Hello everybody! Ik ben ook nog steeds lekker bezig!! De eerste dag dacht ik nog: nou dit valt hartstikke mee, maar inmiddels ben ik op dag 4 en beginnen de afkickverschijnselen aardig lastig te worden 8)!! Maar wel al 0,6 kilo afgevallen, jee!!! Gelukkig doet mijn vriend ook mee, dus we motiveren elkaar om door te gaan. Hebben jullie dat ook, ik vind het zo moeilijk om creatief te zijn met eten! Elke dag hetzelfde magere tussendoortje (ok das overdreven, maar veel variatie is lastig) wordt zo saai! Hebben jullie goede ideeen voor tussendoortjes??
Ideen voor tussendoortjes: Rijstewafels (snack a jacks evt) Sultana naturel fruit (geen mango en niet te vaak banaan) Snack a jack kleine zakjes met een soort chipies is wel lekker Breaker light kommetje yogurt Vandaag op de weegschaal geweest met dank aan de buikgriep ben ik in 1 week alweer 1,7 kilo kwijt
@mamakarlijn; jah idd fruit en crackers zijn oowk wel lekker verder hier geen andere tussendoortjes @ cynnie; goed zow!! haha is een buikgriep toch ergens goed voor geweest Liefsz 8)
Weer nieuwe meiden, welkom! Wat willen jullie gaan doen qua dieet? *** Humbley.. ga je zo even pb'en over mijn gewicht.. Karlien.. Tussendoortje is hier vaak fruit.. appel/peer/mandarijntjes.. Soms een cracker met smeerkaas of een plakje ontbijtkoek, snoeptomaatjes, stukje komkommer.. Genoeg dus! @ weegschaal.. Ik heb het gewicht op de digitale aangehouden dus moet er nog 3 extra bij af.. Vanmorgen kon ik het niet laten om te wegen en weer 0,4 kg afgevallen.. Zit nu op - 6,2 kg! **** Net ontbeten met 2 boterhammen met 20+ kaas en koffie!
Nou, als jullie het niet erg vinden wil ik ook wel een poging wagen! O: 2 knackebröd (volkoren) met filet, koffie met een zoetje, appelsiensap T: waarschijnlijk een appel en een kop thee Rest weet ik nog niet. Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden, dus ik ben eerlijk; ik heb heeeel veeeeel zin in vettigheid als ik ongesteld word/ben. Qua beweging, die krijg ik normaal dus als ik ga werken (ben poetsvrouw) en daarna heb ik niet veel zin meer. Maar ik moet vandaag niet werken dus ga strakjes met dochterlief wandelen.
Meiden i need a pep talk .. Heb het zo moeilijk met lijnen .. Ben nu pas drie dagen weer streng aan het lijnen maar heb het zo moeilijk ... eet al drie dagen netjes in de ochtend drie vitalu crackers met magere smeerkaas of iets anders magers, drink 1 bakje koffie en neem tussen door plakje ontbijt koek of een fruitkick in de middag eet ik of twee boterhammen of drie krackertjes en in de avond gewoon mijn aardappels groente en stukje vlees Nou slik ik van die ThermoCaps pillen en ik moet zeggen dat het wel werkt en ik heb ook geen honger maar de trek in lekkere dingetjes blijft er wel gewoon .. Ik moet zeggen dat ik door die pillen niet meer van die achterlijke vreetbuien heb en ik ook snel vol zit maar als ik chocola zie of ruik dan word ik gek en dan moet ik het hebben ... hahahahah ... Kan iemand me ff oppeppen ofzoiets
Komop Chantal, je kunt het!! Je hebt al die vettige drab niet nodig! Kijk desnoods naar een foto van jezelf die je haat, en bedenk dat je er niet zo uit wil zien! Of denk aan de gezondheidsrisico's en zeg tegen jezelf dat je dat NIET WILT! Give me an C! Give me an H! Give me an A! Give me an N! Give me an T! Give me an A! Give me an L! Goooooo Chantal!!!! Ik had echt cheerleader moeten worden gewoon...
Kijk naar dit lijstje meis!! zow kun je zien dat als je volhoud je er oowk wat voor terug krijgt GO GO GO YOU CAN DO IT!! Liefsz 8) Heb er even week 1 van gemaakt zodat we weten dat we dan met de lijst begonnen zijn met dat gewicht
Maar het gaat toch goed! Je hebt er nog niet aangezeten en dus ben je sterker dan de chocolade.. Kom op meid! Als je trek in chocolade voelt opkomen iets anders gaan doen.. bijv douchen, strijken, wandelen..
