10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussion in 'Algemene clubs' started by butterfly24, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

hallo meiden

@onskleintje wouw wat ga je goed meis super!!
    @nikkie mooi gewicht hoop dat ik daar ooit nog eens op kom! wil je nog veel kwijt? want bij je lengte hoef je niet veel meer af te vallen toch? want ik ben ook maar 1.63
    @henkiepenkie fijne vakantie meid!
    @suus wat heerlijk dat je weer in je kleren allemaal past! Dat zal bij mij nog wel even duren. Vanavond ga ik zeker van het etentje genieten! Maandag er gewoon lekker weer flink tegen aan heb dan niks meer de komende tijd dus kan me nergens aan vergrijpen!
    @zijzei komt helemaal goed meis, de volgende kilo haal je ook zeker wel!

meiden succes zet hem op!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik moest net aan je denken, ik keek naar dr OZ, daar was een vrouw wel 120 kilo, jij weegt minder 95 ofzo? en nu weegt ze 65, echt wauw! in 2 jaar tijd.
    moet je maar eens op die site kijken. Het kan dus echt!

3. Troelala21

Ja ik weeg 95 of 96 op dit moment. Wouw wat goed van die vrouw zeg, dat is wel motiverend om zoiets te zien! Zal eens even kijken op de site!

4. Babystew

Babystew Niet meer actief

Gaat goed hier bij de meeste dames zo te lezen! :)

@OnsKleintje: Goed bezig zeg! 70 kg (4 is onder de 5 dus dat rond ik naar beneden af :p)!! wat super dat je zoontje zelf de verkoudheid aan het overwinnen is. Stapje in de goede richting weer :)

@Nikkie: Fijn dat je zo goed afvalt!, maar diarree is natuurlijk wat minder. Komt dat doordat je nu een ander eetpatroon hebt of ben je ziek..?

@Zijzei: Super!

Hier ben ik nu geloof ik eindelijk 80 kg. Zal morgenochtend eens kijken! Ging wel langzaam die laatste kilo, maar ik ben eigenlijk niet meer zo met afvallen bezig. Maar goed, de eerste 5 kilo zijn er in ieder geval af; op naar de volgende 5! :)

5. Ons Kleintje

Goed zo babystew! 5 kilo is best wel veel he! Hoelang heb je daarover gedaan?

@hier weegschaal vraagt al een hele tijd om een nieuwe batterij. Ga ik vandaag toch maar eens doen, hij deed zo vaag vanochtend, ik heb er wel 20 keer opgestaan en ik kreeg steeds een hoger getal te zien. begon met 69,9 en eindigde met 70,9. :(

Kon me gisteravond ook niet zo goed beheersen, volgens mij moet ik ongesteld worden. heb bij The Voice iets van 5 handjes nootjes gegeten, mandarijn, sinaasappel, had ontzettende honger. Nou ja altijd beter dan die 15 mercietjes van vorige week :p

Ben ook ontzettend moe, moet er s nachts steeds uit ivm de pufjes en de flesjes. Ik heb maar iets van 6 uur om te slapen. Ik maak hierdoor allemaal fouten, waardoor alles steeds langer duurt. en als ik moe ben krijg ik zin om te eten dus eens kijken of ik hier wat aan kan veranderen.

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Mag ik me bij jullie aansluiten? moet ook nog wat zwangerschapskilo's kwijt, ben nu sinds een kleine week fanatiek bezig en het gaat goed, maar nu de kunst om door te zetten. Hebben veel te vaak lekkere dingetjes/wijntje bij de film bijvoorbeeld. Nu niets van dat alles in huis, goede stok achter de deur en de knop is eindelijk weer om, dus hoop echt slank de zomer in te gaan! nog een paar maanden de tijd maar mijn streven is toch wel begin juni het grootste deel kwijt te zijn.

Volgen jullie nog speciale dieten? Ik doe nu gewoon kcal tellen via voedingscentrum.nl en dat werkt super goed! 1100 kcal is mijn max per dag.

