Ik heb een tip! Krijg de Mexicaanse Griep, gegarandeerd succes. Ben nu, ook na veel overgeven tijdens de eerste weken van de zwangerschap, bijna 15 kilo kwijt. Heb weer een maatje 34/36. En weeg rond de 60/65 KG bij een lengtje van 182 cm. Nu hopen dat het er af blijft. Zal wel niet met de zwangerschap.
Heey meiden,, Ik doe meej!! er is nu 14.1 kg eraf en moeten er nog 15 af minstens! Ik weeg nu 97.4 kg en ben 1.84 cm,, mijn streef is uiteindelijk 80 kg,, Liefsz 8)
Mijn dag vandaag: Vanmorgen een krentebol met dieet boter. In de kleine pauze (basisschool ) een peer. Met de lunch twee maisboterhammen met 30+ kaas. Nu net bij het thuiskomen een glas optimel drink. En straks als avondeten nasi met kip en een nasipakket. En vanavond euhm een speculaasje dacht ik of iets van fruit . Ik vind het tot nu toe prima vol te houden. Alleen de avonden en de weekenden vind ik zooo moeilijk! Ik heb besloten met kerst gewoon mee te eten met wat er gekookt wordt, maar wel met mate. En met oud en nieuw wil ik gewoon genieten!! Lekker een oliebol hoor dan. Maar nu nog even goed mijn best doen, ik ben trouwens wel blij dat mijn verntje ook met me meedoet! Dat motiveert wel extra! Ik was laatst bij vrienden (geen slanke ook) en ik had verteld dat ik aan de Sonja was. Gaan ze bakken met drie verschillende soorten chips op tafel zetten en chocolade en cakejes! Hmmm die snapte ik niet helemaal. Een soort afleiding is genoeg . Maar ik ben sterk geweest en heb niks genomen!! Maar ik vond het wel een beetje jammer..
Hoi daar, nou dinsdag wegen he haha, bij mij was t vanmorgen 96.0 (vorige week 96.6) dus er is 0.6 af... En wat is t moeilijk al dat decemberlekkers te weerstaan (lees:lukt niet altijd...) Morgen sporten!! Groetjes, Sas
Goed hoor Daan! Als ik een Sonja menu zie dan vind ik eht zo weinig...heb jij dat niet? ik pik wel altijd lekkere recepten er van. Vreemd zeg dat die vrienden dan van alles op tafel gaan zetten...en HEEEEL knap van jou dat je de verleiding hebt weerstaan! Hebben jullie ook dat eht soms makkelijker is om niets te nemen, dan een beetje? Vaak is dan bij mij een beetje toch weer wat meer, en nog wat etc...
Nou vanmorgen ontbeten met yoghurt en muesli, tussendoor fruit, lunch 3 sneetjes brood en filet americain, tussendoor een heel klein stukje chocola(vond het al knap dat ik t bij een klein stukje hield), vanavond wilde ik bloemkool eten en kipfilet. Manlief had alleen meer zien in frites... Dus de pan aangezet..maar knap van mezelf, kipfilet gebakken en salade gemaakt(had nog tomaat, paprika en feta liggen).. Dus maar een klein beetje frites gegeten geen snacks!
Hee! Ja dat van helemaal niks en dan toch nemen dan wordt het inderdaad steeds meer! En dan kan ik dat inderdaad ook beter niet doen! =) En ik vind het met Sonja nog wel meevallen. Als je op den duur minder eet, raakt je maag daar aan gewend he? Dus ik heb heel soms last van een trekkerige maag, dan neem ik een appel. Maar wat ik eerder al zei, prima vol te houden . Volgende week mogen we gebakken aardappels en ovenfrites 8). Liefs!
Ik doe mee! Zie wel dat ik wat zwaarder ben dan de rest hier (heb lang niet alles gelezen hoor) Ik ben 1.60 en weeg 81kg. Daar wil ik minstens 15kg van af hebben. Vind het alleen zo moeilijk (maar daar zal ik niet alleen in zijn) Ga voor de kerst een cross-trainner voor thuis kopen. Dan kan ik lekker aan de slag. Probeer ook wat gezonder te gaan eten. Zit nu lekker aan de rauwe wortel Succes allemaal! Ik ga actief met jullie mee doen! xxx Suzie
Nieuwkomers welkom!! Daan.. goed gegeten vandaag meid! Vind het knap dat je Sonja zo goed volhoud.. Jammer dat je vriendin hier dan geen rekening mee houd.. Met een verjaardag oid zorg ik altijd dat er ook magere dingen tussen staan zoals japansemix, zoute stokjes en plakjes kommer en snoeptomaatje.. Is er voor elk wat wils.. Sas.. Klinkt ook goed, en toch wat afgevallen ondanks de sintsnoeperij! WEndela.. Maar een paar frites is echt niet Killing hoor.. het is meer de snacks en de vette saus.. Goed dat je zelf salade met kip er bij heb genomen.. WIj eten vrijdags dus standaard friet maar heb voor mezelf al spruitjes gekocht.. en die eet ik er dan bij.. Hier verder een goede dag gehad.. s'morgens 2 boterhammen met linera.. tussendoor klein puntje appeltaart s'middags een kop kippensoep ( moest de appeltaart compenseren) tussendoor een kleine fruitsalade van 2 mandarijnen en een banaan.. vanavond.. rijst met kerrie, prei,paprika en kip.. Dan neem ik vanavond nog een paar toastjes met filet en een glas cola light..
Bij mij is er niks vanaf, heb enorm veel problemen met mijn buik en het vermoeden dat ik zwanger ben. Ik ga morgen waarschijnlijk testen!
snap niet dat je er bijna blij van lijkt te zijn zou me ontzettend rot voelen zo veel afvallen met een baby in je buik. lijkt bijna of je een figuur belangrijker vind dan jouw gezondheid en die van je kindje
Ik heb ook een hele moeilijke avond! Vriendlief is weg en ben alleen Ben net al lang in bad geweest. En heb 1 muslireep genomen. Ik heb me nog eens gewogen net. En ik woog nu 95.4!!! Dus nog lichter dan vanmorgen. Weer 0.4 eraf dat motiveert me weer om niks te nemen tot vriendlief thuis is! Oeh spannend morgen testen! Laat je het ons hier wel even weten?? Ik hoop voor je op een posi test! Ik moet morgen weer naar de gyn om te kijken of mn eitje weer verder gegroeid is en gaat springen volgende week!! Ook erg spannend!
ohoh, ik zit nu aan mn 2e speculaasmuffin. en echt lekker vind ik ze niet eens...naja, morgen nieuwe kans
Spannend Bagaholic! Ik heb net maar een ontbijtkoek genomen bij de thee, maar nog steeds zin in iets lekkers word er gewoon geirriteerd van heb gewoon aldoor zin om naar de inloop kast te lopen en te kijken of er ook iets te knabbelen is.
mag ik met jullie meeschrijven? ik ben 178 en weeg 113,7(was 130). begin met onder de 110 te komen voor de kerstdagen! Daarna is mijn streven om onder de 100 te komen. Ik wil ook weer sonja bakker gaan doen alleen is dat morgen nog lastig omdat ik daar de boodschappen niet voor in huis heb. dus denk vanaf vrijdag weer sonja... oh ja ik probeer ook 3 keer in de week te gaan sporten.