10 kilo afvallen... wie doet er mee? STRENGE VARIANT deel 1

Discussion in 'Algemene clubs' started by butterfly24, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Super Ons Kleintje! Krijg weer helemaal motivatie van je :) Morgen weer streng doen!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

jij bent ook al flink afgevallen zie ik! knap hoor! Hoe gaat het met de kleine?

3. Babystew

@Ons Kleintje: Is inderdaad al iets, maar het gaat me niet hard genoeg! Heb vandaag een elektrische weegschaal gekocht, had zo'n hele oude met zo'n wijzertje. Ben benieuwd, hoop dat ik daar niet opeens een stuk zwaarder op ben..
    Met Mila gaat het super! Zo leuk om te zien dat ze steeds meer dingen kan :)
    Hoe gaat het met jouw mannen en met het afvallen? Leuk dat je je mooie broek weer aan kan, hier duurt het nog eventjes.. Ben een peervorm dus mijn benen en kont zijn nog niet zo slank als de rest :p

4. Ons Kleintje

Hoi, ja hier gaat het eindelijk goed! ze zijn vrolijk en hebben alle3 wel wat met elkaar. de tweeling begint al wat met elkaar te `praten`lief. Ben zo blij dat we thuiszijn!
    ik ben zelf nog wel wat warrig en snel van slag/ boos als er wat gebeurd, maar dat zal op den duur wel beter gaan.
    ze worden al bijna 1 jaar. Vanuit het raam zie ik een boom met roze bloesem en ik moet daar al bijna van huilen. Toen we bij het Ronald Mac Donald huis aankwamen, stonden daar stuk of 10 van die bomen en die stonden in bloei. Rond deze tijd werd ik ook opgenomen in het ziekenhuis ivm de dreigende vroeggeboorte.
    Het doet me beseffen dat het 1ste jaar al bijna voorbij is. Hopelijk gaat hun 2de jaar een stuk beter!
    Met afvallen gaat het goed, ben al 8 kilo kwijt en doe ook al een beetje minder streng. Af en toe een koekje, maar ik probeer om niet meer te `vreten`. daar ben ik de mist in gegaan, mijn emoties wegeten. Gelukkig gaat het nu beter en is het lijnen ook makkelijker.
    Ik doe nu ook aan de glossybox en heb wat dingen van Lush gekocht, maak me weer op en gebruik weer sieraden, allemaal dingen die ik afgelopen jaar niet deed. Ik vond mezelf gewoon niet mooi meer. Nu zie ik een heel ander gezicht in de spiegel, dat kan me echt heel blij maken.:) Ik ben trouwens een zandloper denk ik.;)
    Hopelijk weegt je weegschaal minder dan die andere, dat is leuker lijkt me!;) Ik weeg mezelf altijd 4 keer en dan neem ik daar het gemiddelde van.

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

hoi lieve meiden

Eindelijk weer een berichtje van mij. Tis met mij helemaal verkeerd gegaan. Om een lang verhaal kort te maken het ging niet goed met mij, en ik moest per direct stoppen!!! Cb en andere zeer strenge dieten zijn taboe voor mij ik mag ze niet meer doen. Dus het enige wat ik nu kan doen is 3x daags gezond eten en 3 gezonde tussendoortjes. Aan de ene kant baal ik want het ging heel snel. Aan de andere kant ik ga me leven niet weer op spel zetten dus ben er ook wel klaar mee. Ik moet nog heeeel veel kilo's maar goed. Dat komt vanzelf hopelijk wel. Voor nu moet ik het doen met wat ik kwijt ben, en kilo voor kilo kijken! Ik had wat prive berichtjes gekregen van jullie zag ik net. Super lief!! Doet me zeker goed dat jullie aan me dachten!

Ik las dat jullie super goed gaan, mooi zo volhouden! Ben super trots op jullie! Als jullie nog tips voor me hebben dan hoor ik het graag!

Cherie hopelijk heb je lekker van je sas dag genoten! Ik heb zo respect voor jou, dat je zo gemotiveerd blijft!! Ik heb trouwens respect voor jullie allemaal hoor, want jullie doen het super!

Lekker zo doorgaan meiden!! Ik ben weer van de partij en nu op de gezonde manier!

6. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Heey meid blij je weer in t topic te zien!
    Ben je er zo ziek van geweest? Nou niet meer aan die shakes beginnen dan hoor;)
    Lekker gezond eten en ga lkkr lange wandelingen maken of skeeleren ofzo.. Buitenlucht doet je ook goed hoor!
    Misschien een dieetist opzoeken die jou kan begeleiden?
    Succes!

