zo alles een beetje vluchtig bijgelezen. Ik ben alweer een dikke week streng maar goed aan het opletten. Ook afgelopen week flink gesport. Lopen en fietsen op de hometrainer. Wat mij zo tegenvalt zijn die digitale weegschalen. Ik heb nu vijf keer achter elkaar gewogen en ik blijf steeds een ander gewicht krijgen. Hoe doen jullie dat? Wat leuk dat we zoveel nieuwe leden hebben zeg !!
Sorrie ben film aan het kijken met me mannetje dus kom alleen even mijn menu droppen. De rest van de dag ook niet echt tijd gehad want men oudste dochter is ziek. o: 1 volkorenboterham met gebraden gehakt L: 3 volkorenboterhammen met 1xkruidenkip 1xkip 1x gebraden gehakt A: Nasi (rijst paprika,prei,ui,taugé en kip ) T: paar snoepjes.. zo stom maarja. Veel thee gedronken vandaag! Ik woog vannochtend alweer 97.9 dus gaat de goede richting op!
@ Beschuitje: Vervelend dat je weegschaal steeds verschillende gewichten aangeeft. Ik heb ook een digitale weegschaal maar al ga ik er 10x op staan. Hij geeft 10x hetzelfde aan... misschien nieuwe batterijen? Enne... veel nieuwe leden... heb je in de gaten dat dit een ander topic is?! Er zijn er nu 2. De "oude vertrouwde" en deze (= de strenge variant). Butterfly, Elsie, zustertje en ik (en misschien nog enkelen die ik vergeet) kletsen nu in beide topics.
Goedemorgen, Hoe gaat het bij jullie allemaal? Tis best rustig hier! Ik heb vanmorgen gewogen, 1,5 kg eraf! Dat is lekker na die halve van vorige week. Maar deze week heb ik vier keer gesport, en daarvoor nog nooit. Mijn menu van vandaag: o; twee boterhammen met gestampte muisjes en rosbief l; 1 boterham met gestampte muisjes en brinta 150 ml melk t; een appel en een kiwi a; bieten, gehaktbal en aardappels (ik schep veel op, maar 70 gr. rundergehakt) t; 150 ml magere yoghurt Ongeveer 1200 kcal Iemand op of aanmerkingen?
zo hier ben ik ook even met me menu weer O; 2 Broodjes met hagelslag en een flesje pro active T; pakje sultana L; 3 bruinbrood met kaas en smeerkaas T; appel en beker chocolade melk van optimel A; aardappels spinazie tartaartje T; 2 manderijnen ik zit op zo 1266 calorieeen vind dat wel goed voor vandaag. Zit elke dag al tussen de 1200 en 1300 en dat gaat best dus ga zo lekker door! Voel me super, ben benieuwd wat ik maandag kwijt ben!
Dat ziet er prima uit hoor Shania Naomi, en lekker chocolademelk van optimel! Hoeveel kcal zit daar in per glas, weet je dat? Kun je die ook gewoon warm maken?
Goeiemorgen! Wegen jullie je elke dag of niet? Ik zou het aan de ene kant wel willen doen, maar wil ook weer niet gelijk afhaken als ik niet meteen verschil zie. En mijn ervaring is ook dat je soms niets ziet op de weegschaal, maar het wel ziet aan je lichaam e.d. Nouja vanmorgen even gewogen, ik weeg 79 kilo. Zou er het liefst 15 kilo af willen, maargoed, ik doe het in stappen. Eerst 10 kilo! Wil eerst weer onder die 70 komen! Ik ga zometeen voor het eerst hardlopen met Evy! Ben heel benieuwd!
Hey meiden, @ Beschuitje: Goed dat je een nieuwe weegschaal gekocht hebt. Hopelijk functioneerd deze beter dan de oude @ Wieneke: Mooi menu hoor. Geen op of aanmerkingen van mijn kant Fijn dat het lijnen goed gaat. Hier ook! @ Charise: Hoe ging het hardlopen? Ik loop sinds een tijdje ook hard met evy. Vind het zwaar maar merk wel dat mijn conditie een stuk verbeterd. Ik weeg wel dagelijks. Ik heb me al verschillende keren voorgenomen om dat niet te doen, maar ik kan het niet laten. Wat een rust hier vandaag. Qua eten ging het weer goed. Heb nu alleen zin in iets vets. (friet ofzo) maar ik zal maar braaf mijn soepje eten! Mijn menu: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 25 gram cruesli balans T: 1 peer L: 3 meergranenboterhammen met; 15 gram leverpastei 2 mandarijnen T: 150 gram rauwe wortels A: 1 kom tomatensoep 1 bruine pistolet met; 25 gram 20+ kaas Totaal kom ik hiermee op 1180 kcal ongeveer. De weegschaal was trouwens weer lief. 7 ons eraf sinds gisteren. Gaat de goede kant op! Liefs
@ Beschuitje: Dat is inderdaad vreemd. Balen zeg! Daar kun je dus niet echt van op aan. Hier vanavond bij mijn ouders op visite geweest. Mijn moeder zette nootjes en chipjes op tafel. Had me voorgenomen om er vanaf te blijven, maar is dus niet gelukt Niet heel veel genomen maar toch... Hopelijk vergeeft de weegschaal het me...
