10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussion in 'Algemene clubs' started by butterfly24, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@troelala, misschien ben je aan het afkicken van suiker en is dit jouw reactie daarop? dronk je eerst veel cola (caffeine?)?
    Doorzetten hoor! dus nog even en dan pas je 2 broeken! goed zo! en die andere broeken die je nu hebt moet je achterin in je kast leggen en binnenkort lekker in de kledingbak gooien :)
    elke kilo eraf is eraf.

@rund, als je weer gaat lijnen dan hou je tijd over die je anders zou besteden aan eten :D:p
    ik hoop je binnenkort hier weer te zien! x

@henkiepenkie haha, tsja, wat zal ik zeggen, soms kreeg ik claustrofobie als ik zo`n ding over mijn hoofd moest uittrekken, inmiddels doe ik ze naar onderen toe uit hahaha dat zegt genoeg:p strakke dingen.

@hier, ook al was ik niets afgevallen volgens de weegschaal, volgens de omgeving val ik nogsteeds af. Broeken worden ook wijder, fijn dus!
    vandaag wel even een snoepmomentje, 2 handjes noten en banaan vanmiddag ipv 1 tussendoortje dus 3. Had ik even nodig..

2. Ons Kleintje

Toch afgevallen, weeg weer 69,9 :) Tijdje geleden dus ook maar toen deed de weegschaal vaag en waren de batterijen leeg.
    Op naar de 65! de 68 ga ik niet meer redden voor 15 maart:)

3. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Goed bezig, uit de 70! Nog even en je haalt me in. Dat ga ik me niet laten gebeuren hoor, haha! Ik dacht gisteren bij een handje m&m's nog: nee, dan haalt Ons Kleintje me in! Ik heb het niet gedaan. Maar ik woog vanmorgen 69. Ik ga nu donderdag weer wegen. Niet te vaak doen.

Hoe is het met iedereen?

4. Ons Kleintje

haha! goede motivatie ben ik dus voor je! het zou wat zijn dat ik eerder 65 weeg dan jij!:p
    Ik doe mijn best! maar jij weegt alweer 69.. dus alweer voorsprong!

5. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Haahahaha!! ik moet wel lachen om jullie! :D Nou hier gister een totally BAD! day gehad. voel me dus ook shit vandaag... heb ook een super drukke week gehad ben compleet brak.
    Maar goed. ik ga nu echt ff mijn best doen.
    ik ga niet wegen denk ik tot donderdag of vrijdag. wil eigenlijk echt maar 1 keer pw gaan wegen. ik MOET echt nu vlot 3 kilo afvallen (6weken) en het liefst iets meer. maar ik ga nu voor die 3 kilo in 6 weken. wish me luck

ons kleintje ik heb gewoon een hemd van de H&M zo'n sportieve en die zit mooi strak. blijft ook mooi zitten.

6. Henkiepenkie

Ons Kleintje, dat ga ik niet laten gebeuren hoor. Al weeg ik het maar een dag eerder dan jij :D

Cherie, Probeer de draad weer op te pakken. Het is lastig (vind ik) maar als je er eenmaal weer in zit gaat het makkelijker. 3 kilo in 6 weken moet je halen! Ik hoop het voor je!! SUCCES

Ik heb net een uur gewandeld, heerlijk weer! Heb gewoon een beetje rode wangen van de zon.

7. Henkiepenkie

O ja, nog wat dames. Ik zit een beetje met een stom dilemma. Ik zie net dat het heerlijk weer gaat worden komende week. Nu heb ik geen voorjaar/zomerkleding meer, allemaal veel te groot! Ik kan nu wel iets nieuws gaan kopen maar ik wil nog 4 kilo! Wat zouden jullie doen? Gewoon twee setjes kopen die ik nu net aan pas maar een beetje strak zijn?

8. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    of 2 setjes die wel goed zitten maar waar bij het niet zo erg is als ze iets losser zitten ;)

thx.. het gaat me wel lukken! ga er gewoon voor!

9. Henkiepenkie

Ja, dat is voor nu misschien mooier. Heb je daar een voorbeeldje van? (ik ben slecht in kleding shoppen) Ik hou van klassiek/sportief.

10. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Je hebt van die leuke shorts? of spijkerrokjes met een legging en een blouse

Product Detail | H&M NL

Product Detail | H&M NL

gewoon ff gauw ;) spijkerrokje kan met een legging om t iets warmer te maken en van de zomer zonder met slippertjes. aan de hand van wat je erop draagt kan je de style wat aanpassen.

11. Henkiepenkie

He, dat vind ik leuk! Ik probeerde steeds op de site van h&m te komen en bij mij liep 'ie vast. Via de link kom ik er wel op, dus dubbel bedankt!

12. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    altijd goed he dat soort basis stukken!;) ik wacht nog ff. want ik wil er eerst 5 kilo af en dan nog eens 5. over 5 kilo kijk ik verder. maar dan heb ik nog wat dingen:D hahahah

ik zit nu aan mijn tomaatjes met mozerella
    vind tomaten al lekkerder dan ik het ooit vond. dus misschien komt t goed hahaha

13. Henkiepenkie

Tuurlijk! Als het bij mij goed komt moet het jou ook lukken, haha.

14. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Goedenmorgen meiden wat een heerlijke dag!!

