10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussion in 'Algemene clubs' started by butterfly24, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    als ik veel vocht vast houd dan doen mijn vingers ook pijn. (ook met een ongi bijv) maar ook vanochtend. nu is dat weg. pijn aan de vingers ook weg.
    maar ik weet niet hoe lang je al aan de pil bent? buiten dat om ben je ziek geweest. dit kan zeker allemaal rommele. ik weet niet of je bijv ibu's/paracetmol of iets geslikt hebt? maardit alles kan bijdragen tot vocht vasthouden en dus pijne gewrichten enz.

2. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Ik ben vorige week zaterdag begonnen sinds 2,5 jaar denk ik ofzo. Misschien was het wel langer geleden. Daardoor erg misselijk geweest ook. En nu ineens 2 kilo zwaarder. Maar je ziet het niet echt aan me. Alleen heb ik een opgeblazen gezicht en zere vingers. Ik ga het deze strip de tijd geven. Dan kan ik echt een oordeel hebben.

3. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    dan zou ik sowieso even niet wegen. t kan zeker wel 3,md duren voor dit gestabiliseerd is. maar je moet het 2 strips geven voor het volledig weg is (het opgeblazene dan) het zal waarschijnlijk eerst btje op en af gaan.

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

netjes!
    ik ben vandaag ongesteld geworden dus misschien daardoor (heb mirena dus weet nooit wanneer ik het moet gaan worden) ? weeg je altijd zwaarder dan?

die dikke pijnlijke vingers, klinkt wel raar hoor cherie en henkiepenkie.

@troelala wat jammer dat je niet zwanger bent!

@iedereen bedankt voor de lieve reacties!

5. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    ik heb het altijd al gehad. snel vocht vasthouden. als je dan vocht in je vingers hebt is het logisch dat je ze niet meer makkelijk kan buigen. dan worden ze gevoelig.
    na een paar uurtjes trekt dit weg. (en daarbij komt dat ik me dwars af heb geplast vanochtend:D ik heb vaker dat met ontstekingen verkoudheden of zoiets ik een btje opblaas. dat zie je dan ook aan mijn gezicht en ik voel het ook in mijn handen. (oa)

6. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ik heb echt ff een moeilijk moment. heb echt zin in wat lekkers :( pfff had niet verwacht dat ik t zo moeilijk zou vinden :'( ben potver pas 1,5 wk bezig. had verwacht dat het juist makkelijker zou worden....

voel me echt verdrietig nu.

7. Ons Kleintje

#1267 Ons Kleintje, Feb 10, 2012
    Last edited by a moderator: Feb 10, 2012
    @cherie, kun je niet iets lekkers nemen dat enigszins verantwoord is?

hier ging het wel goed vandaag, heb wat verleidingen kunnen laten staan, met als beloning 2 burritos vanavond (wel gezond belegd)
    al neem ik dus wel zo nu en dan wat fruit terwijl Modifast het afraadt.
    Ben benieuwd wat er morgen op de weegschaal staat!

Straks The voice, en dat was altijd mijn snaai-avondje. Vreemd om dan niets te nemen, maar misschien neem ik wel wat gezonds.

vandaag:
    ochtend: pudding, water, 1 koffie met melk
    tussen: niets
    middag: shake, water
    tussen: druiven, 1 koffie met melk
    avond: 2 `light` burritos en een zelfgemaakt toetje met fruit.
    tussen: tonic light, water, ..........

8. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    hier vandaag

shake (koffie drink ik gewoon tussendoor)
    shake..
    bouillon.
    1 doosje garnaaltjes van de mac. en zit ernstig te twijfelen of ik wat frietjes maak (aardappel schillen en in de oven.)

9. Ons Kleintje

@cherie, van koffie ga je vocht vasthouden.. en van bouillon ook.
    Heb t nog nooit zo gemaakt als jou,
    mijn zus had laatst wel een keer aardappels in stukjes met olijfolie er overheen, kruiden en knoflookstukjes op de ovenplaat gelegd, heerlijk!:) en ook best wel gezond. eetsmakelijk!

10. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    koffie vocht vasthouden is achterhaald. bouillon (opkikkertje) dat kan. maar dan moet je er wel veel van eten. probeer juist te zorgen dat ik niet te licht in mijn hoofd wordt en te koud krijg

11. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    thx ons kleintje. ga heerlijk genieten van mijn oven patatjes :D
    ik denk ook dat ik over ga op gewoon 2 shakes en dan 1 innieminnie maaltijd per dag! en 1 keer per zoveel tijd iets meer dan een innieminnie maaltijd ;)

12. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Troelala jammer zeg dat je niet zwanger bent.. Ben je nu wel weer van plan om te beginnen? Eten en Modifast combineren of alleen shakes?

