10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussion in 'Algemene clubs' started by Sas26, Nov 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Vanmorgen was ik 0,4 zwaarder dan vorige week vrijdag.. Maar kon vanmorgen niet goed naar het toilet dus dat scheelt ook nog weer wat.:D Mijn doel was niet aankomen maar helaas!!

Gisteren genoten van de stokbroodjes met kruidenboter, zalm, kaas, oliebollen en andere lekkere dingen..

Vanmorgen ontbeten met 2 boterhammen met smeerkaas..

Tussendoor koffie..

Strax 2 boterhammen met sandwichespread komkommer en een appeltje..

Tussendoor zal het nog iets van een plakje ontbijtkoek oid worden.

Vanavond eten we frietjes met een snack en ik kook er worteltjes bij.. Dus matig in de frietjes..

Lijkt me prima..;)

Vanaf morgen weer streng aan de lijn!!!

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Zo dat hebben we ook weer gehad.....eigenlijk is zoveel eten helemaal niet lekker.Ik heb op zich niet zoveel gegeten,maar vooral veel vette dingen.Pizza,bitterballen en oliebollen.....paar stukjes kaas en wat glazen alcohol.Maar zo vies vol zitten is helemaal niet zo fijn.Dus ik ben blij,dat ik vandaag gewoon lekker weer ga WW-en.Ik ga gewoon op mijn vaste weegdag weer op de schaal(maandag) en dan zie ik wel hoe groot de schade is.

3. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ben me vergeten te wegen, dat doe ik morgenochtend maar.

o; kellogs k met melk
    l; 1 bruine boterham met filet american en 30+ kaas, 2 crackers 1 met pindakaas en 1 met 30+kaas.

ondertussen 1 flesje water en 3 mokken rooibosthee op.

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,738
    3,178
    113
    Female
    Hier vandaag nog steeds een slechte dag kwa eten haha morgen strak weer verder :D

Liefsz 8)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik ga morgen ook weer van start er moesten vandaag nog wat oliebollen op ;).

0,4 valt toch wel mee mamavesmee wie weet is het na het toiletbezoek wel weer heel anders :D

6. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Oeh dames!
    Wat hebben jullie dat netjes gedaan!
    Bij mij was er prompt 1,5 kilo bij vanmorgen.
    Maar ben inderdaad ook nog niet naar het toilet geweest. Maar toch! Schrok me een hoedje.
    Morgen gaan we weer streng aan de slag.
    Alhoewel, ik denk als het er zo snel bij is, het er ook wel weer snel af is... Toch?! ;)

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,738
    3,178
    113
    Female
    Hier oowk een dikke 1.5 kilo aangekomen maar jah wat wil je oowk met die lekkere oliebollen :p nu zijn ze gelukkig op dusss morgen weer super straks verder en hopelijk snel de 1.5 kilo er weer af,,

@ mamavesmee; netjes toch!!

@ Daan; haha ik hoop het ;) ach we doen gewoon iets beter ons best :p

Liefsz 8)

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Het is me tot nu toe gelukt om me vandaag braaf aan mijn dieet te houden....heb ook niks meer in huis van oud en nieuw....was weg nml en heb het aanbod om een schaal oliebollen mee naar huis te nemen wijs afgeslagen.Overdag viel me vandaag wel mee...merk dat ik nu wel een beetje honger begin te krijgen,maar ik heb nog komkommer en nog 2 wijntjes tegoed ;)

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Heey meiden

Ik ben ook al eeuwen (anderhalf jaar ;)) van plan om wat aftevallen!
    Voor mijn zwangerschap was ik aan de lichte kant, ben ook wel erg klein met 1.60, ik was toen 55 kilo.
    Nu weet ik niet eens precies wat ik weeg, maar ik gok 67 kilo!!
    Tja... dat vind ik dus toch echt wel iets te zwaar :$
    Nou hoef ik natuurlijk niet die 55 te halen maar 60 zou toch leuk zijn ;)
    Dus ik wil wel graag mee schrijven hier!
    En nu op 1 jan lijkt het me wel een goede start en wordt het na anderhalf jaar weleens tijd :p

Lukt het bij jullie een beetje??

