Ja die van modifast zijn lekker, maar deze absoluut niet. Maar goed geeft niet ik neem het wel voor lief! Als ik maar afval dan vind ik het best.
WAARSCHUWING: HIER VOLGT EEN HEEL BLIJ BERICHT Henkiepenkie staat op het punt eindelijk haar opleiding af te ronden. Om 1 uur gaat het cursistengedeelte weer open en kan ik de laatste opdracht inleveren!! ZO BLIJ!! en ook een beetje trots. Het is namelijk een vreselijk moeilijke, saaie en niet interessante cursus. Ik had me er erg op verkeken. Daarom ben ik zo blij dat het af is. Nu nog twee cijfers afwachten. Ik ga er niets mee doen (het heeft toch mijn interesse niet, helaas) maar ik ben blij dat ik het toch afgemaakt heb! Vorige week dacht ik nog vier weken nodig te hebben maar vrijdag, zaterdag en zondag en vanmorgen hard gewerkt en het is af! Ons Kleintje, wegwezen jij! Grr.. je haalt me niet in hoor. Ik was nog steeds 69 kilo. Ik vind aardbeienshakes ook lekker! Troelala, goed dat je volhoud! Wanneer ga je weer wegen? Donderdag? Cherie, hoe is het met jou?
Wat goed meis! Wat voor cursus deed je? Vrijdagochtend moet ik weer wegen. Ben benieuwd! Heb gelukkig geen doel voor ogen dus elke kilo die er af is ben ik al blij mee!
Ik heb je een PB gestuurd over die cursus. Oke, vrijdag. Spannend! Goed zo! Er zal in ieder geval niets bij zitten moet je maar bedenken, dat is wel een s anders geweest toch?
Ik heb hem gelezen Ja zeker spannend ben benieuwd!! Precies ik zal nooit meer wegen dan ik al deed. Dat is alleen maar een voordeel. Ik weet niet wat ik kwijt ben, dat zien we vrijdag wel. Merk wel aan me broek dat ie nu al van me kont begint te zakken haha.....En ik voel me een stuk beter. Heb veel meer energie, voel me veel beter. Dat alleen is al een pluspunt!!
Troela goed bezig meid hou vol!! ons kleintje ooo wat heerlijk er zo met je mannen uit! wat zal je genoten hebben. hopelijk volgen er nog vele tripjes. Had je dat begin februari kunnen denken dat je gewoon al bijna 7 kilo kwijt zou zijn! top meid! GO henkie! go henkie!! top meid! nou hoop op een knallend cijfer voor je! Hier gaat het goed. lekker al 1,5 uur lopen er op zitten vandaag. nu zo ff opruimen en eten maken. Verder met eten gaat t ook toppie! vandaag iig. dus ik ga ook echt proberen om niet te wegen. denk dat ik vrijdag wil wegen. vind het wel moeilijk zeker als ik ons kleintjes positieve berichtjes steeds zie. maar wil mezelf niet teleurstellen dus doe t maar rustig aan. later!
@henkie supergefeliciteerd dat je je cursus kunt afronden!! @cherie, dank je wel!! ja wie had dat gedacht!! en door die isolatie zie ik nooit meer iemand, mijn vriendinnen niet want die hebben allemaal kinderen.. dus die zullen straks wel versteld staan hihihi!
@cherie ik hou zeker vol! Ik voel me super, heb het alleen stervens koud haha, maar goed dat nemen we zeker voor lief! Wat fijn dat je weer goed op weg bent. Komt helemaal goed met jou meid! Je bent zo gemotiveerd lekker doorgaan. Niet teveel na ons kleintje kijken. Makkelijk gezegd weet het ik kijk ook na anderen, maar ik weet nu voor mezelf dat het averechts werkt dus ik doe het niet meer. @Onskleintje die 7 kilo ben je maar mooi kwijt meid. Dat heb je maar mooi even geflikt!! Je vriendinnen zullen straks vast echt opkijken! Hier gaat het verder goed dus. De chocola krijg ik beter na binnen gelukkig, dus ik neem alleen nog maar die smaak mee de volgende keer. ik heb het alleen enorm koud hihi maar goed dat gaat wel weer over en anders maar wat dikkers aan trekken. Als t morgenochtend nog zo mooi is als deze ochtend dan ga ik me skeelers weer eens aantrekken. Heb van de winter geschaatst, skeeleren komt ook vast wel weer goed haha..... Fijne avond meiden!
