10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Thx! jij was ook al heel wat afgevallen toch?

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

#1082 steenbokje, 9 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2010
    Uhm dames, ik heb lopen snaaien!

Gister een behoorlijke r*tdag gehad dankzij het nicotine gebrek. Ik heb mezelf vlak na mijn laatste berichtje hier op het forum, opgesloten in de slaapkamer...
    Ben er pas vanmorgen rond 8u weer uit gekomen. Ik moest en zou gisteravond een peuk hebben, maar mn vriend wou me mijn pakje niet teruggeven :( Stampvoeten hier! Schaam me enorm... had dit echt niet verwacht... en het ergste is: tis nog niet over!!! Ik ga zo weer roken als het aan mij ligt grrrrrrrr....

08:00 ontbijt
    200.00 gr kwark, mager bosbes 218
    150.00 gr perzik, op siroop 105

10:00 tussend.
    3.00 stuk mandarijn 114
    25.00 gr chocolade butterscotch 123
    25.00 gr chocolade melk 130

12:00 lunch
    1 snee brood, donker meergranen 71
    1 snee brood, rozijnenbrood 99
    5 gr honing 11
    5 gr kruidenboter 31
    2 stuk kippenei gekookt 149

Dit tikt echt te hard aan met die calo's zo!
    Ok, think positive thoughts!!! Vanavond erwtensoep maken!!

15:00 tussendoor
    FRUIT!

17:00 diner
    500.00 ml soep, erwten vers 290
    50 gr rookworst, mager 120
    1 snee roggebrood 99
    10 gr kaas, goudse belegen 30+ 30

Totaal: 1700 kcal ongeveer?

Nou weten we wel waar die extra kilootjes vandaan komen hihi...

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Oei....ik wil je niet demotiveren,maar stoppen met roken en lijnen tegelijk is niet zo'n goed idee......
    Beter eerst stoppen met roken,want dat is veel ongezonder voor je lijf,dat overgewicht.En dan over een maandje eens gaan lijnen.Want je maakt het jezelf nu wel extra moeilijk.Ik wil niet betweterig overkomen hoor.Sorry daarvoor.
    Als het je lukt vind ik je extra knap ;)

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ja klopt, 3,7 in 4 dagen :D

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    moppie wat knap dat je het toch vol hebt gehouden !!
    het is ook echt moeilijk ook
    ik heb het 3 jr geleden mee gemaakt en sjeee wat viel dat tegen en wat was dat heftig
    ik zie dat je ook bezig bent met een ukkie
    misschien helpt het om te weten dat je kans met 30% toeneemt op een zwangerschap als je niet meer rookt en dit na 3 maanden al
    hier duurde en duurde het maar en we moesten ook naar het ZH na 2 jaar was het zo ver
    ik dacht als ik daar aankom met mijn roken zeggen ze toch stop jij maar eerst een met dat gepaf van meer dan een pakje per dag
    dus goed voornemen ... einde carnaval ... einde roken
    nou ik heb het geweten !!
    en ik sluit me ook aan bij suzanne maak het jezelf ff niet te moeilijk ! nu is het ff beter om een koekje of dropje te pakken dan die peuk !!

meis je kan het echt !
    en het is ook niet makkelijk .. je mag ook stampvoeten en gillen en janken .. dat hoort er gewoon echt bij

hier is het ook gelukt .. niemand die er ook maar 1% vertrouwen in had ..
    en idd na 4 mnd niet roken was ik zwanger van onze Tim

ik hoop dat dit je wat kan helpen
    dikke knuf

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    echt super hoor !!

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou het huis is schoon en lekker mijn soeppie met brood op .. ga nu ff lekker niks doen .. ben er klaar mee !

8. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Ik heb me vandaag stiekem weer gewogen.... 73,8 kg. Toch weer 3 ons minder dan gisteren. Ben nu sinds afgelopen maandag al 1,6 kg kwijt, vind ik wel behoorlijk veel ( ondanks dat het wsl veel vocht is, ook dat weegt mee).

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Dat is zeker behoorlijk veel! Goed gedaan meid :D

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik was jullie kwijt! Weg was het topic.
    Ik ben inmiddels de oud&nieuw kilo's alweer kwijt.
    Dus dan is alweer dat. Nu weer verder met Sonja!
    Go for it!

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Echt super dat iedereen zoveel afvalt!! :)

@moppie, echt super knap, dat je dit allebei tegelijk probeert, lijkt me een enorme opgave!
    Stoppen met roken is niet niks en hier na bijna 2,5 jaar gestopt te zijn, nog weleens van hmmm ik wil ook wel een sigaret (als ze met zn allen gezellig staan te roken).
    Maar je kan het!
    En ik zou idd niet al te streng zijn qua lijnen voor jezelf!
    Maar echt super knap hoor!! :)

Nou hier heeft net de wasmachine het begeven :x en dan ook wel pas toen die al vol met water was gelopen :x echt shit!!! moest hem wel openmaken, alles nat pfff...
    Gelukkig was me moeder zo lief om alle natte was meetenemen en te wassen :D maar wat een werk!!

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. vind snert ook zo lekker! Laat ontbijten scheelt tegen de honger.:D

Emma.. fijn dat je stoelgang weer op gang is.. Scheelt ook weer op de weegschaal! En poetsen daar verbrand je ook weer callorieen mee. Geniet van je soepje. Dan zie je nu eigenlijk pas wat je normaal at.. en hoeveel extra's dat waren.. En knap dat je al een week niet gesnaaid hebt s'avonds!:)

Humbly. 7.00 is ook nog wel te doen toch? Zijn kinderen die veel vroeger wakker zijn.

