mamakarlien.. ik als suikerjunkie kan me niet voorstellen dat het vol te houden is.. Zal eens googlen.. *** Net nog even naar de super gerent voor augurkjes, smeerkaas en een zakje suikervrije drop..
mmm lekker suikervrije drop heb ik altijd in m'n tas zitten. Ik heb vanmiddag met m'n zoon appelflappen gebakken kan de verleiding haast niet weerstaan, maar ga er echt niet aanzitten neem zo gewoon een lekkere sinaasappel
Lovely.. die drop is echt lekker zeg! Knap dat je de verleiding kan weerstaan.. heb behalve gevulde koeken ( als er visite komt) niets vet's in huis.. En van de koetjes repen van Esmee kan ik nog wel afblijven..
Hmm geen suiker, ik denk dat dat bij mij niet lukt, want ik hem juist een hele laag bloedsuikerspiegel en ook een lage bloeddruk. Als ik de halve dag niks eet, dan wordt ik gelijk duizelig!
ja ze zijn zeker lekker de dropjes Wij hebben eigenlijk ook nooit iets lekkers in huis behalve popcorn voor de kids. Maarja daar grijp ik nooit snel naar moet ik het is klaar maken enz..veels te veel werk
zo vanochtend weer heerlijk wezen sporten, ik had echt geen zin maar als je bent geweest is het echt lekker. o; 1 bruine pistolet met filet american t; 1 peer l; 1 bruine pistolet met achterham, kaas en ei.
@Mandy...knap hoor,dat je gegaan bent ,terwijl je geen zin had.Sport je alleen of samen met iemand? Hier gaat het gewoon goed.Hou me keurig aan mijn dieet en omschakelen ging makkelijker dan ik dacht.Morgen wegen.Ik ben benieuwd.Ik hoop,dat ik niets aangekomen ben.Eigenlijk hoop ik dat er zelfs wat af is maar dat zal wel niet.
Goedemiddag! Hier de ochtend begonnen met 3 cracottes met kaas. Tussendoor een kop koffie gehad met een sinaasappel. Zometeen maar even lucnhen denk dat het weer cracottes worden. Vanavond eet ik aardappels met boontjes en een tartaartje de rest eten pannekoeken.
o; - 200 gr magere yoghurt met 50 gr kellog's nature pleasers en 1 banaan - 1 glas halfvolle melk T; - 2 kopjes koffie met 1 zoetje en beetje melk - 1 glas water - 1 peer L; - 1 bruine boterham met kaas 30+ en halvajam - 1 bruine boterham met sandwich spread - 1 glas water Tot nu toe gehad vandaag
Mandy.. you go girl!! 8) Lovely.. je bent weg van cracottes he? Vind er niets aan.. Humbley.. jij ook al weer goed bezig zeg! **** Vanmorgen ontbeten met 2 krentenbollen en koffie. Tussendoor 2 mandarijntjes. Lunch.. 2 krentenbollen.. Zit nu aan een glaasje rivella.. en een peertje.. Voor vanavond staat er een gebakken visje, gekookte worteltjes en gebakken krieltjes op het menu.. Dan kom ik op een totaal van 1054 callorieen dus vanavond nog wat zoute pepsels..
@mamavesmee; jij oowk super zeg!! Jah heb de draad weer goed opgepakt en zelfs chips afgeslagen vanmiddag Liefsz 8)
Ik meld me hier ook alvast. Sinds ik ben begonnen met werken bij mn huidige werkgever zijn er 5 kilootjes bij gekomen. Veel te vaak komt er gebak langs op de afdeling, maar ik weiger vanaf nu om nog wat aan te nemen! Ik ben ook net gestopt met roken en heb met mezelf afgesproken dat ik in de eerste week alles mag eten wat ik wil (is tot nu toe al 2 kilo erbij, maar stofwisseling staat ook even stil lijkt het), en vanaf volgende week (11 januari) ga proberen die overtollige kilootjes eraf te krijgen. Ik weeg nu 67 kilo bij 1.76. Op zich niet verkeerd, maar wel als je altijd 59 hebt gewogen en je kleren nu niet meer passen! Er mag van mezelf totaal 8 kilo af zodat ik weer een maatje minder heb. Bij mijn vriend (1.84 / 92kg) mag er ook iets af, dus ga ik zonder speciaal dieet, maar met gezondere leefwijze proberen die kilootjes eraf te krijgen. Minder vet koken, meer groente en fruit, en meer beweging. @Alle dames: succes met lijnen!
1 ons erbij (toch maar even op de schaal gestaan) van de 3 ons die eraf was,dus toch met de feestdagen redelijk gelijk gebleven,valt me echt heel erg mee. Op het menu van Suus staat vandaag: 3 boterhammen met filet americain 1 snack-a-jack caramel/chocola 1 banaan 125gr rijst/400 gr chinese roerbakgroenten/100 gr garnalen met knoflook en een scheutje ketjap een stroopwafelfeestijsje van 50 gr toe 2 wijntjes en dan heb ik nog 1,5 punt over voor eventueel nog een boterhammetje met wat magers. Jullie gaan ook allemaal goed zeg!
@moppie; welkom en veel succes!! lekker dat je vriend ook meej doet,, is altijd makkelijker,, @Suzanne; oowh netjes gedaan over de feestdagen zeg!! nu met volle moed verder Hier nu totaal 17 kilo kwijt,, nog 10 kg te gaan Liefsz 8)
T; - 1 sinasappel - 2 glazen water A; - patat,,,,, :S we waren vergeten boodschappen te halen gisteren en niks meer in huis dus jah,, Nou jah moet een keer kunnen toch morgen sporten en even lekker een grote ronde wandelen,, Owjah vandaag oowk 30 min gewandeld,, @suzanne; ben vanaf 8 oktober bezig,,
Wow jullie gaan echt goed met zn allen!!! Ik ben vandaag nog aan het genieten van alles wat ik vandaag nog wel mag, en morgen niet meer. Zal wel even afkicken worden. Maarja het is voor een goed doel. Ik hoop dat ik het net zo goed als jullie allemaal ga volhouden. Denk wel dat het me motiveerd in ieder geval.
haha dank je,, heb er oowk heel wat voor moeten doen,, ppft merk dat ik nu even lastig krijg met me eraan houden,, Liefsz 8)