer of minder wezen hangt van het avondeten af. Maar voor de rest probeer k overal vanaf te blijven op de verjaardag....

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Shania Naomi: Heel veel succes op de verjaardag. Gaat vast helemaal goed komen. Super dat er een kilo af is. :D

@ Ink: Jeetje... dat klinkt niet fijn. Gelukkig gaat het nu een stuk beter en kun je weer lekker sporten.

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Dag meiden!
    Weegschaal was lief vanochtend, zat op 89.1!
    300 gr eraf dus... eindelijk gebeurt er wat na het sporten en letten op de cal.

Weet nog niet precies wat m'n menuutje vandaag is.
    Die drop ik later wel!

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

net even calorieen berekend voor vandaag komt uit op 1124, erg netjes toch?

net een stukje gefietst met sam, moest even naar de winkels is heen 10 min fietsen en terug ook, had de buggy aan de fiets hangen dat maakt het dan wel wat zwaarder fietsen, en sam ook nog voorop.

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Sitalita: Super dat er beweging in de schaal zit!

Weegschaal was lief vanmorgen. Sinds afgelopen donderdag is er 9 ons af! :D

Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    1 peer erdoor

T: niks

L: 1 bruine pistolet met;
    15 gram leverpastei
    1 beker optimel drink
    2 mandarijnen

T: 1 banaan

A: 250 gram zuurkoolstamp
    1 sauslepel magere jus
    100 gram appelmoes
    1 rundersaucijs

Totaal van 960 kcal… beetje laag. Maar even kijken hoe ik het nog ga aanvullen.

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hey meiden,

Meeste kennen mij wel ;) denk dat ik er ook maar weer eens streng voor moet gaan,gaat niet zo goed namelijk al heb je dat natuurlijk zelf in de hand. Waarschijnlijk kom ik mij dan hier bij voegen bij jullie.....

Deel Deze Pagina