10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

lees die site eens.. je mag het wel mengen met cassis light, de chocolade shake, dat schijnt lekker te smaken.

Ik ben trouwens eten aan het maken, ik ga wel gewoon eten ipv een shake, ik sta te shaken;);)

2. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Ons kleintje, mn dochtertje is nu 7,5 maand
    Shakes lukt afvallen daarmee wel? Ben ooit 30 kilo met de weight watchers afgevallen, mn streven is nu eerst die zwangerschapskilos er af te krijgen en daarna streef ik pas naar een gezonder gewicht

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

meiden met modifast toevallig hebben jullie het erover dat jullie zwaarder worden ipv lichter. Als je gaat googlen zul je dat dus meer lezen dat mensen zwaarder worden in plaats van lichter. Niet dat ik jullie wil ontmoedigen of die shakes wil zwart praten helemaal niet heb zelf namelijk de kant en klare liggen maar ik kwam er zo achter via google iniedergeval.....Dus jullie doen zelf niks verkeerds!!

Puna welkom!! Ik moet ook wel 30 kilo afvallen heb verschillende dieten gedaan maar ik hou het niet meer vol allemaal helaas. Dus ik ben maar gewoon 3x daags aan het eten en 3 gezonde tussendoortjes en that's it....was gister 1,3 kilo lichter in 4 dagen dus ik klaag niet. Gaat niet super snel maar ik denk op dit moment elke kilo is er toch weer 1!

Succes meiden niet opgeven hoor, jullie zijn super goed bezig!!

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Puna welkom! hoeveel wil je kwijt?

Ons kleintje. manlief had m van te voren voor me klaar gemaakt en ik denk dat hij nu een half uur kant en klaar in de koelkast gehad. en wow!! (met neus dicht nog steeds hoor) heb ik hem zonder kokhalzen weg gekregen:D hahahaha...

Nog 5 zakjes te gaan:D hahhaha..

die kant en klare zijn 2,euro per stuk. nou dat heb ik er wel voor over:D:D:D:D

ik heb trouwens zo'n shake beker. dus geen klontjes iig.. en ik pak ijskoud water. maar t gaat om die rare chemishe smaak die naar boven komt. maar nu heeft hij dus een half uur langer gesaan en dan neemt de chocolade smaak het iets meer over.

was het lekker? het avond eten.
    manlief had heerlijk gekookt en 2 hapjes als belonging voor de shake apart gezet heeeeerlijk:D

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    1,3 kilo afvallen in 4 dagen niet snel...;) nou ik teken er voor zelfs MET shaken....:cool:

maar ik kom niet aan hoor nu.
    en volgens mij ons kleintje ook niet. alleen ze weegt op verschillende momenten en dan kan je verschillende resultaten zien en ook kan het dan lijken alsof je niet afvalt....

maar goed. ik heb er weer in weg... goed bezig vind ik zelf:D

6. Ons Kleintje

ik heb 7 aardappeltoefjes uit de oven gegeten en 2 visticks uit de oven, en een beetje rode kool.
    Heel netjes dus!
    Wat een lieve man heb jij Cherie!

@aankomen tijdens de shakes:
    zal eens googlen eens kijken waar het over gaat!
    zie mijn grafiekje;)

7. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.386
    860
    113
    home sweet home
    welkom puna, afvallen via shakes kan wel. Ik doe cambrigde en ben ruim 7 kilo kwijt in 3 weken. maar ik hou me er dan ook streng aan.

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Nou 7 kilo in 3weken! wow!!

ons kleintje! goed gedaan hoor!! valt idd mee wat je op hebt lekker klinkt het wel.

ff checken of mijn banner het doet! :D

9. Babystew

Babystew Niet meer actief

@Troelala: 1,3 kg eraf in 4 dagen is echt heel netjes hoor! Het klinkt niet veel maar een kilo vet is al best wat hoor ;)

@suus: 7 kg in 3 wk, netjes hoor! :)

@Ons Kleintje: laat je niet ontmoedigen, je bent hartstikke goed bezig zo te lezen. Inderdaad 1 vast weegmoment kiezen, zonder kleren en op nuchtere maag in de ochtend, anders word je gek!

@cherie: Goed bezig! Jij gaat denk ik geen shakes meer kopen hierna? :D Lijkt me lastig als je niet kan genieten van wat je wel mag eten. Sterkte en succes nog met de laatste shakes. ;)

Hier dag 2. Gaat al een stukje makkelijker dan dag 1! Probeer mezelf steeds voor te houden dat ik het beter in 1x vol kan houden dan telkens te stoppen en dan weer te beginnen. Anders ben je jezelf telkens voor niks aan het pijnigen. 1x goed afvallen en dan is het klaar... Hopen dat het me gaat lukken!