BK.. Roerei is i.d. erg lekker! En kaas fondue.. * kwijl* knap als je je kunt inhouden!:p

Truus.. je begin is goed!:D

Moppie.. ik zou denk ik ook eerst gaan voor stoppen met roken. Je maakt het jezelf zo moeilijk nu.. Wat ik deed toen ik ging stoppen.. Heb bij de Makro zo'n grote pot met lolly's gehaald. ( 100 stuks meen ik) en liep de hele dag met een lolly in mijn mond.

Inez.. vind het ook moeilijk om niet dagelijks op de weegschaal te staan.. Zeker nu het zo hard gaat. Mooi, al weer - 0.3.kg.:)

Tussen de middag 2 visfrietjes van Esmee mee gegeten. Bewust niets voor mezelf mee genomen. ;)

Lunch.. 2 boterhammen.. 1 met achter ham en 1 heel dun besmeerd met pindakaas.. en een glas optimel.

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@moppie, echt knap hoor en stoppen met roken en ondertussen ook nog af willen vallen! Dat valt echt niet mee, respect.

@mamavesmee, toen ik ging stoppen met roken liep ik ook heel de dag met een lolly in m'n mond :D maar het hielp toch wel enigszins!

Zo net gelunched, een bruine pistolet met filet american en uitjes en een glas sinas light.

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Even offtopic, iemand nog tips wat voor een nieuwe wasmachine??
    Ik ga denk ik bij neckermann ofzo bestellen, maar ze hebben er zoooooooveel :(

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    haha, volgens mij heeft iedereen hier een tik als ie stopt met roken. Ik liep de hele dag pepermuntjes te eten...

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @patriesja: sorry, sorry ik heb er geen verstand van

17. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Nou het is best moeilijk geweest om mijn motivatie te vinden om af te vallen, heb de afgelopen week zo nu en dan toch flink gesnoept, maar ben wel de hele week op de fiets naar mijn werk gegaan en niet met de auto.

En misschien heb ik nu de motivatie gevonden, want ik vond het niet eens erg dat mijn man heerlijke kipkluifjes naast me zat te eten.
    Ik was vanmorgen ook ineens 1 kilo lichter dan maandag, geeft ook meer motivatie.
    Ik krijg ook meer motivatie als ik er mee bezig ben door op deze site te kijken en dit tipic te lezen.

Voor de komende week heb ik allemaal gezonde lekkere dingen gehaald, als ik dan iets wil eten kan ik iets gezonds pakken.

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    :D:Dzo ik kom lekker uit bad volgensmij ben ik een kilo lichter:D:D

patries wat shit van je wasmachine .. kan je hem niet meer maken
    ik zelf heb een miele ben er erg happy mee maar die is al weer 9 jaar ..

mereli wat top dat je je motivatie hebt kunnen vinden !!
    en geweldig toch een kilo er af

melanie ik liep de hele dag met wortels .. maar in de avond met chips :)

truus mmmmmmmm lekker !! en gezond !!
    ik zit nu ook aan de sinas

mamavanesmee ... jaaaa ik ben ook happy van mijn niet snoepen .. we kunnen het wel ! en zodra ik wat wil kom ik hier wel hangen
    en wat super dat je zelf geen visfrietjes hebt genomen ! knap hoor die zijn erg mmmmmmmmmmmmm

zo en nu tim uit bed halen het is al laat voor hem

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hallo Dames!
    Jeetje wat hebben jullie veel gepost! Was even bezig met terug lezen.

Truus welkom :)
    @patriesja: super toch dat er wat af is! Helemaal als je het niet verwacht ;)
    @burningkarma: Lekker hoor scrambled eggs, en vanavond kaasfondeu? Wat een feest :D moet zo af en toe kunnen toch!
    Vind dat je naast het lijnen soms ook mag genieten van het eten.
    @moppie: is het niet te veel in 1 keer en stoppen met roken en lijnen? Ik heb zelf nooit moeite gehad met stoppen met roken.
    Maar kan wel begrijpen dat het zwaar is en dan ook nog eens op je eten letten..respect hoor!
    @inez: Jeetje dat gaat ook goed! 1,6 kilo!
    @ daan04: hihi was je ons aan het zoeken? :D We zijn een echt cluppie geworden nu stoer he!
    @mamavesmee: hihi dat is inderdaad slim om te doen, niks voor jezelf mee nemen. Visfrietjes zijn wel heel erg lekker!

Ik ben vanochtend een uur naar zumba geweest was weer heerlijk, direct op de weegschaal gestaan en het is nu 89,6 dus wel wat afgevallen :)

Vanochtend heb ik 2 cracottes met kaas gehad en een gekookt eitje
    Vanmiddag 2 cracottes met kaas en een cup a soup
    Vanavond eten we een biefstukje met gegrilde groentes en aardappelschijfjes.
    Denk dat ik voor vanavond ook nog wel wat over heb om een bakje popcorn te nemen ;)

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Zooooow

Vanaaf gaat de verjaardag hier niet door,, er ligt veel te veel sneeuw en het sneeuwd nog steeds ( hele dag al )

O;
    - 200 gr magere yoghurt met 50 gr kellog's natures pleasers
    - 1 banaan
    - 1 glas halfvolle melk

T;
    - 2 mandarijntjes
    - 1 gekookt ei
    - 3 glazen water

L;
    - 2 bruine boterhammen met file american
    - 1 glas water

T;