goedenmorgen meiden Ik heb me vandaag maar niet gewogen haha, ik denk dat ik dat vrijdag pas doe ofzo, heb er nu nog even geen trek in. We gaan iniedergeval verder waar we mee bezig waren. Onskleintje balen. Die van mij zijn 2,50 per stuk dat vond ik al erg. Heb ook een normale weegschaal maar die is niet zo precies, dus ja toch maar die batterijen erbij gehaald weer. Maar het voordeel is dat ik er niet meer elke dag op sta dan lopen ze ook niet zo snel leeg. Meiden veel succes vandaag zet hem op!!
ze waren al bijna leeg toen ik aan dit dieet begon, ik zag al steeds een icoontje oplichten op de weegschaal. Ze zitten er al 5 jaar in ofzo, zolang als ik hem heb. Ik laat mn man wel even rondkijken, misschien kan hij ze ergens goedkoper vinden, action ofzo. Heb net gekeken voor een nieuwe weegschaal maar dan ben je wel meer kwijt dan 10 euro natuurlijk. Ik las nu ergens anders dat het schommelen door de batterijen komt die bijna leeg zijn. Wat hebben jullie voor schaaltje? Ik heb gisteren Obese gezien. Ontzettend motiverend! Knap van die vrouw dat ze zoveel af is gevallen, van 198 naar 105 kilo in een jaar tijd. Men!
Pfoeh ik heb een vrij goedkope volgens mij bij de blokker weg gehaald eens. Maar mijn batterijen zijn zomaar leeg met dit ding, misschien dat ik ook eens een duurdere moet aanschaffen want ik koop wel elke keer batterijen maar de weegschaal is straks nog goedkoper dan de batterijen. En de normale weegschaal is niet precies dus daar sta ik liever niet op..... Jaaaaaaa die heb ik ook gezien. Goh wat een motivatie was dat voor mij zeg. Het bewijst maar weer dat je alles kan bereiken als je maar wil! Ik vond het echt super goed van haar! Zoveel hoef ik gelukkig niet kwijt maar wel zo 30 a 35 kilo.....
Die van mij heeft van die knoopcelbatterijen. Hij komt bij de gamma vandaan. Hij kan ook vet meten maar volgens mij klopt dat niet helemaal wat hij zegt. Mijn weegschaal heeft de afgelopen 5 jaar bijna voortdurend stil gestaan hoor als jij elke week bijvoorbeeld een kilo gaat afvallen dan weeg je dat dus over 7 maanden. Dat is best wel te overzien! Troelala je kunt het meid!! ik ben je supporter
Bleh, hier zoo moe dat ik enorme honger heb. We hadden het er geloof ik laatst nog over! Heb net een banaan op maar, maar heb nog steeds honger.. De moeheid komt trouwens door mezelf, kon maar niet in slaap komen vannacht.. Sliep om 4 uur pas en moest er om 7 uur eigenlijk alweer uit. Bah! Zometeen naar de kindercardioloog met Mila, ben heel benieuwd of daar nog wat uitkomt..
Hmm dat is zeker te overzien! Dat zou wat wezen als ik zoveel zou afvallen. Ga me best doen! Haha is goed ga jij je me maar coachen hihi! die batterijen van onze weegschaal zijn ook van die ronde platte dingetjes. ik koop ze bij de hema daar zijn ze 2,50 p.s alleen wel snel leeg dus volgens mij niet zo beste kwaliteit!
batterijen zijn besteld, online. 5,50 voor 5. Kan ik even vooruit pff vandaag even moeilijk.. Moet echt weten wat ik weeg voor mijn motivatie. stom he.
Nee, dat was het niet. Kon gewoon niet in slaap komen en mijn vriend snurkte heel erg Gelukkig is alles goed met Mila's hart. Ruisje is minimaal, over 2 jaar terugkomen mocht het er nog zijn. Hier ook geen motivatie vandaag.. heb nog steeds zo'n honger
@babystew oei, dat is niet zo fijn! @hier, weegschaal toch opgestaan, hij zei dat ik 101,8 weeg maar ik kan weer in maatje 38 dus dat zegt genoeg! dus ik pas nu 4 van mijn 5 `slanke broeken`, YEAH! vanmiddag maar eens achter het schut gaan kijken waar mijn maatje 38- ligt voor aankomende weken. Nooit gedacht dat ik die weer eens zou gaan zoeken. Iedereen heel veel succes vandaag!
wouw meid maatje 38 bij een gewicht van 101!! Mijn gewicht is 96 of 97 en mijn maat is wel 48 helaas....maar ik hou hoop het komt vanzelf wel!