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Troela, je wil weer 55 kg wegen, dus heb nog 9,5 kg te gaan..ppfff. Maar ben wel al blij als ik 57 weeg!

Babystew; ja ik had 3 dagen diarree omdat k ziek was (ben). Nu is de diarree over maar heb nu keel- en oorontsteking.....Ben ook nog eens ongesteld dus ik voel me heel zielig haha! Wauw goed van je! En dat terwijl je niet echt bezig bent met afvallen, goed hoor! Hoe doe je dat?

Ons kleintje, fruit is gezond, en idd beter dan die mercietjes hihi! Hoe gaat het met je kleine? Ik kan me goed voorstellen dat je moe bent. Ik ging door oververmoeidheid vaak eten om toch op de been te blijven. Dus ik zeg; complimenten dat je aan het fruit zit!

Lynnes, welkom! KLinkt gezond hoe jij gaat lijnen! Ik doe nu nog Modifast en wil strakjes gaat GOK-ken.

All, de diarre is voorbij en woog meteen vanochtend meteen 0,2 kg zwaarder!! Ben echt bang dat ik die verloren kilo's nu weer aankom. Als dat zo is, dan gaat mijn motivatie zo naar beneden.....ik zie wel. Voelde me echt klote, zit even niet lekker in mijn vel. Keel- en oorontsteking, ongi geworden vanochtend, sollgesrpek woe, dus in de stress en het huis is een bende...Sorry ik zet mijn klaagmodus uit..

xx

8. Ons Kleintje

Dank je Nikki, ik voel me meteen wat beter.:)

@ hier Mijn weegschaal heeft speciale batterijen. Hij blijft vaag doen. Niet leuk want ik wil me elke dag wegen.
    het zijn van die grote platte ronde batterijen, zal eens uitzoeken waar ik die van kan kopen, of weet iemand dat zo?

Gaat opzich wel goed, vindt het lijnen momenteel een beetje moeilijk, zit al gauw op de kast betreft zoontje. Het gaat nogsteeds goed gelukkig.

Nikki ik lees dat jij ook last van stress hebt, lekker over klagen hoor. succes alvast!

Ik mis Cherie!

9. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,387
    863
    113
    home sweet home
    welkom lynnes
    ons kleintje, volgens mij zijn die batterijen ook gewoon te koop bij de hema hoor.

hier: slechte dag qua eten, verjaardag en vandaag officieel klaar met cb. dus lekker gesnaait en gesnoept

10. Babystew

@Ons Kleintje: Ik woog 85 na de bevalling, dus in *kijkt naar banner* 4 maanden en 4 weken :p Valt wel mee dus haha, 1 kilo per maand. Ach ja, bij elkaar is het best al wat! 1 kg lijkt niet zoveel, maar 1 kilo vet is toch best wat :)
    Als je ongesteld moet worden ben je ook zwaarder he :) Ik ga inderdaad ook veel eten als ik moe ben, probeer dan daar denk ik mijn energie uit te halen, maar ik eet dan vette dingen dus ik vind fruit heel netjes van je!

@Nikkie: Beterschap! Net als Ons Kleintje zal het waarschijnlijk door de ongesteldheid komen dat je nu zwaarder bent. Niet de moed opgeven! En klagen mag altijd ;) Spannend je sollicitatiegesprek, waar ga je naar solliciteren?

@Lynnes: Welkom! Ik hou het lijnen ook de hele dag wel vol, maar 's avonds als je dan op de bank zit.. erg moeilijk!! Vooral als vriendlief lekker naast je zit te kauwen :p Succes!
    Ik doe geen speciaal dieet. Nu het weer beter weer is probeer ik elke dag een uur met mijn dochter te wandelen, en dan een beetje doorstappen. Verder probeer ik veel thee te drinken en andere drankjes met weinig calorieën (bijv Crystal clear), dat scheelt ook al een hoop. En natuurlijk veel gezonde dingen eten, groenten en fruit. Maar dagelijks snoep ik wel wat hoor.. Moet zeggen dat het afvallen over het algemeen altijd redelijk makkelijk gaat hier, en het zijn echt puur de zwangerschapskilo's dus hopelijk gaan die ook wat makkelijker (ben 20+ kg aangekomen in 30 weken :$:))

@suus02: CB? consultatiebureau of...?

