Wat goed meis!!! En wat fijn dat je kindje zelf nu opknapt van de verkoudheid!! Het is hier zeker rustig moet zeggen dat ik zelf ook niet veel er mee bezig ben op t forum. Mijn shakes zijn op dus heb gister normaal gegeten, als t goed is komt er vandaag een nieuwe vracht aan van cherie haha. Dan kan ik weer even vooruit. Heb morgen wel weer een etentje pff. Maar goed daarna voorlopig niks meer dus vanaf maandag moet ik er maar even flink tegenaan knallen. Haal dan nog wat shakes erbij dan moet ik in totaal 3 weken er tegenaan kunnen dus dat word dan 3 weken alleen maar shaken! succes meiden zet hem op!!
ons kleintje (1.68 m) - 76+ kg - 1x daags modifast + gezond en 1600 cal eten - 70,9 kg - streef: 65 cherie (1.67 m) - 77.3 kg - 1200 cal 75,6 kg - modifast - 73,2 kg - streef- (1e) 65 kg henkiepenkie - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 67,5 kg - streef: 65 troelala (1.63 m)97.7 kg - cambrige/Modifast - 95.5 kg - streef: 85 kg. babystew (1.84 m) - 85 kg - gezond eten - 81 kg - streef: 70 kg suus (1.73 m) - 82,3 kg - cambridge - 71,3 kg - streef: 72 (maar liever nog iets lager) chivay (1.63 m) - 65.1kg - gezond eten - 62.8 kg streef: 57 kg zijzei (1.83 m) - 125.7 kg - gezond eten - 117 kg - streef: 85 kg (tussendoel mei 100) iris89 (1.62 m) - 107.8 kg - cambridge - 97.8 kg - streef:65 kg rund (1.69 m) - 92 kg - modifast - 79.9 kg - streef: 60 kg Even de lijst terug gehaald en weer een kilo eraf mogen halen!
Dag dames, ik ben ook bezig om 10 kg af te vallen, ook met hulp van een gewichtsconsulente. Ik ben in Januari begonnen met 87 kg, en weeg nu 83 kg Mag ik me bij jullie aansluiten?
hoi michelle Welkom de andere vinden het vast niet erg dat je er bij komt! Succes met afvallen netjes dat je er al 4 af hebt lekker zo doorgaan! Cherie ik heb de doos net binnen gekregen thanks! Kan ik weer even vooruit!! Het net net normaal gegeten 2x morgen een etentje van t weekend heb ik t druk dus maandag ga ik gewoon weer verder en dan 3 weken aan een alleen maar shakes oja en repen weightcare was nu in de aanbieding dus daar heb ik repen van gekocht. Maar die gebruik ik pas in de 3e week. Eerst maar even flink shaken haha...
@troelala veel succes met shaken!! @Michelle welkom @henkiepenkie, en niet even mijn onsjes eraf halen he! Van harte gefeliciteerd, bijna op je streef of niet? @hier, gaat goed. Ben zo blij dat ik weer mijn leuke kleertjes begin te passen!
welkom michelle, heerlijk he ons kleintje als je, je kleding weer aan kan. troelala, na het weekend maar weer knallen toch, gaat vast lukken en in het weekend genieten van het etentje. hoe is het met de rest?
Ik snap je niet geloof ik Hier gaat het bagger, vakantie he! Dinsdag weer een frisse start, ik beloof het! Tot dinsdag!
oops.. eum ik dacht dat jij het zei dat je een kilo eraf had, maar ik heb even teruggelezen en het was Zijzei. He jammer ik hoopte het zo voor je. sorry was dus foutje
Dat geeft niet hoor! Ik zal even beter mijn best moeten doen, maar nu vakantie. Als we weer thuis zijn kom ik weer meeschrijven!
Goh ik ben echt altijd de vroegste hier kinderen hebben hun flesjes en verzorging gehad en liggen op dit tijdstip te spelen met elkaar in de box, en dan is het even mama-tijd. Met een modifast erbij. 70,2! nog even en ik zal de 69 bereiken, yeaaaaaaaah!
Ik haal geen onsjes eraf, moet zeggen dat ik zelf van stond te kijken, maar ik was echt ineens 1kg kwijt, dan sta ik even op dit gewicht en hoop bij de volgende weging=zondag, weer een kg kwijt te zijn haha
ons kleintje en zijzei goed zeg! fijne vakantie henkie penkie hier gisteren mijn kleding kast uitgezocht.Pas alles weer! Dus nu eens kritisch gekeken wat ik nog ga dragen en wat niet meer. sommige dingen vanvoor mijn zwangerschappen blijven te kort dus weg ermee!!!
@suus goed zeg! heb ik vorige week ook gedaan, eindelijk weer een overzichtelijke kledingkast, heb er lang tegenaan gehikt! vindt kleding opruimen nou niet echt het leukste om te doen. @zeizij, ik bedoelde mijn onsjes
Ons kleintje en zijzij, wauw knap hoor, jullie gaat echt goed henkiepenkie; fijne vakantie!! Hier, ik ben al 3 dagen aan de diarree, met als gevolg dat ik enorm afval. Ik heb een weegschaal die ook mijn vetpercentage aangeeft en vochtpercentage. Mijn vochtgehalte is normaal! Ik drink dan ook erg veel...soms teveel. Als ik straks toch streng doe met eten, zal ik dan weer veel aankomen als mijn diarree over is? Ik weeg nu zelfs 64.3 kg! Wauw dat is best goed voor mij. Ben er nog lang niet, maar toch.. xx