@mamavesmee: Dat is wel een mooi weekmenu, ik zou de hamblokjes moeten vervangen voor kip weet niet hoeveel caloriën dat is? Zou zo eens googlen.
ha dames , kijk ook ff met jullie mee ik ben 25 kilo aangekomen tijdens zw. schap ik was 60 ben 25 kilo aangekomen nu nog 8 kilote gaan mijn dag vandaag : ontb: 2 crackers met plakje kaas middag : 1 witte bol met klein beetje zalm tussen : 2 mandarijntjes en heb nu naast me flesje water staan avond : ga zelf pizza maken met lekker veel groente erop savonds : 1a2 tomaatjes in het weekend eet ik savonds voor de tv wel een toasje mee , anders hou ik het helemaal niet vol en ben bang dat als ik dat niet doe en ik op gewicht ben weer erg snel aankom
Ik haal ook altijd voor een week in huis...toevallig vandaag gedaan. Maandag: Bloemkool, aardappels, kipfilet Dinsdag: Snijbonen, aardappels, biefstukje Woensdag: kippesoep en een boterham(manlief eet dan niet thuis) Donderdag: Hutspot met rookworst(weet ik vet, maar neem een klein stukje hihi) Vrijdag: frietjes met een snack. O ik neem trouwens altijd fritesaus ipv gewone mayo, scheelt enorm veel calorieen. Trouwens, fritessaus is zelfs minder calorieen als veel dieetmayo's!!! Verder veel fruit in huis gehaald: appels, kiwis, sinaasappels, peren. Maar ik eet toch veel fruit in de week, dus dat is geen aanpassing
Ik haal ook altijd voor een hele week in huis. Maar dan op de woensdag al, omdat ik op woensdag mijn geld krijg. Maakt ok niet uit eigenlijk.. Helaas vind ik fritessaus niet lekker. Ondanks dat dat wel scheelt, maar toch, ik neem wel de halfvolle majo van Calve.
Jah weet ik, ik kan nu ook niet zoveel meer sporten, 3 kids en na een ongeluk waar ik blijvend letsel aan me rug heb overgehouden, lukt me nu niet meer zoveel sporten. En met veel sporten bedoel ik; 4x per week fitness, 1x per week kick boksen/tae-bo en 1x per week zwemmen. Dat deed ik toen allemaal!!
zo net boodschappen gedaan haha lekker veel fruit gehaald jammie.. wat ik daarna nog heb gegeten haha tussendoor banaan glas water avond broodje komijnen kaas maaslander morgen avond ga ik chilli maken haha jammie
Okee, mijn lijst voor vandaag. Heb in het ziekenhuis lekker warm gegeten! O: 2 sneetjes brood met kaas en 1 glas sojamelk + drinkpoeder L: 1 kom honeyloops met melk T: 4 dropjes A: Vis, gebakken aardappeltjes en rauwkost. T: 1 handje mini chocolade crunch balletjes van Milka bij de thee. Beweging: 6,5 uur. Ik ben wel tevreden voor vandaag, ondanks dat ik een beetje heb gesnoept. Heb dat iig verbrand en ben blij dat ik het met mate heb gedaan! Oh en heel veel water er ook bij, zo'n 2 liter.
Meiden! Moet niet iemand een club oprichten voor ons? (to miss?) Denk niet dat we in de lounge mogen blijven kleppen..toch? Kom net terug van 2 uur wokken, nou ja ik dus 1 want na 1,5 bordje vlees en veel groente zat ik dus gewoon echt vol! Ik baalde zo! Wel lekker voor mijn gewicht natuurlijk maar had me verheugd op een avondje lekker vreten... Morgenavond nog koud/warm buffet en dan ga ik weer hard aan de slag!
Ik ben nu 65 en wil 50 wegen bij een lengte van 1.72. Ben nu 5 weken bezig en tot nu toe al 7 kilo's kwijt
Het weekend.. Pfff is toch weer altijd moeilijk! Vanavond een late dienst, weet dus niet wat ik op het werk eet.. Twijfel of ik zelf wat ga koken.. En dat dan meeneem. Alev..zo jij wilt behoorlijk wat kilo's afvallen.. je hebt toch een mooi gewicht bij je lengte! Bagaholic.. Goed bezig geweest meid! Af en toe snoepen moet ook mogen hoor! Vanmorgen braaf 2 boterhammen met milner 30+ kaas gehad! Ga zo maar eens 2 mandarijntjes naar binnen werken.. Ben nu 6 dagen aan het "lijnen" en gelukkig is het hongergevoel al een stuk minder.. Vooral de eerste dagen moet je er echt doorheen he?