Cherie ik had dat ook na een week of 2 zo'n dip. Ze zeggen wel dat het makkelijker wordt maar af en toe heb je van die momenten:(

Ons kleintje; ben best benieuwd of je toch afvalt als je tussendoor ook nog fruit neemt! Wordt idd afgeraden, weet niet eens waarom;)

Over dat vocht vasthouden, kan idd pijn doen.. heb ik alleen in de winter last van gelukkig.

Vandaag ging het hier weer goed.. nu dus alweer 2 dagen streng aan de Modifast. Heb me flink in moeten houden hoor.. ben echt constant geneigd om wat te nemen, heb zo'n honger!
    Maar de andere kant; ik merk nu al aan mezelf dat ik alweer wat afgevallen ben. Morgenochtend even op de weegschaal, ben benieuwd!

Hoop dat het volgende week op t werk net zo goed gaat, is best zwaar werk dus hoop dat ik het volhou!

Las ik nou goed dat koffie ook vocht vasthoudt? Wist ik niet.. dus als ik geen koffie zou drinken zou het nog sneller gaan? Hmm twijfelachtig, ben af en toe wel echt toe aan een kop koffie..

Dames alvast succes voor morgen! We can do it!

13. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    naar mijn weten was cafeinne juist een vochtafdrijver... maar onderzoek heeft uitgewezen dat je dus meer drang hebt om te plassen na koffie maar dat ze 3 testgroepen hadden.

1 die koffie dronk
    1 die geen koffie dronk
    en 1 die veel koffie dronk.

en uiteindelijk hadden ze gelijkwaardige urine productie op een dag dus.. het tijdstip waarop is alleen anders.

en vochtvasthouden wil niks zeggen over het daadwerkelijk afvallen. je raakt het wel kwijt. je gaat niet op ten duur 10 liter vocht vast houden. dat gaat om 0.5-2 kilo meestal (wat het wisselt

14. Rundeeprunwild

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Ohw nouja dan blijf ik gewoon mn bakkie koffie drinken hoor:D Kan ik echt niet zonder:cool:
    Gelukkig drink ik het wel zonder melk en suiker.. dat scheelt al..

Thnx voor de uitleg!

15. Ons Kleintje

Goedemorgen!
    helaas weer hetzelfde gewicht 72,8 (wel ongesteld geworden gisteren), maar ik kan wel steeds meer van mijn oude broeken aan (en ze zitten nog lekker ook:D;)) Dus ik ga gewoon door. Fruit mag niet omdat daar (fruit)suikers in zitten. Maar ik wil ook niet dat straks mijn tanden uit mijn mond vallen. Uiteindelijk zal ik straks toch ook 2 stuks fruit op een dag gaan nemen, dus ik laat het zo, dan gaat het maar wat langzamer. Het is al weer een hele verbetering met 76 kilo vindt ik.
    Koffie.. lekker! Drinken jullie het dan zonder iets erin? ik neem het wel maar niet zo vaak meer als eerst, toen dronk ik nooit water of thee, en alleen maar koffie en sapjes. en toen vrat ik alles bij elkaar en ik heb gisteravond netjes een stuk komkommer gegeten en 4 droge toastjes. Mijn moeder had chocolade mee, en dat ik laten staan. Ik ga gewoon door met mijn nieuwe levensstijl, misschien val ik steeds wel met spongen af, ik was ook wel veel in eens afgevallen.

16. Rundeeprunwild

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Komkommer ga ik ook veel nemen straks als ik klaar ben met modifast. Is goed voor de vochtafdrijving:)

Weegschaal stond vanmorgen op 81,4. Nog een kilo dus dan zit ik weer op mn gewicht voor mn dip. Nouja heb gezegd binnen een week dat die kilo's er weer af waren, dus heb nog 5 dagen voor die kilo:p Moet lukken!

Zit nu weer aan mn shake, jammie;)

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Hier de weegschaal vanmorgen op 63.1
    2 kilo lichter dan de vorige keer dat ik gewogen heb! (in de avond was dat....

Benieuwd wat de volgende x wegen zegt.... schommel altijd zo enorm

18. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Hier weer iets zwaarder. :(
    Maar ik weet waar t van kom en t is vocht. kan nooit van het eten op zich zijn want zoveel was het niet hahaha!
    voelde me wel even schuldig en dan denk ik weer waarom? gewoon de draad weer oppakken en gaan met die banaan. ik had het echt even nodig. dus. ik weet dat het me verder wel gaat lukken. en zie het verder wel.

laters!

19. Rundeeprunwild

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Cherie, kop op meid.. komt vanzelf wel weer goed;)

Chivay kan je niet beter 1 weegmoment aanhouden? Ik ben 's avonds ook altijd (veel) zwaarder dan 's ochtends. Daarom weeg ik 's ochtends als ik 2x naar de wc geweest ben en dan geen kleren aan;)
    Dan ben ik het lichtst:)

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Das ook het plan ;) Vorige keer had ik even geen idee wat de stand van zaken was.... vandaar toch 'savonds gewogen... Normaal 'smorgens...

Share This Page