Ahh oke, nou ja succes in ieder geval dan nog met de rest! Als je mee wil blijven schrijven mag je je wel in de lijst zetten Helpt goed voor motivatie dat meeschrijven Heb s Sanislim opgezocht maar dat ziet er ook wel toppie uit zeg! Jammer dat ik zoiets echt niet kan want dan ga k er vanalles bij snaaien haha. Ik hou me lekker aan de shakes, gaat prima zo
Pff heb net een broodje gegeten in plaats van shake. Ik kreeg me toch een buikpijn dat ik er misselijk van werd. Was gewoon hongergevoel echt raar. Nu is het aardig over, ik wil graag 3x daags een shake zodat k dan misschien wat sneller af val maar als ik elke keer zo snel buikpijn krijg dan hou ik dat nooit vol...
Ik word echt knetter van mezelf word er niet goed van. Maar het afvallen komt me de keel uit. Het lukt me niet meer, ik wil zo graag afvallen maar het lukt me maar niet aaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!
troela... wat doe je jezelf toch aan.... dit werkt toch niet? ik wil je graag aanmoedigen. maar dit is niet goed. het zou beter zijn dat je doet wat je wel kan. pak je 2 shakes en gewoon eten. of je let gewoon op gezond eten. maar wat jij je lichaam nu aan het aan doen bent is echt niet goed. ik adviseer je sowieso om eerst naar de ha te gaan en te kijken wat er met je hormoon huishouding aan de hand is. misschien zit er daar iets fout waardoor je het niet volhoud. maar ga niet verder lopen klooien. sterkte meid. (vandaag 1 shake op en 1 klein cupcakeje (van vriendin kon niet afslaan)) vanavond nog een keer salade met gerookte zalm. voel me goed. wel al aardig wat afgelopen. Run Gefeliciteerd!!!! Iris. hou vol meid. misschien gewoon heel mager eten? of gewoon doorgaan met je shakejes en maar 1 magere maaltijd? ons kleintje nou jij gaat echt keihard.
Pff ja ik wil teveel. Ik wil een kindje, ik wil ongesteld worden, ik wil afvallen. Volgens mij word het me allemaal teveel. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil het liefst gewoon afvallen met gezond eten, maar ik weet dat ik dan ook weer makkelijk kan toegeven aan snaaierij en dat wil ik niet......
Ja maar meid je zal jezelf toch ernstig moeten toespreken. sowieso die weegschaal t raam uit flikkeren! Sommigen kunnen er tegen elke dag te wegen. maar jij niet. (velen niet eigenlijk hoor) als je goed gaat dan zie jij dat als dat je ruimte hebt om wat lekkers te pakken. en als je dan niet aangekomen bent dan denk je dat je meer kan eten dat je toch niet aan komt. totdat je het wel doet en dan stop je met alles eten. en begint t cirkeltje opnieuw? dus a! niet wegen! B eerst naar een HA!!! en gezond eten IS geen reden tot snaaien. maakt niet uit wat je doet. die knop moet om in je hoofd. en je mag best willen afvallen. maar met gezond eten is een pond per week normaal! en zelfs nu lieve schat ik shake en val NIKS af. niet eens een pond per week. jij wel 2 a 3 kilo. maar wat heb je hier aan? beter consequent een pond per week en het vol kunnen houden dan dit gejojo. en als je geen lekkers in huis haal kan je ook niet zondigen je moet echt eerst de boel in je hoofd op een rijtje. anders blijf je zo bezig. en als je ergens voor kies. kies daar dan langere tijd voor. Je wil wel afvallen. maar je hebt er eigenlijk weinig voor over om het te doen(sorry als ik zo hard bent) maar afvallen is moeilijk. Als het makkelijk was waren er niet zoveel dikke mensen. voor jezelf kiezen kan ook rust nemen zijn. rust in je hoofd.
