hoi, wat een verschil Iris, wat zie er mooi uit! en leuke foto van je gezinnetje! ik zet er ook geen foto op, vindt het fijn een beetje anoniem te zijn. Ben net gezwicht voor een bapao broodje...oops Hij moest op, mijn man is vegetarier en wat moest ik er anders mee? de koekjes zijn in elk geval weg, dus die verleiding kan ik niet meer. Ja arm zoontje, want ook zijn koekjes waren voor mama niet veilig en dus zijn die nu weg. Gelukkig zijn alle verleidingen inmiddels wel uit huis.
Mooi iris! je kan het zeker goed zien! Hier geen foto's hoor sorry! Henkie knuffel meid! zijzei hoe is t nu? onskleintje! foei! hahahah. ik ben gister gezwicht voor de avond maaltijd! whahaha. had een P-bui!! maar ben nu goed bezig al baal ik van die modifast intense gatver wat goor!! heb pas 1 flesje op en een bouillon.. ga zo maar wel een zakje nemen. en dan eventueel vanavond nog 1. maar ik zie zo op tegen die zakjes.. heb via internet 60! flesjes besteld. scheelde nogal hahahaha.. dus ik kan dan verder voort. die flesjes vind ik prima te doen. maar ja. ga die zakjes ook gewoon maar opmaken. (wist wel dat ik t goor vond hahaha) start gewicht met de zakjes hou ik op 75,6 toch een kilo meer dan t laatste gewicht dat ik gezien heb...
Dank je Cherie! Dames, ik lijn even tijdelijk door verschillende dingen niet. Als ik er weer aan toe ben zal ik me weer melden. Veel succes allemaal!
Ik ben trots op mezelf! tot zover gaat het vandaag erg goed. ik heb 2 shakes op en zou er nog 1 mogen. (heb alleen nog geen honger) verder heb ik wel een klein hapje kipfilet op en snijboontjes om de smaak van de gore shake weg te werken hahahaha.. maar was echt minimaal. en aangezien ik nog 1 shake zou mogen.. morgen wel maar 3 nemen. Verder heb ik een bouillonnetje op en 1,5 liter water. straks nog 1 liter dus ik ben goed bezig vind ik zelf. wel vond ik vanavond mijn koffie erg vies dus hoop wel dat ik mijn koffie en cola gewoon kan blijven drinken.. anders wordt t wel erug saai. morgen maar weer 2 van die gore shakes proberen weg te werken.. hoop dat ik daar snel doorheen ben.. nog 7....:S
@henkie, jammer, veel succes gewenst! @cherie goed zo! Ja die zakjes zijn zo goor dat je er wel om denkt dat je niet teveel gaat eten want anders moet je perse 3 van die zakjes om een doel te behalen haha! Ben ook trots op mezelf, ik heb echt niet veel (voor mijn doen) gegeten! Vanmiddag ging ik (onverwacht) naar mijn moeder en dus geen shake mee dus nu maar even eentje in mijn tas gedaan voor nood. maar ik ben wel een hele slechte modifaster Milkshake voor morgen staat al klaar, koud water in een flesje in de koelkast gezet, en garde zet ik ook alvast klaar. Rietje en mooi milkshakeglas.. moet goed gaan! wat ik vandaag heb gegeten: ontbijt: chocopudding Modifast, water, thee tussendoor: appel (pedagogisch verantwoord met zoontje) 1 koffie met melk, en veeeeeeel water. lunch: 2 bruine boterhammen met light boter en 3 plakjes kaas, half kopje melkdrank en water tussendoor: bapaobroodje, water avondeten: aardappelschijfjes 10 stuks, halve komkommer en 3 tomaten, driekwart gehaktbal. tussendoor: thee, water, kauwgom en verder neem ik helemaal niets meer.
Ik begin nu wel trek te krijgen... bleeeh.. wil geen shake pakken.... zou t mogen.. geen zin.. oo ik pak gewoon niks. zou ik 2 bouillonnetjes mogen op een dag?
Ons kleintje.. misschein kwestie van er in komen? maar vind t sowieso al super klinken hoor! goed bezig
ben benieuwd of er morgen wat af is. Vanochtend was er niets af, zelfs een beetje bij. 74,4 kilo. Vol houden cherie! 2, tsja ligt eraan hoeveel zout je hebt gehad vandaag. heb je nog wat groenten in huis?
