10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    volgens mij was het niet die site.. maar nu twijfel ik.. zoek nog ff verder.. maar heb btje internetproblemen.

2. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    864
    113
    home sweet home
    hoi
    hier ga ik gestaag door met opbouwen, verder eigenlijk geen bijzonders.
    succes meiden

3. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    breekt even in ***

Cherie, bedoel je GOK? Grip op Koolhydraten?

Breekt weer uit ***

Liefs Nikkie

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    thx Nikkie! dat lijkt er meer op! hoop er wat info af te kunnen halen. zodat ik iets meer handvaten heb.

5. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Ja precies, je bent goed bezig toch! Hier alles goed hoor, veel bewogen gisteren en vandaag en me goed aan het eetschema gehouden. Kost wel veel moeite maar het lukt! Nu vind ik het wel lastig dat ik maar eens in de maand kan wegen maar aankomen zal ik vast niet dus dat zit wel goed.

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi goed zo cherie en henkie!
    jullie zijn goed bezig zo te horen,
    @cherie ik hoop dat het nieuwe dieet gaat werken, die `grip op koolhydraten`link komt niet van mij, maar van Nikki. Ik had de suikerwijzer.

@hier, net heeeeeeeeerlijk gegeten maar helaas wel teveel.
    Verder heb ik vandaag te weinig gedronken dus ik probeer nu de schade wat in te halen.

zal zo even berekenen wat ik gegeten heb aan cal.

7. Ons Kleintje

jee het valt heel erg mee.. heb juist te weinig gegeten. 1187 maar :$
    Kwam er ook achter dat ik zowel sochtends als smiddags vergeten was om een tussendoortje te nemen, slecht! dit was me voorheen dus nooit ontschoten. vaag!
    Dan nog maar een peer ofzo erbij..

8. Henkiepenkie

Neem lekker een peertje dan! Of ander fruit, of zuivel. Lekker toch?
    Ik zit moe te zijn op de bank. Vandaag een half uur gelopen en uur gefietst en verder heeeeeel veel geregeld. Ook wel lekker. Maar nu ben ik het zat. Ik ga even help ons kind is te dik kijken, daar begon ik mee toen kind op bed lag, maar ik werd gestoord en het is nog lang niet afgelopen!

9. Ons Kleintje

@henkiepenkie haha wat grappig dat heb ik dus NET gekeken :D op uitzending gemist.:) dacht dat het van gisteren was wat ik net gekeken heb van Xomara?
    @hier ik heb gewoon gekeken waar ik tekort aan had en dat aangevuld met bijpassend voedsel
    tot 1429 en een halve fles koolzuurhoudend bronwater gedronken, best lekker.
    Vermoeiend he, veel regelen. Wat beweeg jij veel, goed zeg!

10. Henkiepenkie

Ja die was van gisteren! Ik vond het zo zielig, zo'n meisje alleen! Ik snap best dat ze ging snoepen hoor. Goed dat je het aangevuld hebt!

11. Ons Kleintje

:D:D Ja het kostte heel veel moeite :p
    Ja sneu voor het meisje, ze kon er zelf niets aan doen en ze woog even zwaar als ik.

12. Henkiepenkie

Dat geloof ik, dan heb je je de hele dag ingehouden, moet je 's avonds alsnog eten!
    Inderdaad, gelukkig dat ze nu hun patroon veranderd hebben. Vooral lekker met het gezin naar buiten enzo.

13. Ons Kleintje

ja met veel van de gezinnen die ze laten zien heb ik medelijden. Het gaat meestal om veel meer dan alleen het gewicht.:(

14. Ons Kleintje

#1534 Ons Kleintje, 24 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2012
    hmmmmmmm 71,2..
    Het lijkt wel op te lopen hierzo :(
    Maar ik wil ook niet meer zo weinig eten. hopelijk is het tijdelijk en gaat er over een paar dagen weer wat af.
    Eigenlijk kan het niet anders aangezien ik onder de 1600 zit moet het wel. Dus hier denk ik dan maar aan!

