balen zijzei!! ik hoop dat het gauw weer lukt! misschien kan je tot het gewicht van nu wel het lijstje invullen?
Afvallijst Ons Kleintje - 76+ kg - Modifast + gezond en weinig eten - 73,0 kg - Streef: Cherie -77.3 kg - 1200 cal 75,6 kg - Modifast - 74,2 kg - Streef- (1e) 65 Henkiepenkie - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 66 kg - Streef: Troelala Babystew - 85 kg - gezond eten - 81 kg - Streef: 70 kg Suus - 82,3 kg - Cambridge - 74,3 kg - Streef: Chivay Zijzei - 125.7 kg - gezond eten - 119 kg - Streef: 85 kg (tussendoel mei 100)
Bizar he.... maar ja wel goed om er mee geconfronteerd te worden. Ik ben trouwens 1.83 m lang en het zit vooral rond mijn middel/heupen. Ik woog na het Cambridgen 116.7, maar ja er kwam weer wat aan door het stoppen... Dus Troelala: Je bent niet de zwaarste hoor haha!
Oh jullie zeuren niet hoor meid. Ik wou alleen zeggen dat ik wou dat ik jullie gewicht had, dan hoefde ik me niet zo druk te maken om mezelf dan als ik nu doe. Iedereen heeft een gewicht die hij/zij te zwaar vind, dus daar zeg ik niks over. "zeuren" jullie maar lekker verder over jullie gewicht dat vind ik helemaal niet erg! Ik maak ook kleine stapjes. Heb me eerst voorgenomen om maar eens uit die 90 te komen en dan zien we wel weer. Elke kilo is er weer 1 en weer 1 stap dichterbij het doel. Al zou ik op dit moment al blij zijn met 10 of 15 kilo. Dat is mijn doel uiteindelijk, de rest zie ik wel! Bedankt voor je aanmoediging meid!
Troela ik zei dat ik het zou begrijpen ALS! niet dat het zo was. (probeer me te verplaatsen in jullie situatie ) zijzei.. wat is bizar? ik vind het netjes hoor 2 kilo aankomen schijnt normaal te zijn na zo'n dieet. vooral omdat je vocht aankomt en er weer vulling in je darmen zit. dus al het vet ben je dan nog steeds kwijt! super! Dan zijn er toch maarliefst 7 af hoor meid! wat ga je nu doen ook al weer? begin weer een btje hoofdpijn te krijgen? herkenbaar? gaat dit over. mijn smaak is dus alweer vies. probeer maar veel water te drinken. sowieso voor een shake want anders smaakt zelfs de kant en klare vies. hij is nu nog niet zo lekker als dat ie was. maar ik weet nu waar het van komt (al was die ene van een zondag denk ik echt niet goed) nou hoop snel meer shakes binnen te krijgen. denk gewoon wel dat ik het vol kan houden nu! heb het in het verleden ook gedaan maar toen viel ik niet af. nu wel! ff doorbijten en van de zomer weer lekker in mijn velletje
Ben je nu met de kant en klare shakes bezig? Of nog steeds met de poeder zakjes? Die vieze smaak kan ketose zijn....
kant en klaar die zakjes maak niet meer op. die zijn goor!!!!! dat trek ik niet meer. dan hou ik het niet vol.
Leuk dat je er weer bent, Zijzei! Goed dat je weer begint ook. Chivay, welkom! Ik kan jullie allemaal niet bijhouden hoor, jullie schrijven zo veel. Maar over het algemeen gaat het bij de meesten goed zo te zien. Cherie, wat vervelend van die nare smaak. Misschien toch ketose zoals troelala al zei? Maar ja, je komt er niet achter he. Of nou, je kunt bij de apotheek Ketosticks kopen. Een stickje waar je overheen moet plussen en aan de kleur die de stick daarna heeft kun je zien of je in ketose bent. Bij mij gaat het niet zo goed. Vorige week ben ik weer met de pil begonnen, na 2,5 jaar. Maar sindsdien voel ik me zo beroerd! Steeds misselijk en heeeeeeel moe. Ik heb vandaag dus ook nog niet veel -lees:veel te weinig- gegeten. Ik durf niet zo goed. Echt heel vervelend!