@troelala oja je doet nu cambridge he? is dat duur en wat neem je dan precies? en heb je dan elke week een gesprekje en weegmoment? Dank je, maar ik ben 6 kilo en nog wat kwijt, nog geen 7 haha! ik wist niet precies hoeveel ik woog want ik was op dat moment nog niet thuis. Skeeleren, leuk!! @ hier, ik pas bijna mijn laatste van mijn stapel van 5 `slanke broeken` of eigenlijk, ik pas hem al, maar vond hem iets te strak en dan rekt ie uit. Nog een kilo en dan pas ik ze allemaal en dan ga ik voor de ultra slanke broeken he? wie had dat gedacht!
goedemorgen wat ben ik weer vroeg he! Ik weeg 69,6!! Ik voel echt aan mijn taille dat het weer een goede taille wordt, het vet smelt haha! ik doe eigenlijk helemaal niets geks, eigenlijk gewoon nu een goed voedingspatroon en ik neem geen suiker. ontbijt: shake tussen: 1 handje noten (mag 1 x op een dag) OF fruit OF bijv een rijstwafel met kaas of pindakaas OF 2 biscuitjes. lunch: 2 boterhammen met kaas/ la vache qui rit met 1 cracker of een rijstwafel of ontbijtkoek. ik zet een grote pot thee erbij. tussen: noten/fruit/rijstwafel/biscuitjes avond: ik kook nu gevarrieerder en gezonder omdat ik nu thuis ben (in plaats van dat snelle opwarm eten), 1 keer opscheppen, veel rauwkost aan tafel, water. toetje 150 ml tussen: noten/fruit/rijstwafel/biscuitjes Dus eigenlijk heel simpel! en ik val nu langzaam af, wat ook goed is. Ben helemaal blij en ik ga gewoon zo door!
ons kleintje (1.68 m) - 76+ kg - 1x daags modifast + gezond en 1600 cal eten - 69,6 kg - streef: 65 cherie (1.67 m) - 77.3 kg - 1200 cal 75,6 kg - modifast - 72,9 kg - streef- (1e) 65 kg henkiepenkie - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 67,5 kg - streef: 65 troelala (1.63 m)97.7 kg - cambrige/Modifast - 95.5 kg - streef: 85 kg. babystew (1.84 m) - 85 kg - gezond eten - 81 kg - streef: 70 kg suus (1.73 m) - 82,3 kg - cambridge - 71,3 kg - streef: 72 (maar liever nog iets lager) chivay (1.63 m) - 65.1kg - gezond eten - 62.8 kg streef: 57 kg zijzei (1.83 m) - 125.7 kg - gezond eten - 117 kg - streef: 85 kg (tussendoel mei 100) iris89 (1.62 m) - 107.8 kg - cambridge - 97.8 kg - streef:65 kg rund (1.69 m) - 92 kg - modifast - 79.9 kg - streef: 60 kg
Goedenmorgen meiden Onskleintje wouw wat heerlijk!! Ga lekker zo door meid je hebt het verdiend!! Ik doe inderdaad cambridge. Kost 50,00 per week (ja ik weet het is prijzig maar die prijs gaat niet op tegen mijn leven dus heb het er voorover!) en dan mag je alleen shakes/soepen en repen. Maar ik lus de soepen niet dus ik eet alleen shakes en over 1,5 week mogen de repen er bij. Ik lus helaas alleen de chocola dus voor mij is het op dit moment heel eentonig. Ik heb nog 2 aardbei en die maak ik snel op en dan hou ik het alleen bij chocola en de repen over 1,5 week! Ze zijn echt niet lekker de shakes maar je moet er wat voorover hebben he haha.....Elke week mag je er komen wegen, en nieuwe spullen halen. Alles word bijgehouden je vet, vocht en gewicht dus dat is wel fijn! Hier gaat het ook super, ben zoooooooo HAPPY!!!! Donderdag probeerde ik me laarzen aan te trekken die ik had gekocht voor ik net zwanger raakte van me middelste. Maar het wou niet want me kuiten waar veeeeeel te dik. Nu dacht ik vanmorgen eens even kijken hoeveel ik ongeveer zal moeten