ik heb vandaag alleen een kopje noodle soep gehad. Wacht nu op het avond eten een stukje kipfilet aardappels en salade.
Voel je je al weer iets beter dan?? *** De rodekool met gekookte aardappelen en gehaktbal waren heerlijk! Had ook echt honger.. Toastjes gehaald, heb nog filet dus lekker wat verantwoords te snacken vanavond..
Hallo! Hier vandaag ook weer strak aan de Sonja. Ik doe in de weekenden iets minder strak. Dan doe ik overdag wel gewoon het dieet. En 's avonds doe ik iets minder strak, ik let wel op wat ik eet, maar moet wel genieten van mijn weekend. En t was vanmorgen nog goed! Ik las trouwens ergens dat als je stopt met Sonja en weer gewoon gaat eten heel erg aankomt. Maar dat is volgens mij met elk dieet zo. Het is naar mijn mening geen kwestie van een dieet, maar een kwestie van een verandering van je levensstijl! Dus ik ben ook van plan om mijn leven zo aan te houden. Wel in het weekend iets minder dus, maar verder gewoon lekker gezond Ik ben benieuwd hoeveel er morgen af is bij iedereen!!!!
Daan.. daar heb je ook we een beetje gelijk in maar een verschil met 1100 calorieen naar 1800-2000 of van 1400-1600 calorieen naar 1800-2000 is nog een heel verschil.. Ben ook benieuwd morgen.. Zal morgenvroeg wegen maar kan niet op het forum dus dat wordt wel middag of avond..
Ik denk dat het zoiezo niet goed is om naar een dieet weer over te stappen op oude eet gewoonte. Je moet gewoon je eetstijl voor altijd veranderen.
Jep.. de chocopinda's s'avonds tijdens het forummen/tv kijken..koekje bij de koffie ( begint het mee) Dan worden het koeken, een sausijzenbroodje tussen de middag.. S'avonds een keer een frietje ophalen..
Maar dat moet allemaal af en toe goed kunnen, doe ik nu ook hoor De dag daarna gewoon iets strenger en meer fruit en meer 'sporten' (wandelen dus hier) en dan moet dat goed kunnen! Ben ook erg benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft trouwens, na mijn 2 vreet avonden bij het uit eten
Nou dames, mag ik het spits afbijten vandaag Ik woog net nog 95.8. Dat betekent al 4,2 kilo eraf sinds vorige week maandag! Dus nog maar 0.8 kilo eraf eerst, dan is het voor de gyn goed genoeg! Ik moet woensdag weer heen, dus dat moet lukken! Daarna blijf ik natuurlijk nog mijn doel nastreven! Ik ben benieuwd hoeveel jullie er al af hebben! Ik moet nu naar t werk, ik ben er vanavond pas weer!! Liefs
Hier gister ook een goede dag gehad. Yes! Hoop dat ik het de rest van de week vol kan houden. Succes allemaal vandaag!
Meiden sorry voor de late reactie maar ben goed beroerd geweest t weekend. Ik heb me dus nog niet kunnen wegen maar de laatse keer woog ik 79, wil iemand dit voor me invullen. Begingewicht dus... Nu nog 10 kilo te gaan
Nou, weegdag vandaag dus.. Ben benieuwd! Ik heb me geloof ik vrijdag voor het laatst gewogen en toen was het 69,0 kilo. Ik heb de laatste dagen goed m'n best gedaan hoor, weinig gesnoept enzo.. Maar in die paar dagen zal er weinig gebeurd zijn denk ik! Mmm..ik word zo wel nieuwsgierig, ga me meteen even wegen! @Daan; Wow, wat knap!! Ga zo door meid... Edit; 67,8! Wow, das toch ruim een kilo in een dag of 5.. Ben best tevreden eigenlijk! Ik ben trouwens erg benieuwd naar wat jullie allemaal 's avonds op het menu hebben staan. Wat dat betreft heb ik altijd weinig inspiratie!
ik heb nog een heerlijk recept voor een maaltijd salade 200 gram macaroni 2 kipfiletjes (ik grill ze altijd) 1 komkommer 2 tomaatjes 2 hardgekookte eieren klein handje croutons klein handje pijnboompitjes klein blikje/potje mais gooi alles in 1 schaal en af laten koelen, enne eet smakelijk...
Ik heb vanochtend een krentebol gehad met margarine denk dat dit ook de lunch word ben nog steeds ziekjes en heb dus ook geen eetlust. Vanavond eten we roerbakgroente met kip en rijst, denk dat ik er een beetje kerrie/kokos saus door doe.
Ik heb me vanmorgen wel gewogen, maar ik was nog niets afgevallen. Heb geen digitale, maar een gewone. Maarja ik ben ook eigenlijk deze week pas begonnen he.
Vanmorgen niet gewogen maar gisteren wel en toen was 1,5 af! 8) Best goed toch? @ avondeten.. Ik eet vanavond kipfilet ( 75 gram) met 1,5 opscheplepel chickentonight kerrie met 1 kleine prei en een halve paprika met 150 gram rijst.. **** Vanochtend gingen mijn zwager en schoonzus in geregistreerd partnerschap .. Klein stukje appeltaart gehad en een kop soep.. Netjes toch.. Denk dat ik tegen 14.00 een broodje neem en dan red ik het wel tot vanavond 17.00