@henkiepenkie Ik doe geen verwachtingen meer. Ja ik hoop natuurlijk dat ik 1 a 2 kilo kwijt ben. Maar verder niet. Elke kilo die ik kwijt ben is er toch maar weer 1. Tuurlijk zou ik het liefst zien dat het heel snel ging, maar ik moet reeel blijven en dat doe ik nu. Dus met elke kilo ben ik alweer blij!

@Suus ik mocht niet meer dan 3,5 a 4 liter drinken omdat het dan teveel word voor je nieren ofzo? Ik plas me uitelkaar dus drink genoeg haha......

@onskleintje nee ik dronk wel vaak ijsthee of 7up. Maar ik denk dat ik inderdaad wel last heb van de suikers waar ik nu van moet afkicken want in me gesnaai zat altijd veel suiker haha.....Ja nog even en ik pas weer 2 broeken. Plus 3 broeken waar ik nog net even wat meer voor kwijt moet, maar ik ga er helemaal voor! Wat heerlijk dat je de 6 alweer op de teller hebt staan!! Lekker doorgaan hoor!

@cherie kom op meid, die 3 kilo in 6 weken ga je zeker halen!!!

Gister en eergister had ik echt even 2 zware dagen bleghh. Iedereen lekker eten en ik aan een vieze shake. Maar ik heb het gered en ik ben nu al trots op mezelf. Ik stond vandaag ook veel gemotiveerder op. Heb er echt zin in, lekker afvallen, lekker weertje, straks hopelijk weer wat leuke rokjes/jurkjes die me passen van de zomer. Geen schaamte in het zwembad of strand. Ik vind het fijn dat jullie me zo blijven stimuleren en oppeppen, want dat kan ik zeker gebruiken! DANK JULLIE WEL MEIDEN!!!

Geniet van deze heerlijke dag!!

15. Ons Kleintje

ik heb de hele tijd zin in eten want ik ben in mijn periode. Vervelend gevoel zeg!

Ik ga zo Obese kijken, om 5 voor 9 geloof ik dat het komt. Leuk om te zien!

@henkiepenkie, ok als het maar 1 dag scheelt haha!
    Ik vindt dat ook leuke kleding, ik heb dat spijkerrokje maar dan van de Hema, was tijdje geleden in de aanbieding daarzo. Dat dillema van jou heb ik ook. 4 kilo is 1 kledingmaat. Maar ja zo heb ik nu al veel te veel kleding in die maat (van vroegah) dus ik hoef er niets meer bij.:)
    Ik ben nu echt mijn kledingkast steeds aan uitspitten, bijv als de kleintjes op bed gaan dan vinden ze het fijn om mij nog even te horen rondlopen en dan ga ik dat soort dingen doen, 2 vliegen in 1 klap. Ik moet ook weer andere bhs gaan dragen. Best wel leuk!
    @Troelala, doorzetten hoor! als je echt wilt dan lukt het je!! dan loop jij straks in je mooie kleertjes!
    eerst van je suikerverslaving af.. Dat is het ergste. weet je dat ik sinds eind januari dus helemaal geen suiker eet? ik ben er (net als iedereen) verslaafd aan. kijk eens op SuikerWijzer - wijzer eten zonder suiker

@hier, vond het ook heerlijk weer! gisteren en vandaag met de kleintjes eruit! voor het eerst sinds 1ste kerstdag weer met de tweeling in de kinderwagen, samen met grote broer. Dat was nogal lang geleden dat het kon. echt genieten! en ook goed voor de lijn. Ik keek net in de spiegel en ik zag een ander gezicht ;):)

16. Henkiepenkie

Wat heerlijk Ons Kleintje! Ik denk dat je je rijk voelde, zo alledrie in de wagen. Eindelijk je stel compleet!

Lastig he. Ik probeer het nog even uit te stellen. Ik heb juist alleen maar grotere kleding. Ik geloof dat ik deze maat had toen ik 17 was maar die kleding heb ik natuurlijk niet meer.

17. Troelala21

Ik hou zeker vol. Ik heb vandaag nergens last van. Voel me super fit heb er echt zin in! Vandaag heerlijk genoten van t weer, heb echt zin om jurkjes/rokjes aan te kunnen. Heb geen honger of niks voel me lekker, als ik me zo blijf voelen dan komt het helemaal goed!

Wat heerlijk dat jullie na buiten zijn geweest!

Bedankt voor de link zal eens kijken!

18. Ons Kleintje

nogsteeds 69,9 al knipoogde de weegschaal wel de 69,7:)
    dus Henkie maak je borst maar nat hahaha!

19. Troelala21

Wat goed meid, hoop over een aantal maanden ook zover te mogen zijn. Ik ga eerst voor de 8 haha...........Als ik die over 8 kilo zie dan ben ik al happy haha........

Hier alweer dag 4 en het gaat me nog steeds goed af. Ja de shakes zijn niet lekker maar goed ik zal het er de komende tijd toch mee moeten doen. Denk maar zo het is maar 2 tellen dat ik het moet op drinken, en maar 3x per dag dus dat is te doen. En elke kilo is toch weer een stap dichterbij een gezonder leven, en daar doen we het voor!! Ik neem over 2 weken wel de repen erbij, even wat afwisseling en scheelt weer een shake haha...

Meiden geniet van deze dag, want volgens mij word het net zo mooie dag als gister!! Succes en zet hem op!!

20. Ons Kleintje

ik heb geen problemen met de shakes, mijne zijn lekker :) Liefst aardbeiensmaak.
    Ik drink ze nog elke ochtend.
    hoop ook op mooi weer vandaag maar volgens mij gaat dat wel lukken hier!

Share This Page