@Alev, idd zeg..is 50 niet te weinig bij je lengte? Zou willen dat ik ooit 65 zou halen haha....en we schelen maar 4cm, ik ben 1.76. Heb geloof ik mijn gewicht nog geopenbaard haha, vanmorgen gewogen: 82,5kg....dat bij een lengte van 1.76. Mijn doel is dus die 10 eraf. En mijn eerste tussendoel is eerst ''even'' de 75, dan ga ik al heel hard juichen haha.' Maar ik zou uiteindelijk heeeeeel graag de 68 willen bereiken. Maar dat klinkt nog wel heel ver weg..zucht.... De ochtend gaat tot nu toe goed, al hoor ik wel heel hard de zak pepernoten roepen Maar ja, dochterlief loopt hier ook rond en ik wil niet dat ze teveel snoept..dus ja mama moet goeie voorbeeld geven he. Normaal begin ik dus te snaaien als zij op bed ligt of niet thuis is. Dat zijn echt mijn moeilijke momenten.. Vanmorgen ontbeten met; schaaltje yoghurt/muesli/kiwi Tussendoor: sneetje ontbijtkoek met dun boter Dadelijk nog even kijken wat ik als lunch neem
Vinden jullie het goed dat ik vanaf hier instap? Heb wel alles terug gelezen maar ben het één en ander weer even kwijt, dus moet even inkomen. Mag ik meedoen? Ik weeg nu 90,1 kilo bij een lengte van 1,88. Klinkt zwaar maar met mijn lengte valt het opzich qua uiterlijk nog wel mee. Ik woog vijf jaar geleden 75 kilo (toen was ik superslank) en wil nu in ieder geval naar de tachtig toe. Ik heb op mijn zwaarst drie jaar geleden 99 kilo gewogen en heb er toen ook 18 kilo afgekregen dus ik weet dat ik het kan! Ik heb mij ook aangemeld bij online streep je slank van Margriet. Betaal je wel voor maar wat ik daar handig aan vind is dat je extra 'hokjes' verdient door te bewegen (zelfs stofzuigen en sex leveren hokjes op haha). Die extra hokjes mag je dan weer 'opeten'. Ik gebruik dit puur als leidraad voor het afvallen. En dat bewegen motiveert me om iedere dag even te fietsen oid met de kleintjes. Gister heb ik mezelf zelfs zo gek gekregen om 100 sit-ups te doen!
@alav sorry maar dat is toch niet helemaal gezond als je zo weinig wilt wegen met jou lengte of lees ik het nu verkeerd je bent toch 1,76 dan is het gezond om ongeveer 68 kg te wegen of 65 maar toch geen 50 lijkt me erg licht en ook niet goed voor je lichaam...
Ik doe elke dag 3x 15 sit-ups. Net als op de sportschool. Gister heb ik op: O: 1 botherham met ene beetje halvarine, en hagelslag. 1 beker halfvolle melk. T: 1 banaan 1 kopje rooibosthee zonder suiker 1 groot glas water met een klein beetje citroensap. L: 2 Boterhammen met een beetje halvarine, 1 met kipfilet, 1 met kaas. 1 beker halfvolle melk. 1 glas water met een klein beetje citroensap T: een handje (20 stuks ongeveer) kruidnoten 2 kopjes rooibosthee zonder suiker. 1 glas water met citroensap D: 1 pizza Hawaii 1 Glas water A: 2 kopjes thee 1 plakje ontbijtkoek. 1 appel Redelijk netjes toch? Ik wil toch wel wat genieten met Sinterklaas. Dus ik stel mezelf dan een limiet dat ik per dag 1 handje, ongeveer 20, kruidnootjes mag.. Oja en vanmorgen ben ik gestart met een groot glas lauw water op de nuchtere maag. Niet echt lekker. Maar goed voor de stoelgang.
Ik kom me hier ook aansluiten! Ik wil dolgraag afvallen! Ik ben mijn figuur zat. Ik ben ruim 180 lang en weeg 82 kilo (gisteren gewogen) . En ik wil er 10 kwijt minimaal. De lovehandles moeten eraf en mijn benen moeten weer zadel vrij zijn Ik wil graag voor de spiegel staan en een slank lijf zien zonder gekke uitstulpsels zoals ik dit noem. Tja het voelt gewoon niet prettig meer. Misschien vinden sommige het overdreven hoe ik het schrijf maar het is een gevoel wat ik over mezelf heb. Raak er gewoon super onzeker door ook al zeggen andere mensen dat ik er goed uit zie en andere bla bla. Het beurt me niet meer op. Nu ben ik begonnen met iedere dag veel bewegen. Dansen, lopen, fietsen, skeeleren en op onze hoge douche rand steps doen. (geen sportschool voor mij want dat is geen motivatie) Gezond eten en daar valt onder een goed ontbijt, gezonde tussendoortjes(komkommer, worteltjes, snoeptomaatjes, fruit, ontbijtkoek) 2 liter water per dag, en avond eten 1 bord wat de pot schaft. Hopelijk ben ik over een paar weken al heel trots op mijzelf dat ik al wat kilo's kwijt ben. Ik meld er ook eerlijk bij dat ik nooit op mijn lijn heb gelet omdat het simpelweg niet nodig was. Maar met het ouder worden sluipt het er toch langzaam in en dat is wat ik niet wil!.... pfff ben blij dat ik het lekker van me af kan schrijven en als ik een dip heb weer even kan krabbelen.