Saus met gehakt, bedoelen ze waarschijnlijk pastasaus bolognaise.. Je wordt er vanzelf handiger in hoor..
Ja, dat geloof ik... Hier gaat het tot nu toe best goed, voor zover je dat kan zeggen na anderhalve dag. Vanochtend uitgeslapen tot 11 uur. Ik schrok gewoon van de tijd toen ik wakker werd... Tot nu toe gegeten: O: 2 knackebrod volkoren met slankie smeerkaas 1 mok optimel drinkyoghurt 1 glas water T: 1 mok thee 1 appel 1 kiwi Dadelijk lunchen met 2 bruine pistolets. 1 met filet en 1 met sandwichspread. En een kop thee erbij. @humbly: lijst vind ik een heel goed idee, maar moet er nog wel even over nadenken. Ben echt veel te zwaar en vind het moeilijk mijn gewicht te moeten vermelden. Maar misschien is het juist wel goed voor mij om het wel te doen...
Heey meiden,, er hoeft vandaag nog niet besloten te worden over de lijst het is misschien idd een goed iets maar als je je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen hoor! Liefsz 8)
O; - 200 gr magere yoghurt met 50 gr kellog's natures pleasers - 1 mandarijn - 1 glas halfvolle melk T; - 1 banaan - helemaal vergeten te drinken L; - 2 bruine boterhammen met file american - 1 fjord met file american - 1 glas water T; - 2 glazen water - 1 sinasappel A; - 130 gr gekookte aardappelen - 200 gr witte bonen in tomaten saus - 1 sauslepel jus - 1 kipburger @mamavesmee; jah vond het oowk heel klote,,
Hoezo verslaafd.. Humbley.. even nieuwschierig.. Studeer je nog of heb je een baan.. Zie dat jij ook veel online bent namenlijk..
Zo, net alles weer even goed ingevuld, en kom op een totaal van 1150 calorieen vandaag. Nog wel even zitten vechten met mn macaroni, maar daar ben ik ook uiteindelijk wel uitgekomen. Dadelijk nog een schaaltje kwark, en dan de avond nog door zien te komen.
Melanie.. fijn dat het gelukt is.. Zit nu op 1056 callorieen.. maar ik neem s'avonds na de koffie/thee nog altijd een schaaltje Lays Baked of een paar toastjes..
Goedeavond! Grr had ik vanmiddag even tijd om te forummen ligt ie eruit! Ik heb vandaag te weinig caloriën gehad maar 583kcl. Ik had het druk met Nana dat mij de lunch erdoor geschoten is. Slecht slecht slecht! Te weinig is ook niet goed. Straks nog maar wat fruit nemen dan. Ik denk dat het wel handig is een lijst bij te houden, zodat we ook resultaat kunnen zien, denk dat dit wel motiverend werkt .
Nou ik kom nu op 1200 en straks nog even wat yoghurt.. En vandaag 1x 40 min gewandeld en 1x 30 min nou ik ben tevreden! Morgen weer werken, kijken hoe het dan gaat. Ik las dat het bij de anderen ook allemaal voorspoedig verloopt, wat zijn we toch goed bezig met zn allen!!
hoi meiden hier een laaaaaaaaaaange dag gewerkt en het goed volgehouden o 2x peperkoekje met boter te druk voor tussendoor middag 3x boterham met wat worst tussendoor wat radijzen avond een maaltijdsalade met zalm en een bruin pistolet en ga nu een droof koekje happen niet veel calorieen maar ach nog zo veel gewicht te gaan he !
Lovely..Een balansdagje dus.. Vond het ook erg iritant dat het forum er uit ligt.. Patriesja.. Goed bezig zeg! Ja, iedereen doet goed zijn best he? Voor mij werkt het ook erg motiverend.. Emma.. Ziet er ook prima uit zeg..
ben werkloos,, vorige jaar ontslagen ivm bezuinigingen en ik ga in augustus weer naar school ( bbl ) dat kon niet eerder Binnenkort ben ik minder vaak online lol,, ga met rijlessen beginnen @melanie; netjes!! @lovely; dat is idd beetje weinig, ach een dagje is niet zow erg hoor als het maar niet blijvend is Ok ik wacht nog een paar dagen af en wie het er dan meej eens is zet ik op de lijst @Patries; lekker dagje meis!! heerlijk gevoel he altijd we gaan goed dit jaar zeg! @emma; netjes hoor! Liefsz 8) Liefsz 8)
hoi meiden mijn internet ligt er steeds uit, heel irritant! hoe is het met iedereen, lukt het een beetje? hier gaat het tot nu toe goed. ik sport meestal met mijn vader en anders allen, maar vandaag ben ik niet geweest. ik had een drukke dag met de kids en daarna van 15.00 tot 19.30 gewerkt, ik had echt geen fut meer. o; 2 cracottes met sandwitch spreat komkommer t; 1 banaan l; 250 ml magere yoghurt met wat muesli t; 1 eierkoek d; boerenkool met magere rookworst
Ja idd dit werkt erg motiverend en misschien nog meer als we idd een lijst hebben met ons startgewicht.. Ik verbaas me gewoon hoe weinig ik snaai en dan te bedenken dat ik ook nog bijna ongesteld moet worden(dan is het meestal nog erger ). Maar goed.. nog niet te vroeg juichen he
ik heb expres maar geen digi !! daar word ik helemaal gek van dan ga ik na elk plasje of poepje op dat ding staan ik ga maar lekker naar bed heb het koud en honger.. die eerste dagen zijn altijd het ergst
Ik zit er serieus over na te denken om ook mee te gaan doen met dit topic, moet hoogstnodig ook een kilo of 10 kwijt. Maar wat ik eigenlijk wou vragen; wat is een fjord?
Jah is idd een volkoren cracker maar dan van het merk fjord komt uit het cohen dieet @sarah; tuurlijk mag je meej doen welkom! Liefsz 8) Ok iedereen die op het lijstje wil mag zijn begin gewicht wel even sturen in pb is wat overzichtelijker voor mij haha iedereen praat zow veel hier Hier wel een digitale die standaard op de zelfde plek staat en ik weeg me altijd in de zelfde kleding en idd nadat ik naar de wc geweest ben sochtends Ik heb ook een weegschaal bij mij oma staan waar ik me oowk nog op weeg daar ben ik meej begonnen omdat ik zelf geen weegschaal had vandaag dat ik die als achtervang gebruik Liefsz 8)