lovely.. Filet op een toastje is bijna niets aan calorieeën maar wel erg lekker.. heb van de week s'avonds een pakje van 6 gehad met was filet.. Bij elkaar denk ik 120 calorieën..
@toastjes; is idd bijna niks aan kcal of met smeerkaas 20+ is oowk lekker voor savonds Zoow terug van de verjaardag en niks anders gehad dan 2 kopjes koffie met melk en een zoetje en water nou scheelt het oowk dat ze niks op tafel hadden staan Liefsz 8)
Hee dames. Hier net een hele dag gewerkt. Vanmorgen even snel gewogen: 93.1!!!! Dus er is al 6.9 kilo af sinds vorige week maandag Oyeah Oyeah Oyeah! Vanmorgen ook naar de gyn geweest. Teleurstellend nieuws... maar ook goed nieuws. Toen we woensdag voor een echo geweest zijn, dacht die andere gyn dat het niet door zou zetten. Maar vandaag blijkt dat mijn eisprong al geweest is waarschijnlijk. En die hebben we dus nu gemist. Daar balen we allebei van!! Het goede nieuws is nu dus wel dat er een eisprong is . En dat we volgende maand goed er tegen aan kunnen . T was even off topic maar ik moest het kwijt. En waarschijnlijk komt het dus door het afvallen dat het zo goed gaat!! Nu wachten op mijn ongi en proberen maar . Het gaat bij jullie ook al goed!!! Ik zie de kilo's eraf vliegen! Wiehaa
ohh dat zijn echt weinig caloriën! @Daan04 jeetje wat goed zeg 6,4 kilo kwijt wat voor dieet doe je? Wel balen dat jullie deze gemist hebben, maar kan begrijpen dat het toch wel positief is dat je een eissprong hebt
Yeeey goed zow!! lekker he! Morgen weet ik of er wat af is,, Dag vandaag; 05-12-2009 O; - 200 ml magere yoghurt met 50 gr natures pleasers van Kelloggs en 1 peer erdoor - 1 glas halfvolle melk - 1 glas water T: - 1 banaan - 1 glas water L; - 1 bruine bol met sandwich spread - 1 bruine boterham met smeerpate ( linera ) - 1 mandarijn - 1 glas water T; - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje - 2 glazen water A; - 130 gr gekookte aardappelen - 200 gr gekookte bloemkool - 70 gr slavink - 1 sauslepel jus - 50 gr sla - 1 glas halfvolle melk T; - 1 mandarijn Totaal kcal vandaag; 1321.5
Hee Lovely, Ja zeker is dat positief. We zijn vorig jaar december gestopt met de pil en nu eindelijk een eisprong!! Maar wel balen dat we deze gemist hebben (had 4 pendels voor dec. staan). Maar nu gaan wij voor de pendel van Wilma. Op naar januari. 2010 wordt ons jaar . En nu maar blijven afvallen! Yeah
@Daan04: Dan gaat 2010 zeker jullie jaar worden! Geweldig hoor, tuurlijk is het dan nog wel balen dat jullie deze eisprong gemist hebben. Ik wens jullie veel geluk toe en hopelijk gaat de pendel van Wilma uitkomen
Daan.. geweldig nieuws.. Wel jammer dat je geen seks hebt gehad.. Volgende maand maar even inhalen! En wat goed dat je al zoveel bent afgevallen.. is zeker een motivatie om door te gaan!! Lovely.. Ja, weinig he?! Evt nog een plakje komkommer erbij.. heerlijk! Humbly.. Ziet er goed uit meid! En wat een saaie verjaardag, niets op tafel! *** Mocht later beginnen dus lekker thuis gegeten.. Zit nu op mijn werk.. Net een paar zoute pepsels gehad.. En een glaasje cola light!
yeey vanmorgen stond er 96.3 kg! weer 1.1 kg in 1 week tijd @mamavesmee; jah idd heel saai,, heb hun altijd,, alleen maar gebak en dat was het,, Liefsz 8)
@Lovely, gaat lekker bij jou zeg! En Daan, wat goed van jou zeg! En wat goed nieuws dat er toch een eisprong plaats vind.... Dat het maar een geweldig begin maar worden komend jaar
net twee krentenbollen op.. Had ook wel zin in wat.. Zit op mijn werk.. Zo nog even een sinasappeltje eten.. Maar eerst een bakkie koffie!
gisteravond pakjesavond gevierd en lekker gesmuld avn alle lekkere salades en stokbroodjes En vandaag weer streng, ik vond het zoo jammer dat ik niets kon pakken, want het gaat ook om de gezelligheid die bij het eten hoort Dus ik heb een uitzondering gemaakt en lekker meegedaan...
Ik mocht van mezelf oowk met sint lekker meej eten en met kerst mag het oowk,, vind dat toch wel speciale dagen,, Daarna idd lekker streng weer verder Succes!
Ninien.. groot gelijk meid! *** Vanmiddag een appeltje en 2 boterhammen met linera gehad.. Bij de koffie vanmiddag een plakje ontbijtkoek. Vanavond 2 kadetjes met een hamburger, mosterd en plakjes augurk.. Zit vandaag op 1400 calorieën.. *** Iedereen het weekend met alle verleidelijke lekkernijen weer overleefd?!
oh dat is handig! Ik heb vandaag 1330 caloriën binnengekregen. Mijn dag zag er als volgt uit: Ontijt: 2 krentebollen Tussendoor: 2 glazenwater Luncht: 1 tosti Tussendoor: toastjes met filetamerican ( waren sinterklaas aan het vieren bij opa en oma en heb speciaal hierom gevraagd sta nog steeds versteld hoe weinig caloriën!). 2 glazen water. Avondeten: bord spaghetti bolognese Tussendoor: 2 glazen water.