10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussion in 'Algemene clubs' started by butterfly24, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Vocht? weet niet ik heb niet veel gedronken gister maar het kan! 2,1 kg in 1 week zou mooi zijn. Oh ik snoep normaal de hele dag wel door haha, alles wat ik vind gaat in me mondje....

2. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Hoi meiden zit er ff doorheen:(
    Vanmorgen was ik weer begonnen met volle moed maar toen begon de kleine te huilen en is niet meer gestopt:( Heb van ellende een pak koekjes leeggegeten:(
    En k ga vanmiddag een broodje grillworst halen om mezelf te troosten:)

Morgen ga k wel weer beginnen hoor..:)

Willen jullie trouwens ff op mn meisje stemmen met baby v.d. maand:) Alvast bedankt:)

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Nee Rundeeprunwild, ik had gisteren ook zo`n moment, je gaat NU je knop omzetten!
    geen grillworst!!!!!!!!!

anders ga ik niet stemmen:D

Kun je niet even een blokje om met dr of even naar iemand op visite, dan verzetten die kleintjes kun zinnen ook wel. en heb jij ook wat afleiding.

4. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Oke beloofd:)
    Ga wel een rondje rijden in de auto na dr volgende fles;)

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik sta nog steeds in twijfel haha. Ik moet vanmiddag boodschappen halen dus dan zou ik eventueel ook na de etos kunnen voor die aanbieding van modifast. Ik weet alleen niet of ik het wel volhou om alleen maar shakes te drinken weer. Moet mezelf echt een beste schop onder de kont geven wil ik dat gaan doen!

6. Ons Kleintje

je kunt ook een combi doen, en als je merkt dat dat niet werkt, overgaan op alleen modifast.

7. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ons kleintje goed bezig hoor! ik ben alleen bang dat als ik er bij ga eten ik het zeker niet volhou hahahaha..

Run.. aaah.. wat erg dat je meisje de hele ochtend gehuild heeft.. och ik kan er ook zo slecht tegen als ze zo ontroostbaar zijn!! maar idd volhouden joh!!! het lost ook niks op behalve dat jij je dan ook nog rot voelt...

Hier gaat het tot zover goed.
    vanochtend kant en klaar shake op vanmiddag zo'n zakje.. o wat gooor!! heb m weg gekregen wil even kijken hoe ik dat verder doe of ik t wel gewoon weg krijg zonder verder over mijn nek te gaan... Tis wel iets goedkoper en iets minder calorieen die andere wel iets meer.. maar ja.. uiteindelijk gaat t maar om 130 calorieen per dag.

heb om half 3 wel een kopje bouillon gepakt voor t zout... was wel lekker. kinderen hadden lekkere lunch tussen de middag had er best moeite mee om niet te proeven enzo.. maar ben sterk geweest en heb er niet aangezeten. probeer echt te denken wat is nu 1mnd op de rest van mijn leven...

nu knort mijn maag wel echt.. dus krijg nu wel honger maar goed. zo nog maar een halve liter water pakken (zit nu op 1 liter) en dan gaat t goed. hoop dat ik iig tot maandag redelijk doorkom daarna zal het wel soepeler gaan.

moet al aardig plassen dus ook mijn vocht raak ik al kwijt morgen maar eens wegen en als start gewicht van deze mnd gebruiken.

8. Ons Kleintje

@cherie, uiteindelijk moet je ooit toch terug naar een beheerst eetpatroon;):D
    dat is voor mij ook wel een beetje een reden,
    maar ik merk nu al dat wanneer ik iets gewoons van mezelf mag eten, ik het al veel meer waardeer. en dat ik normaalgesproken waarschijnlijk het gevoel dat ik iets gegeten had, negeerde.
    Volgens mij had ik beter aan protiplus kunnen doen. Maar ja, zo werkt het ook wel.

boullion neem ik ook, echt superlekker!
    wat nemen jullie nogmeer? ik neem 2 koffie op een dag, veel water en soms thee. Normaalgesproken dronk ik nooit meer thee of water.
    ik moet ook zoveel plassen haha!

Is er veel verschil tussen zo`n kant en klaar product en ingedroogd?

9. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Is ook zo maar als het goed is ben ik dan al wat kwijt. en ik val niet zo makkelijk af. ben al 1 mnd bezig met 1200 calorieen en was nu eergister 1 kilo kwijt (wisselt wel wat hoor.. maar dan er af dan er aan..)
    Ik hoop morgen die 1ne kilo vocht wel weer kwijt te zijn dan was ik er dus 2-2,5 kwijt. dus schiet niet op iig..

streng zijn werkt voor mij gewoon wat beter.

t verschil tussen kant en klaar en intenstive is sowieso 130 calorieen op het dagtotaal. maar denk dat ik die voor de smaak maar op de koop toe neem.. want ik vind dit niet zo lekker...
    heb zitten kokhalzen als ik dan maar mijn neus dichtdoe krijg ik het net weg.. maar ja. weet niet hoe lang ik DAT volhou.

ik drink redelijk wat koffie verder water en bouillon. misschien ook wat thee in de toekkomst maar ben niet zo'n thee fan. zeker niet met een lege maag. verder s'avonds glaasje cola light.

denk dat als ik iets van mezelf mag in de toekomst ik een cracker of zo pak. maar voorlopig ga ik dit proberen vol te houden.

