Nee, WII fit vind ik niets aan, heb dit bij een vriendin wel eens gespeeld.. Heb Fitness coache en New U.. Voel me dan net een halve idoot.. *** Voor vanavond heb ik voor mezelf alvast Tortelini met vlees vulling, tomatenpastasaus en roerbakgroenten gemaakt.. Jummie!
Haay haay Vanaaf heb ik een kaasburger van valess met spinazie creme en aardappelen met een sauslepel jus,, Liefssz 8) 21-12-2009 O; - 200 ml magere yoghurt met 50 gr natures pleasers van Kelloggs en 1 mandarijn erdoor - 1 glas halfvolle melk - 1 glas water T; - 1 volkoren cracckot met smeerkaas 20+ ( ham ) - 1 glas water L; - 1 bruine boterham met smeerkaas 20+ ( ham ) - 1 bruine boterham met sandwich spread - 1 glas water T; - niks,, - glazen water A; - 130 gr gekookte aardappelen - 200 gr spinazie crème - 1 vales kaasburger met milner 30 + - 1 sauslepel jus Totaal kcal; 1166 Een belansdag na een weekend vol met snoepen hahaha ( totaal 0.2 kg aangekomen ) Liefsz 8)
Ziet er goed uit humbley.. Ik heb trouwens de groenteburgers van Valezz gehaald.. Heb ze nog niet geprobeerd.. Ben benieuwd.
Lovely,. genoten van je pizza?! *** Vanmorgen ontbeten met 2 boterhammen met smeerkaas.. en een glas melk. Tussen de middag 2 vietnamese loempia's en een banaan gehad en 2 glazen water.. ( waren in de stadt..) Ennnn.. heb een nieuwe digitale weegschaap gekocht! Ben helemaal happy.. kan ik het allemaal nog nauwkeuriger bijhouden.
I know maar je ziet wel beter dat je bent afgevallen ( 100 grammen).. Ik hang nu al een week net iets onder de 80..Maar wil 100tallen zien..
ik heb pasta genomen had geen zin in pizza! Kan merken dat mij maag niet veel meer aan kon. Kreeg het lang niet allemaal op. Ik ben vandaag de dag begonnen met 2 cracottes met kaas. Tussendoor water en 2 mandarijntjes. Lunch 2 bruine pistolets met kipfilet. Vanavond weet ik niet wat het gaat worden manlief zorgt voor het eten.
Dat is inderdaad zo dat elke weegschaal weer anders weegt. Ik weeg momenteel alleen op de sportschool heb zelf nog geen goeie nieuwe weegschaal. Waar heb jij een digitale gehaald mamavesmee?
Lovely.. ik merk ook dat mijn maag echt kleiner aan het worden is.. Goed teken..En pasta is ook lekker!
Nou ik wil ook weer een digitale hoor...heb er eentje, maar al een nieuwe batterij ingedaan en nog steeds doet ie t niet. Dus maar weer eentje aanschaffen na de feestdagen. Nu dus een normale, gelukkig heb ik die nog hahaha En ik merk ook dat mijn maag aan minder voldoende heeft, ook het dwangmatige snaaien is echt stukken makkelijker te laten... Oke beken wel dat ik net 4 speculaasjes op heb, maar goed voorheen kon ik gewoon dooreten terwijl ik er eigenlijk al misselijk van was..... Dus vind al heel knap van mezelf! Vandaag op: 8.00 yoghurt en muesli 12.00 2 sneetje brood met 20+ komijnen kaas en sneetje met jam 14.00 4 speculaasjes Vanavond eten we boerenkool stampot met rookworst. Neem ik een klein stukje van.....
Wendela.. goed bezig meid! haha.. na het snoepen wordt je meteen afgestraft met een misselijk gevoel he?!
22-12-2009 O; - 200 ml magere yoghurt met 50 gr natures pleasers van Kelloggs en 1 banaan erdoor - 1 glas halfvolle melk - 1 glas water T; - 2 kopjes Koffie met melk en een zoetje - 1 glas water L; - 2 bruine boterhammen met file american - 1 fjord met smeerkaas 20 + ( ham ) - 1 glas water T; - 2 mandarijntjes - 2 glazen water A; - 200 gr gemengde sla - 4 rosties ( uit de braadpan ) - 1 groentenburger Totaal kcal; 1276 Liefsz 8)
Ik wou vanavond een groenteburger bakken.. Moet morgenmiddag/avond werken dus neem mijn eten mee.. Maar die lucht alleen al.. Getsie.. heb het zo weggekegeld.. Humbley.. weer een goed dagje meid! *** Vanmiddag tussendoor een kop thee en een boterham met filet gehad. Vanavond 150 gram gebakken krieltjes, 200 gram aardappeltjes en 3 kipspiesjes.. Zit nu op 1005 callorieen.. dus neem vanavond nog wat lekkers..
Zit er goed uit Humbly! @mamavesmee: niet lekker dus de groenteburger? Hier vanavond stampot gehad met een halve gehaktbal.
hoi, ik wil wel meedoen, maar ik vrees dat het me niet gaat lukken. ik weeg nogsteeds 9 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap, namelijk 74 ipv 65, ik ben 1.70 lang. ik ga ook meer bewegen en bewuster eten, groetjes
Welkom en veel succes!! gaat je wel lukken joh! altijd positief blijven denken Hier oowk nooit gedacht dat het zou lukken en ben al 16 kilo kwijt en nog 15 te gaan,, Liefsz 8)