10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussion in 'Algemene clubs' started by butterfly24, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

Nov 26, 2010
    1,872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Sterkte ons kleintje zoiets is heavy om te horen en al is het nog niet bevestigd snap ik je zorgen.

Hier gaat de dag lekker ben vrij en moet huishouden doen alleen daar geen puf voor

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

@onskleintje jeetje meid dat is zeker heavy om te horen!

Hier ook een huishouden die op de kop staat, nou is er ook nog een vriendje te spelen van 1 van de kids dus opruimen zit er ook nog niet in. Vanmiddag maar even als het vriendje weer weg is en ik er de puf voor heb haha.....

3. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Sterkte Ons Kleintje! Ik hoop van harte dat die verpleegkundige geen gelijk heeft. Vind het eerlijk gezegd best apart dat ze dat zo zegt. Zij zou jou iets beter in kunnen schatten, volgens mij zijn ze best vaak bij je in huis. Vervelend!

4. Troelala21

Pff wat heb ik het koud, bah merk echt dat me lichaam aan het afkicken is. Krijg ook al hoofdpijn volgens mij.....En nu zijn de kids ook nog eens hyper leuke combinatie haha...

5. Henkiepenkie

Doorzetten Troelala! Je hebt het nu een keer moeilijk maar als je doorzet heb je daar je leven lang profijt van! Kom op!

... jij wil toch ook deze zomer 10 kilo afgevallen zijn? Je mooie kleding uit je kledingkast weer aan en deze winter je mooie nieuwe laarzen aan als beloning? Doorzetten dan!

6. Troelala21

Jazeker! ik wil weer rokjes en jurkjes aan kunnen hebben zonder me vet te voelen! Dus ik ga zeker door hoe rot ik me ook voel, ik moet er maar even doorheen bijten, me leven is me meer waard dan last van me hart krijgen omdat ik te zwaar ben!

Bedankt voor je aanmoediging meid!

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

dit was iemand anders, voor de nieuwe pgb aanvraag, je hebt gelijk hoor!!

Maar ik heb gelukkig goed nieuws te horen gekregen, ik heb namelijk de kinderarts gesproken en ze geeft aan dat het hoogst waarschijnlijk niet het geval is en dat dit allemaal met andere factoren te maken heeft wat hij nu vertoont. pfffffffffffffffffffff. ik ben meteen 5 kilo lichter.

8. Ons Kleintje

ik heb het ook vaak koud. drink je wel voldoende ivm hoofdpijn?
    @henkiepenkie, heeeeeeej jij ook weer hier, hoe gaat het!! heb je een leuke vakantie gehad?

Hier: moest zojuist iets op de post doen en even op hakken gelopen, dat gaat een stuk beter met minder gewicht. Alleen balen dat ik niet meer in de 60 zit, gewoon doorgaan zo dan moet het er straks wel (weer?) af zijn.

9. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    nou fijn dat de KA dat aangeeft ons kleintje.
    Moeder gevoel heeft meestal gelijk!!

Hier op zich een goede dag! stad in geweest salade op.
    verder nu wel enorme hoofdpijn. dus das minder maar ok.

Henkie welkom terug van vakantie meis.

Ok troela ben je door die andere shakes al heen dan?
    Nou volhouden. Ik heb het trouwens ook koud hoor. ben niet eens aan t shaken hahaah...

10. Henkiepenkie

Dank je! Ik ben weer helemaal terug, nu nog even in het schema komen!

11. Ons Kleintje

Vanochtend iets eraf! 70,1 weeg ik nu.
    mijn buik wordt platter/ strakker :) Ik draag nu altijd van die corrigerende hemdjes, misschien zijn die straks niet meer nodig? Wie draagt ze ook?

@cherie, knap dat je een salade hebt genomen.
    @henkie, heb je veel gegeten afgelopen tijd of gewoon rustig aan gedaan?

Veel succes allemaal vandaag!

12. Henkiepenkie

Goed hoor, Ons Kleintje! Ik droeg ze ook, nu vaak een strak hemdje. Zonder voel ik me net een beetje een pudding, haha.

Goed dat je het vraagt, hoe zal ik het eens omschrijven? Het was een vreetweek. Mijn weegschaal (die niet helemaal goed is, maar het is wel een richtlijn) gaf bijna hetzelfde aan als die van jou. Ik heb vanmorgen de knop om proberen te zetten. "s morgens 2 boterhammen, tussen de middag ook en 's avonds gewoon eten. Dat ga ik doen. En me er aan houden. Ik eet ook even geen zoet beleg meer. Dat lijkt me beter.

13. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    oeh henkie!! hoop dat het weer snel er af is!

Joepie ons kleintje! goed bezig. hier ook een strak hempje hoor!!

ik ben een dagje weg doeg doeg.

14. Henkiepenkie

Veel plezier vandaag Cherie!