@MamavEsmee...ik ga eerst maar proberen of ik het op eigen kracht kan kwijt raken. Ik heb toen ik gestopt was met roken (en heeeeeeeel erg was aangekomen) Sonja Bakker gedaan...en dat heeft met 16 kilo lichter gemaakt! Dus ik kijk wel af bij haar! Heb alleen geen zin in de weekmenu's...ik maak ze zelf wel! Heb vanochtend een plakje ontbijtkoek gegeten en thee...en ik ga zometeen een groentesapje maken in de sapcentrifuge! Ik weeg me op de Wii...het Wii fit (ook erg handig bij het afvallen!) @Chantal...je kan het! We gaan het met zn allen redden! (zeg ik die pas 3 dagen bezig ben...) @Humbly ik stuurje PB!
Chantal.. hier heb ik behalve ontbijtkoek niets in huis voor onverwachte visite.. Hebben ze maar pech.. JE kunt het dus ook weg gooien? Heb ik na oud en nieuw ook gedaan, oliebollen, koeken etc alles de deur uit! Zonde maar wel verstandig!
Kom op Chantal! Het gaat je lukken hoor! Even doorzetten de eerste dagen zijn moeilijk, maar daarna is het haast een gewoonte. En als je zin iets lekkers hebt grijp naar de fruit . Meiden ik ga mij vanavond even wegen dan geeft ik mijn gewicht ook door. Vind het wel moeilijk maar denk dat dit ook wel goed is. Ik vertelde vorige week aan een vriendin hoeveel ik weeg. Die zei dat ze het niet eens aan me kan zien. Maar mijn probleem is dat het allemaal op m'n buik zit mijn benen en armen zijn normaal en vanaf mijn taille tot schouders is het ook normaal.En aangezien ik vaak een legging met jurk draag en daaronder een corrigeer hemdje valt het ook niet op. Ik ben vanochtend begonne met 2 cracottes met kaas. Zonet een koffie gehad met een krentebol. Voor de middag 2 volkoren pistolets met filet americain en komkommer. En tussendoor nog 2 sinaasappels. Vanavond eten we stampot spruitjes met een klein stukje rookworst. En ga vanavond naar Zumba...in 1 uur verbrand je 1000 kcl Dat motiveert me, heb namelijk helemaal geen zin om te sporten. Moet eerst tot 5 werken dan snel de kids halen eten en weer weg naar sport is zo'n gevlieg dan.
Go Chantal! Go Chantal! Go Chantal! Je kunt het!! ik heb nu ook weer honger en ik heb net mijn tussendoortje op, hmhmhmhmmm nog ff volhouden dus
@sarah; je staat erop @lovely; ik wacht je gewicht rustig af,, je moet maar zow denken je bent nog bezig het gaat er allemaal nog af Ben zelf oowk met een aardig gewicht begonnen hoor Ik zit op een site ( weegclub ) en daar zitten meiden met een gewicht van 150 kilo die gewoon al 60 kilo kwijt zijn,, nou dan weet ik wel dat het mogelijk is Hier oowk geen koekjes of iets in huis Liefsz 8)
Lovely.. die lijst is voor mij ook confronterend.. Ik jok er vaak een kilo of 5 af.. Mensen verwachten van mij ook niet dat ik zo zwaar ben.. Het zit goed verdeeld.. I.d. een gevlieg voor jou vanmiddag/avond.. Maar voor een goed doel! ****' Net samen met Esmee fruit gegeten, en 2 glazen water.. We lopen nu even het dorp in.. Opzoek naar wat leuk voorjaarspul.
Ik kan al de koekjes ed echt niet weggooien, dan wordt vriendlief gek. (en hij komt er natuurlijk geen gram van bij, grrrr...)
Ik denk ook dat juist de confrontatie wel goed is hoor. Vinden jullie het ook zo vreselijk om te wegen? Ik heb ook een schort, die ik heel graag weg wil zien. Maarja dan moeten er eerst die overtollige kilo's af willen ze daar wat aan doen. Ik denk dat die schort me ook wel een paar kilo's meer kosten. Het is ook mogelijk om de kilo's kwijt te raken, dat weet ik wel zeker je moet er alleen wel hard voor werken. Maar merk dat dit topic me wel heel erg motiveerd, in andere omstandigheden was ik allang weer gestopt.
Nou ik ben inmiddels de 3 kg die er met kerst aan zaten alweer kwijt. Daar ben ik erg blij mee. Ben niet streng aan het dieeten omdat ik nog aan het ontzwangeren ben maar probeer zo veel mogelijk gezond te eten, 3 x per dag en tussendoortjes. 2 stuks fruit op een dag en ik heb als zoete tussendoor sesamzaad dingetjes van zonnatura.
@lovely; niet meer,, in het begin wel maar namate ik onder 100 kwam werd het steeds makkelijker om te me wegen heb namelijk in 4 jaar niet meer onder de 100 gewogen,, Jah aan dit topic heb ik ook heel veel,, dan weet je toch dat je er niet alleen voor staat en dat is heel vaak heel fijn,, Liefsz 8)