Als jij hier niet hoort Ons Kleintje (ik noem je voortaan OK hoor) dan hoor ik hier zeker niet! Ik vroeg me vanmorgen ook af of ik hier nog wel hoor. Maar goed, ik denk er over na. Jullie menu's zien er goed uit! O.K. ik heb gisteren ook roggebrood gekocht maar schrok me rot van de koolhydraten! 20gram per stuk! Nu zijn dat wel goede koolhydraten maar het weerhield me toch om te eten.
waarom zouden jullie hier niet horen? waar hoor ik dan? ik doe misschien wel strenger maar anders val ik helemaal niet af... ik vind het juist fijn om te zien dat jullie met gebalanceerd eten afvallen. want zo wil ik straks wel weer verder....
Ik merk dat ik nogal gefocust (schrijf je dat zo?) ben op eten. Maar dat ben ik al jaren. Steeds wanneer ik niet afval denk ik, ik ga shaken. Misschien ben ik daar teveel mee bezig doordat hier veel shakers zijn. Maar ik blijf wel hoor! Maar zodra het te gek gaat worden, zal ik tijdelijk afscheid nemen.
Ik denk nog steeds dat koolhydraat vrij/arm de oplossing is. daar ben ik ook eerder (nog makkelijker) mee afgevallen. maar nu heb ik al die shakes in huis... (iemand interesse??) het lukte me niet meer om dat te doen. maar als ik het nu zou doen dan lukt het me wel denk ik. want ik zit inmiddels weer zo in het ritme..... maar goed ik zie wel (je ziet aan mij dat shaken ook niet de oplossing hoeft te zijn)
Dat denk ik ook wel, maar dan niet tot in het extreme bij mij. Ik heb bijvoorbeeld koolhydraatarm brood gekocht vorige week maar meeeeen, dat is niet te eten! Ik heb er 2 kiezen en 6 tanden op gebroken (denkbeeldig) Het is hard, taai en smakeloos. Om nu alle boterhammen te vervangen voor crackers zie ik niet zitten. Wat ik nu doe in plaats van 3 boterhammen 1 boterham nemen, 1 cracker en een bakje kwark bijvoorbeeld. Minder koolhydraten en toch een goed gevuld gevoel. Ik merk dan wel dat ik minder trek heb. Begrijp ik nu dat je stopt met shaken? (goed plan als je het mij vraagt)
Ja btje wel denk ik... ik doe gewoon wat er in mij op komt.. Heb je wel eens zuurdesem brood geprobeerd? heerlijk en werkt ook heel goed. (om de een of andere reden val ik daar wel op af terwijl ik dat op gewoon brood niet doe) en ik vind het heerlijk ook. ik denk dat het komt omdat het gecompliceerde koolhydraten zijn waarvan je lichaam al vrij veel nodig heeft om te verbranden alleen al met het verteren.
Ik blijf gewoon ochtends shaken en op maandagmiddag. Zo kan ik nog wel wat weken vooruit. Daarna ga ik over op fruit in de ochtend, als de shakes op zijn. Wie weet ( eigenlijk moet het wel) val ik alsnog prima af. Ben benieuwd. Ben ook veel met eten bezig. Doordat ik meer mag eten heb ik ook meer honger lijkt het wel. Net in de tuin bezig geweest.
er staat werkelijk een overheerlijke (foute) lasagna in de oven! met wel heel veel groente. heb er nu al zin in
Toch vreemd als je dan ineens meer mag eten. Hoop dat het geen gewoonte meer gaat worden zoals eerst! wel gezond gegeten en ook niet teveel. dus wel een goede dag vandaag! @cherie lekker gegeten? x
maar heel iets gezondigt..... toastje zalm kon ik niet laten staan. een blikje cola maar voor de rest alles laten passeren! Dus valt wel mee. Ik vind iedereen in dit topic thuis horen. Gaat vooral om het kunnen delen en steunen van elkaar. Dus hoe, en hoe snel je afvalt, doet volgens mij helemaal niet ter zake.
ZAAAAAALIG gegeten. alleen net vet buikpijn gehad. wel netjes aan mijn portie gehouden. morgen voor man en kids nog over dan pak ik wel netjes een shake of een lichte maaltijd. dus wil wel op blijven passen. suus! precies! zo is het.. we zijn toch inmiddels een clubje geworden? ongeachte hoe wat waarom wanneer?
dank je! Heb je gewone cola gedronken? of light? Toastje zalm, lekker! Toch best wel knap op een verjaardag!
hoi ik heb net even de eetwijzer erbij genomen en die zegt dat ik maar 1434 cal heb gehad, en dat ik bijna 4 liter aan vocht heb binnengekregen. wow. cal vallen me super mee en ik schrik van de hoeveelheid vocht!
cola light, dus op zich qua koolhydraten goed, maar is wel extra asperthaan (als je het zo schrijft?) zit ook al in cb producten
71.5!!!!!!!!!!!!! yes! Ik heb gisteren elke 2 uur wat gegeten, misschien werkt dit beter voor mij of het is een toevalstreffer! Ben in elk geval erg blij! @aspartaam, ja ik heb eigenlijk een hekel aan dat spul, maar volgens mij zit het ook in modifast (ook al neem ik maar 1 zakje) dus ik neem daarom ook zo min mogelijk light met zoetstoffen. het kan voor hoofdpijn zorgen, een fladderhart, vroeggeboorten. Gek spul dus waar je niet teveel van moet nemen.
ons kleintje (1.68 m) - 76+ kg - 1x daags modifast + gezond en 1600 cal eten - 71,5 kg - streef: 65 cherie (1.67 m) - 77.3 kg - 1200 cal 75,6 kg - modifast - 73,2 kg - streef- (1e) 65 kg henkiepenkie - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 67,5 kg - streef: 65 troelala (1.63 m)97.7 kg - cambrige/Modifast - 95.5 kg - streef: 85 kg. babystew (1.84 m) - 85 kg - gezond eten - 81 kg - streef: 70 kg suus (1.73 m) - 82,3 kg - cambridge - 72,2 kg - streef: 72 (maar liever nog iets lager) chivay (1.63 m) - 65.1kg - gezond eten - 62.8 kg streef: 57 kg zijzei (1.83 m) - 125.7 kg - gezond eten - 119 kg - streef: 85 kg (tussendoel mei 100) iris89 (1.62 m) - 107.8 kg - cambridge - 97.8 kg - streef:65 kg rund (1.69 m) - 92 kg - modifast - 79.9 kg - streef: 60 kg
Goed gedaan ons kleintje! hier niks af (klein btje bij) maar dat na een lekker bord lasagna ik klaag niet. ik ga even kijken hoe ik het verder ga doen. ik zal de 70 sowieso niet halen binnen nu en 1,5 wk maar misschien de 70 in beeld?