Yippie.. thanx! EmyD.. Goed bezig zeg! @ motivatie.. Leuk dat iedereen dit topic als een motivatie ziet! *** Vanmiddag 2 bruine boterhammen met 30+ kaas en een beker optimel gehad.. Net een appeltje gegeten.. Vanavond staat tortelini met groenten en rode saus op het menu..Daarbij nog een komkommersalade.. Jummie!
08-12-2009 O; - 200 ml magere yoghurt met 50 gr natures pleasers van Kelloggs en 1 banaan erdoor - 1 glas halfvolle melk - 1 glas water T; - 1 peer - 2 glazen water L; - 1 bruine boterham met 20+ smeerkaas - 1 bruine boterham met linera smeerpate - 1 fjord met sandwich spread - 1 glas water T; - 2 mandarijnen - 2 glazen water A; - 1 vega frikandel ( 70 gr ) - 3 cela vita aardappelen ( met Parmezaanse kaas ) - 200 gr rauwe wortelen - 1 glas melk Totaal kcal vandaag; 1330 Niet gelopen maar verder wel een mooi dagje Liefsz 8)
whaha nou zat gisteren niet in de voorraadkast lag vroeg op bed had namelijk zo'n zin in chocola! En was bang dat ik me er echt aan ging vergrijpen! En was ontzettend moe van de zumba, had gisteren een andere instructeur en dat merkte ik direct in de spieren. Vrijdag dus weegdag? Ik vind het prima! Vanochtend ontbetend met een krentebol heb nu pauze neem even een lekker appeltje.
Meiden, denk dat ik me ook aansluit bij dit clubje alleen begin ik dan wel vanaf vandaag .. Heb tot nu toe twee boterhammetjes op met leverkaas en een bakje koffie... En mijn Etos Zwanger worden pilletjes Hoop dat ik meer dan 10 kilo kan afvallen want weeg momenteel 120 kilo ( zie foto in mijn profiel ) Maar we gaan het met stappen proberen... Heb nu pillen besteld om het honger gevoel te verminderen bij Thermo Care dus ben benieuwd Succes allemaal
Zoo vandaag was een zware maar makkelijke dag! (Het moeilijkste komt nog, de avond...) Mijn dag: O: 2 crackers met dieet boter en kifilet. T: een liga koek L: 2 appels, een kiwi en een cup a soup. T: 2 meergranenkoekjes A: aardappelen en brocolli en een tartaartje. Hoe is jullie dag verlopen?
ik had me alaangesloten maar ik begin pas echt maandag, eerst van het weekend even boodschappen doen.
Dames, Ik wil jullie allemaal heel veel succes en sterkte wensen (ik weet hoe ontzettend moeilijk het is)!!!! Ben nu met het Cambridge dieet bezig en moet zeggen, dit bevalt me van alle dieten het beste! Groetjes Alice
Chantal welkom!! Liesselot.. Cambridge? Zal zo eens googlen! Lovely.. slim van je om dan maar op tijd naar bed te gaan! Gaat het goed? Daan.. Heftig dagje zeg.. Sonja had het niet goed met je voor.. Humbley.. Kan niet anders zeggen dan dat je het super doet! **** Vandaag een dag cursus van mijn werk.. Tijdens de lunch wordt er dan altijd gezorgd voor luxe broodje.. Oef.. erg moelijk.. Maar heb me goed kunnen beheersen en gekozen voor 1 meergranen pistolet met rosbies/ei en augurk.. een beker karnemelk en een peertje.. Mijn dagje.. Ontbijt: 2 boterhammen met 30+ kaas en een bakkie koffie.. Tussendoor een appeltje en koffie Lunch.. een meergranen pistolet met rosbief/augurk en ei.. beker karnemelk en een peertje. Tussendoor..water/koffie en 2 mandarijnen.. Avondeten: kop tomatensoep, 2 boterhammen en een kleine gehaktbal en ketchup.. Strax eet ik nog een schaaltje optimel.. Totaal van 1290 call..