Ik tel vandaag als dag 1 heb wel stukje kip nog gepakt. ik heb alleen restjes snijbonen staan... kan ik misschien wel pakken... ben maar aan de water en cola (light) gegaan. heb 1 bouillon op verder nog geen zout.
gewoon nu gaan slapen, de beste oplossing denk ik? haha Ga ik nu wel doen, met er om half 1 nog uit voor een fles en dan om 6 uur. tot morgen!
hoe oud zijn je kindjes ons kleintje? fijn dat je kleine zieke man nu eindelijk thuis is. wat een enorme ervaring zo drie kindjes die zo vroeg zijn geboren? had dat een medische reden?
Hoi vanochtend een aardbeienshake gehad met de garde geklopt, best wel lekker hoor! vanmiddag neem ik er weer 1, en straks even wegen.. @cherie dank je! Mijn oudste is net 3 geworden en de kleintjes zijn 9,5 maanden oud. De vroeggeboorten hebben geen aanwijsbare reden. Maar bizar was het wel.
Goedenmorgen meiden Moest echt even veel terug lezen haha....Mijn gewicht staat vandaag op 95 kilo en het rare is doe er helemaal niks voor. Ja eet gewoon gezond that's it...ben nu dus in zo 4 dagen 1.3 kilo afgevallen niet veel maar toch wat!! Als ik het op deze manier vol kan houden dan teken ik er voor. Moet ook eerlijk zeggen dat ik helemaal geen trek heb in snoep ofzo....Eet gewoon lekker smorgens wat, tussendoor lekker fruit, tussen de middag brood en savonds lekker warm eten. Het bevalt me best hoef me nergens aan te houden ofzo.....Dus ik ga gewoon door op deze toer en hoop er nog wat mee af te krijgen zo....ik heb hier nog wel zo 23 kant en klare shakes van modifast staan goed voor 8 dagen. Zit even te denken waneer ik die zal nemen. Ze zijn geldig tm 2013 dus ze kunnen ook nog wel even blijven staan haha..... Meiden succes vandaag zet hem weer op!
hoi dames, ik ga gestaag door maar weet dat ik volgende week zaterdag ga opbouwen, doel gehaald of niet maar ben er klaar mee. Streef gewicht is al wel aardig in de buurt hoor. Ben 7 kilo kwijt en wilde 10 kilo. dus kijken wat ik deze week nog kwijt raak. vooral de weekenden zijn lastig, vinden jullie dit ook? troelala, ik vind in 4 dagen 1,3 kilo wel veel hoor. helemaal als het ligt aan "alleen" gezond eten. inderdaad lekker zo door gaan. cherie doe jij cb? dan mag je maar een bouillonnetje hoor
Hee dames, Weet een van jullie hoeveel je kwijt bent aan het modifast intensive dieet, met alle shakes etc. voor die 4 weken? Volgens mij is dat best prijzig of niet? Nou ik ben ook begonnen, woog vanmorgen 83 kilo, dus toch al 2 kg eraf (niet in 1 dag hoor). Heb nu een Zumba dvd opstaan maar baby wil de hele tijd vastgehouden worden dus er is nog niet heel veel van gekomen Iedereen succes, weet uit het verleden wel dat het toch vooral een knop is die je om moet zetten.. Als ik een tijd niet gesnoept had dan vond ik al dat suiker ook niet echt lekker meer, maar het is een verslaving waar je eerst even van af moet kicken volgens mij. Ik ga het zwaar krijgen in ieder geval
Super hoor al 7 kg eraf! Ja de weekenden zijn inderdaad lastig, eten is toch ook vooral gezelligheid bij mij. Hoewel ik ook heerlijk in mijn eentje kan schransen Succes hoor!
de shakes en puddingen zijn nu in de aanbieding bij etos, 17,99 voor 2x 9zakjes, dus voor 6 dagen als je streng doet. Ik doe zelf niet streng, ik neem 1 a 2 zakjes op een dag en de rest probeer ik weinig te eten, maar wel gezond. dus als je streng gaat doen (dus 3 zakjes op een dag) is het maar 3 euro per dag. succes!
Vandaag gaat best goed! ik woog 74,2 maar ik had net een shake gehad a 200 ml dus die haal ik eraf en dan woog ik 74,0 .. @suus02 wauw goed zeg! 7 kilo is 2 kledingmaten!
Ja als je berekent wat je anders voor je eten kwijt zou zijn valt het wel mee inderdaad. Maar ik vind het toch een beetje een griezelig idee nog, maar 500 kcal per dag. Dat is je lichaam toch niet gewend? Volgens mij kan ik dan niet meer normaal functioneren.. Dan zou ik het inderdaad ook doen net als jij Ons Kleintje, met nog wat eten erbij. Netjes trouwens, al 2 kg eraf!