afvallen voor ik er in pas. En wat gebeurd er????? IK PAS ZE!!!!! Ze zijn zelfs te ruim hahah......Nu al na 4 dagen zijn me kuiten al flink ingeslinkt jeeeeeeejjjj.....Plus me broek hangt zoooooooooo op half 7. Iedereen denkt dat ik een te grote broek aan heb, omdat ie echt op half 7 hangt, hij is veeeeeel te ruim om me kont, billen en benen. En als ik niet oppas dan valt ie van me kont, dus moet eigenlijk ook nog een riem hebben hihi!!! Ik ben echt zooooo happy haha, geeft alleen maar meer stimulans om door te gaan! Heb me 2 broeken nog niet geprobeerd omdat ik niet te enthousiast meteen wil wezen. Maar als ik vrijdag een leuk getal kwijt ben ga ik misschien toch eens kijken of het al opschiet, want deze broek kan ik niet veel langer meer aan, ziet er niet uit haha.....En ik ga niet een nieuwe kopen voor die korte tijd! Meiden heel veel succes vandaag zet hem op!!! Mijn dag kan niet meer stuk ben helemaal happy!!!
Lekker ons kleintje! Ik vind juist dat je snel afvalt voor wat je eet hoor! Ik ga dondetdag of vrijdag wegen.
ons kleintje.. langzaam? je bent gek! Geniet ervan. troela wat goed meid! hoop dat je doorzetten wordt beloond Henkie hoe gaat met jou dan? Hier gaat t goed. woog vanochtend nog steeds 72,9 dat wil iig zeggen dat het er echt af is. Mijn ontbijt is vanochtend een lauwwarme salade met tomaat mozzerella en zalm. jummie!
Whaaaaaaaaaaa ik pas een van de 2 broeken!!!!!! Hihi ik kon het niet laten en dacht ga gewoon passen. En jahoor hij past gewoon aan! de andere moet ik nog net ietsje meer voor afvallen, maar dat geeft niet! Het begin is er! Jeeeeeeeeeeeeeeeeej nu hoef ik me afzak broek niet meer aan, nu kan ik weer lekker in een spijkerbroek lopen die zit zoals ie hoort te zitten!! Ik ben net zo klein kind sta gewoon te stuiteren haha! Sorry voor me hyper gedrag haha. Ben net zo klein kind in een speelgoed winkel! Nu gaan we natuurlijk nog voor die andere broek, en daarna de andere 3 broeken waar ik wat meer voor moet afvallen! Ben zoooooooooooooo benieuwd wat er vrijdag af is!!
Wat fijn dat het er echt af is zeg! Heerlijk!! Goed hoor! Ik denk dat ik morgen op de sportschool ga vragen of ik weer tijdelijk (5 weken) 4 keer per week mag sporten. Dan val ik een halve kilo tot een hele kilo per week af, net als eerder. Nu een halve kilo per 3 maanden heb ik nagerekend. Dan duurt het wel erg lang! Ik hou toch van snoepen en nu gaat het een stuk beter maar als ik echt af wil vallen moet ik toch meer verbranden dan ik tot me neem. Aangezien ik niet op een 500 kcal dieet wil zal ik moeten sporten. Nu nog even zien of het kan!
@troelala! dan hield je denk ik veel vocht vast bij je kuiten!! en door gezond te gaan eten plas je dat nu uit, super zeg!! of je valt enorm af, wat natuurlijk ook kan met die shakes! zo ben ik mijn eerste 4 kilo kwijtgeraakt, dmv streng modifast 1 a 2 daags icm met weinig cal (800 in totaal op een dag ofzo) Dat is fijn dat je even een beginnetje hebt, lekker de motivatie om af te vallen te pakken krijgt! Ik ben echt blij voor je! Joepie je past al 1 broek! op naar de volgenden! @cherie, hehe eindelijk is er wat af, je hebt het ontzettend verdiend! oneerlijk is het! @henkiepenkie, 5xpw sporten..... waar haal je tijd vandaan? knap van je hoor! veel succes ik hoop dat het mag.