10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door butterfly24, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

En troelala, hou je het nog vol?

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Jaaaaaa ik hou het nog steeds vol ben zo super trots op mezelf!! Gister hebben me man en kinderen patat zitten eten en k aan me shake. En vandaag hadden ze lekkere warme afbakbroodjes en ik netjes aan me shake!! Jaaaaa ze krijgen mij er niet meer vanaf (ja tenzij me lichaam het echt niet meer aan kan maar daar ga ik niet vanuit!) Ik voel me super goed, me honger s'avonds is ook al een stuk afgenomen dus daar ook niet meer zo last van. Nee voel me lekker, en zit ook echt lekker in me vel! Kreeg vandaag verscheidene complimentjes dat ik er goed uit zag, en dat te zien was dat ik was afgevallen! En dat met 4,1 kilo al! En......ik had vandaag een van me 2 broeken aan, me laarsjes eronder leuk topje er boven op en top vrouw haha....Ik voel me nu veel vrouwelijker en vind het alleen maar mooi dat ik weer kleinere maat pas!! Ga lekker zo door, weg met alle kilo's!!!!

@rund leuk dat je er weer bent meid! Ik heb me skeelers ook uit de stof gehaald! Morgen gaan we zwemmen, en vanaf maandag ga ik lekker weer skeeleren, het is de hele week droog weer dus kan mooi! Als ik 85 weeg ga ik weer een poging hardlopen doen, heb daar ook wel weer eens zin in!

@cherie dat vocht raak je wel weer kwijt meid! Lekker doorgaan!

@henkiepenkie hoe gaat het met de shakes? Was je er al mee bezig?

@onskleintje komt helemaal goed met jou meid! En ik herken het helemaal dat vrouwelijker worden merk het zelf ook aan mezelf haha....

meiden fijne avond en zondag!!

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@troelala YEAH! goed zeg!!!! genieten maar!

4. Troelala21

Doe ik zeker meid!

5. Ons Kleintje

nogsteeds 69,6 kilo. Vanavond kaasfondue :D:D:D:D:D:D heerlijk!!!!! maar o zo fout!:p

6. Henkiepenkie

Toelala, wat heerlijk meid! Ga zo door. Een fijn gevoel he, en je hebt het allemaal aan jezelf te danken want JIJ hebt dit gedaan! Goed joh!
    Ik hou het shaken op zich wel vol, maar gisteren heb ik tussendoor snoepjes gegeten. Nu ga ik de hele dag shaken. Ik deed het alleen 's avonds maar overdag 'vergeet' ik het dan een beetje. Het is heel dom maar ik heb voor mezelf een doel gesteld. Ik hoop 1-1,5 kilo per week af te vallen als ik 3 keer per dag shake. Is dat realistisch? We zullen het zien!

Ons kleintje, fijn dat ie gelijk blijft zeg! Dan ben je toch echt afgevallen. O lekker zeg!! Ik eet vanavond bij jou. O nee, dat kan niet, ik shake vanavond.

7. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Troelala top man dat t zo goed weer gaat met de shakes;) Mij krijgen ze er deze keer ook niet meer vanaf! Ga nu door tot de 60:)
    Kon t zo snel niet terugvinden maar doe je weer cb?

Onskleintje; genieten he van je kaasfondue:D

Ik heb mijn sportoutfit compleet. Paar goede hardloopschoenen gekocht en een joggingpak en een pet:D Skeelers staan klaar;)
    Als het vanmiddag nou een beetje opknapt buiten ga k er ff lkkr een uurtje of anderhalf tussenuit

8. Henkiepenkie

Rund, je bent echt goed bezig! Leuk zeg!
    Welke shakes gebruik jij?

Ik heb vanmorgen kant en klaar yoghurt-bosvruchten van Weight Care op, die was echt lekker! Ik had van de week zo'n zelfde maar dan poeder, die vond ik ronduit vies! Het is nu 1 en 1 gratis bij Jumbo supermarkt dus morgen ga ik nog meer halen.

9. Troelala21

Goedenmorgen meiden ik stond zonet op de weegschaal (weet het is fout maar hij is nu opgeborgen!) en ik was gewoon 92.5!!!!!!!! Ongeloofelijk ben dus gewoon al 5,2 kilo kwijt op de cb weegschaal zal het 5,7 zijn! Echt veel in 10 dagen ben helemaal happy! Heb gewoon de eerste 5 kilo er al af! Nu op de na de volgende 5. Weet dat het niet altijd zo snel blijft gaan maar wat er af is is er af!! Nog nog 2,6 kilo en ik zie eindelijk de 8 weer verschijnen! Zou vanmorgen zwemmen met de kids maar toen ik me tankini aan deed (thuis) zakte me broekje af en me topje zit te wijd dus me man is maar alleen gaan zwemmen met de jongens. Ik heb nog een top liggen van 3 jaar terug, en die pas ik alweer bijna dus ik ga geen nieuwe halen wacht wel ff tot ik deze weer goed pas haha......Heb ook helemaal geen moeite meer met de shakes weg te drinken, ook geen honger meer dus helemaal super!!

