10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hee meiden!

@Cherie: heerlijk toch, lekker genieten van je muffin en nu weer met goede moed verder gaan!

Ik kon het niet laten en ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan. En warempel, er waren in 2 dagen 2 kilo af :$ Zal best ook vocht zijn, maar mijn buik voelt in ieder geval wel een stuk slanker. Ik heb wel erg weinig gegeten moet ik toegeven. Maar het was in ieder geval meer als de 500 kcal met die shakes.. Wil er gewoon snel vanaf zijn zodat ik weer normaal kan eten eigenlijk.

Vandaag was even een uitdaging want er kwamen vrienden langs en die bleven eten. Dat betekent enorm gesnaai maar ik heb me heel goed in kunnen houden. Taart niet gegeten, chips niet gegeten, ijs niet gegeten. En ik vond het eigenlijk ook helemaal niet moeilijk. Ben denk ik over dat moeilijke punt heen nu! Heb alleen pizza gegeten maar dat was het avondeten.

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@babystew goed zeg!

@hier vanochtend 73,5 :)
    nou ja als er elke dag 0,2 afgaat dan ben ik toch op 1 maart onder de 70.
    Volgens mij moet ik dan ook stoppen met modifast, of hoe zit dat precies? Als ik dan doorga met elke ochtend een shake, en verder gezond eten en niet teveel, zou dat verkeerd zijn?
    ik voel het ook ineens! als ik mijn handen in mijn zij zet bijvoorbeeld, dan mis ik al wat cm. en mijn broeken zitten los. ik zie het ook in mijn gezicht. Echt fijn! Terwijl het eigenlijk niet eens zo veel is. Misschien woog ik wel meer dan 76? ik zat in het Ronald Mac Donald huis dus ik was vorige week niet thuis en kon me niet wegen.

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Babystew super joh!

Ons kleintje! wow lekker man.

Hier vanochtend +200 gram... :S Bizar had ik niet verwacht maar ach.. t zal wel. ga gewoon weer verder en zie wel.
    zie alleen ongeloofelijk op tegen de shakes... tis maar goed dat ik er besteld heb dus ik moet wel door hahahaha

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Heb je kant en klare besteld? of de zakjes?

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Kant en klare.. die zakjes komen er hier never nooit meer in. heb er nog liggen.. tis dat ik denk ik nog moet.. anders had ik ze weggekeilt

6. Troelala21

De kant en klare zijn lekker. Je bent dan wel wat meer kwijt volgens mij maar ze zijn wel te drinken. Tenminste de chocola vond ik wel lekker iniedergeval. Heb ze hier ook nog steeds staan, weet alleen nog niet waneer ik ze zal op maken.....

mijn menu voor vandaag is;
    Ochtend; 2 sesam crackers met vruchtenhagelslag
    tussendoor; sinasappel
    lunch; 3 bruinbrood met hagelslag, sandwichspread, optimeldrink, cup a soup kip.
    tussendoor; appel
    Avond; aardappels, groente, tartaartje
    tussendoor; optimel vla

heb even gekeken hoeveel calorieeen het zijn, het zijn bijna 1200 goed genoeg dacht ik zo......eet dit al een week dus denk dat dit wel genoeg voor me lichaam is.....

succes meiden zet hem op!!

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    nou net een shake op.. die was weer lekker..(nou ja lekker...:D)
    zal die van gister overstuur zijn geweest? hij was tot '13 houdbaar maar misschien niet goed afgesloten geweest?

8. Ons Kleintje

het klinkt echt als veel! en daar val je nu mee af? hoeveel ook alweer? dan ga ik zoiets ook doen binnenkort.

@cherie, overstuur haha, over datum? ja misschien wel..
    eerlijk gezegd begin de shakes nu wel lekker te vinden!:D

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    #1149 cherie, 6 feb 2012
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
    theoretisch gezien moet je met een 1200 calorieen dieet 1 kilo per week afvallen.
    (ik niet maar ik ben sowieso een uitzondering hahaha:D)

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    de shake was trouwens niet over de datum. had nog 1 jaar te gaan. maar hij had wel een klontje en smaakte een btje overstuur... of het nu aan mij lag of de shake zullen we niet weten denk ik...:D

11. Troelala21

Ja ik val daar mee af. Was in 4 dagen al 1.3 kilo kwijt weet niet wat ik nu kwijt ben, heb de weegschaal maar even gedag gezegd voor hoe lang ik het volhou haha denk dat ik morgen even ga wegen om te kijken of het nog steeds goed gaat. Ik voel me er wel goed bij moet ik zeggen. Ik kan lekker mee eten met alles, en toch afvallen.

haha nu de shakes wel lekker. Had ik ook met cambridge eerst waren ze vies en later wen je er aan. Moet wel zeggen dat ik altijd een vieze nasmaak hield.....

@cherie klontje in kant en klare shake? Ieuww volgens mij klopt dat niet. Denk dat ie bedorven was. Of zoals jij zei overstuur haha......

12. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Zo dames jullie zijn al druk bezig over oversture shakes en gezonde voedingspatronen (Goed, Troelala!!)
    Cherie: rot van die shakes, ik hoop dat je nu een lading lekkere hebt en dat je het dan ook goed vol kan houden.
    Ons Kleintje: Jij bent goed bezig ook! Hou je het goed vol, die lange dagen met weinig eten?