10. Ons Kleintje

ik heb zo`n banner gemaakt, zullen we allemaal een nemen? lekker overzichtelijk! en motiverend:p

@cherie, je valt niet zoveel af inderdaad, lijkt me lastig om het dan vol te houden! welk dieet deed je dan dat je 1200 mocht?

11. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ik heb calorrieen geteld... eerst leek het wat te doen (vocht waarschijnlijk) om vervolgens gelijk weer te blijven hangen.
    en ik had gemiddeld echt 1200 calorrien.. de ene keer wel iets meer de volgende keer iets minder..
    ach ja het zij zo

12. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Heee meiden.. tijdje niet meegeschreven, sorry! druk druk druk...
    Gisteren was mijn weeg moment weer. Pondje er vanaf maar. :( Maargoed dat kon een aantal redenen hebben..

1: ik houd behoorlijk wat vocht vast omdat ik ongesteld moet worden
    2: stoelgang is vrijwel.. niks momenteel. Heb iets er voor gekregen wat het zou moeten verhelpen.
    3: ik drink te weinig.

Maargoed al met al: ik ga mijn 4e week in nu en ben toch al 8 kg kwijt! :D

Wel ook weer zwaar gehad hoor..pff.. moest een taart maken voor mn beste vriendin, 3laagse taart met witte chocolade - frambozen creme vulling. My god wat rook die creme heurrrlijk! :x

en op de verjaardag zelf, natuurlijk.. allemaal hapjes en drankjes. (eerste keer dat ik "uit" was tijdens mn dieet"

maargoed geen kruimel genomen!

13. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Knap hoor Iris. Ik hoop voor je dat je in ieder geval binnenkort weer normaal naar de wc kan. Dat lijkt me geen pretje!
    Ik vind dat je al veel afgevallen bent hoor, voor 4 weken. Hoeveel moet/wil je er in totaal?

14. Ons Kleintje

wat knap van je Iris, en 8 kilo! daar teken ik voor! Ben ik in 1 keer klaar:)
    hoevaak weeg jij je?

15. Ons Kleintje

vreemd, 1200 is echt weinig!

16. Ons Kleintje

Goedemorgen! de chocoladepudding is wel heeeeel erg lekker! Heb daar jammergenoeg niet zoveel van, want die waren op.
    iedereen veel succes vandaag!

17. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Goedemorgen lieve meiden...

Ik weeg nu 100 ongeveer. Ik weeg mezelf veeeeel te vaak, vanaf morgen gaat de weegschaal naar mn moeder haha! Wil de weegmomenten lekker bewaren voor bij m'n consulente.

Maargoed het is zo moeilijk om mezelf niet te vaak te wegen.. Aangezien ik zo'n kilo per 2/3 dagen kwijt raak lijk wel. Dus heel leuk om ff te spieken hoe ver we al zijn. :p

Mijn streef gewicht is 65 kg.

Maargoed, ik moet gewoon ff tegen die tijd kijken... Want ik ben wel zwaar, maar je ziet het niet zeg maar. Heel gek. :p Niemand zou zeggen dat ik zo zwaar ben. Dus ik moet gewoon ff op m'n uiterlijk af gaan.

Ik ben maar 163 cm, maar als ik dadelijk 65 kg weeg en dan vel over been ben... Vind ik ook weer niks haha. ;) Ik hoef echt geen maatje 34 of 36 te passen hoor. Ik wil gewoon een gezond BMI hebben, lekker in m'n vel zitten en er goed uit zien van de zomer in bikini natuurlijk haha. :D

Ik vind het hele dieet nu wel iets makkelijker vol te houden... Moet mezelf er zelf steeds aan herinneren een shake te nemen. ;) Vergeet ze soms bijna. Komt omdat ik euhh.. weer een beetje verliefd ben. :p Op mijn eigen man wel te verstaan!! hahaha. We hebben elkaar weer helemaal gevonden. :p Wat verliefdheids hormonen al niet met je doen he. ;)

(Het ging echt een behoorlijk lange tijd niet meer soepel tussen ons..)

Nou vandaag weer ff lekker trainen d.m.v m'n huishouden! :p Vanavond schrijf ik weer ff lekker mee! :)

Dikke kus! xxx

18. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hey nog ff een gekke vraag hoor.. Maar zou het niet leuk zijn als iedereen ff een foto'tje van zichzelf zou neerzetten? (voordat je op dieet ging, en nu ofzo. :p)

En meteen wat persoonlijker haha! :D

Ik ga wel als eerst ;)

Oke, het is geen full-body picture maar ik denk dat je het voornamelijk wel in m'n gezicht ziet:

m'n man, onze dochter en ik vorig jaar maart ongeveer: (109 kg)

19. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    en gisteren :p

20. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Is al goed te zien hoor Iris!
    Alleen wil ik wel graag een beetje "onzichtbaar" blijven voor eventuele meelezers, dus ik zet er geen foto op.

Share This Page