@onskleintje goed zo meid een mooi getal!! Oeh ik heb dat nog nooit gedaan kaasfondue maar lijkt me heerlijk! Geniet er lekker van!

@henkiepenkie ik heb dit inderdaad zelf gedaan, maar wel dankzij jullie steun steeds dus dikke kuss voor jullie allemaal!!! 1 tot 1,5 keer per week moet denk ik wel lukken. Ik weet dat met cb 1,5 tot 2 kilo per week te halen moet zijn, maar goed voor mezelf ga ik daar niet vanuit. Ik ga gewoon van 1 kilo per week uit dan kan het nooit tegenvallen! Succes meid ook jij kan het!!

@Rund ja ik doe weer CB nu 10 dagen en ik voel me super dus mij krijgen ze er niet meer vanaf!! Ik hoop de 63 te halen, ik zou ook wel 60 willen maar ik moet al zoveel dus voorlopig hou ik het ook op 63/65 vind ik al mooi genoeg voor mezelf.

@henkiepenkie kant en klare shakes zijn altijd lekkerder! Ze zijn wat duurder maar als het daar beter op uit te houden is maakt het geld ook niks uit.

Zo had ik gister met me zusje een discussie ze zei dat ik gek was dat ik zoveel geld uit geef voor een dieet. Ik zei tegen haar; Liever wat geld kwijt dan me leven. En me vader gaf me daar groot gelijk in! Dan maar wat geld kwijt, zolang ik me kinderen maar kan zien opgroeien en een gezond lichaam krijg!

10. Ons Kleintje

ben benieuwd wat het shaken bij jou gaat doen!
    Je bent welkom hoor! :)

11. Ons Kleintje

@ Troelala Zeg maar tegen je zusje dat nieuwe kleding kopen veel meer geld kost.:p Straks pas je al je mooie kleertjes weer! Hoeveel weegt je zusje eigenlijk?
    Knap zeg dat je zoveel afvalt ik ben echt trots op je, misschien omdat ik je buik had gezien in een ander topic dat ik meer met je meeleef! Klinkt misschien wat stom zo.:) Ik bedoel het niet verkeerd.
    Wat top zeg, en inderdaad even geen nieuwe kopen maar wachten tot je de oude past, dat is beter hoor!
    bijna de 8 in beeld, en dan volhouden hoor!! anders ga je straks jojoen en dat wil je ook niet.

@rund hoeveel weeg je ongeveer dan? ik heb echt geen idee..

12. Troelala21

Dat heb ik haar al even verteld haha......zij geeft liever haar geld daar aan uit. Ach ja moet zij weten. Zij weeg 113 kilo dus zwaarder dan mij. En wil ook graag afvallen maar geld uitgeven vind ze stom. Ach ja dat is haar woord tegen het mijne. Ik geef liever me geld uit dan me leven!

Dank je wel meis altijd leuk om te horen dat iemand trots op je is! Ik weet ook wel dat je het niet verkeerd bedoeld! Mijn buik is nou eenmaal een ramp, maar......hij begint nu wel te krimpen hihi, de strepen worden minder dus er is hoop!!

Ja bijna de 8 in beeld nog 2,6 kilo dan is het al zover! Ben er wel blij mee hoor, eindelijk dan die rot 9 uit beeld en het dan nooit meer zover laten komen! Ben echt niet van plan om ooit nog zo zwaar te worden! Ik wou graag een 4e maar me man ziet het niet meer zo zitten. Eerlijk gezegd ik nu ook niet meer. Heb 3 gezonde kinderen wat wil ik nog meer? Ik wil lekker gezond en slank van me gezinnetje genieten. Maar me man durft zich niet te laten helpen, dus dan zal ik er aan moeten geloven ben ik bang voor......ik wil niet meer aan de pil kan niet over die hormonen rotzooi plus ik word er zwaar van....

