zo de sinaasappel is op...nu nog een kopje thee en dan m'n bedje in...want mijn oog gaat de hele tijd richting de inloop kast Ben dus niet de enige met afkickverschijnselen
Ik denk dat ik gewoon nog maar even niet begin... Het is niet te doen zo met die feestdagen zeg... pffff.... 2 januari Maar ik probeer er wel een beetje op te letten wat ik tijdens oud- en nieuw wegwerk... Want wat we er nu bij op eten... moet er strakkies ook weer af he...
Vanochtend de dag begonnen met 2 krentebollen met halfvarine en een kop koffie. Zometeen een sinaasappen en een glas water. Voor vanmiddag heb ik 2 bruine pistolets met kaas. En vanavond zie ik wel wat manlief heeft gekookt
Zo meiden, ben ik weer .. Ben met de feestdagen ff gestopt hoor, er was overal zulk lkker eten en kon het niet laten staan .. Ben vandaag weer strak begonnen en zit weer heerlijk aan mijn glas water .. Heb me voorgenomen dat ik met oud en nieuw 1 olibol eet en 1 glas alcohol .. Alcohol zal geen probleem zijn want ben ik niet echt dol op maar die olibol zal moeilijk worden EDIT: Heb trouwens vanmorgen twee broodjes met Filet American op en een kop koffie ( en twee aspirines, wat had vannacht migraine ) en zit nu aan een glas water met een appel, en nog 1 asirine want mijn hoofdpijn komt weer op
Wishgirl.. niet steeds uitstellen he?! Lovely.. klinkt goed! Kan je man goed koken? Die van mij komt niet verder dan friet.. ook niet verkeerd! Chantal.. goed voornemen meid! En in januari knallen de kilo's er af! *** Vanmorgen 2 boterhammen met smeerkaas en een kop koffie. Tussendoor water en een paar pepermuntjes. Lunch.. 2 boterhammen met mosterd en 2 knakworstjes. Tussendoor neem ik nog wat fruit. Vanavond gaan we lekker uiteten!
@mamavesmee:Ja hij kan wel lekker koken hoor, wel meestal afrikaans maar als er een stampotje gemaakt moet worden dan lukt hem dat ook wel. Denk dat we vandaag een stoofpotje van lamsvlees krijgen. Lekker en gezellig uit eten! Wat gaan jullie eten? @Chantal:een extra oliebol met oud en nieuw mag best toch?!
Lovely.. lijkt me geweldig, een man wat goed kan koken! En afrikaans klinkt goed! Wij gaan naar een steakhoud genaamd Goody's zit in Enschede!
Vandaag chinees gegeten (best wel veel) morgen eindejaarsgourmet met vrienden en overmorgen oud en nieuw...ik begin 1 januari wel weer met frisse moed
Ik ben nu nog lekker bezig maar oud en nieuw mag ik lekker meej eten en dan 2 januari met volle moed verder Dan de laatste 10 er nog af,, Liefsz 8)
Jaaa, er is weer een kilo af . Ben nu in totaal 8 kilo kwijt in 5 weken ofzo. Is er al weer een weegdag afgesroken? Misschien nu handiger om de donderdag te doen? Volgens mij gaat iedereen hier super!
Ik me gewogen toch maar even en ben gewoon 3 ons lichter dan maandag nog 2 dagen bunkeren te gaan en dan kan ik gelukkig het dieet weer oppikken.Heb ook besloten me er niet meer rot over te voelen.In het ergste geval kom ik een kilo aan.Die is er vast zo weer af.
Daan.. je gaat super zeg! Suzanne.. jij gaat ook goed zeg! ** Gisteren heerlijk uiteten geweest.. Heb varkenshaas met prosciuto en brie gehad.. en in de bios een zakje m&ms en een kleine popcorn en cola ligt.. Heb echt genoten.. maar was wel misselijk Vandaag weer rustig aan doen.. Vanmorgen ( nou ja om 11.00 ) 2 boterhammen met leverworst. Lunch een kop tomatensoep Heb net een appeltje op.. Vanavond eten we pitta broodjes met kipshoarma en ijsbergsla/tomaat/komkommer..
Ik weeg me morgen vroeg haha zodat ik weet wat zondag de schade is geweest slim he GAAT GOED MET IEDEREEN ZEG!! poeh kilo's (ons ) vliegen eraf! Liefsz 8)
Ik had nog m&m's van de bios in de kast staan..Die vanmiddag op gegeten.. ik merk dat ik het moeilijk vind om nu de verleiding te weerstaan omdat er morgen ook genoeg lekkers is te eten.. Voor vanavond hebben we bij de bakker een appelbeignet gekocht.. Jummie.. Vanavond wel netjes aan de hoeveelheid eten gehouden..
@mamavesmee; jah erg he,, wij hebben voor morgen oowk lekkere dingen lol,, kan nu al niet wachten om te eten stom he,, Net even snel op de weegschaal gestaan en hij gaf aan het einde van de dag 94.8 kg aan dus even afwachten morgen vroeg Liefsz 8)
Goede avond! Het gaat goed met iedereen zo te lezen Ik heb net ook op de weegschaal gestaan en er is 2 ons af, hele opluchting voor mijn gevoel was ik kilo's aangekomen! Mijn dagje was als volgt: O: bruinbroodje met vegetarische leverpastei en een kop koffie tussendoor sinaasappel met glas water L: broodje bapao tussendoor kop koffie en thee A: een maaltijdsalade Kom net terug van een uurtje zumba, zometeen nog een kopje thee en een sinaasappel.
Lovely.. You Go Girl!8) *** Ik baal echt van mezelf! Ik weet het, 1 januari al het lekkers de deur uit en weer aan het lijnen!
Vanaf vandaag mag ik dan even 2 dagen weer lekker eten hahahah,, Vanmorgen gewogen en woog 94.2 kg zondag woog ik nog 95.2 kg dus in 4 dagen 1 kilo eraf ,, ben benieuwd wat er zondag bij op gekomen is lol Liefsz 8)