Hey meiden, Zou ik hier aub nog mee mogen doen? Ik wil vanaf maandag beginnen met lijnen. Vandaag en morgen zijn geen goede dagen om te starten ivm diverse feestjes. Ik hoop dat ik mij nog aan kan sluiten! Groetjes Fem
Hey meiden, Ben even een paar dagen niet geweest, erg druk gehad. Woensdag gaan joggen met een vriendin, viel erg tegen voor de eerste keer, maar heb ook geen goede schoenen, dus dat scheelt ook. Daarna nog gedanst met Michael jackson op de wi. Als gevolg giga spierpijn! Donderdag een extra ver rondje met de hond gewandeld, en nu is mijn spierpijn gelukkig weg. Gisteravond vond ik het heel moeilijk, kon niet van al het lekkers afblijven. Gelukkig toch nog 1,4 kg afgevallen vanaf maandag. Fijn weekend!
Fijn, dank je wel! Ik ben vorig jaar bij de diëtiste terecht gekomen omdat ik gezond wilde leren eten na jaren gesonjabakkerd te hebben. Dat ging toen onwijs goed. Toch lekker eten en ook nog eens afvallen, heerlijk! Alleen heb ik af en toe periodes waarin ik enorme vreetbuien heb, en dat nekt mij iedere keer weer. Ik weeg momenteel 91 kilo en het liefst zou ik weer naar mijn oude gewicht van 82 kilo willen. Ik ga er in ieder geval mijn best voor doen! Sta sinds vorige week ingeschreven bij de sportschool, heb een onbeperkt abonnement. Dus door gezond te eten en veel te sporten hoop ik mijn streefgewicht te halen. Ik vind het erg prettig om mijn ervaringen te delen op een forum, dus super dat ik mee mag doen! Dank je! Nou meiden, ik begin vanaf maandag. Dit weekend heb ik nog diverse feestjes, dus nog ff genieten. Heel veel succes allemaal en we kunnen het! Liefs Fem
Het hardlopen ging wel heel goed. Heb nu alleen echt spierpijn!!!! Mijn benen doen echt pijn. Ik werk in de zorg en moest vandaag de hele dag, nou ik ben echt kapot hoor haha. Morgen moet ik weer werken... Ik ga me maandagochtend pas weer wegen... Denk niet dat er heel veel af is. Had gisteren ook verjaardag en stuk tiramisu op. Nouja, verder drink ik wel meer en let ik meer op wat ik eet. Ben benieuwd. Nou dames, volhouden he?! Dan kunnen we vast nog wel een keer wat lekkers nemen van de sint-dingen of lekker eten met kerst!
pff ik ben ook gezwicht heb net ook chips en wat nootjes gehad. Na ja morgen weer een nieuwe dag, ben de hele week al flink dus een sas dag mag toch?? Ik zal het de komende tijd nog wel moeilijker krijgen met alle verjaardagen maar dat maakt me niet uit, ze zijn hier allemaal in huis op 1 na, dus ik kan zelf bepalen wat ik op tafel zet!! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik goede steun aan jullie heb. In me eentje lukt het niet, en nu schrijf ik al een kleine week met jullie mee en ik hou het gewoon vol super meiden!!!
Haai ladies, Hier ook een baaldagje gehad. Vanmorgen nog netjes ontbeten met 2 mandarijnen en een maaltijdreep, tussen de middag kibbeling met een broodje en saus en vanavond 4 stukjes stokbrood met kruidencreme, een bakje groentesoep en 2 eetlepels met salade. Verder nog ene paar augurkjes, maar dat zou het verschil niet maken. Vanmorgen gewogen en 1,2 kilo minder dan vorige week en dat terwijl ik gisterenavond pizza heb gegeten Totaal nu -4,2. I am happy Nieuwe meiden weer van harte welkom, echt fijn om op deze manier steun aan elkaar te hebben.