10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

@henkiepenkie mooi lijstje hoor wat je hebt gegeten en zeker een mooi lijstje met wat je hebt afgeslagen. Mooi zo doorgaan!

Mijn cyclus was al overhoop voor ik met cb begon dus daar komt het iniedergeval niet van, maar ik weet dat je cyclus er van slag kan van raken. Dat is me met cb toen ook al verteld.....ik heb alsmaar meer buikpijn steeds dus ben benieuwd waneer het eens los komt!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi allemaal, vandaag ben ik naar een verjaardag gegaan (man paste op) en geen taart genomen! alleen water koffie en een handje studentenhaver.
    Ik hield mezelf in door te denken dat ze er allemaal maar 3 minuten plezier van zouden hebben, en dat is natuurlijk ook zo!
    en ik wil geen suiker meer eten, ik voel me veel meer in balans sinds ik geen suiker meer eet.
    Ik kreeg ook veel complimentjes, 3,5 kilo is waarschijnlijk toch wel veel! het klinkt niet als veel, maar t is wel al bijna 1 hele kledingmaat. In mijn geval van 42 naar 40.

dagmenu:

ontbijt: shake
    tussen: druiven
    middag: kaizerbroodje met ham en bruine boterham met kaas, thee
    tussen: handje studentenhaver, koffie water
    avond: 1/3e maaltijdsalade en kom met unox kippensoep, water
    tussen: water, thee

@henkiepenkie leuk idee:p:
    taart dus, veel slagroom, chocolaatjes, suikerbrood, allemaal andere lekkere broodjes, sinaasappelsap, cola, toastjes met allemaal lekkers, nog meer chocolaatjes.

Persoonlijk zou ik juist wel een beetje vet gebruiken, dat doe ik tenminste ik val gewoon wel af. Anders gaat je lichaam straks al het vet wat ze tegenkomt, vasthouden ivm eventueel nog een `crisis`.
    Vond je menu verder heel netjes!!
    @Troelala hoe oud zijn je andere kindjes?
    @cherie hoe is het gaan?
    @suus, he we wegen ongeveer even zwaar!:)
    @rundeepwild wat goed dat je nu al bijna weer op je `oude `gewicht zit!

3. Ons Kleintje

ons kleintje (1.68 m) - 76+ kg - modifast + gezond en weinig eten - 72,4 kg - streef: 65
    cherie (1.67 m) - 77.3 kg - 1200 cal 75,6 kg - modifast - 73,6 kg - streef- (1e) 65 kg
    henkiepenkie - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 68 kg - streef: 65
    troelala (1.63 m)
    babystew (1.84 m) - 85 kg - gezond eten - 81 kg - streef: 70 kg
    suus (1.73 m) - 82,3 kg - cambridge - 72,9 kg - streef: 72 (maar liever nog iets lager)
    chivay (1.63 m) - 65.1kg - gezond eten - 63,1 kg streef: 57 kg
    zijzei (1.83 m) - 125.7 kg - gezond eten - 119 kg - streef: 85 kg (tussendoel mei 100)
    iris89 (1.62 m) - 107.8 kg - cambridge - 97.8 kg - streef:65 kg
    rund (1.69 m) - 92 kg - modifast - 80.5 kg - streef: 60 kg

4. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Troelala, maar dat bedoelde ik niet hoor, dat het door CB komt. Meer dat je misschien je lichaam nu wat rust moet gunnen om het wel te laten komen.

Ons Kleintje, goed bezig! Leuk wat je allemaal afgeslagen hebt ook. Dat is iets om trots op te zijn he! Ja, de volgende keer gebruik ik wat meer vet, dat is gelijk een stuk smakelijker ook. Maar ik had ook al rookworst en daarom dacht ik nou laat die jus en boter dan maar zitten.

5. Troelala21

@onskleintje mijn kindjes zijn 3, 5 en 7 jaar. Er zit overal maar een krappe 2 jaar tussen. De laatste zal dan wat meer er tussen hebben maar dat kan ook weer heel leuk zijn!

@henkiepenkie ja daar heb je zeker gelijk in. Me lichaam moet eerst misschien ook maar ongi worden voordat ik er weer mee begin te klooien!

6. Ons Kleintje

joepie weer wat eraf, nu 72,2!
    :):):) snap niet waarom ik niet eerder begonnen ben met lijnen! ik kan alweer een andere broek aan.

@all moeten jullie nu nieuwe kleren gaan kopen of hebben jullie er nog een kast van vol liggen?

