@troelala, eum patat? where is the spirit! niet te snel opgeven meid! diarree kwam misschien doordat eerst het slechte eruit moet? een soort klysma van binnenuit. @cherie, is goed toch! alleen inderdaad wat vaker tussendoor iets eten! @eetmeter ingevuld, zit al op 1000 cal. nog 600 voor het avondeten.
uh nee. ben meer van de kaas en eieren dan.... nu blijkt dat mijn moeder dat boek heeft en die ga ik dan lenen als leidraad.. hier ontbijt op 2 cracottes volkoren crackers 1 met kaas en 1 met ossenworst. tussen de middag nog niks moet nog even bedenken.. hahahaha. suikers en koolhydraten zijn redelijk hetzelfde alleen zijn suikers altijd koolhydraten en toegevoegde suikers zijn sowieso snelle koolhydraten. daar gaat het mij ook om eigenlijk. moet echt even weer er in komen....
Ons kleintje dat het nu niet hard gaat is logisch. ik vind het al heel bijzonder dat je nu niet aankomt. waarschijnlijk val je nog wel af maar niet zo heel snel. alleen ook je vulling en vocht komt er nu bij. en dat zie je niet op de weegschaal dus val je nog wel vet af. moet je die maar eens weer meten. je bent super goed bezig.
@cherie dank je wel! misschien is dat wel zo, ik zal morgenochtend opnieuw meten. Maar dat meetlint is altijd zo koud hihi
Ik geef ook niet op, ik had gister alleen zooooooo kramp in me buik deed gewoon zo zeer. Die diaree vind ik niet zo erg, maar die krampen deden me zo zeer. Maar goed ik ga gewoon verder met shaken. Me lichaam moet inderdaad gewoon even wennen denk ik dus we gaan gewoon verder waar we gebleven zijn. WW en calorieeen tellen ben ik toch nog niet klaar voor.
whhahahah verveel je je? ik ben ook al blij dat wat er af is er wel sort of echt af is.. vind het wel jammer en balen dat er zo weinig verder af gaat. wil lente dan kan ik makkelijker meer bewegen (ook meer zin in dan)
@Ons Kleintje: Hier precies hetzelfde!! Laat de lente maar komen Jullie zijn goed bezig meiden! Ik ben ook weer begonnen hoor. Drink nu thee zonder suiker ipv frisdrank, en voor de prik Crystal Clear. Dat scheelt al heel wat. Verder even dimmen met het snoepen weer. Heb de laatste dagen alles gegeten wat ik wou maar ben gelukkig nog steeds niet aangekomen ervan. De kilo's die ik eraf had gekregen lijken dus wel blijvend te zijn en geen vocht. Dat is al een beginnetje Nu op naar mijn eerste mijlpaal: 80 kg!
Ja ik verveel me, soms ga ik snoepen maar nu forummen (ik zou natuurlijk ook de badkamer weer eens schoon kunnen maken)
haha ja we zitten bij de AA-forumclub alleen dan voor afvallers @henkie ja badkamer schoonmaken is ook goed voor de lijn Waar zijn jullie kinderen trouwens vraag ik me wel eens af? een van mij ligt hier in de box draaipogingen te doen en de ander te slapen boven en de oudste is met opa op pad. @babystew, oh ja jij zit ook in soortgelijke situatie nu.. Gaat het goed? Fijn dat je eerste kilos er af zijn. gisteren topic van de buiken gezien, best wel jaloers op sommige slanke buiken, moet toch wel haalbaar zijn eigenlijk. Gewoon kwestie van doorzetten denk ik dan maar. misschien deze zomer, of de zomer erna Ik neem nu maar even een boullionnetje want ik krijg honger van dit topic haha
babystew! fijn dat er geen schade is! ja is wel ff een goede AE club (anonieme eetclub) hahahaha. goed om door de dip heen te komen.
1 kind ligt net op bed. de andere is aan t ronddolen (gaat zo op bed) en de oudste heeft stiekum de tv aangezet!.. stoutertje.. maar ja mama kan niks zeggen met lappie op de schoot
we gaan vanavond iets eten wat ik nog nooit heb klaargemaakt, omdat het me niet zo lekker lijkt, witte kool! ga ik een stampotje van maken. Ben benieuwd of het lekker is.