Truus welkom Hier gaat het zijn gangetje,, @melanie; lekker nu pas eruit zat om 7 uur al beneden omdat meneer wakker werd,, elke dag standaard om precies 7 uur is ie wakker liefsz 8)
@ humbly: Ja, dat zal hier ook nog wel veranderen als we kinderen hebben. Maar zolang dat nog niet zo is, geniet ik nog lekker van het uitslapen hihi
Truus, welkom en success Ik werd vanmorgen om half 9 wakker van mn meisje. Had ze toch lekker een half uurtje langer geslapen dan normaal.
Heerlijk!! mag hier oowk wel eens gebeuren lol Nou jah ik mag niet klagen,, L.iam ligt om half 7 al in bed lol
ah kijk caitlin slaapt de nacht door maar krijgt haar laatste fles tussen 10 en 11 en gaat dan pas naar bed.
Nou hier ook lekker uitgeslapen, celeno werd eerst rond 8 uur wakker, even wat melk en weer verder geslapen tot 9.30!! heerlijk he!! En... heb me vanmorgen gewogen en 66,4!!!!!!!! yeay!!!! Had eigenlijk niet eens verwacht dat er wat vanaf was. Dus ben erg blij!
Hier ook weer vol goede moed.. Vanmorgen ook lekker uitgeslapen, houd onze dochter ook van! 9.00 was het. ** Vanmorgen: 2 boterhammen 1 met salami light en 1 met achter ham en koffie. net een appeltje en een flesje water op. *** Vanavond moet ik werken, ga de slaap in dus neem zelf warm eten mee.. Aardappeltjes met sperziebonen en een runderhamburger. Tussen de middag wordt het brood of vis.. Denk dat brood verstandiger is. *** Truus.. welkom!! Emma.. Dit topic vind ik ook echt gezellig en helpt mij ook! Vind jullie stiuk voor stuk toppertjes!!
ik heb van morgen scrambled eggs gemaakt met bacon stukjes. slecht maar had er zin in, met 1 BH zo dadelijk fruit met een flesje water. vanavond eten we kaasfondue bij mn mama maar probeer zo veel mogelijk salade te eten ipv de kaas
hier net lekker een gekookt eitje gehad heerlijk gewoon,, Vanaaf verjaardag maar dat gaat wel goed komen Liefsz 8)
Ja al die etentjes en verjaardagen zijn het lastigst.. Maar ach.. je kan best wat lekkers eten, alleen niet teveel toch?
heel raar maar ik kan me op verjaardagen heel makkelijk inhouden en niks eten,, maar thuis als er dan wat op tafel staat niet,, lol ,, heel typisch,, Morgen nieuwjaarsborrel dus oowk weer inhouden Liefzs 8)
hier nog steeds aan de poets maar jullie gezelligerds zijn te verslavend !! en tim is gelukkig net als mama een uitslaper .. die maken we om 9 uur wakker dan kan het wel en hij gaat lekker om 19.30 naar bed tim is wat dat betreft super makkelijk .. gaat smiddag's ook nog van 12.30 tot 15.30 naar bed !! en hij is de hele ochtend al lief aan het spelen en helpen maar wat mama te veel wil eten wil tim juist niet of bijna niks eten dat is altijd al drama geweest mmmmmmmmm ik zie allemaal lekkere dingen voorbij komen erwtensoep vis ... mmmm ik ga voor de tomatensoep met een boterhammetje tussen de middag !!
nou ik kan me overal keurig gedragen maar savonds thuis op de bank ... ai ai ai dan gaat het echt mis en dat is nu de hele week al goed gegaan als ik zie wat ik nu eet of ervoor het is gewoon de helft !!
Dank jullie wel allemaal, jullie ook nog heel veel succes! Heb net lekker ontbeten met 2 bruine boterhammen en 30+ kaas en een kopje koffie.