7. Ons Kleintje

ons kleintje (1.68 m) - 76+ kg - modifast + gezond en weinig eten - 72,2 kg - streef: 65
    cherie (1.67 m) - 77.3 kg - 1200 cal 75,6 kg - modifast - 73,6 kg - streef- (1e) 65 kg
    henkiepenkie - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 68 kg - streef: 65
    troelala (1.63 m)
    babystew (1.84 m) - 85 kg - gezond eten - 81 kg - streef: 70 kg
    suus (1.73 m) - 82,3 kg - cambridge - 72,9 kg - streef: 72 (maar liever nog iets lager)
    chivay (1.63 m) - 65.1kg - gezond eten - 63,1 kg streef: 57 kg
    zijzei (1.83 m) - 125.7 kg - gezond eten - 119 kg - streef: 85 kg (tussendoel mei 100)
    iris89 (1.62 m) - 107.8 kg - cambridge - 97.8 kg - streef:65 kg
    rund (1.69 m) - 92 kg - modifast - 80.5 kg - streef: 60 kg

8. Troelala21

Goedenmorgen meiden

De weegschaal was niet zo lief vandaag maar goed was ook me eigen schuld wel, heb me van het weekend niet echt aan het gezonde eten gehouden. Woog vanmorgen 95.9 mijn eerste doel is om 85 kilo te halen dus ik moet 10,9 kilo eraf krijgen. Dan ben ik al heeeeeeel happy haha.....Ik zou vandaag met de shakes begonnen, maar heb toch maar mijn sonja bakker boek erbij gepakt. Zolang ik niet ongesteld ben ga ik maar even sonja bakkeren. Misschien bevalt het me wel zo goed weer, dat ik er gewoon mee doorga. Ben er al eerder 20 kilo mee afgevallen in 3 maanden en 9 kilo in 6 weken. Dus die 10 kilo zou hier eventueel ook wel mee te halen zijn. Maar goed we zien wel. Heb nog steeds elke keer last van buikpijn, was zelfs vanacht misselijk!! Vraag me af of ik niet te vroeg getest heb, me man zei ook al test volgend weekend nog maar eens. Dus mocht ik niet ongi worden dan gooi ik er volgend weekend nog maar eens een test tegenaan. Ik hoop dat ik deze week gewoon ongi word want die buikpijn en het wachten is ook maar niks.....

@onskleintje wat goed zeg! Lekker doorgaan meid!

@over kleinere maat. Ik heb een kast vol met kleren waar ik nu niet in pas, dus als ik afval kan ik voorlopig gewoon vooruit. Zelfs wel tot maat M. Dus ik hoef gelukkig geen nieuwe kleren te kopen. Al zou ik misschien wel wat leuks kopen hoor haha. Maar goed eerst maar eens wat afvallen.......

meiden fijne dag zet hem weer op!!

9. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Pfffffffffffff BAALDAG..
    Kan ik eindelijk weer beginnen met werken, heeft mn auto een lekke band! Plus ik dacht vanmorgen uit te slapen.. ging ook niet door. Plus er is hier weer zoveel sneeuw gevallen dat ik niet met de wagen kan lopen:(

MAAAAAAAAAAAAAR.. zit weer op 80,5! Was gewoon allemaal vocht, ongelooflijk! Zo en nu de komende maand de volgende 10 kilo. Zit nu dus op 11,5, alweer;)

10. Troelala21

Heb je het er nu af met de kant en klare of met de poeder shakes die vocht kilo's?

Wat balen van je auto, ze hebben bij ons gisternacht de spiegel van de auto getrapt. Dus onze auto kan vandaag na de garage grrrrrr....

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    sorry iets later dan gepland:D

henkie ziet er goed uit hoor meid! echt super knap.
    Volhouden.

Troela denk dat het een goede keus is om SB te gaan doen voor jou. ook omdat je dan toch gewoon kan eten.

Ons kleintje super al weer er wat af! ik ben jaloers. :D

Run jij al weer op t gewicht van voor je 2 weken "vrijaf!" ook erug prettig.

Hier gaat er eigenlijk niks af. gister heb ik wel een flinke magere maaltijd op dus ik hoop dat er wat vulling in zit. en ga vandaag proberen wel de hele dag te shaken. in de hoop dat er dan morgen wel wat af is. (ja weet t zou morgen pas wegen maar wilde ff kijken) ook hier val ik iig niet erg snel mee af..

maar goed wat er af is is er af. en t gaat wel. misschien dat ik morgen nu ineens een kilo lichter ben!? heb ik wel meer gehad eerst balen dan afvallen:D hahahaha

12. Ons Kleintje

@cherie dat had ik een paar dagen geleden ook, dat ik een paar dagen stilstond..
    Hoop dat het bij jou ook zo is. Thanx dat je jaloers bent :D:p
    @autopech en spiegel eraf.. arme jullie, dat is ZO klote. spiegel eraf heb ik ook eens gehad. Maar volgens mij is er dan iemand tegenaan gegleden met dit weer, kan dat?
    Had laatst ook autopech (voor als het de accu was), meteen nieuwe accu erin laten zetten door de wegenwacht. Heerlijk dat ie nu in een keer starten wil:)
    @rundeep, goed zeg dat je nu alweer zoveel kwijt bent!

@hier
    vindt het wel moeilijk soms hoor om niet te gaan snaaien, ik neem wat extra koffie en dan gaat het wel.