@troelala sneu voor je zeg, ben het eens met cherie! eerst duidelijkheid van een arts, zo lang geen ongesteldheid is niet goed, misschien is er iets aan de hand? langzaam afvallen is ook afvallen, zolang je niet aankomt en er steeds een beetje afgaat is het ook goed. Ik heb er lang tegenaan gehikt om te gaan dieeten, ben blij dat die knop om is en dat het lukt. Bij mij het nu een soort afleiding, iets waar ik controle over heb. Ik ben blij dat ik nu een beetje meer inspraak heb over mijn leven en mijn lijf. Maar over de gezondheid van mijn kind heb ik geen controle. Daarom werkt het nu goed. Ik hoorde op t nieuws dat 50% van de mensen in Nederland te dik is. Ik vindt het soms ook wel moeilijk, dan kijk ik in de kast en zie dat mijn man inmiddels allemaal lekkers in huis gehaald heeft, maar ik laat het staan. Eerder kon ik dat niet, en nu wel. Ik houdt me niet aan het dieet van modifast. Tuurlijk zou ik dan nog sneller gaan met afvallen, maar het lijkt mij niet gezond, en ook omdat ik weet hoe het eraan is gekomen. Je kunt daarom beter patat en snacks volledig uitbannen (las dat je dat gehad had) Je levensstijl volledig veranderen naar gezond. Dan komt het vast allemaal goed. Misschien niet in 1 week, maar misschien over een half jaar pas. Dan lig jij heerlijk op t strand met je 80 kilo te stralen Maar eerst dus even naar de huisarts Troel! nog even wat.. het valt me nu pas op dat slechte eetgewoontes gewoon echt door ouders aan kinderen worden overgedragen. Zo nam ik eerder wel eens 2 of 3 toetjes ipv 1. Mijn zoontje moet daar nu helemaal aan wennen. Het valt me ook op nu ik zelf niet meer loop te snaaien, hij ook niet zo`n behoefte aan tussendoortjes heeft. Je hebt ook kinderen Troelala, dus misschien is dat een motivatie voor je? Overigens werkt elke dag wegen bij mij juist beter dan eens per week.
En waar kunnen we een award uitdelen voor de wijze woorden van Cherie en Onskleintje? Troelala, ik ben het met mijn voorgangers eens. Doe je lichaam en geest dit niet aan. Je eetpatroon van gisteren is natuurlijk belachelijk! Sorry dat ik het zeg hoor. Maar dit wil je je maag en darmen toch niet aan doen? Ik heb er 1,5 jaar over gedaan om 15 kilo af te vallen. 1,5 jaar!! Maar het is zo moeilijk! Je moet het willen, maar vooral niet te snel. Ik denk dat je te ongeduldig bent, en misschien niet heel realistisch? Sterkte en op naar de huisarts meid!!
Cherie en Onskleintje, goed bezig! Je mag je zelf best eens iets toestaan hoor Cherie. Was de cupcake lekker? Welke smaak was het? Mijn menu voor vandaag: ontbijt: magere kwark met banaan en cruesli (lekker he, Cherie ) tussendoor: halve plak ontbijtkoek lunch: 3 boterhammen (Koolhydraatarm) en een kop groentensoep tussendoor: magere kwark met cruesli avondeten: wortels 200 gram, en rookworst 100 gram Vanavond ga ik sporten. Verbeterpunt voor morgen is letten op de koolhydraten. Cruesli en ontbijtkoek op een dag is wat teveel van het goede!
bij jou wel omdat je afval en al gemotiveerd bent. maar bij de meeste mensen werkt het toch wel meer frustrerend.
Eerlijk henkie? dat menu mag je van me houden ahahhahahaha. t cupcakeje was lekker (gelukkig niet zo heel groot) chocolade met fondant. tot zover gaat het. maar moet wel ff opletten met meer water drinken. mijn menu staat nog steeds zoals het staat. alleen staat er nu pizza in de oven en denk ernstig aan een heeeeeel klein minipuntje (2 hapjes?)
o.. ja das waar! @henkiepenkie, dat vind ik veel, ook voor 1,5 jr.. 15 kilo,jeemig! erg knap. netjes menu toch! @hier zit me een beetje te bedwingen om nog wat te nemen. menu van vandaag: ontbijt: modifast shake tussen: peer middag: 3 cracottes kaas en tomaat, bouillon, thee tussen: banaan avond: pannekoeken! 1 pannekoek met groenten, en een klein stukje met kaas en een klein stukje met spek. Wat is mijn smaak aan het veranderen zeg, ik vond ontbijtspek altijd lekker en nu vond ik het vies. T was ook zonder stroop ofzo, dat maakt al een hoop verschil. tussen: niets de eetmeter zegt dat ik 1080 cal heb gehad.
goed bezig ons kleintje! hier klein btje van de pizza gesnoept.. (stom!!!! ipv dat ik de left overs nu gelijk wegknikker.. snif snif) maar voor de rest nikss aan mijn menu gewijzigd. zit ook echt vol van alles. dat dan wel fijn.
