Pfff, dan hoop ik alleen daarom al dat ik zwanger ben. Want ik weet zeker dat jullie me in no-time arresteren.
Moppie zet de virtuele doos met rolletjes op de virtuele forumtafel. Ik duik mn bedje in. Geniet er van!!
Nou er zat een logica in, iets met hormoonhuishouding enzo, na elke nacht 7,5 uur slaap een maand lang moest je dus echt een paar kilo zijn afgevallen
Als ik het artikel nog kan vinden, zal ik t morgen nog is goed lezen.. Maar goed... truste iedereen!!!
ben wel benieuwd! Heb alles over voor een paar kilo's minder.. Ga ik trouw een maand lang elke nacht 7.5 uur slapen. Ik duik mijn bedje ook in! Lucia! Ik slaap met 1 oog open..dus mocht jij aan de rolletje willen komen..ik zie alles! Trusten iedereen
HIJ DOET HET WEER!!! Nou mijn gewicht vanmorgen was 93.5 kg haha kun je zien wat een dag een verschil maakt he! weer een kilo eraf Liefsz 8)
@ Humbley, ik heb ook al diverse malen geprobeerd op de site te komen, maar gelukkig kan ik nu posten dat mijn gewicht vanmorgen 74,1 kg was. Even voor mijn beeldvorming: wegen jullie op vrijdag voor de lijst?
Zo we zijn weer in the air! lol Vandaag: O: 2 bh pindakaas (1 bh besmeerd en de ander erop) en 1 met appelstroop T: Kiwi en water L: 2 BH kaas en 1 met Chorizo T: 2 mandarijnen en water. Vanavond patatjes avond. Ik kom nog niet aan al mijn calorien die ik hoor te hebben lol!
Waar kun je uitrekenen hoeveel calorieën ik mag nemen per dag om af te vallen? Of kun je dat nergens uitrekenen
Joeppie... kon weer op zsp.. Vanmorgen woog ik 84,5! Ontbijt: 1 boterham met smeerkaas 20+ en 1 boterham met light salami, glaasjes melk tussendoor: appeltje , koffie en 2 0,5 literflesjes water, Lunch.. 1 boterham met smeerkaas 20+ en 1 boterham met light salami, glaajes melk Net een snack n jack cheese op met een kopje koffie. en 0,5 liter water. Vanavond friet met een snack!