oke of ik moet ongesteld worden of ik ben zwanger. Sinds gister valt het me op dat me borsten enorm gevoelig zijn soms zelfs pijnlijk bij aanraking. En dat heb nog nooiiiiiiiitt gehad. En ik zit nu aan een zak m&ms oeps haha......Ik heb nog voor 1 week de kant en klare shakes staan en eigenlijk wil ik die vanaf morgen gaan gebruiken maar ik denk dat ik morgen eerst maar eens een test moet gaan halen. Ik zit nu al op dag 112 en nog niks te bekennen maar wel rare symptonen die het hoekje om komen. Hou jullie op de hoogte!
ben ik nu zo zwak? of wat is dat toch? de hele dag gaat het goed. maar dan zit ik de kinderen eten te geven en ben toch gezwicht voor een kinderbord met eten..... tis niet veel.. dus ipv een shake kan het volgens mij niet heel veel kwaad als ik nu gewoon weer verder ga.. maar voel me wel zwak
Afvallijst Ons Kleintje - 76+ kg - Modifast + gezond en weinig eten - 73,0 kg - Streef: Cherie -77.3 kg - 1200 cal 75,6 kg - Modifast - 74,2 kg - Streef- (1e) 65 Henkiepenkie - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 66 kg - Streef: Troelala Babystew - 85 kg - gezond eten - 81 kg - Streef: 70 kg Suus - 82,3 kg - Cambridge - 74,3 kg - Streef: Chivay - 64 kg (gok, ga straks wegen) - gezond eten - Streef: 57 kg Zijzei - 125.7 kg - gezond eten - 119 kg - Streef: 85 kg (tussendoel mei 100) Ik ben maar een kleintje met mijn 1.63... Opzich ook niet eens een verkeerd BMI nu, maar mijn gewicht zit helemaal verkeerd verdeeld... Vandaar dat ik me een stuk beter in mijn vel voel met die kilo of 7 eraf... Voel me nu gruwelijk onzeker met mijn zwemband (want daar zit dus het grootste deel van die 7kg...) Vind het heel moeilijk om niet te snaaien... ben vlug licht in mijn hoofd bij minder eten e.d Dus ben vooral op zoek naar goede tussendoortjes zodat ik de dag wel vol blijf houden... Jullie tips?
Spannend Troelala! Laat je het weten? Probeer nou niet te snoepen he, je bent juist zo goed bezig! Cherie, het lijkt mij ook moeilijk om de kinderen eten te geven als je zelf niet mag. Maar als dit een goede vervanger was, is het toch prima! Chivay, ontbijtkoek? Misschien fruit? Ik vind mandarijnen erg lekker, en daar kan ik gerust 's middags ieder uur een van nemen. Die dingen zijn maar 25 calorieen. Als ik er om 2,3 en 4 uur een neem ben ik pas 75 calorieen verder. Misschien iets voor jou?
Jahoor ik hou jullie op de hoogte! Het rare is normaal eet ik zo een zak leeg en vind ik het heerlijk. Nu smaken die hele m&m's me niet eens bah! Chivay worteltjes, komkommer, cherry tomaatjes, appel enz enz...
ok, nou ik ben benieuwd. Ga je morgen een test doen? Het zou misschien ook wel fijn zijn als je eindelijk ongesteld wordt. Kan natuurlijk ook goed, omdat je nu zo goed bezig bent met gezond eten. Ik ben benieuwd!
Mandarijntjes is idd wel een goeie! Ben je ook mooi even mee bezig Worteltjes staan nu klaar.... Wat ik nog het lastigste vind is een vriend die dan naast me op de bank met wat lekkers te snaaien zit... en ik met dat bakje worteltjes... Zeg wel dat hij me niets mag geven, aan zijn kant laten staan e.d... maar pfff.... juist dan zie ik dat bakje nog meer!