11. Ons Kleintje

@ cb is Cambridge-dieet :) Suus knap dat je het vol hebt gehouden dat dieet!

@hier YEAH!!!! voor het eerst sinds 3,5 jaar zit ik onder de 70, namelijk
    69,9 :D:D:D:D Ben zo blij!

ik pas ook de derde van mijn stapel van 5 `slanke broeken`.:)

12. Ons Kleintje

ons kleintje (1.68 m) - 76+ kg - 1x daags modifast + gezond en 1600 cal eten - 69,9 kg - streef: 65
    cherie (1.67 m) - 77.3 kg - 1200 cal 75,6 kg - modifast - 73,2 kg - streef- (1e) 65 kg
    henkiepenkie - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 67,5 kg - streef: 65
    troelala (1.63 m)97.7 kg - cambrige/Modifast - 95.5 kg - streef: 85 kg.
    babystew (1.84 m) - 85 kg - gezond eten - 81 kg - streef: 70 kg
    suus (1.73 m) - 82,3 kg - cambridge - 71,3 kg - streef: 72 (maar liever nog iets lager)
    chivay (1.63 m) - 65.1kg - gezond eten - 62.8 kg streef: 57 kg
    zijzei (1.83 m) - 125.7 kg - gezond eten - 117 kg - streef: 85 kg (tussendoel mei 100)
    iris89 (1.62 m) - 107.8 kg - cambridge - 97.8 kg - streef:65 kg
    rund (1.69 m) - 92 kg - modifast - 79.9 kg - streef: 60 kg

13. Ons Kleintje

maar je bent nu toch pas net begonnen met afvallen? of heb ik dat verkeerd begrepen?

14. Troelala21

goedenmorgen

@onskleintje wat heerlijk om de 6 weer te zien!!!
    @suus super dat je het hebt volgehouden. Wat ben je nu kwijt in hoeveel weken?

hier gaat het bagger haha. Zodra ik eten heb gehad gaat het altijd mis. Volgens mij kan ik beter me hele leven aan shakes blijven haha dan snaai ik ook niet. Maar goed dat kan natuurlijk niet dus dat doen we ook niet haha.........

meiden succes vandaag!

15. Ons Kleintje

wat balen dat het bagger gaat Troelala.
    hopelijk vindt je je balans een beetje. Kun je je man niet vragen je een beetje te beschermen tegen jezelf als je gaat eten? of kleinere porties koken? meer rauwkost op tafel zetten? of eerst 3 glazen water drinken. succes!

16. Troelala21

Hij is wel streng voor me, zegt ook elke keer je maakt het jezelf alleen maar moeilijk. En daar heeft ie ook gelijk in want alles wat er weer aan komt moet er ook weer af. Maar goed morgen gewoon weer flink shaken en dan gaan we er gewoon voor. Alles is op in huis dus kan me nergens aan vergrijpen plus me man haalt voortaan de boodschappen dus daar kom ik ook niet meer aan!

Dank je!

17. Babystew

Ja, dat klopt natuurlijk wel! De eerste 3 maanden na de bevalling was ik er totaal niet mee bezig inderdaad. Dus dan is het nog redelijk snel ja! :)
    En waauw, onder de 70 kilo!! Super!

Volhouden Troelalala!! Je kan het!!

18. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,387
    863
    113
    home sweet home
    troelala, ik heb 4 weken alleen geshaket / repen. en dan 3 weken op/afbouwen. in totaal 10 kilo kwijt in 7 weken.

19. Troelala21

@ babystew dank je meid, ga ook zeker doorzetten!
    @ Suus netjes zeg!!

20. Ons Kleintje

grr de batterijen kosten 5 euro per stuk(2 stuks nodg). Kan beter een nieuwe weegschaal kopen dan.:( vandaag heen en weer schommelend van 68,9 naar 70,5. Nou weet ik nog niets.:)

Share This Page