Meiden ik moet wat opbiechten jullie zullen me voor gek verklaren maar ik heb donderdagochtend een afspraak met me cambridge consulente. Ik ga namelijk vanaf vrijdag weer beginnen. Ik denk namelijk dat de vorige keer het mis is gegaan door problemen hier thuis met me man. Ik had toen alleen maar behoefte aan snaaien door alle stress en spanningen hier in huis. Het was toen een verkeerde combi gewoon. Ik kan rustig een hele week aan de shakes zitten zonder ergens last van te hebben nu. Dus ik stap weer over op cambridge. Dit keer heb ik er alle vertrouwen in dat het me gaat lukken! Ik MOET nu gewoon echt afvallen want me lichaam trekt het niet langer meer. Ik ben nu zomaar buiten adem als ik de trap opga of fietsen. Me knieeen en rug zijn het aan het begeven ik moet nu echt afvallen. EN dat gaat me lukken ook! Zo dat is er uit haha....... @babystew fijn dat alles goed is. Enne een snurkende man weet ik alles van! Heb er hier ook een liggen die altijd lekker te snurken en ik lig maar wakker haha....
@Troelala: Denk dat Ons Kleintje geen 101 kg weegt hoor. Anders heeft ze wel heeeel veel lopen snaaien gister! Waarom moet je dat 'opbiechten' dan? Je mag toch zelf bepalen wat je doet? Lijkt me alleen maar een goede stap in de richting! @Ons Kleintje: Super, maat 38!!
whaha ik snapte het ook al niet, maatje 38 bij 101 kilo! Ik biecht het op omdat ik het al eerder heb geprobeerd maar goed toen hadden we hier allemaal troubles in huis en was het gewoon geen goed moment om te beginnen. Nu is alles rustig, goed, gelukkig enz nu is het moment om echt af te vallen met cambridge dus dat ga ik doen!
ik ben gewoon heeeeeeeeel lang haha, nee mijn weegschaal slaat op hol. Hij wacht op nieuwe batterijen maar ze zijn niet binnengekomen. Maar ik heb net niet echt slim gegeten, maar wel heeel lekker..Kaasfondue en als toetje chocoladefondue haha! Mijn zoontje at bij opa en oma en die lust geen fondue, alhoewel die chocolade wel, maar dat mag hij niet. Ik mag ook geen suiker van mezelf meer, maar voor 1 keertje mocht het. Het was lang niet zo bevredigend als voorheen moet ik zeggen Kaasfondue was zalig! @troelala Heel veel succes! Lekker afvallen! het is echt heerlijk om onder de BMI 25 te zitten, ik voel het de hele dag door dat alles veel makkelijker beweegt. Kom op, jij komt er ook wel! een kwestie van keihard er voor gaan en doorzetten! en dan ga je een nieuwe foto plaatsen bij het `buiken na zwangerschap-topic` hoor! @babystew hoe gaat het met jou? @cherie, ben je ermee opgehouden?
Whaha ik dacht al hier klopt iets niet! Klinkt lekker wat je hebt gehad, ach 1x als je er maar van genoten hebt meid! Ja ik ga er nu ook echt voor. Ik wil gezond zijn, ik wil conditie opbouwen, wil lekker sporten, lekker bewegen. Niet meer buiten adem zijn, of hijgen. Ik wil lekker in me vel en in kleren passen dus het is nu maar eens gebeurd met me overgewicht! Ik ga er helemaal voor, heb er ook enorm zin in!! Kan niet wachten tot ik eens kleinere maten in me kast kan doen dan ik nu heb! Heb het voordeel dat ik veel leuke kleren in kleinere maten heb dus kan dan lekker shoppen in me eigen kledingkast haha. Al zou ik het vast niet kunnen laten om wat nieuws te kopen hihi! Is goed ga ik doen!! Weg met die oude foto, op na een nieuwe foto! Ik laat iniedergeval me consulente donderdag een foto met me eigen camera ook maken. Die print ik uit en plak ik op de kast. Als ik dan de kast in wil dan moet ik eerst langs die foto haha. Of zal ik een foto van jaren geleden op plakken waar ik een mooi figuurtje had?
Niet meteen te veel gaan sporten, want dan krijg je weer ontzettend veel honger. (lijkt mij) dan denk je misschien, oh ik heb al zoveel bewogen, ik mag nog wel wat. Tenminste zo zou ik denken. Ik zou geen foto van je buik van nu erop plakken, wordt je niet echt blij van denk ik. ik zou een kledingstuk met een haalbaar doel erbij pakken, `aantrekken` op half zeven zeg maar , kijken hoe hij zit en dan gaan proberen af te vallen, dan is het echt kicken wanneer je hem past, en dan een stapel maken zoals ik heb gedaan. Gewoon al je oude broeken van 3-5 kilo geleden pakken, stapel ervan maken van groot naar kleiner en dan kun je `aftellen`. Werkt super bij mijzelf in elk geval. Maarre het is misschien wel cool om wekelijks een foto te laten maken, kun je het verschil zien en eventueel later als motivatie terugkijken bij een moeilijk moment! Wish you luck!