13. Henkiepenkie

Zo, daar ben ik ook weer. Terug van heel erg ver weggeweest zeg maar. Kwas zo diep gezonken. Vorige week zaterdag begonnen met de pil (66 kg) en toen begon het aankomen. Maandag woog ik 68, maar dat wisten jullie al. Toen at ik nog netjes. Vanaf toen had ik er geen zin meer in met als gevolg dat ik afgelopen zaterdag 70!!!! woog. Voelde me de hele week misselijk, heeel erg moe en brak. Ben zaterdag gestopt met de pil en volgens mij verlies ik wel veel vocht. Ik hoop dat ik a.s. vrijdag weer 68 weeg. Of nog liever 67,5 dat is mijn startgewicht. Ik ging net boodschappen doen en dat was wel weer even moeilijk, gevulde koeken op de versafdeling en allerlei andere dingen zag ik. Allemaal niet genomen. Vorige week kocht ik optimel kwark, dat vind ik echt heel erg vies en chemisch zeg! Bah! Heb nu gewoon magere kwark meegenomen.

Cherie, balen dat je niet afvalt zeg! Maar ik denk dat het vulling is, en ook vocht.

Balen van al die autoverhalen! Maar Run, heb je dan nu vrij moeten nemen=

Troelala, goed dat je SB gaat doen. Ik vind het heel verstandig van je. En als het te weinig is, zou ik er gerust yoghurt of een appel bij nemen! Volgens mij val je dan nog prima af hoor.

14. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Garage heeft er net een reservewiel onder gezet (kan ik zelf niet schaam schaam:)) dus kan vanmiddag naar mijn werk toe:)

Uhm volgens mij heb ik t in 4 dagen gedaan, 2 dagen 3x een shake en 2 dagen 2x een shake en 's avonds 2 repen.. met de kant en klare shakes.
    Volgens mij maakt dan niet zoveel uit toch kant en klaar of poeder?

Henkie, top dat je je ingehouden hebt in de winkel!!

Onskleintje; koffie helpt hier ook goed om ff dat 'trekgevoel' te overwinnen:) Zo maar s een bakkie nemen!

Cherie balen zeg dat je niet veel afvalt:( Lukt het ook niet als je 3x per dag shaked dan?

Hier..... pff vanmiddag werken, eigenlijk helemaal geen zin in maarja, rekeningen moeten betaald worden;) 5 maanden vrij gehad haha heerlijk:D
    Ik hoop alleen dat ik het vol ga houden op mn shakes.. vanmorgen 1 op, straks om 1 uur nog een en ik ga 2 repen meenemen naar mn werk. Die eet ik dan in 2 verschillende pauzes op, en veel koffie drinken!
    Tis zo beroerd.. k moet de hele tijd staan dus hoop echt dat ik het volhou:cool: Wish me luck!

15. Henkiepenkie

Heel veel succes Rund! Maar moet je vanmiddag en vanavond werken= Neem anders een bak yoghurt mee voor als je het niet vol kan houden. Vult goed, en niet veel koolhydraten!

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Wat zijn jullie goed bezig zeg...
    Wel heel motiverend ;) Wil straks ook positieve cijfers kunnen plaatsen... en tja daar moet je wat voor doen!!

Onthou mezelf niet alles... maar ipv vrijdag, zaterdag en zondagavond chips:) alleen op zaterdagavond een klein bakje..
    Minder opscheppen, minder tussendoortjes en als ik dan wat pak iets gezonds... mandarijntjes gaan hier nu ook als de brandweer!

Maar blijf het moeilijk vinden...

Van het weekend 1x in de fout gegaan.... Mijn vriend had een bakje borrelnootjes tussen de middag gepakt... Kon er toch niet afblijven en heb een beetje meegegeten..

17. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ja begin om half 3 en tot half 11.. Heb geen yoghurt thuis maar als ik het niet red rij ik wel ff langs t benzinestation.. om de hoek daar:)

18. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Nouja zo te lezen ben je toch al een stuk gezonder aan het eten! Goed bezig hoor!

19. Henkiepenkie

Maar Chivay, dan ben je toch al ontzettend goed bezig! Ik vind het ook moeilijk hoor, maar je bent al ontzettend goed bezig!

Rund, als je het niet trekt, pas op bij het benzinestation met Breaker enz. Daar zit heel veel suiker en kcal in!

20. Ons Kleintje

vandaag gekozen voor 2 shakes, ik heb er nog zoveel liggen.
    @henkiepenkie wat balen...... 70! my god! niet teveel mijn kant op komen haha! Nee meen het serieus, sneu voor je. Nu weer met positieve moed er tegenaan!
    PS
    1 maart ben ik ook 70 hoor!
    x
    @chivay gaat toch goed? wat is als de brandweer.. meer dan 4, hooguit 6 op een dag zou ik niet nemen. Uiteindelijk is het toch een soort suiker.
    Ben blij met een man die boven achter de pc gaat snoepen ipv naast mij :p

Deel Deze Pagina