thuis heb ik een 1 1/2 liter fles naast de salon tafel staan, die zie ik dus altijd. Op mijn werk zorg ik straks ook weer dat ik een spa flesje heb.
neej hoor is helemaal niet erg het is niet verplicht ik heb een beter daar gaat 0.75 cl in dus haha als ik een paar heb gehad dan heb ik mijn 2 liter weer binnen Liefsz 8)
O; - 200 gr magere yoghurt met 50 gr kellog's natures pleasers - 1 peer - 1 glas halfvolle melk T; - 3 glazen water - 2 mandarijntjes L - 2 bruine boterhammen met file american - 1 cracckot volkoren met file american - 1 glas water T; - 1 sinaasappel - 3 glazen water A; - 200 gr rauwe wortelen - 2 groentenburgers Vandaag geen aarappelen,, er kwam van alles waardoor ik geen zin meer had om aardappelen te koken,,
ik heb net rijst op met gehakt prei en ui mmmm lekker maar idd de helft minder dan normaal nu ik op de calorieen tel .. boehoe het is zo lekker heb om eerlijk te zijn ook nog honger.. bleeeeh IK WIL MEER !!! maar doe het niet hoor oh en mijn haar zit weer SUPER .. kost een beetje en je voelt je een mljoen
dom vraagje... waarom moet je rond de 1400 cal zitten om af te vallen? ik lees weleens dat als jullie eronder zitten een beetje chips of nootjes eten, maar dat is toch juist slecht vet? of maakt dat niet uit als je maar aan die calorieen komt? ( i know beetje domme vraag )
Humbly.. Weer een prima dagje he?! Emma.. Dus je ziet er weer tip top uit! 8) Nu zie je eigenlijk pas wat je normaal naar binnen heen werkt.. Confronterend he? Heb dat dus altijd bij pasta.. Kan ik rustig 2 volle borden van op.. Nu laat ik het bij wat ik heb afgewogen en that's it! Neem anders een stukje fruit of 2 flinke glazen water. Iloon.. ik merk nu ik zo rond de 1300-1400 callorieen zit dat mijn lichaam goed aan het verbranden zit. Je verbruikt meer dan dat je verbrand.. Ik neem bewust overdag iets minder zodat ik s'avonds nog ruimte heb in chipjes ( Lays baked) , zoute pepsels of een paar toastjes met filet of smeerkaas.. Ik ben echt een snaaierd en op deze manier hoef ik dit in iedergeval niet te laten.. Beperk het wel en naam een maximaal 50 gram.. maar vind het zooooo lekker!! **** Vanavond dus macaroni gegeten.. 175 gram volkoren macaroni, 1 tartaartje er door, 200 gram macaroni groenten en 150 gram rode saus.. Totaal vandaag 1089 callorieen.. Merk dat ik momenteel vaker rond de 1200 uitkom.. moet eigenlijk wat omhoog maar ben bang dat ik niet afval.. Gaat zo goed nu, voel me goed, niet slap..Heb geen " honger" *** Hebben jullie een tip voor lekkere groenten.. Ben een beetje uitgekeken op wat ik normaal eet.. Ik lust eigenlijk alles wel.
@emma; goed zow zeg!! heel knap dat je niet meer gegeten hebt @ iloon; ik eet nooit geen chips alleen op dagen dat ik het toe laat dus bijvoorbeeld een verjaardag,, als ik niet aan mijn kcal kom dan neem ik een extra glas halfvolle melk of een stuk fruit Owjah en ik zit tussen de 1200-1300 kcal per dag 1400 val ik niet door af,, @mamavesmee; jep jep een goede dag gehad mijn zusjes zjin net naar de winkel gegaan om vanalles te halen,, ze vroegen of ze wat meej konden nemen voor mij en heb nee kunnen zeggen nu hopen dat ik het vol blijf houden en anders vroeg naar bed @melanie; haha ik hoor het vanzelf wanneer je weet of je het wel of niet door geeft het hoeft niet Liefsz 8)
Weer een dag achter de rug. Gaat echt verrassend goed. Ben trots op mezelf ... O; 2 knackebrod volkoren met slankie smeerkaas 1 mok optimel drinkyoghurt 1 glas water T; 1/2 liter water 1 kop thee 1 appel 1 kiwi L; 1 krentenbol 1 waldkornbol met sandwichspread 1 kop thee T: 1/2 liter water A; 175 gram gebakken aardappels ? gram sla met komkommer en annanas 100 gram komkommer 1 zigeunershnitzel (ik weet het niet goed, maar lag nog in de vriezer) Hier laat ik het bij voor vandaag: 1254 calorieen Ik loop op mijn werk ook de hele dag door met een flesje water rond. Werkt heel goed! Drink op mijn werk nu een liter water per dag + de thee die ik altijd al dronk. Moet zeggen dat op de dagen dat ik vrij ben, het minder goed gaat. Misschien thuis ook maar met een flesje aan de gang...
