Goedeavond! De chippies waren heerlijk! Heb het bakkie niet helemaal leeg gegeten werd er misselijk van. Vandaag de dag begonnen met 2 cracottes met kaas. Tussendoor 2 mandarijntjes gehad en thee. Lunch ook 2 cracottes met kaas. Avond gebakken aardappels en koolvis met italiaanse groentes in folie gestoomd in de oven. Als toetjes 2 soesjes volgens het pakje 45kcl per soesje!
Lovely..Je hebt het te pakken he?! Maar 2 cracottes kun je daar op leven.. Krijg daar echt honger van.. Was ook erg gemotiveerd en ging steeds minder eten en vrijdag dus bijna flauw gevallen.. Vandaag maar een extra boterham gegeten.. Vanavond nog genoeg callorieen over om 4 augurkjes met boterhamworst en een klein schaaltje LU tuc te eten.. Jummie!!! Morgenvroeg gaan we weer zwemmen..
@mamavesmee; ja ik red het er vaak wel op en zo niet dan neem ik er 1 extra, ik ben zoiezo niet een grote ontbijter. Maar wel voorzichtig aan hoor! Het is niet de bedoeling om af te vallen. Wat lekker morgen zwemmen doen jullie dat elke zondag?
Lovely.. schrok er zelf ook best van hoor.. Neem nu , zeker als ik intensief heb schoongemaakt, veel heb gewandeld of aan het werk ben iets extra's zoals fruit of een cracker met smeerkaas.. Nee, meestal zwemmen we om het weekend.. Maar ik ben nu 2 weekenden achter elkaar vrij dus vandaar dat we morgen weer gaan. ( ik werk in de gehandicapten zorg) Ga een mandarijntje eten!
Vandaag gewogen en +0.2 kg maar we gaan met volle moed verder ( haha gisteren lekker veel bounty en andere chocolade gegeten )
@Humbly, als je er maar van genoten hebt! Gisteravond ook een paar speculaasjes op, met warme (Light)chocolademelk. Vandaag een verjaardag, maar pas ook echt wel een stukje taart hoor. Verder moet ik nu nog ontbijten....
Vanmorgen 2 boterhammen met marmelade gehad.. En koffie.. tussendoor een plakje ontbijtkoek en koffie Lunch.. 2 boterhammen met komkommerspread en een peertje..en een glas karnemelk. Tussendoor.. thee/water/water/water..
Goedemiddag! Vanochtend ontbeten met 2 cracottes met kaas tussendoor een kop thee gehad. Vanmiddag 2 cracottes met kaas en een cup a soup gehad. Vanavond gaan we denk ik boerenkool eten met een gehaktbal. Lees hier chocolademelk...mm heb ik ook wel zin in met dit weer! @mamavesmee: nog wezen zwemmen of is het weer bij jullie ook te slecht om weg te gaan?
Goedemiddag! Hier laat uit bed.. haha dus 's middags kellogs special k, pure chocolade gehad met magere melk en straks neem ik denk ik een plakje koek of een cracker met 20 + smeer kaas vanavond broodjes! Gisteren rum gedronken, met gewone Cola, mn opa en oma hadden niet anders.. dus even weer wat matigen vandaag.
Maddie.. glaasje rum/cola is ook lekker met dit weer! Lovely... Helaas niet gezwommen, de wegen waren te slecht.. Wel een flink stuk gewandeld met de slee. Vanavond lekker boerenkool eten. Jummie! Je hebt ook chocolight he?! *** Wij eten vanavond zelf gemaakte broodjes hamburger, lekker met augurk en rauwe ui! En qua callorieen valt het reuze mee!
@maddie: inderdaad vandaag dan iets minder toch, dat maakt de cola rum wel weer goed @mamavesmee: met de slee door de sneeuw is ook goede beweging! Volgens mij hebben we chocolight in de inloop kast staan maarja bij chocolade melk hoort ook weer slagroom
Lovely.. i.d. wandelen in de sneeuw is ook goede beweging. Is echt zwaar lopen! *** Nou de hamburgers waren echt jummie! Zit nu op 1056 callorieen dus vanavond neem ik nog wat yoghurt met fruit oid.
Goedemorgen! Ik ben de dag vandaag begonnen met 3 cracottes net een kopje thee gehad met een mandarijntje. Vanmiddag een 2 bruine bolletje met kipfilet. Vanavond gaan we uit eten met de kids...weten nog waar zal vast pizza worden.
Vandaag begonnen met 200 gr yoghurt en 50 gr kellogs met een mandarijn erdoor,, en glas halfvolle melk heerlijk en tussendoor een volkoren cracckot met smeerkaas 20 +
Chocomel is best lekker hoor zonder slagroom hihi.... En idd, ogen dicht en fantaseren maar Vanmorgen yoghurt met muesli en 2 mandarijntjes op. Straks lunchen met collegas...eens kijken of er iets verantwoords op de kaart staat haha
hier gaat het ook goed, heb het idee dat ik weer wat ben afgevallen en dat alleen door heel goed op te letten wat ik eet en wanneer... heb sinds kort een wii, alvast gekregen voor de kerst en gisteren heb ik er een wii fit plus pakket bijgekocht.. dus vanavond maar eens kijken of dat wat is... haha
Lovely, Wendela en humbly.. Goed bezig meiden! WEndela.. de chocomelk was dus lekker! Mora.. wat leuk dat je een WII krijgt/hebt .. Vind de WII sport erg tegenvallen maar dat is natuurlijk per persoon verschillend. **** Vanmorgen 2 boterhammen met marmelade en een glaasje karnemelk. Tussendoor veel water.. Druk geweest met boodschappen en het huishouden dus een tussendoortje schoot er bij in. Strax 2 boterhammen met komkommerspread en een appel of peertje ( ben er nog niet uit..)