@mamavesmee: nieuwe jaar gewoon weer met goede moed beginnen . Af en toe mag het toch ook eens? @humbly: Goed hoor een kilo kwijt Ik heb nu al zin in oliebollen
Humbley.. goedzo meid! Lovely.. Heb ook zin in oliebollen! Weet dat we in het nieuwejaar er weer tegen aangaan maar baal dat ik de verleiding niet kan weerstaan..
hey kan hier vandaag de verleiding niet weerstaan, ga morgen weer flink aan de gang. zondag weer sporten en dan standaard ook weer op dinsdag en donderdagavond.
Ik kom ook ff binnen wandelen. Vanaf de 19e (dan begin ik weer met werken) ga ik langszaam aan eens proberen wat normaler eetpatroon te krijgen. Er moet 10 kilo x 3 af als het even kan.
Idd.... Je bent ook meteen zo ongezellig als je zegt dat je aan het lijnen bent en dus niet gezellig meedoet... Ga je ongelukkig het nieuwe jaar in... neeeeeeee... dacht het niet hahaha
Hier ook heel gelukkig het nieuwe jaar in.. Vanmorgen netjes 2 boterhammen met marmelade gehad.. Tussendoor een appeltje. Lunch.. een frikandelbroodje.. Vanavond eten we bij mijn ouders.. Gewoon hollandse pot en als toetje heb ik appel crumble met walnoten en walnotenijs gemaakt!
Hier ook heeeeel gelukkig het nieuwe jaar in! Er staan allemaal lekkere dingen op het programma..... hahahahah
Ik ben van 96 naar 84.4 gegaan in een aantal weken en ben 1,70 ik wil 70 kilo wegen dus moet nog even maar gaat de goede kant op
Hé meiden.. Inmiddels (ondanks de kerst) 15 kilo! Nu nog de andere helft! Maar weer pas in het nieuwe jaar...
Inderdaad niet meer dan 1300 caloriën werkt hier ook super! Heb de eerste 2 oliebollen al op! Echt zoo lekker!
Hier ook rond de 1300 callorieen.. soms wat meer maar dan de dag er op wat minder.. Vanavond heb ik gekookte krieltjes met spruitjes en wortels gehad, daarbij een kleine gehaktbal en een klein stukje worst.. Als toetje had ik zelf appelcrumble met walnoten gemaakt, daarbij walnoten ijs.. Was echt heerlijk.. Voor straks ook allemaal lekkere dingetjes!
@burningkarma - niet snoepen of heeeel weinig - 3 vaste maaltijden op een dag - veel water drinken - gezonde tussendoortje maar niet meer dan 3 op een dag - na 19:30 niet meer eten alleen water drinken - veel bewegen
nou...hier is er dit jaat 17 kilo afgegaan door 3 keer per week te sporten en gezond en met mate te eten... ben benieuwd hoeveel er weer aan gegeten is gisteren hahaha.. zit nu trouwens al weer aan een oliebol...*slecht*...maargoed.. ik heb bedacht dat het vandaag nog een feestdag is (barst van de restjes...mmmm) en dan zaterdag lekker naar de sportschool en maandag weer... gelukkig en gezond 2010 allemaal!!
Hallo dames, mag ik meedoen? Ik hoef niet 10 kilo af te vallen maar na 2 zwangerschappen in korte tijd is er wel wat ´babyvet blijven hangen´. Mijn normale gewicht is 56 kilo en zit nu op 59/69 kilo. Lijkt niet veel maar voor mij is het een groot verschil. (kan werkelijk geen broek meer aan van ´toen´). Ik ben niet van de crashdieten, ik moet het meer hebben van meer bewegen en vooral ´s avonds met mijn handjes uit de chipszak blijven... Ik ga jullie topic nog eens rustig doorlezen. gelukkig nieuwjaar in ieder geval! Met of zonder babyvet... Amber