Hoi dames, Succes met lijnen allemaal!!! Alvast sorry voor het ego-berichtje. Vanaf volgende week heb ik overdag (ma-wo) wat meer tijd om te forummen, dus dan kom ik uitgebreid lezen en meepraten... Nu ik 5 dagen gestopt ben met roken probeer ik een beetje een balans te vinden tussen wat wel of niet voldoende voor me is overdag. Ik houd het op 3 tot 4 broodjes + fruit zoals ik voorheen ook deed toen ik nog rookte. Wel lastig omdat ik graag heel veel wil snaaien nu, maar moet me ook daar maar even over heen zetten. Vandaag Op het werk, tussen 7:00-16:00 - 4 broodjes kaas - 1 broodje jam - pakje sap - blikje cola light - ong. 10 koppen thee Thuis om 17:00 - 1 broodje jam - stuk of 10 rolletjes (slecht! gister in opwelling gekocht) - halve liter ranja (weinig ranja, veel water) Avondeten 19:00 - 2 opscheplepels hutspot - 1/4 rookworst (mager) - half bakje danio staciatella (4,5%) kwark Vanaaf nog maar een appeltje en een paar bakkies thee, en dan weer vroeg naar bed. Deste eerder ben ik 6 dagen gestopt met roken Ps. die rolletjes zijn natuurlijk not done he! net als alle kaas op brood maar heb geen tijd gehad om boodschappen te doen en alleen dit lag er nog... ben ook weer gezwicht voor de cola light... afkicken van 1 verslaving tegelijk!!!
hey moppie wat goed dat je ook gesopt bent met roken .. knap dat je op je eten let helaas ben ik toen 8 kilo aangekomen .. maar niet roken blijft voor mij belangrijker !! en mama van esmee... tja groente spannend maken haha je kan een paprika een string aan doen whahaha sorry beetje melig ik eet vanavond paprika ipv paprika chips en idd normaal eet ik het dubbele... vandaar ook die dubbele rollen aan mijn lijf !! ik ga maar eens lekker een kopje thee zetten ..
Oh ja natuurlijk... op het moment dat je zo'n ontzettende zin hebt in iets lekkers, vallen er kortingsbonnen van de mac in de bus. Het lijkt wel of ze het erom doen!
Ik heb vandaag 1366kcl gehad Maarrr..ik heb zin iets lekkers! Denk dat ik een beetje popcorn ga maken met wat zout..volgens mij zit daar ook niet veel in.
Moppie.. ben je nu al aan het lijnen? Nee toch? Wist niet dat Danio stractiatelle verantwoord was?! Knap dat je het al 3 dagen volhoud om te stoppen!! EN wat zijn rolletjes? Melanie.. ziet er goed uit meid!! Je zit er helemaal in he? Emma.. hé die string had ik nog niet aan gedacht! Normaal doe ik door de groente nog wel eens een spekkie om het wat " anders" te maken.. maar dat is nu Not Done.. Lovely.. voordeel van popcorn is dat een schaaltje gauw vol is.. En dat het weinig weegt en je dus relatief veel lijkt te kunnen eten! **** Zit nu aan een kopje thee.. Strax nog lekker wat te snaaien pakken!
Mijn lijstje van vandaag: Ontbijt: 2 koppen thee zonder suiker ( neem ik nooit suiker ) 4 Vitalu crackers met Filet American Tussendoor: Fruitkick - 3 Glazen water Lunch: 4 Vitalu crackers met Filet American ( sorry ben verslaafd ) 2 Koppen thee Tussendoor: Appel + 2 glazen Appelsap Diner : Sperzie boontjes met aardappeltjes en bal gehakt, het gehakt heb ik op zo'n speciaal blaadje in de pan gebakken en hoef je dus geen boter te gebruiken ... Geen toetje oid Nu net: Kop koffie en nog een hapje van een gehaktbal ..
Wow wat een berichten sinds gister maar super goed dat er zoveel aan het afvallen zijn! Nou vandaag weer voor het eerst gewerkt.. pff.. die wekker op 6.00 uur was toch wat minder :x Maar goed.. op me werk krijg ik ook voldoende beweging met de kids! En vandaag op 1400 calorieeen En geen snoep/koek ed!!!!!!!
Chantal.. ziet er netjes uit meid! Maar.. appelsap zit veel suiker en dus callorieen in.. Zo'n 200 callorieen per glas..
Tja alleen het probleem bij ons op het werk is, dat er altijd wat lekkers is!!! pff.. altijd wel iemand jarig of iets (collega's of een van de kinderen) Maar ik heb op het werk er minder moeite mee..