Is niet aanvallend opgevat. alleen er was niemand die aankwam dacht ik. en tuurlijk ga je niet zo snel. maar het is wel beter voor je lijf. Als ik nu gewoon ga eten zit er zo 2 kilo aan. als jij gewoon eet niet. (als het goed is ) Ja henkie erg aanmoedigend!! ik hoop gewoon dat ik op 1 mrt nu 70 ben. loop sort of 2 kilo achter op mijn "schema" hahahaha. maar goed ik ben blij met alles wat er af gaat. maar krijg nu wel zin om gewoon wat te eten.. ik doe het niet maar toch.. en jullie komen er ook wel. ik had het liever met gezond eten gedaan maar hoop dat dit een goede aanzet is om daarna met gewoon eten te doen!
net een kant en klare shake gehad en die was toch vies!!!!! ik snap er niks van is de shake nu slecht geweest (toen ik ook nog een klein klontje proefde heb ik gespuugd) of is het mijn smaak die veranderd of zo? iemand ervaring mee? ik vond die kant en klare shakes zelfs lekker...
ok wie helpt? ik heb nu muffins in de oven staan. btje gesnoept van het deeg (aaaaah! lekkerrrrrrr!) maar nu twijfel ik of ik straks toch 1tje pak... of zo..:s... moeilijk moeilijk moeilijk..
ik heb het niet zo opgevat hoor! daarom heb ik het nagezocht. juist bedankt voor de informatie, het had zo kunnen zijn toch? -Cherie!! neeej niet doen hoor, zonde! te laat...... denk ik ? jij gaat ook goed zeg! samen op weg naar de 70! ik denk dat je smaak verandert, en dat het daarom anders smaakt. echt, probeer die aardbei eens, die is lekker hoor! @hier, het gaat steeds makkelijker dingen te laten staan valt mij op. Het steeds eten was een gewoonte die hopelijk niet meer terugkomt. Ik geniet nu veel meer van het eten dat ik eet. Mijn man vindt het wel fijn dat hij nu niet meer zoveel boodschappen hoeft te halen. Morgen gaat hij allemaal rauwkost, tomaten, komkommer en thee & citroen voor in de thee voor me kopen, lief he. Hier vandaag: ontbijt: milkshake aardbei van modifast, water, 2 koffie met melk tussendoor: water, thee, een beker zelfgemaakte soja-drink/ shake met banaan en cacao (mijn broertje nam dit mee toen hij op visite kwam) middag: beetje macaroni, een tosti met kaas en een stukje omelet met groenten en weinig zout. tussen: bouilonnetje en thee, water avondeten: iets van modifast en water later op de avond: niets, vroeg op bed!
@ons kleintje! idd te laat het smaakte heerlijk. misschien gewoon wel goed voor me ivm mijn smaak.. ik lust die aardbeien ook niet heb ik al eens op.. maar ik doe nu nog wat makreel eten. het was lekker en dan neem ik gewoon geen shake verder morgen weer een dag ga gewoon weer vol goede moed verder morgen. misschien dat het helpt zodat ik weer die shakes lust ik voel me ook niet schuldig hoor. heb er heerlijk van genoten. wilde ook niet dat de visite door had dat ik aan het lijnen was. als het nu mensen waren die het wel wisten had ik niks genomen maar ik heb er vrede mee moet alleen ECHT meer water drinken
@cherie, k dacht te hebben gelezen dat iemand zwaarder was geworden. Dan heb ik dat dus verkeerd gelezen. Als shakes je helpen met een zetje moet je het doen. Had ik ook met cambridge hoor. Het was me doel om daar een start mee te maken en daarna verder op de gezonde toer......Hoe kan in een kant en klare shake klontjes zitten? Ik heb ze in de koelkast staan, shake hem en laat hem 30sec staan en drink hem dan op. Ik vind ze heerlijk, maar misschien komt het ook wel door de andere shakes. Of zou je in ketose zitten? Dan is je smaak ook ineens heel anders..... @ons kleintje, ja daarom dacht ik meld het even. Wou niet dat jullie gingen denken dat het eventueel aan jullie zelf zou liggen. Maar gelukkig is het niet van toepassing op jullie! Fijn dat je dingen meer laat staan. Als je er eenmaal in zit gaat het alleen maar makkelijker. Ik kijk ook helemaal niet om na snaaien op dit moment, ben er heel blij mee! Mooi zo doorgaan meid! @cherie zeker niet schuldig voelen nergens voor nodig soms heb je even een dagje nodig dat je even wat lekkers eten, en dan kan je er meestal weer even tegen aan. Morgen gewoon weer lekker verder, je ken het dus komt helemaal goed met je! @henkiepenkie ik vind het ook niet erg. tuurlijk had ik het liever wat sneller gezien maar goed dat is helaas voor mij niet weggelegd dus dan maar wat langzamer!
