Ik heb een slechte dag vandaag.. Vanmorgen goed begonnen met wat op t menu stond en vanmiddag ook. Toen naar schoonouders omdat mijn schoonmoeder morgen jarig is. En toen kwam het natuurlijk . Ik heb een stukje spekkoek genomen en een toastje met filet american. En ook nog een lumper. Nou zei mijn schoonmoeder dat er in de lumper bijna niks zit.. Maar toch. T voelt niet goed. En vanavond weer netjes gegeten wat op de planning stond. Alleen vanavond even een paar volkorrenspeculaasjes genomen. Dus t voelt allemaal niet zo lekker. Maar ach, morgen weer streng. Alleen hebben wij morgenavond rapportbesprekingen op school, dus eten we chinees daar. Wat kan ik dan het beste nemen? Ik dacht zelf aan alleen nasi?
Daan.. valt toch nog wel mee.. Ik zou ook gaan voor nasi met tjap tjoi.. ( veel groenten en kip en rode saus..)
Nou hup, alle Sinterklaas snoepgoed de deur uit en er tegenaan! hahaha, even mezelf moed inspreken hoor Ga nog steeds ervoor om die 2kg kwijt te raken voor de kerst. En t liefste 3, zodat ik onder de 80 zit. Heb nog steeds veel last van mijn onderbuik, maar nog geen ongi te bekennen helaas...
Hoi, als ik die verslagjes hier zo lees, moet ik toch wel zeggen dat ik vind dat jullie behoorlijk wat discipline hebben! Ik ben nog niet in de fase geraakt dat ik zodanig streng kan zijn voor mezelf, maar ben dus nu wel wat aan het opletten met wat ik in mijn mond stop, en dat vind ik persoonlijk al een goed begin Ik heb de voorbije dagen toch al telkens 1 stuk fruit gegeten, en heb ook "gezonde "boodschappen gedaan ipv chips en koekjes in te slaan. 's Morgens kan ik dus nog echt niet zonder mijn chocopasta, maar smeer het op 3 crackers ipv zoals voorheen 4 boterhammen te nemen (jaja, ik zat nog in de zwangerschapsmodus waar alles kon en mocht van mezelf) Als tussendoortje een appel genomen. En vanmiddag heb ik 3 sneetjes brood gegeten met kippeham. En er 2 worteltjes bij gegeten! Straks staat er aardappelpuree met biefstuk champignons en sla op het menu. Verder heb ik ook het gevoel dat ik voor het eerst terug ongesteld moet worden, maar het zet niet door. Gisteravond echt pijn in mijn zij (eierstokken??) en krampjes, maar vandaag niks te zien. Ik zal weeral aan mijn fles water verder doen! Groetjes, Sunnyke
@Sunnyke, nou zo gedisciplineerd als de rest ben ik ook nog niet hoor T kost me enorm veel moeite om niet te snoepen! Want dochterlief heeft nogal wat snoepgoed gekregen en heb er al veel van weggegooid, maar kan t niet veel weggooien natuurlijk! Dus vind het al knap als ik een dag niet snoep.... Vanmorgen ontbeten met 2 sneetjes brood en kipfilet Tussendoor plakje ontbijtkoek Lunch 3 sneetjes brood met 20+ komijnenkaas en schijfjes tomaat. Vanmiddag zat ik bij de kapper dus geen tussendoortje. Zometeen eten we bloemkool, met gekookte aardappels en een boomstammetje. Vanavond nog een schaaltje yoghurt met wat fruit er doorheen.
07-12-2009 O; - 200 ml magere yoghurt met 50 gr natures pleasers van Kelloggs en 1 kiwi erdoor - 1 glas halfvolle melk - 1 glas water T; - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje - 1 mandarijn - 1 glas water L; - 1 bruine boterham met 30+ kaas en halvajam - 1 bruine boterham met sandwich spread - 1 glas water T; - 1 banaan - 3 glazen water A; - 130 gr gekookte aardappelen - 100 gr bruine bonen - 1 sauslepel jus - 3 saté stokjes - 100 gr rauwe wortelen Totaal kcal vandaag; 1306 1.5 uur gewandeld heerlijk gewoon en verder goede dag gehad vind ik zow,, Liefsz 8)
Sunnyke.. Ik moet zeggen dat dit topic me ook enorm motiveerd.. En natuurlijk de kilo's die ik minder zie op de weegschaal! Jij ook succes met afvallen! Wendela.. Prima dagmenuutje zeg! *** Vanmorgen 2 krentenbollen gehad.. Tussen door op het werk 2 mandarijnen en water/ koffie met een zoetje.. Lunch.. 2 boterhammen met 30+ kaas en een banaan.. Tussendoor.. veel water!! Avond eten.. Gekookte aardappels met bietjes en een klein stukje verse worst.. Ik zit nu op 1049 calorieën.. Strax nog een schaaltje optimel yoghurt en vanavond bij thee een stuk ontbijktkoek of zoute pepsels .. ben er nog niet uit.. **** Voor morgen tortelini gekocht.. Lekker veel groente en rode saus.. geen vlees er door dus lekker mager! Nu al zin in!!