7. Ons Kleintje

Hoi troelala, fijn wat van je te horen. Nou ja dan maar afvallen op een normale manier he?
    ik val ook nogsteeds af en ik eet nu `normaal`. :)(maar 4 keer minder dan eerder:p)

Iedereen veel succes vandaag!!! jammer dat het zulk weer is.

8. Rundeeprunwild

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Ons Kleintje (1.69 m) - 76+ kg - gezond eten en niet teveel eten- 68,0 kilo - streef: 65 kg
    Cherie (1.67 m) - 77.3 kg - 1200 cal 75,6 kg - Atkins - 72,8 kg - streef - 65 kg
    Henkiepenkie
    - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 67,5 kg - streef: 65 kg
    Troelala (1.63 m)
    - 97.7 kg - cambrige - 93.6 kg - streef: 63 kg
    Babystew (1.84 m) -
    85 kg - gezond eten - 80 kg - streef: 70 kg
    Suus (1.73 m) -
    82,3 kg - cambridge - 71,3 kg - streef: 72 kg
    Chivay (1.63 m) - 65.1kg - gezond eten - 62.8 kg streef: 57 kg
    Zijzei
    (1.83 m) - 125.7 kg - gezond eten - 117 kg - streef: 85 kg
    Iris89
    (1.62 m) - 107.8 kg - cambridge - 97.8 kg - streef: 65 kg
    Rundeeprunwild (1.69 m) -
    92 kg - modifast - 78.5 kg - streef: 60 kg
    Belle1981 (1.68)- 87.4- comb. weight care & gezond- streef: 70 kg.

Goedemorgen dames, ik woog net 78,5.. Het gaat lekker!

Onskleintje, jammer inderdaad van het weer maarja het is niet anders.. Jij ook weer veel succes vandaag en de rest van de dames ook!!
    Fijn weekend:)

9. Ons Kleintje

gaat hard Rund! super zeg!!!!!!

10. Rundeeprunwild

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Ik heb gesnaait vanavond en heb er nu al spijt van!:(

11. Ons Kleintje

ik heb ook gesnaaid, chocoladepindas, wel erg lekker!
    Heb geen spijt omdat ik een tijdje geleden heb gelezen dat het juist goed is om af en toe te zondigen omdat je het anders niet volhoudt om altijd gezond te eten.
    we hadden een hele leuke avond: babyfilmpjes gekeken van de oudste, toen hij zo oud was als onze 2 kleintjes. Echt zo LEUK!:) Hij had eerder op de avond zelf ook gegekeken en dat vond hij wel gek, maar begreep het (dit keer) wel :D Hij vroeg af en toe wel of het zijn broertjes waren, ze lijken op elkaar joh!:)
    Vandaag weer met goede moed verder.

12. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Leuk Ons Kleintje! dan verbaas je je toch weer hoe klein hij was he. Lekker toch, een keer snaaien.

Ik eet vandaag steeds kleine dingen. We hebben open huis dus ik wil niet de tafel dekken en eten, zul je zien dat er iemand komt. Spannend!

13. Ons Kleintje

succes! hoop dat je het verkoopt vandaag, hier schijnt de zon! dus als dat bij jullie nu ook zo is dan is dat mooi meegenomen!

Hier: zit mezelf op te vreten, het thuiszitten komt me mijn neus uit! wordt er gek van. Omdat het niet superweer is kunnen we er niet uit de met de kleintjes voor een wandelingetje. En nu is er een verjaardag aan de gang waar ik vorig jaar niet kon zijn en deze keer lukt ook al niet :( BLEEEEEEEEEEEH.

14. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ons kleintje het klinkt als heerlijk genieten van je mannetjes. helaas nog niet ten volle omdat je er nog niet uit kan. maar hopelijk komt dat snel!
    Wat ga je toch goed.

hier weinig nieuws same old story!

15. Babystew

@Ons Kleintje:

Wat fijn dat het eindelijk eens goed gaat met je mannen, lijkt me heerlijk om te horen dat brabbelen tegen elkaar hihi!
    Nu ze bijna een jaar zijn ga je toch terugdenken hè, snap dat dat enorm moeilijk is met momenten. Rond deze tijd vorig jaar wist ik net dat ik zwanger was en waren we net verhuisd, en ik was bijna klaar met afstuderen. Het verbaast me hoe je leven in 1 jaar zo op je kop kan staan (eigenlijk in 1 dag) en hoeveel er kan gebeuren in 1 jaar.
    Wat fijn dat er al 8 kg af is, hier sinds vanochtend ook! Weeg nu 78 kg :) We gaan ongeveer gelijk op, alleen ben jij 10 kilo lichter :p
    Hier krijg ik ook steeds meer zin om weer tijd aan mezelf te besteden, make up op en leuke kleren aan. Vond het een tijd maar niks omdat ik niet blij was met mezelf. Als ik naar de stad ging kocht ik alleen kleren voor mijn dochter en niks voor mezelf :)

De weegschaal deed het helaas niet, kreeg hem niet aan de praat. Als het goed is is mijn vriend hem nu aan het ruilen, hoop dat deze het wel doet want ben erg benieuwd.