Even een kort berichtje maar hier gaat het afvallen momenteel niet zo! Heb enorm lopen schransen de laatste dagen. Gelukkig is er nog niks bij, maar moet wel even opnieuw de motivatie gaan vinden! Succes iedereen!
Oh jammer Babystew. Ze zeggen ook wel dat je lichaam na de bevalling nog wel een paar maanden (9 maanden maar bij ons 6)nodig heeft om te ontzwangeren dus zal het daarom wel moeilijker zijn. bij de oudste lukte het me het eerste half jaar ook niet om af te vallen en nu heb ik het niet eens geprobeerd met dat idee in mijn achterhoofd. @hier, 71,7 kilo net een chocoladepudding gemaakt met de staafmixer, lekker!
Goedenmorgen meiden Ten eerste bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben ook helemaal gelijk, zal ik ook zeker niet ontkennen. Ik weet hoe het moet maar ik doe het niet. Ik wil teveel, wil te snel heb geen geduld. Maar als je gaat afvallen zal je dat dus wel moeten hebben. Ik zit ook steeds tegen mezelf te zeggen als je nou eerst eens leert om goed gezond te eten, dan doet het gewicht er eerst niet toe. Als ik eerst me eetpatroon maar aanpas dan word ik al een stuk gezonder, en alle kilo's die ik er dan mee af val zijn mooi meegenomen, en word ik nog gezonder. Wat betreft me kinderen die merken er niks van. Zij krijgen van mij elke dag maar 1 snoepje, voor de rest fruit. Eten gezond en toetjes eet ik niet eens, zij 1 tje na het eten en that's it. Dus zij zullen geen last van mij hebben. Maar ik snap wel wat jullie bedoelen hoor. Alleen hier zal dat dus gelukkig niet gebeuren. Ik hou in de gaten dat me kinderen gezond eten, en niet zo worden als ik. Ik moet dus gewoon gezond gaan eten, alle snaaierij laten links liggen. Er ligt hier namelijk wel lekkers in huis voor de kinderen en voor me man. Maar daar zal ik dus vanaf moeten blijven. En als ik trek heb zal ik dus voor iets moeten kiezen wat gezond is en niet veel calorieeen heeft. De weegschaal moet ik voorlopig ook maar links laten liggen want die werkt ook zeker in me nadeel. Ben er TEVEEL mee bezig. En dat is zeker niet goed. Meiden nogmaals bedankt voor jullie reacties!! Zet hem op vandaag weer jullie kunnen het!!
nou.. 2 weken bezig op deze manier. maar deze hele week niks afgevallen. ookniks aangekomen. wanneer o wanneer zal die zakken. ben nog steeds 73,6
Wat frusterend meid. Je doet zo goed je best en de weegschaal zakt maar niet. Merk je het ook niet aan je kleren toevallig? Soms gaat omvang sneller dan gewicht!
er zal vast wel wat af gaan. maar t gaat bij mij gewoon heel langzaam. ik zag net je topic. vond de uitspraak waarom KAN ik niet afvallen eerlijk gezegd wel pijnlijk. Sorry dat ik het zeg maar jij KAN! afvallen. Ik KAN zelfs afvallen maar moet 5x meer moeite doen dan de meeste mensen. dus dan denk ik je wil gewoon te snel en het is een obsessie volgens mij aan het worden bij je meid.. ga nu naar een ha. doe jezelf een plezier. elke dag dit gevecht is toch ook geen leven?
Het is ook een obsessie geworden. Ik ben alleen maar bezig met afvallen kan het maar niet uit me hoofd zetten. Ik moet en wil en zal afvallen. Alleen op welke manier is de vraag! Ik heb helaas een huisarts die niks doet, zelfs toen me dochtertje ernstig ziek was stuurde hij me na huis met een verkoudheidje volgens hem nou dat hebben we geweten! Ik wil wel na de ha maar ik weet dat hij toch niks zal doen voor me op dit moment....ik zal het echt zelf moeten doen....