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    idd babystew! beter 1 keer goed dan iedere keer half..:D

Idd deze shakes ga ik niet meer kopen...
    Hierna weer heerlijk verder met de kant en klaar shakes!!! die kan ik prima hebben

11. Ons Kleintje

heb even gegoogeld over aankomen tijdens modifast, dat geldt voor een aantal mensen die last hebben van een laag metabolisme= trage stofwisseling. Volgens mij heb ik dat niet, ik at gewoon teveel ;)

12. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Cherie, mag ik vragen op welke site jij die kant en klare besteld hebt van de week (toch?) Ik hoop dat je die laatste vieze ook allemaal zonder te kokhalzen wegwerkt. En je poppetje is heel blij naar rechts aan het springen!

Babystew, goed bezig, en volhouden inderdaad. Dit is mijn eerste dag weer en ik vind het ook best zwaar.

Suus, ik vind het ook veel hoor! Goed bezig!

Ons kleintje, volgens mij heb jij lekker gegeten! Maar jij hebt ook lange (intensieve) dagen he! Om zes uur al op. Ik heb toen eens in het boek van Sonja Bakker gelezen dat je dan een extra ontbijt moest nemen in de vorm van een kom yoghurt ofzo. Je verbruikt ook extra energie.

Troelala, volgens mij komt er niemand aan met shakes hier? Jij gaat juist heel snel! Ik wil in deze hele maand 2,5 kg kwijt met 1200 kcal. Hoop maar dat dat gaat lukken.

Nou hier gaat het wel goed. Vind het zwaar vandaag. Het is zo koud buiten en ik krijg dan trek in iets lekkers. Maar even volhouden maar voor het goede doel!

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Henkie gaat je lukken hoor 2,5 kilo in 1mnd! kop je kan het!
    en volhouden pak iets gezonds wat lekker is..

ik pak zo een paar worteltjes! zin in ;)

14. Henkiepenkie

Jawel, het komt wel goed hoor. Zit weer met gezondheid te tobben vandaag. Dat is erg vervelend en kan soms niet voorkomen dat het het schema in de war schopt. Maar goed, man en kind hebben patatjes op vanavond en ik veel bloemkool en 50 gram kipfilet. Trots!

15. Ons Kleintje

@henkiepenkie, maar ik doe verder niets qua beweging, bijvoorbeeld sporten of fietsen. Dat ga ik ter zijne tijd wel weer doen, maar nu heb ik de mogelijkheden daar niet voor door mijn zoontje. Hij moet binnen blijven momenteel en heeft bijzondere verzorging nodig omdat hij vaak ziek is.

Wat knap van je dat je niet voor de patatjes gekozen hebt!
    en dat je vandaag weer begonnen bent. zet hem op he! ik hoop dat je 2,5 kilo lukt!
    Wat is er met jouw gezondheid?

@hier
    Vanavond heb ik alleen een piepklein stukje peer op, en de appeltaart laten staan. yeeeeaah!
    Ik ga zo slapen en dan straks er weer uit. en dan weeg ik me morgen voordat ik de kleinste uit bed haal.

16. Ons Kleintje

Goedemorgen!
    Vanochtend gewogen en ben inderdaad afgevallen! ik woog 73,7! dus in elk geval al 2,3 kilo eraf in 1 week deels modifast, deels minder eten en geen koekjes meer, en veel water en thee drinken.
    nu aan de aardbeienshake! we gaan ervoor! die 2,3 kilo moet lukken voor 1 maart!
    en daarna nog 2 tot 5 kilo eraf. eens kijken wanneer ik mijn oude broeken weer pas, ze staan ergens op zolder in een doos. Echt mooie broeken zitten erbij hoor, van esprit en volgens mij ook eentje die echt vreselijk duur was maar dan moet ik in elk geval weer op 70 zitten voor ik die pas.

17. Henkiepenkie

Zo, Ons kleintje, jij was er weer vroeg bij! En je bent goed afgevallen zeg! Ik denk dat het belangrijk is dat je altijd 's morgens weegt, zonder kleding en zonder drinken dan is het het eerlijkst. Het zou wel lekker zijn als je snel je kleding weer past!

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    super kleintje!!

Hier ook weer -400 gram. dus gaan goed!

19. Henkiepenkie

Je gaat hard ineens Cherie, lekker!

20. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Meiden wat gaan jullie lekker! Mooi doorgaan zo!! Over dat aankomen het was niet aanvallend bedoeld hoor, ik bedoelde het juist alleen maar goed. Had toevallig een aantal gelezen dat ze zwaarder werden in plaats van aankomen, dacht kan het altijd melden zodat je niet denkt dat het aan jezelf ligt snap ie?

1,3 in 4 dagen is zeker goed. Ik bedoel alleen niet dat het zoveel als jullie is in 1 week maar dat hoeft ook niet. Ik ben blij met elke kilo. Elke kilo is er toch weer 1. We zien wel waar ik kom!

succes meiden vandaag zet hem weer op!!

Deel Deze Pagina