@Troelala:

Ik schrok van je bericht!! Wat is er gebeurd? Werd je er ziek van of sloeg je erin door? Dan maar weer gezond eten en sporten, zo moet je het uiteindelijk altijd gaan doen dus misschien is het ook wel beter. En de kilo's die je er met de shake af hebt gekregen zijn er toch maar mooi af. Niet meer zo eng doen hoor!

@Rund:

Wat goed!! Enne niet te hard voor jezelf zijn meid, ik zie dat je al bijna 15 kilo afgevallen bent, dat is toch enorm goed!?! Een keer snaaien kan dan best hoor.

@Henkiepenkie: Wat spannend, zijn er nog mensen gekomen?

@Ons Kleintje:

Wat naar dat je binnen moet blijven, het is inderdaad k*tweer. Hier regent het en waait het best hard. En wat leuk die babyfilmpjes weer terug te zien van je oudste zoon :D

@cherie:

Ach ja, gelukkig alles goed daar dus?

Zoo ik ben weer bijgelezen, woog dus vanochtend 78 kg dus ik ben nu officieel 7 kg kwijt :D en nog 8 te gaan. Bijna op de helft dus!

16. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ons Kleintje (1.69 m) - 76+ kg - gezond eten en niet teveel eten- 68,0 kilo - streef: 65 kg
    Cherie (1.67 m) - 77.3 kg - 1200 cal 75,6 kg - Atkins - 72,5 kg - streef - 65 kg
    Henkiepenkie
    - 67,5 kg - 1200 kcal, 1 dag p week 2000 - 67,5 kg - streef: 65 kg
    Troelala (1.63 m)
    - 97.7 kg - cambrige - 93.6 kg - streef: 63 kg
    Babystew (1.84 m) -
    85 kg - gezond eten - 80 kg - streef: 70 kg
    Suus (1.73 m) -
    82,3 kg - cambridge - 71,3 kg - streef: 72 kg
    Chivay (1.63 m) - 65.1kg - gezond eten - 62.8 kg streef: 57 kg
    Zijzei
    (1.83 m) - 125.7 kg - gezond eten - 117 kg - streef: 85 kg
    Iris89
    (1.62 m) - 107.8 kg - cambridge - 97.8 kg - streef: 65 kg
    Rundeeprunwild (1.69 m) -
    92 kg - modifast - 78.5 kg - streef: 60 kg
    Belle1981 (1.68)- 87.4- comb. weight care & gezond- streef: 70 kg.

17. Rundeeprunwild

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Dames ik weet niet of ik de komende tijd nog veel hier zal zijn.. kan zijn dat ik mijn troost zoek op het forum maar nu weet ik t allemaal ff niet meer:( Mn vriend heeft t net uitgemaakt en ben dr ff helemaal onderste boven van:( Zit je dan met een lief klein meisje en een gebroken hart:(

18. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    what?! Hij is gek!!! dan heb je net een prachtig jong gezinnetje! een vrouwtje die keihard vecht om goed in der vel te komen en een baan zoekt om dat nodig is en daar loop je zomaar voor weg?!

die gozer spoort niet!!!

(sorry redeneer ff alleen van wat ik nu weet hoor weet niet of jullie al langer problemen hadden of wat dan ook!)

jemig meid heeel veel sterkte!! (niet gaan emo-eten nu al zou ik het volkomen begrijpen maar je hebt zo hard gevochten voor jezelf. laat hem je nu niet in de grond stampen!!)

hele dikke digiknuffel

19. Babystew

Wat erg Rund.. Heel veel sterkte..

20. Rundeeprunwild

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Dank je wel meiden.. nee ik ga nu niet emo-eten.. ik krijg geen hap door mn keel op t moment en dat zal nog wel ff zo blijven..

We hebben een half jaar samengewoond tot hij vorig jaar een psychose kreeg van de drugs.. toen zijn we uit elkaar geweest en weer bij onze ouders in gaan wonen. Echter is hij daarvan genezen en zijn we weer een relatie aangegaan. Ik was toen zwanger van de kleine.. Hij is bij de bevalling geweest enzo en het is nog een tijdje goed gegaan. Paar weken terug merkte ik al dat het niet meer was zoals het was.. En was zelf ook aan het twijfelen maar ik gaf het nog een kans.. Nu heeft hij er dus een punt achter gezet. Waarschijnlijk maar beter zo maarja.. zit er wel ff doorheen nu

Share This Page