10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Daan.. succes morgen bij de gyn!

Talia.. Jammer meid!

Heb ook zin in wat lekkers.. Net een stuk komkommer op.. ga een toastje pakken.. Mag nog wat calorieen gebruiken..:p

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    oh ja en ik heet marjolein, ben 29 jaar en woon in tilburg.

wij hebben als het goed is van de week onze derde iui.

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo Marjolinos!

Je bent al een heel eind opweg! Knap :).
    Kun je niet beter maandag beginnen met Sonja? Dan zit je meteen goed in de week. En heb je tijd om je oude boodschappen op te maken:p. Zo hebben wij het in ieder geval gedaan.

Liefs Daan04

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik doe mee! Er moet nog veel meer af maar 10 kilo zou mooi zijn. Dan ben ik onder mijn gewicht voor de zwangerschap.

Ik ben 1.58 en weeg 86 kilo (ben er al 1 afgevallen deze week).
    Op mijn trouwen woog ik 70 kilo en dat vond ik een mooi gewicht.
    Ik wil proberen voor de kerst in ieder geval 5 kilo kwijt te zijn.
    Ik wil ook graag weer zwanger worden maar tot dat zo is wil ik eerst zo veel mogelijk kilootjes kwijt!

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    nou ja het probleem is dat ik van de week geen hele week boodschappen heb gedaan en dus niet veel in huis heb, maar wel voor morgenavond (lekker zuurkool) en mijn man zijn salaris eerst binnen moet zijn (hadden rekening gehouden met maandag en nu misschien morgen en anders donderdag) dus morgen eerst maar opmaken wat we hebben liggen en dan of donderdag of vrijdag beginnen.

6. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ja, klinkt logisch ;).
    Dan wens ik je veel succes!
    Wij doen ook Sonja en ik vind het prima uit te houden.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb me vergrepen aan een pakje droge toastjes :D

Marjolinos en Debby82 welkom!

8. MamavEsmee

Het wordt al een heel kluppie hiero!:D

Marjolein.. Je bent goed bezig zeg!

Debby.. Jij hier?!:D Doe je ook Sonja?

9. MamavEsmee

Goedzo!:D

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Moeten we ons niet eigenlijk verplaatsen naar de clubs dan? :p We zitten hier mooi in de lounge:D

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Jah volgens mij moeten we ons wel verplaatsen inderdaad...

12. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Kunnen we dat zelf doen? Of moet een mod dat even doen? ;)

13. Bagaholic

Bagaholic Lid

25 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt lieverds. Ik moet eigenlijk over 2 weken ongesteld worden, misschien heeft die test dan toch niet veel zin. Ben alleen heel zenuwachtig..

14. SweetMiekie

SweetMiekie Actief lid

21 nov 2009
    195
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Ochten
    Goedemorgen dames...

Ik zou mij ook graag willen aansluiten bij dit clubje....
    Ik durf alleen nog niet te zeggen hoeveel ik weeg, omdat ik me voor een hele poos terug gewogen heb en er toen zo van geschrokken ben, dat ik er na die tijd niet meer op heb durven staan...
    Ik zou heel graag zeker 25 kg willen afvallen maar het lukt mij soms niet om al die lekkere dingen te laten staan...
    En helemaal niet als ik in een dip zit..Dan is de verleiding zo groot dat het me helemaal niet lukt....
    En als ik dan weer zo eetbui heb gehad voel ik me na die tijd toch zo klote en schuldig dat ik weer heb zitten vreten...
    Maja dan is het te laat.....
    Ik sta wel ingeschreven bij een sportschool maar die bezoek ik ook niet wekelijks...Ik probeer dat wel, maar het lukt verdorie niet altijd...
    Terwijl ik zo vaak kan gaan als ik wil want daar betaal ik tenslotte voor...
    Heb sinds kort ook Zumba ontdenkt en moet zeggen dat ik dat wel erg leuk vind...Maar de drempel is voor mij best hoog als ik alleen moet gaan...
    Ga liever met iemand anders dan dat ik alleen moet gaan...Maja dan moet je ook wel iemand weten die met je mee wil....
    Pfff moeilijk dit.....
    Ik hoop dat ik dankzij dit groepje de motivatie kan vinden, en wellicht met tips een heel eind kan komen met afvallen....
    Want steeds in mn hoofd denk ik weer van Maandag ga ik beginnen met afvallen...En dan gebeurd het weer niet omdat ik Vrijdag weer veel te veel lekkers heb gehaald met boodschappen doen....
    Ik moet toch echt wel gaan proberen om tijdens het boodschappen doen die lekkere verleidelijke dingen te laten liggen...Maar dat valt soms niet mee....
    Mijn vriend zeg ook wel regelmatig...Koop het nu niet....Want als het er ligt, eet ik het ook zo makkelijk op....
    Denk dat er bij mij echt een grote knop omgezet moet worden...
    Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd wel veel fruit eet ipv koekjes tussendoor...Dus dat is op zich al wel een klein pluspuntje...Nu de rest nog.....

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Hallow hallow,,

Misschien een tip om een eetdagboekje bij te houden,, ik heb een heel boekwerk hier op de pc staan met wat ik elke dag eet,, ik tel namelijk calorieën en zit elke dag tussen de 1300 en 1400 in,,
    Zondag hier weegdag :D
    Gisteren goede dag gehad,, ben oowkal 2 maand bezig dus is normaal aan het worden hier,, ik mag alleen met sint en met kerst lekker eten van mezelf,,

Gaat goed met iedereen lees ik :D

Liefsz 8)

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik hou ook eetdagboekje bij is zeker een aanrader...
    vrijdag moet ik naar dieetiste
    ik hoop dat ze me echt verder kan helpen voor al als je zo veel kwijt moet en ben ook benieuwd of ik wat ben af gevallen of niet

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Succes vrijdag alvast! hopelijk kan ze je verder helpen :D

18. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

dank je wel eg lie van je:D

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik wil ook meedoen. Ik hoef dan geen 10 kilo kwijt, maar 5 zou mooi zijn. Ik was er na de bevalling een hoop kwijt en zat weer op mijn oude gewicht 78 kilo ongeveer. Nu van de week zag ik op de weegschaal het getal 83 staan. Even slikken weer. Ik ben nu twee dagen bezig, en het enige wat ik wil doen is niet snoepen en snaaien en daarnaast verantwoord eten. Vanochtend stond de weegschaal op 81,60. Als ik om en nabij de 76 ga wegen, ben ik dik tevreden. Hahaha, mooie woordspeling.

Euhm...en ik ben toevallig modje, dus zal ik dit topic binnenkort maar verplaatsen naar clubs. Ik denk wel dat hij daar thuis hoort.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @mamamanuela: Succes vrijdag! Ik hoor vaak wel goede verhalen over een diëtiste hoor!

Ik heb vanochtend een krentebol met halvarine gehad ben nog steeds wat ziekjes heb niet echt veel trek.
    Morgen is het plan om samen met een vriendin te sporten,en zaterdagochtend gaan we naar Zumba zij wil ook wat kilo's kwijt werkt toch wat meer motiverend als een vriendin meedoet.
    Vanmiddag ga ik een nieuwe weegschaal halen we hebben al jaren een electrische die heeft nu kuren dus vertrouw er niet echt meer op.

Deel Deze Pagina