13. Flowerme

Flowerme Lid

28 apr 2010
    46
    0
    0
    Helaas hier gisteravond film bij vriendin gekeken...chips chocola alles gig erin. S:
    Ik denk over die wii na, wel duur idd

14. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik dacht dat we hier een paar weken terug nog een lijst bijhielden? Voor mijn dipje was ik 79,9.. nu denk k een paar kilo erboven:)

15. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik doe weer modifast. En jij ookaan de shakes haha succes ermee! Komt helemaal goed:)

16. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    ons kleintje (1.68 m) - 76+ kg - 1x daags modifast + gezond en 1600 cal eten - 69,6 kg - streef: 65
    cherie (1.67 m) - 77.3 kg - 1200 cal 75,6 kg - modifast - 72,9 kg - streef- (1e) 65 kg
    henkiepenkie - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 67,5 kg - streef: 65
    troelala (1.63 m)97.7 kg - cambrige/Modifast - 95.5 kg - streef: 85 kg.
    babystew (1.84 m) - 85 kg - gezond eten - 81 kg - streef: 70 kg
    suus (1.73 m) - 82,3 kg - cambridge - 71,3 kg - streef: 72 (maar liever nog iets lager)
    chivay (1.63 m) - 65.1kg - gezond eten - 62.8 kg streef: 57 kg
    zijzei (1.83 m) - 125.7 kg - gezond eten - 117 kg - streef: 85 kg (tussendoel mei 100)
    iris89 (1.62 m) - 107.8 kg - cambridge - 97.8 kg - streef:65 kg
    rund (1.69 m) - 92 kg - modifast - 79.9 kg - streef: 60 kg

17. Troelala21

ons kleintje (1.68 m) - 76+ kg - 1x daags modifast + gezond en 1600 cal eten - 69,6 kg - streef: 65
    cherie (1.67 m) - 77.3 kg - 1200 cal 75,6 kg - modifast - 72,9 kg - streef- (1e) 65 kg
    henkiepenkie - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 67,5 kg - streef: 65
    troelala (1.63 m)97.7 kg - cambrige, 93.6 kg - streef: 63 kg.
    babystew (1.84 m) - 85 kg - gezond eten - 81 kg - streef: 70 kg
    suus (1.73 m) - 82,3 kg - cambridge - 71,3 kg - streef: 72 (maar liever nog iets lager)
    chivay (1.63 m) - 65.1kg - gezond eten - 62.8 kg streef: 57 kg
    zijzei (1.83 m) - 125.7 kg - gezond eten - 117 kg - streef: 85 kg (tussendoel mei 100)
    iris89 (1.62 m) - 107.8 kg - cambridge - 97.8 kg - streef:65 kg
    rund (1.69 m) - 92 kg - modifast - 79.9 kg - streef: 60 kg

ff mezelf bij gewerkt.....

18. Ons Kleintje

Ik kan me ook voorstellen dat je kinderwens misschien voortkwam uit het feit dat je zo zwaar woog en dat het dan minder erg is om een buik te hebben. Tenminste ik herken het wel. Ja je weet nu wat je hebt, 3 gezonde kinderen, wat een zegen! Je kunt ook een mirenaspiraal nemen bijvoorbeeld?
    Wow 113 kilo, is ze misschien een beetje jaloers?

@rund wat heerlijk zeg, in de 70!

19. Troelala21

Dat denk ik niet, ik heb al jaren een wens voor een 4e gehad maar steeds weer twijfels. Ik ben ook niet altijd zo zwaar geweest. Na de bevalling van me meisje woog ik 75 kilo maar door veel stress en spanningen enz ben ik enorm aangekomen helaas....Tuurlijk zou een 4e leuk welkom zijn maar ik weet ook dat ik mijn handen mag dichtknijpen met 3 gezonde kinderen! En ik ben zelf straks ook weer gezond waarom nog een keer het risico lopen...

Spiraal begin ik niet aan me vriendin is 3x zwanger geraakt dwars door de spiraal, overal zitten helaas hormonen in dus denk dat sterilisatie de enige manier nog is, maar goed probeer eerst me man wel zover te krijgen haha.....

Ik weet niet of ze jaloers is, misschien wel een beetje ik weet het niet...ja dat ze zo zwaar is kan ze zelf niks aan doen. Ze is in het ziekenhuis al binnenstebuiten gekeerd maar ze kunnen niks vinden. Ze eet hardstikke gezond en snoept niet dus daar ligt het niet aan....Afvallen wil bij haar ook niet, maar goed bewegen doet ze ook niet. En dat snap ik aan de ene kant wel want het doet zeer aan de benen en knieeen enz, maar goed als je er nooit mee begint zal het nooit beter worden....

20. Henkiepenkie

Hoe is het met iedereen?

Ons Kleintje, was kaasfondue lekker? En wat gaf de weegschaal daarna aan?

Cherie, feestjes overleefd? En hoe is je start met Atkins?

Troelala, hoe is het met de shakes? Ik heb respect voor je, ik vind het zwaar!

Ik ben vanmorgen toch gevallen! Heb een pijnlijke arm. Had al last van oorpijn dus heb een humeur om op te schieten, bah!

Deel Deze Pagina