Ziet er allemaal weer super uit dames! Ik had vandaag 10-minuten gesprekken op school. Dus geen kans om te snoepen . Mijn dag zag er zo uit: O: 250 magere yoghurt T: plakje ontbijtkoek L: twee boterhammen 1tje met kaas en eentje met een gekookt eitje. T: een kiwi A: Beetje nasi met een beetje babi pangang. En straks nog een speculaasje. En dan naar bed, ben gesloopt! Haha. Ben benieuwd naar de weegschaal morgen. Moeten we trouwens even weer een weegdag afspreken? Dat we allemaal onze vorderingen kunnen posten? Ik ben voor vrijdag! Dan hebben we de hele week gehad om streng te zijn . Ik hoor het wel!
Daan.. lijkt me een goed idee om de vrijdag te doen. Op dinsdag hebben we al het vocht van de friet etc nog in ons lijf.. Moet ongi worden en merk het aan de weegschaal.. Houd vocht vast en mijn buik is opgezet.. Wel zakken de broeken met steeds meer van de kont dus het gaat goed.. Als ik het vocht maar weer kwijt ben..
Goedeavond! Vrijdag lijkt me ook een goede weegdag! Hier een goede dag gehad heb 1053 caloriën binnen gekregen. Ontbijt: 2 sneetjes bruinbrood met 40+ kaas Tussendoor: Appel + glas water Lunch: 2 sneetjes bruinbrood met 40+ kaas Halve komkommer. Tussendoor: Ontbijtkoek + glas water Avondeten: stampotboerenkool heb er geen vlees bij genomen en het scheelt dat we geen varkensvlees eten en ik er dus ook nooit spek bij doe. Zometeen nog even 2 glazen water drinken heb ik dat ook voldoende binnen gekregen. Moet zeggen dat het me beter afgaat dan verwacht merk dat dit topic me wel erbij helpt omdat je toch elke dag doorgeeft wat je eet en je er daarom ook bewuster op let. Morgenochtend weer een uurtje zumba!
ik heb me vanmorgen gewogen -1 ondanks de sinterklaaslekkernijen tussenstand -18 helemaal heppydepeppy
Hier gaat het niet zo goed, gister weer flink gezondigd. Moet echt weer in het ritme komen, maar lukt nog niet zo goed. Vandaag weer met een schone lei beginnen maar.
Zora.. goed dat je het meteen weer oppikt! Lovely.. wordt je dan niet flauw als je maar een kleine 1100 binnen krijgt? Ninien.. Goed zeg!! *** Net 2 boterhammetjes met linera op en een glas karnemelk.. A.s. vrijdag is Esmee jarig.. Ga ook magere hapjes maken maar vind het toch altijd moeilijk.. En natuurlijk neem ik een zelfgemaakt stukje kwarktaart!
Wauw gaat goed hier!! iedereen is goed op weg zeg!! @lovely; ik zou iets meer kcal gaat eten,, je word na een paar weken ineens heel flauw en lusteloos,, tenminste daar had ik wel last van,, @ Ninien; goed zow!! Liefsz 8)
Goed bezig allemaal! Ik heb de afgelopen dagen wel wat gezondigd.. Maar vanaf vandaag ga ik er weer vol tegenaan. Vrijdag weegdag vind ik dus prima.. Vanochtend een bruine boterham met casselerib en mosterd, en een glas magere melk. En net een bruine boterham met een gekookt eitje en een glas jus d'orange. En vanavond eten we kip, aardappeltjes en broccoli. Strakjes een bakje filet americain halen. Heb nog wel wat toastjes liggen. Mmmm... lekker voor vanavond..!! Succes meiden..
Meiden goed bezig hier!! ik wil jullie even zeggen dat ik mee leest en jullie aanmoedig.. zelf ben ik ook aan het zorgen dat ik niet zwaarder word.. maar we zullen zien hoe dat gaat. in samen werking met de hormonen.. maar ben inmiddels 10 kilo kwijt.. liefs yippie.. Dus go girls.. mama van esmee doe vrijdag gewoon het vdh systeem met de hapjes dan kom je er ook.. greets Yippie