@ mamavEsmee dat is dan inderdaad moeilijk allemaal van die heerlijke broodjes! Maar je hebt een goede keuze gemaakt! Hier nog steeds zo'n zin in iets lekkers, maar het mooie is ik heb niks lekkers in huis. Mijn dag: O: 2 krentebollen met halvarine Tussendoor: kop thee en een appel Lunch: 2 volkoren boterhammen met kaas Tussendoor: fles water en een stuk ontbijtkoek. Avondeten: 2 aardappels + jus 3 scheppen boontjes en een rundertartaar
Lovely.. helemaal niets lekkers.. Hier genoeg.. Maar kan me goed bewingen.. Jou dagmenuutje ziet er goed uit! *** net een schaaltje optimel op!
Ik heb een pakje toastjes ontdekt en heb nog wat filet Maar als jij nog wat anders lekkers voor me hebt...stuur maar door liefst een stukje chocola ook al is het een heel inimini stukje
Dat kan ik gewoon..8).. Is soms erg moelijk.. maar hebben we allemaal lekkers gekregen in een boodschappenpakket.. Ga ik niet weggooien. Maar stop vriendlief nu en dan wat lekkers in de tas mee naar het werk.. Zo raakt het aardig op. Maar ik zorg ook dat ik wel wat lekkers voor mezelf in huis heb hoor.. Toastjes of zoute pepsels.. Dan is de keus nog iets minder moeilijk.. Of iets fouts en niets of iets fouts en iets gezonds..
Goedendag dames! Ik kon me vanmorgen niet bedwingen.. ondanks een ongi die er aan zit te komen zat ik vanmorgen op -4 Vanmorgen ontbeten met 2 boterhammen met gekleurde muisjes en een bakkie koffie.. Tussendoor een plakje ontbijtkoek Net een bruine bol met filet op en neem zo nog 2 stukjes fruit. Vanavond staat stampot wortel/ui en een flinke opscheplepel hachee op het menu.. Zo lekker en toch erg mager! **** Morgen wordt mijn kleine meid al weer 2! Heb gekozen voor magere hapjes.. - augurk met boterham worst - meloen met runderham - klein blokje kaas/komkommer en snoeptomaatje op een prikker - klein runder gehaktballetje - ei met rookvlees - en voor de niet lijners, leverworst en een blokje kaas.. En natuurlijk 2 kwarktaarten!
meiden ik wil me ook aansluiten al moet ik wel iets meer dan 10 kg kwijt heb altijd een normaal gewicht gehad van zo'n 58 kg bij een lengte van 1.62. Toch voelde ik me toen te dik en ben gaan lijnen heb van alles gedaan en weeg uiteindelijk zwaarder dan ooit. Ik ben 3 weken geleden bevallen en toen ik zwanger raakte woog ik precies 100. Gelukkig ben ik tijdens de zwangerschap maar 4.7 aangekomen en nu na 3 weken weeg ik zelfs minder dan voor mn zwangerschap namelijk 96.5. Nu wil ik graag eerst maar eens proberen om naar de 80 te gaan, maar wat vind ik het moeilijk ik kan die bekende knop gewoon niet omzetten!! Zit nu ook alweer aan een zak suikerpinda's en daarna maar klagen dat ik zo dik ben Hoe krijgen jullie het voor elkaar......Ow ja het helpt ook niet echt dat ik een man heb die heel de dag door lekkere dingen eet en niks aankomt :x
Ja, die knop moet je toch echt zelf omzetten.. Hier was de druppel dat iemand vroeg, goh ben je weer zwanger.. Toen dacht ik .. Ik wil dit niet meer.. **** Zit nu achter plakjes komkommer.. Esmee eet lekker met me mee.. Ik zei voor de gein tegen Esmee.. Mama aan de lijn.. Zegt Esmee.. Mee ook?!
Leuk die reactie van die kleine kinderen . We gaan vanavond naar vrienden en die hebben een appeltaart voor ons gebakken... Dan kan ik toch niet weigeren? Vandaag ben ik verder heel erg braaf geweest. Alleen een paar pepernoten gesnoept. Maaaar ik heb minder geluncht en mn tussendoortje niet gehad . Wat vinden jullie? Wel of niet een stukje appeltaart?