Bij mij gaat het goed, gisteren 1200 kcal op. Vanmorgen met ontbijt niet goed opgelet, was slaperig en niet zo vrolijk. Nu dus geen tussendoortje genomen en als ik de rest van mijn menu goed volg zit ik op 1300 kcal voor vandaag. Vanavond ga ik sporten (en woensdag ook). Ik wil graag snel die kilo's kwijt, en dan wil ik de sportschool opzeggen. Betaal 39,50 per maand voor 2 keer per week waar ik met heel veel lood in mijn schoenen heen ga. Ik vind het niet leuk. Om af te vallen heb ik het echt nodig. Dus met het voorjaar inhet zicht, lekker fietsen en wandelen enzo, hoop ik dat ik dan dat abbo op kan zeggen. Zonde van het geld. Ik heb vanmorgen gewogen en woog 1,5 kg minder dan vorige week! Dan moet ik nu nog 3 kg dus. Ik hoop heel erg dat ik dat voor het einde van de maand haal. Dan kan ik het lekker opzeggen!!!!!!

13. Ons Kleintje

@Henkiepenkie, Thanx! ja lange en volle dagen hier, dankzij de afleiding lukt het wel. en dit topic helpt mij er ook doorheen, dus bedankt allemaal!
    dus nog even volhouden bij de sportschool! 1,5 kilo is supergoed!

@Troelala gaat ook goed dus!

@hier, dagmenu is:

-vanochtend de shake, thee, 1 koffie met melk
    tussendoor 1 koffie met melk, water vergeten te drinken
    middageten: water, bouillion, 2 crackers met kaas.
    middag: staat in de planning: water, peer
    avondeten: beetje boerenkool en een gehaktbal :)
    heeft mijn schoonmoeder voor ons gemaakt, pan vol ballen, erg lekker dus zal er af en toe eentje van nemen.
    savonds: water, niets

14. Henkiepenkie

Ziet er goed uit toch je menu?

Ja nog even volhouden... zucht... Maar goed, ik vind de sfeer niet heel leuk daar. En bovendien hebben ze nare openingstijden (voor mij dan) Dus moet ik vroeg eten, snel daar heen, snel naar huis kindje op bed leggen. SNEL SNEL SNEL. En dat werkt niet!

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    nee haasten is nooit leuk henkie!

nou hier gaat t goed 1,5 liter water op en 2 shakes! vanmiddag nog een bouillonnetje en staks eten make voor vanavond vast.

ik ga ff 1 op bed leggen. tot later.

16. Troelala21

Meiden wat gaan jullie goed. Volgens mij begint iedereen nu echt de rit op te pakken. Gewoon lekker zo doorgaan jullie komen er wel!

Ik heb pijn in me hoofd, vraag me alleen af waarvan? Heb al 2 liter water op, en 2 koppen thee dus van vocht kan het niet komen. Of het komt door koude weer, of me ongi komt eens aanzetten na 109 dagen! Ik hoop het zo want ik begin het aardig beu te worden haha.....

17. Ons Kleintje

#1157 Ons Kleintje, 6 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2012
    @Henkiepenkie daarom heb ik ook zo`n hekel aan de sportschool, ik ben ook lid maar het is ivm alles tijdelijk op stop gezet en in mei gaat mijn contract verder. Vroegah vond ik het leuk om naar de sportschool te gaan, toen ging ik samen met vriendinnen, maar die sporten inmiddels niet meer omdat ze moeder zijn geworden.

Ja volgens mij doet iedereen het heel goed!!
    Zullen we afspreken om hier later nog eens terug te komen en dan te laten weten of we op t zelfde gewicht zijn gebleven? Ik lees hier en daar dat mensen na Modifast daarna weer terug gaan naar het oude gewicht + extra kilos, maar daar geloof ik niet zoveel van. Want als je hierna niet enorm gaat lopen vreten en gezond eet en leeft dan moet het toch gewoon eraf blijven?

Ik ga nooooooooooit meer enorm vreten! Beloofd! aan mezelf :)

Zullen we nu een soort overzichtje maken van hoeveel iedereen woog en wanneer ze is begonnen en hoeveel er al af is, en welk dieet?

Ons Kleintje, 76+kilo , Modifast+ gezond en weinig eten veel water drinken, 73,5 kilo
    Cherie
    Henkiepenkie
    Troelala
    Babystew

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ons Kleintje, 76+kilo , Modifast+ gezond en weinig eten veel water drinken, 73,5 kilo
    Cherie 77.3 -1200 cal 75,6- modifast- 74,7
    Henkiepenkie
    Troelala
    Babystew

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hier ook bastende pijnen kop. 2 kids slapen 1 kijkt een filmpje. ik ga ff op de bank onderuit

20. Henkiepenkie

Cherie 77.3 -1200 cal 75,6- modifast- 74,7
    Henkiepenkie 67,5 kilo- 1200 kcal, 1 dag p week 2000, 66 kilo
    Troelala
    Babystew

Deel Deze Pagina