X patricia

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Ohja ik zal me morgenochtend als ik het niet vergeet ;) me eens even wegen.... ik hoop dat het een beetje meevalt zo na de feestdagen :(

11. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Ook ik ga de strijd nu echt aan! Voor mijn zwangerschap was ik 10 kg lichter dan dat ik nu weeg en die kilo's moeten er nu toch echt eens een keertje vanaf! Aankomende maandag ga ik voor het eerst weer naar een Weight Watchers bijeenkomt en hoop dat het me gaat lukken om die kilo's te verliezen. Ik heb me deze dagen nog even schandalig laten gaan, maar vanaf maandag is het toch echt over;)!

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    Succes iedereen die gaat afvallen...

ik ben op de goede weg:D van 96 naar 84,4 gegaan binnen 4 weken!
    en dat alleen door gezonder te eten en 's avonds 1,5 uur sporten

nu de rest van de 14,4 kilo:D

13. MamavEsmee

Wat leuk, allemaal nieuwe meiden.. Welkom.. het Clubje motiveerd mij enorm!!

Vanmorgen gewogen en ik was 0,3 kg lichter als vorige week en dus 0,7 lichter als gisteren!:D

Zojuist ontbeten met 2 boterhammen met gekleurde muisjes en koffie..

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

Ik wil me ook heel graag bij jullie voegen. Ik wil vanaf maandag gaan beginnen. Maar er moet bij mij wel veel meer dan 10 kg af. Maar ineens een doel stellen van 30 kilo werkt ook niet. Dus ik wil het per 10 kg gaan doen. Dus eerste doel is 10 kg afvallen. Dat is me al vaker gelukt, dus moet goed komen... Ik hoop alleen dat ik het deze keer ook na die eerste 10 kilo nog kan volhouden. Ik merkte de vorige keer dat het me dan gewoon te langzaam gaat, en dan ben ik het heel snel beu :). We zullen het zien...

Lees al een tijdje met jullie mee, en ik denk dat dit voor mij wel een goede motivatie gaat worden...

15. Hmm, ik ga ook meedoen!

Voor de kerst was ik 3 kilo afgevallen in anderhalve week, helemaal blij en trots, komt m'n oma met de kerst, zegt ze heel blij dat ik zoveel dikker ben geworden sinds de laatste keer dat ze me zag :x

Toen had ik het er meteen helemaal mee gehad, zag het nut van afvallen niet meer als het toch niemand opviel, en toen heb ik dus enorm lopen eten :) Denk dat die 3 kilo, en misschien nog wel meer ook, er inmiddels alweer aan zitten :)

Misschien helpt dit als motivatie! :D

Ik ga straks bij de supermarkt meteen komkommers enzo halen! :D

16. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    fijn zulke oma's he?..

nou, ben 1,5 kilo zwaarder...hiihih.. maargoed....we gaan er ook vanaf maandag weer tegenaan..;)

erg leuk dit toppic en prettig dat je wat steun aan elkaar kunt hebben, dat motiveert...

wat mij trouwens ook goed helpt is de sportschool.. daar is iedereen heel enthousiast, je betaald abbonement en dan ga ik dus ook..

liefs

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36

Oh idd fijn is dat!
    Ik merk ook wel, dat er mensen zijn die gewoon idd zeggen... zo jij bent echt aangekomen!
    Eh.. thx :(

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Ik heb me vanmorgen gewogen en ik was 67.7 :$ was wel te verwachten na de feestdagen!
    En ik heb me dan ook niet ingehouden ;)
    Maar goed...

Hoe zijn jullie bezig met afvallen? Echt dieeten?
    Ik las al ergens calorieen tellen, lees je dan bij alles hoeveel calorieen erin zitten de hele dag?

Ik wil nu beginnen met Zumba, ik heb een paar dvds voor thuis hihihi :p

19. mereli

mereli Actief lid

Dec 17, 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Hoi,

Nou tijdens de feestdagen ben ik 0,3 kilo aangekomen, wat ik best netjes vind.

Vanaf vandaag ga ik er helemaal voor en hoop ik 13,3 kilo af te vallen.

Groetjes,
    Merel

20. MamavEsmee

Ik voer wat ik eet in op: caloriechecker.. hier kun je ook kijken wat er bijvoorbeeld in een koekje etc zit.. Erg handige site!!

Vanmiddag 2 bruine bollen met 20+ kaas en komkommer.. een mandarijn en een glas optimel.

Voor vanavond staat er volkoren macaroni met champignons, bladspinazie, ham en een lepel boursincuisine light op het menu..

Ham en macaronie natuurlijk afgewogen!:D

Ben weer helemaal gemotiveerd!!

Share This Page