15. Ons Kleintje

Wat jullie een strak hemdje noemen is dat zo eentje die je figuur corrigeert waar nodig? Ik heb er 2 van de hema ( waarvan ook 1 body) en 2 van Miss Etam. Volgens mij kan ik over een paar kilo wel een andere maat kopen van die van de Hema, ik had maat L.
    @Henkie:
    haha heerlijk een vreetweek, op naar de 65 he!!!!!!!!! Hoop ook voor je dat het er zo weer af is, het zit er ook nog maar net aan natuurlijk.
    Ik eet ook geen zoet beleg, alleen 20+smeerkaas, heel soms gewone kaas, en la vache qui rit. Het went hoor.:)
    Ik drink nogsteeds sochtends een shake en smiddags neem ik 2 boterhammen en een beschuitje of een cracker. en ik zet altijd thee om de leegte op te vullen :p we zitten hier altijd wel lang aan tafel met een peuter die 4 a 5 boterhammen eet :$
    @cherie leuk een dagje weg! genietze!

16. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Hoi meiden, zal maar ff wat van me laten horen.. T gaat niet zo goed met lijnen maar ben ook veel te druk met van alles en nog wat.
    Ben wel weer van plan te beginnen hoor.

Lijkt wel of ik gewoon de energie niet kan vinden om met dit topic mee te blijven schrijven..
    Hoop dat het wel weer komt en dan kom ik weer regelmatig schrijven hoor!
    Moet gewoon ff alles een beetje op rij zien te krijgen en mijn rust ff vinden tussen alle bedrijven door:)

Nou dan weten jullie een beetje hoe of wat en waarom ik er niet meer ben..

Jullie horen binnenkort wel weer van me,

groetjes!

17. Henkiepenkie

Ik moest gisteren nog aan je denken, Rund! Ik had je al gemist. Ik hoop dat je snel de rust weer kunt vinden om te schrijven en probeer de schade een beetje te beperken hoor!

Nee, die van mij niet Ons Kleintje. Ik heb een aantal heel goedkope van de Zeeman. 3 euro nog wat. Gewoon omdat ik het lekker vind zitten onder een shirt. Ik heb ooit wel zoiets gehad maar ik vind het wel fijn om nog gewoon te kunnen ademen.

Wij hebben tussen de middag warm gegeten. Lekker hoor! Ik had bietjes en een stukje hamlap. 75 gram ofzo. Ik heb geen aardappels genomen want man wilde gebakken aardappels met kaas. Dat leek me geen goed plan. Vanavond neem ik dan twee boterhammen. Netjes toch?

18. Troelala21

he meiden

Zo dag 2 straks me laatste shake nemen. Ik heb het af en toe wel moeilijk hoor. Zostraks zaten me kindjes, en me ouders lekker harde broodjes te eten met kipkerrie en surinaamse scharrelei. Ik had ook zoooooo zin. Maar ik heb het niet gedaan jippie!!!!!!!!! Ben gewoon een blok gaan lopen en water gedronken. De shakes vallen me op dit moment zwaar vind ze echt niet lekker, maar goed dat moet ik maar even voor lief nemen. Heb net in de kast gekeken en gepast welke broeken ik bijna pas. Dat waren er 2 voor die hoef ik niet zoveel af te vallen. En dan nog 3 broeken daar moet ik iets meer voor af vallen. Voor de rest allemaal leuke rokjes en jurkjes waar ik ook nog goed voor moet afvallen, dus een hoop kleding die ik WIL passen. Dus ik ga gewoon door! Ik blijf mezelf steeds voorhouden dat ik altijd nog kan eten. En tot nu toe werkt het haha......

Ik heb wel giga hoofdpijn de hele dag al. Niks aan, heb al 2 liter water op. Dus moet niet teveel water meer drinken, geloof dat ik nog een liter water mag. Dus die maar even zorgvuldig gebruiken vanavond. Voor de rest voel ik me wel goed, alleen die verrekte hoofdpijn! Vrijdagochtend moet ik weer wegen en nieuwe shakes halen. Ik hoop dat ik dan al een leuk getalletje ben afgevallen. Me streef staat op 63 maar ben niet van plan om dat allemaal met de shakes te doen, tenzij het vrij snel gaat dan doe ik het wel. Ik bekijk het iniedergeval per 10 kilo. Stap voor stap komen we er wel.

Succes meiden!!

19. Henkiepenkie

Goed zo Troelala, volhouden hoor! Ik hoop voor je dat je volgende week een kilo kwijt bent minstens! Wat ik wel wil zeggen, is zet je verwachtingen niet te hoog. Als je hoopt op een kilo en het zijn er twee ben je blij. Als je hoopt op 3 en het zijn er 2 niet. Dat is niet goed voor je motivatie! Waar hoop je op?

Hier gaat het goed, kan goed volhouden vandaag. Vanavond ben ik alleen, man is uit. Lastig! Heb wel een uur gewandeld vandaag!

20. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,386
    860
    113
    home sweet home
    Troelala wij moesten minimaal 3 liter drinken van onze cb consulent. Meer was ook.prima. en de dagen dat ik minder dronk gong jet afvallen ook minder snel. Dus misschien even vragen....?

Share This Page