Het leuke hier is, het hele gezin doet mee :)
    Ik geef de kleintjes bewust vaker thee ipv dixap en de oudste krijgt veel vaker fruit, rauwkost en thee en alleen nog maar van die mariabescuitjes. Hiervoor van die liga met melk en daarin zit veel suiker, en alleen maar dixap. Hij wilde ook elke ochtend pasta op brood (smiddags mocht al niet meer van mij). Maar hij heeft enorm eczeem en dus mag hij dat niet meer, zelf was ik vroegah ook zo allergisch voor chocolade. Gisteren samen met hem allemaal gezonde dingen voor op brood gekocht, leuk. en mijn man doet volgens mij ook een beetje mee :p Moet ook wel met al die gezonde maaltijden die ik tegenwoordig klaarmaak! :D:D:D

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Goedenmorgen meiden

Ik ben gestopt met de shakes. Ik bleef enorm aan de diaree, dat was nog te doen maar gistermiddag kreeg ik ineens krampen. En steeds maar meer. Vooral na de laatste shake werd het alleen maar erger. Dus ik heb ze aan de kant gezet.....Heb gister wel met de pot mee gegeten en dat was patat denk niet dat dat zo slimme zet was maar goed. We zien het maandag wel of er wat af is of niet. Ik zit nu dus heel erg in twijfel over Weight watchers of calorieeen tellen....

succes meiden vandaag!!

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hier weer 74.0 maar ik voel dat ik wederom vocht vast houd. zit te twijfelen of ik het boek grip op koolhydraten ga kopen.
    iemand goede tips voor ontbijt en tussendoortjes koolhydraatvrij?

gister op.

o:appel
    l:ui met paprika + 2 spiegeleieren.
    a: ui met gehakt en bloemkool. +zelf made kaassaus. (volgende keer zonder de kaassaus)

tussendoortjes moet nog aan gewerkt worden. ik ben een slechte fruit eter. dus moet ff andere tips :D
    zo toch maar een appel pakken denk ik. tussen de middag voor de mannen pannekoeken. en dan moet ik nog ff zien...

troela gelijk weer oppakken. met calorie tellen kan je nu gelijk aan de slag.

17. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Cherie: ontbijt: 2 lijnzaadcrackers met kaas of sellerijsalade
    of 2 gebakken eieren, omelet.....

Tussendoortjes: (GOK proof) kaas met augurken, hamrolletjes met kaas) en anders gewoon fruit..

Succes liefs nikkie

18. Ons Kleintje

@cherie, ik heb geen bal verstand van koolhydraten, maar als het hetzelfde is als suikers:
    een ontbijtje van verschillende soorten fruit. Savonds alvast klaarmaken en in de koelkast zetten en dan kun je het sochtends lekker opeten. schijnt heel goed te zijn! Dan 2 uur later weer wat nemen.
    Andere tussendoortjes: Paprika in stukjes, theekoekjes, banaan, boullion, appel, peer, 15 druiven, handje gemengde nootjes, misschien zelf ijsjes maken van fruit? of met de staafmixer een shake maken van melk en fruit bijvoorbeeld?

@hier, moeilijk inderdaad als het er niet afvliegt voel ik minder gemotiveerd. En ook onzeker, wat doe ik verkeerd? ik voel me wel nogsteeds slank. Vanavond komt mijn vriendinnetje langs en die zei aan de telefoon: Oh ja en dan neem ik wat lekkers mee!! eumm Niet te lekker graag, heb ik gezegd.. :p

19. Henkiepenkie

Ons Kleintje, je hebt al ontzettend veel bereikt zeg! Je hele patroon is omgegooid en man en kinderen doen mee! Geweldig toch? Ken je de fruitstroop van Zonnatura al? Zonder toevoegingen is dat. Misschien lekker als je zoontje zin heeft in iets zoets op brood?

Troelala, jammer dat je nu niet doorgezet hebt met die shakes. Volgens mij zijn je darmen van slag omdat je normaal best veel en vet eet en nu ineens weer bijna niks. Ik wil je toch echt aanraden nu iets te gaan doen dat je dan ook echt doorzet! Je lichaam raakt helemaal van slag en dat is voor je menstruatie ook niet goed!

Cherie, Balen! GOK is een goed boek, ik heb ook getwijfeld. Nikkie heeft al goede tips gegeven zie ik. Lust je cherrytomaatjes? Of reepjes paprika?

Nikkie, bedankt voor de tips!

20. Ons Kleintje

@henkiepenkie!! tegelijk :)

Deel Deze Pagina