10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Vreemde dag..... vanmorgen naar de tandarts geweest omdat ik een vervelend gevoel in linker onderkaak had, en ja hoor, een groot gat :(. De tandarts wilde hem meteen behandelen.

Ook blij, heb nu mijn 2e toetscijfer terug, een 9.2 voor een verslag :D. Me is happy!!

Ook de weegschaal werkt goed mee.
    83.9 kilo vanmorgen, dus de kilo van het weekeinde is er weer af en 2 ons lichter. Gaat super hier.

Menu:
    O: 2 boterhammen met smeerworst, bekertje melk.
    T: senseo en schaaltje ananas.
    L: 3 boterhammen, 1x 30+ kaas, 1x kip kerrie salade, kerriesoepje.
    T: kop warme choco met een halve eierkoek.
    A: chili con carne.
    T: ???

Zometeen de kinderen naar de opvang brengen.
    Ik ga dan de slaapdienst in.

tot morgen dus!!!

@Rianne, welkom meis!!! Kop op!!! Jij kunt het ook meis!!

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Lekker hoor dat cijfer ;) enne werk ze en tot morgen. Jij weet dat ik het kan idd en ik weet het zelf ook want het is me gelukt op de 5 eraf te komen,maar grr grr nu gaat het de verkeerde kant uit en dat is helemaal niet de bedoeling. Alles is veel te verleidelijk voor mij......

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ mama Rianne: Welkom! Goed dat je de draad weer gaat oppakken! Succes meid!

@ Butterfly: Een 9,2 wauw! Werkze!

Hier gaat het tot op heden goed. Weet alleen nog niet hoe ik mijn menu nog ga aanvullen. Ik ga vanavond waarschijnlijk hardlopen, dus misschien dat ik daarna nog iets neem. Heb nu namelijk geen honger... En heb mijn middagtussendoortje ook nog niet gehad.

We zien wel!

4. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Daar ben ik weer :D
    Butterfly, wat vreselijk zeg, de tandarts! Maar wel fijn dat je gelijk geholpen bent! Wat een goed cijfer zeg!

Mama Rianne, welkom en veel succes!

Melanie, Lekker dat je gaat hardlopen. Ik hoorde dat het goed is om een gekookt ei te nemen na het sporten. Dat schijnt goed te zijn voor je spieropbouw. Lust je dat? (rond de 85 kcal)

Mijn menu:
    o; 2 boterhammen met appelstroop (1 beleg)
    t; glas limonade
    l; 2 boterhammen met appelstroop (1 beleg), 1 boterham met rosbief
    t; 150 ml vruchtenyoghurt, een appel en een mandarijn
    a; spinazie, aardappels en cordon bleu

1300 kcal

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Uhm... nee. Ik lust geen ei! hahahaha

6. jipofjanneke

jipofjanneke Niet meer actief

Haha, ehm... tsja, iets van liga ofzo? Maar of dat nou zo gezond is? En anders een smoothie? Fruit met yoghurt ofzo.

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamarianne welkom! hoop dat het weer gaat lukken met lijnen.

hier bang dat ik ziek ga worden erg moe en verkouden/keelpijn:(

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hier erg druk probeer morgen te komen kletsen.....

9. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Had een paar dagen geleden een berichtje achter gelaten, dus ben nu weer terug..

@ Kaatje, dank je wel!

& Bedankt mee te mogen doen..

Zoals ik eerder al zei wil ik nog zo'n 10 kilo kwijt, wat al iets minder is, dus sowieso 6.. Paar kilootjes extra zijn meegenomen, maar niet nodig. Was nl erg slank en dat hoeft niet per se weer zo te zijn, maar zou het natuurlijk wel fijn vinden weer mijn broeken aan te kunnen!

Verder geef ik borstvoeding, dus echt lijnen mag ik niet. Maar door gezonder te eten en alle extra lekkere dingen ,van tijdens de zwangerschap, te laten staan hoop ik die kilootjes kwijt te raken..

Vandaag:

Ontbijt, was erg slecht: 2 crackertjes
    Lunch, triangelbroodje met 2 gekookte eieren
    Tussendoor: klein handje noten

Vanavond ga ik (volkoren)pasta maken met room, rucola en parmaham.
    Niet mager te noemen, maar door het karige ontbijt besloten iets vetter te eten..

10. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    @ Butterfly, gefeliciteerd met je cijfer! Goed zeg!
    Zit je nog op school, of doe je een thuisstudie ofzo?

Ik krijg vrijdag mijn cijfer terug van een tentamen van afgelopen week, ben benieuwd! Want is niet niks leren met een kleintje, na maanden niet naar school te zijn geweest ivm zwangerschap en bevalling..

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Wauw wat goed een 9,2!
    @Mel: Toppie 9 ons eraf!

Net een sportbroek gescoord, en ga morgen met een collega joggen, ben benieuwd!!

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Ga jij er ook maar aan geloven?! Succes morgen!

Hier net terug van het hardlopen. Ging lekker. Denk niet dat ik nog iets ga iets. Zit nog vol van het avondeten. Dan maar een keer te laag... Morgen weer beter. Menu voor morgen is gepland. Dan zit ik rond de 1200 kcal.

13. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Ik ga er ook aan geloven, heb echt totaal geen conditie, dus ben benieuwd hoe ver ik kom...

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

#114 elsie22, 9 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2011
    goeiemorgen!

ga straks weer lekker zwemmen samen met sam!

menu:
    O: 1 boterham met smeerkaas 20+ appel glas water kopje thee.
    T: kopje thee plakje ontbijtkoek.
    L: 3 crackers 1xsmeerkaas 1xappelstroop 1xkipfilet glas optimel, flesje water.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: gebakken aardappels sla en stukje vlees.
    T: kopje thee schaaltje aardbeien.

ik kom vandaag uit op 1085.

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

meiden ben trots op mezelf, heb gister bij de verjaardag alles laten staan jippie!!!!!! Ga dus lekker verder vandaag met waar k begonnen ben. Ik zal zo even me menu inelkaar flansen. Heb er echt zin in gewoon. Heel raar bijna 2 jaar aan het proberen en ineens is daar de motivatie weer. Het word de komende tijd wel moeilijk omdat me dochtertje deze maand jarig is, me man erna, dan sint, dan me middelste zoontje en dan me oudste zoontje dan kerst en dan me zusje en dan oud en nieuw. Dus de komende weken alleen maar verjaardagen maar ik ga volhouden. Ik eet alleen me eten en voor de rest toedeloeeeeeeee.......ik wil het er nu voor eens en altijd af dus we gaan er voor!!!

**ps sorry voor me ego bericht zal na me menu alles even nalezen en netjes reageren**

16. Troelala21

zo hier mijn menu voor vandaag

O;bakje special k cornflakes
    T;pakje sultana
    L;3 bruinbrood met smeerkaas en hagelslag, appel
    T;ontbijtkoek
    A;aardappelen, rode kool en een tartaartje
    T;2 manderijnen
    Verder veel water drinken en groene thee drinken en veel plassen haha. Ik kom vandaag op 1223 calorieeen. Probeer rond de 1200 te zitten omdat ik denk dat me lichaam dat wel nodig heeft.

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    Ha meiden, wat goed!!!
    Hier zitten er nog 10 zwangerschapskilo's aan (en 5 mmm kilo's, en 3 getrouwde kilo's haha) maar ik ga in eerste instantie voor die 10 kilo.
    Zou ik hier ajajajajajajajb mee mogen kletsen, ik heb namelijk echt een stok achter de deur nodig..
    Ik weet nog niet wat voor me werkt? Een menu? Of gewoon opletten?
    Zijn er hier meiden die wii fiten? Ik zou dat namelijk wel willen kopen.
    ( moet er wel bij zeggen dat ik nog behoorlijke rugklachten heb)
    maar goed, er zijn nu 1,5 kilo af, dus nog 8,5 te gaan..

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames.

Weer uit de slaap gekomen, alleen heb ik Esmee ziek van de opvang gehaald. Haar buikje doet zeer. Zo jammer, want we zouden gaan lunchen bij mijn zusje en haar 2 meiden, en dan zouden Esmee en Maureen daar lekker spelen, en zou ik thuis de laatste verslagen afmaken. De kinderen hadden er allemaal zoveel zin in.
    Hier de dames allebei in bed gelegd, en hopen voor Esmee dat ze zo wat fitter is. Mijn zusje en nichtjes komen hier lunchen.

Heb wel croisantjes meegenomen, maar ook gewoon kampioentjes.
    Dus ik ga voor een gezondere lunch ;).

Weegschaal.. geen idee!! Niet kunnen wegen.

@Misxx, ik heb in september weer begonnen met school. Doe de SPH deeltijd naast mijn werk.

@Taliaa, welkom!!!

@Shania, het is leuk he, om zo met eten te puzzelen. Als ik weer actief mee doe in een forum motiveert me dit ook altijd erg, ne helemaal als de weegschaal goed mee werkt.

19. Troelala21

even een vraagje he maken jullie de stampotten zonder spekjes of doen jullie er wel spekjes tussen? weet namelijk niet hoe ik dat moet berekenen kwa calorieeen....

20. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Hallo allemaal,
    gek is dat he dat je het nodig hebt om te schrijven op een forum. Ik heb dat ook altijd, het motiveert me enorm om alles te delen en dat terwijl het allemaal anoniem vanachter de PC is :) Ik vind het erg leuk om al jullie menuutjes te lezen, inspireert enorm. Ik zag er eentje met zuurkoolstampot en dacht gelijk, mjummie, dat eet ik dit weekend :) Slim ook een rundersaucijs erbij ipv rookworst! Thanx voor de tip :)

Het is woensdag en ik ben alweer halverwege mijn WC week. Zaterdag is mijn weegmoment, ben erg benieuwd. Het moet ook niet al te hard gaan, geef nog 2 of 3 keer borstvoeding per dag. Maar ja, wil wel graag die kilootjes kwijt, dubbel is dat hoor! Bij mij op mijn werk zijn er heel veel meiden aan het lijnen met allerlei verschillende methodes. Herbalife, dietiste, sporten in een warmte tentje etc. Er zijn erbij die al bijna 15 kilo kwijt zijn, motiveert om dat te zien.

Deel Deze Pagina