Ik denk ook dat het van ketose was troela. .maar dan maar 1 dagje weer wat eten want als mijn smaak zo is lust ik helemaal niks. en houdt ik het sowieso niet vol
Ketose kan je in 2 of 3 dagen halen. Als je er eenmaal in zit blijf je er inzitten als je aan de shakes houdt. Je komt er weer vanaf als je weer normaal gaat eten een dag. Dus als t goed is ben je er straks uit en duurt het weer 2 of 3 dagen dat je er weer inzit. Tenzij je heel sterk erin zit dan kom je er wat moeilijker uit. Maar dat proef je wel of je er nog in zit of niet. Je hebt dan een hele vieze metaalsmaak in je mond.... Succes meid nog een paar dagen je kan het!!
ketose is niet goed voor de lever... zijn jullie daar niet bang voor? volgens mij kan ik niet in ketose raken omdat ik er regelmatig wat bij eet met koolhydraten.Proteïne Dieet kan gevaarlijk zijn ! - Gezondheid Eerst
Milde ketose is niet zo erg geloof ik. Het is alleen net hoe je lichaam er op reageerd..... Jij kan volgens mij niet echt in ketose raken maar dat durf ik niet zeker te zeggen omdat je eigenlijk met elk dieet wel in ketose kan raken. Het hangt er geloof ik vanaf hoeveel koolhydraten, suikers, vetten enz je binnen krijgt op een dag....
Net nagekeken ook.. maar de meningen zijn er over verdeeld.. Er zijn onderzoeken die aangegeven hebben dat er verschillende cultaren waren die langere tijd op vet en proteine leefden zonder koolhydraten en het goed doen. dus ja.. moeilijk. ik ben er niet bang voor. ik denk nog wel voor een deel een calorie is een calorie. of je sneller afval door een ketose toestand weet ik neit.
Je valt wel sneller in ketose af. Tenminste dat had ik wel....ketose pakt meteen je vetverbranding, dus dan val je sneller af. Maar goed zonder ketose kan je ook in een week 3 of 3,5 kilo afvallen dus ja het is zo dubbel. Mensen nemen de shakes omdat ze dan sneller afvallen (door ketose) maar zonder ketose kan het ook wel.
Ik zou zeggen dat de lage aantal callorieen genoeg zouden moeten zijn om af te vallen. ik weet niet of t ketose was... ik gebruik volgens mij meer dan 100gr koolhydraten per dag dmv zoetjes in de koffie en light dranken. maar t maakt niet uit. ik zie t verder wel. ik denk dat ik wel meer water moet drinken dat dat helpt ivm de smaak..
ja doe ik ook. maar nog iets meer ivm de ketose die eventueel afgevoerd kan worden via de smaakpapillen als dat het was... dan wordt er meer afgevoerd via de urine. die proef ik niet
volgens man ben ik wel in ketose, want ik heb ineens een slechte adem weltrusten alvast ik ga vroeg op bed! anders krijg ik nog enorme honger.
Weltrusten meid! Kan ook door de shakes komen maar kan ook door het afvallen komen, dan zit je vast niet in hele hoge calorieeen.