10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mandy.. ik doe calorieën tellen.. Zo tussen de 1300-1500 maximaal per dag.. IK moet zeggen dat het tot nu toe erg goed gaat! Merk het aan mijn kleding en de weegschaal natuurlijk!:D
    Frankdieet.. Zal eens googlen..

Sunnyke..Oke, de knop is dus om bij jou.. Ik kon ook vreselijk snaaien en vervolgens balen als er weer een broek nietmeer pasten.. Succes met "lijnen"

Net gezondigd..:) 4 oreo koekjes op.. Foei Judith..:):):) Ben er nu zelfs misselijk van..

Als het goed is krijgen we morgen een berg nieuwe spellen voor de wii binnen ( we hebben hem opgebouwd).. Heb ook 2 sport/fitness spellen besteld.!:D

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedeavond!
    @mamavesmee: kan gebeuren toch zondigen?

@ de nieuwelingen! Welkome hoe meer zielen hoe beter kunnen we elkaar alleen maar meer motiveren.

Ik heb vandaag als volgt gegeten:
    Ontbijt: krentebol met halvarine
    tussendoor 0,5 l water
    Lunch: tosti met kaas geen saus bij gedaan
    tussendoor 0,5 l water
    Avondeten: klein bordje patat met een kroket en salade

Baal eigenlijk dat ik wel patat heb genomen en niet een maaltijdsalade heb gemaakt, maar daarintegen ik hebben verder helemaal geen tussendoortjes gehad.

Morgenochtend ga ik naar zumba! Even wat beweging erin ;)

3. MamavEsmee

Lovely.. je hebt er toch een salade bij gegeten en je alles ontzeggen is ook niet ok..;)

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ppff...weer helemaal mis afgelopen week.
    Heb me wel redelijk in kunnen houden qua snoepen, maar voor de rest wil t niet.
    Voel me ook enorm opgeblazen, heb t idee dat de eerste ongesteld er weer aan komt. Maar t zet niet door!
    Echt, heb een buik alsof ik zwanger ben

5. MamavEsmee

Wendela, jammer dat het niet zo gaat als je graag wilt..

Vanmorgen gewogen en na 1,5 week -3 kg :D

Net 2 krentenbolletjes zonder boter en een kopje koffie op..

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @wendela; dat is kut,, hopelijk gaat het snel over en gewoon met volle moed verder!

@mamavesmee; gefelciteerd!!! vanmiddag heb ik verjaardag dus ben benieuwd ( zal wel goed komen :p ) morgen vroeg heb ik weegdag,,

Liefzs 8)

7. EmyD

EmyD Niet meer actief

Hallo 'nieuwelingen'. Gezellig dat jullie hier ook mee komen doen.. Succes met afvallen!

Wat is iedereen goed bezig, knap hoor.. Ik zie dat veel van jullie op vrijdag ook frietdag hebben, haha. Ach 1x per week moet dat ook kunnen, anders houd je het niet vol hoor. Gister heb ik wel een klein schaaltje chips gepakt. En vanavond pakjesavond, maar ik ben niet zo'n fan van Sinterklaassnoepgoed (behalve chocolade..) en ik zal er ook een paar mandarijntjes bij leggen. Hoort ook bij Sinterklaas natuurlijk!

@Wendela; de eerste ongesteldheid kan idd wel heftig zijn. Succes deze week. Als je snoepzin krijgt, kun je misschien ook wat fruit of youghurt ofzo pakken. Succes!

Fijn weekend allemaal..

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou oke, kleine meevaller....zag dat er toch een halve kilo af is.
    Das dan toch nog iets toch;)

Vanmorgen ontbeten met yoghurt en cruesli, verder nog niets op. Dadelijk eet ik 2 bruine bolletjes met Filet Americain.
    Vanmiddag Sinterklaas vieren hier, dus dat wordt weer een stukje banketstaaf. Neem ook een handje pepernoten.
    Mijn moeder heeft kippe-ragout gemaakt en daarbij eten we rijst en rauwkost. Als toetje een klein stukje ijstaart...

Alle met maten en dan vanaf maandag er vol tegen aan!

9. MamavEsmee

Gewoon kiezen, of een stukje taart of een paar hapjes/ nootjes/chips..;)

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    haha ik neem nooit wat ;) voel me gelijk super schuldig nadien,, ik laat mezelf dan altijd toe om 2 kopjes koffie te drinken met melk en een zoetje ;)

Byebye

Liefsz 8)

11. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hee ik zou het ook heel graag willen!! Maar ik wil ook graag zwanger worden en denk niet dat die 2 samen gaan.. Blijf jullie wel even volgen. Totdat ik mogelijk zwanger ben ga ik gezond met jullie mee doen, sporten en beetje van Sonja en beetje van mezelf!!

Heb nog een recept voor vetvrije cake! I.p.v. boter magere kwark gebruiken.. Doe door de bloem dan wel een eetlepel bakpoeder. Heerlijke cake!!! En supergoed bezig. Dus mag je er meer dan 1 :p

12. MamavEsmee

Wendela.. Moeilijk he? Al dat lekkers! ;)

Emyd.. Wat is jou resultaat tot nu toe! Veel plezier met sinterklaas!

Vanmiddag een klein kopje tomaten soep.. gedipt met 2 bruine boterhammen..

Vanavond slaapdienst. Neem mijn eigen eten mee, pasta met paprika en brocolli,ham en boursin light.. jummie.. En natuurlijk fruit!;)

13. MamavEsmee

Emmely.. ik doe ook een beetje van Sonja en een beetje van mij! Vind 1100 calorieen namenlijk echt te weinig..

14. Emmely

Emmely Niet meer actief

Heeft iemand ook ervaring met gezond beetje a la Sonja eten tijdens een zwangerschap en op die manier niet al te veel aankomen?

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Daar heb ik de eerste maand meej gedaan maar vond toch wel dat ik me steeds slechter ging voelen dus nu naar 1300-1400 en val net zow goed af,,
    Hoeveel zit jij nu per dag?

Liefsz 8)

16. MamavEsmee

Ik ziet nu rond de 1300-1400 op een normale dag.. Dus met s'avonds ook wat zoutesticks oid.. Vrijdag zat ik iets hoger ivm friet..:D

17. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier zitten mn broeken sinds dinsdag een stuk losser en ben al sowieso 2kg kwijt.

ik kan niks eten mn mond wil zover open dat er net een rietje in past

18. MamavEsmee

Heeft de chirurg je nog verder kunnen helpen of is het een kwestie van genezen?? Wel erg vervelend zeg!

19. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    de antibiotica moet eerst aanslaan zeggen ze.
    maar ja ik zit met de gigantische pijn en mega wang.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemiddag!
    @mamavesmee: super hoor! Wat een heerlijk gevoel hé 3 kilo kwijt :D
    @wendelaa: dus toch wat eraf, je kunt je inderdaad opgeblazen voelen als je ongi moet worden vind het altijd een vreselijk gevoel!

Ik heb vanochtend 2 krentebollen met halvarine gehad, om 12uur een uur zumba gedaan heerlijk heb me voor volgende week direct 3 lessen ingepland.
    Vanmiddag een waldkorn met filet gehad.
    Vanavond staat er soep met broodje op het menu.
    En voor vanavond hebben we toastjes heb voor mezelf maar een extra bakje filet aangeschaft neem ik 2 a 3 toastjes met filet.

Heb me op de sportschool ook gewogen kon het niet laten, ben 2 kilo kwijt en begonnen afgelopen maandag. Nu dinsdag weer wegen!

Deel Deze Pagina