10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @mamavesmee: er is 0,6 vanaf niet echt veel maar tenminste iets :D enne zit nu officieel beneden de 90!

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ja hier precies hetzelfde, in het weekend, vooral zaterdagavond als we gezellig tv/film kijken, dan vind ik het zooo moeilijk om niet te snaaien!

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    loveley wat super !!!! van harte met je onder de 90...
    kanjer

patriesje hier dus ook .. ach dan overdag maar minder en in de avond nog wat maar ik hou zo van de gezellige zaterdagavond ! en mijn man dus ook...

truus dat is idd toch nog netjes !!
    en wouw door de weeks doe je het ook super zeg

mamavanesmee wat goed dat je geen taart hebt genomen !!
    knap hoor
    en ben je al weer klaar met werken ...

burningkarma wij zeggen altijd ; als je jezelf niet af en toe kieteld wie doet dan wel he :D

zo ontbijt zit er weer in ..
    nu lekker niks vandaag alleen een wasje

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hallo dames , hier ook alweer 2 kilo eraf nu , ben er blij mee maar heb wel mijn menstruatie gekregen ,en dan schijn je meer te wegen maar hoeveel weeg je dan meer ?

Voor degenen die afgevallen zijn , goed gedaan !!!

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @nicole26; dat zeggen ze wel jah,, dat ja dan meestal iets meer weegt,, hier nog nooit gemerkt lol

6. nicole26

Ik heb er eigenlijk ook nog nooit op gelet maar nu telt iedere grammetje natuurlijk :p

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Wat een goed nieuws hier allemaal. Iedereen lekker aan het afvallen en sterk genoeg om al die heerlijke verleidingen te kunnen weerstaan! :D Wauwie!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik zit nog te twijfelen of ik straks naar die verjaardag zal gaan. Ik heb geen zin om met sneeuw dat eind te rijden. Nu sneeuwt het niet, maarja wat doet het straks... :( Ik denk er nog even over na. Hoewel het natuurlijk wel beter is voor mijn lijn om niet te gaan (slecht, sorry :)).

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik heb vannacht gedroomd,dat ik net gegeten had en we met vrienden weg gingen en die wilden nog naar de Mac.En die werden heel boos,dat ik niet mee wilde.....hoe bedoel je..er teveel mee bezig zijn :D
    Hier gaat het ook nog goed...morgen weer wegen.Misschien vandaag stiekem ook even ;) en ik heb al bijna weer genoeg punten gespaard voor mijn ovenpatatjes voor morgen.
    Jullie gaan ook allemaal goed zeg!

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Nou ik zat gister op 1500 cal. ;) maar goed voor de zaterdagavond valt het nog mee...
    Hopelijk zijn het er vandaag iets minder ;)

10. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Lovely: super dat je er onder zit!
    @Nicole: volgens mij had dat te maken met dat je iets meer vocht vast houdt, maar mee dan een paar 100gr. zal het niet zijn.
    @Suzanne: hihi, zulke dromen heb ik nou over sigaretten ;) Waar je overdag (en vooral vlak voor het slapen) druk mee bezig bent, beheerst je dromen.

@Hier: het ontbijt en de lunch al weer gehad.

9:30 ontbijt:
    1 mandarijn 16
    1 appel 60

12:00 lunch:
    2 snee donker brood 134
    3 gr kruidenboter 18
    2 gekookte eitjes 149
    5 gr honing 11
    1 snee rozijnenbrood 99
    1 banaan 124
    bakkie thee

tussendoor: thee, cola light, water, ranja enz.

Straks:
    17:00 diner
    1 kleine gehaktschnitzel 78
    200 gr groene erwten 218 (2 grote scheppen)
    100 gr gekookte aardappel 68 (2 kleine opscheplepels)
    20 gr gebakken uitjes 5
    20 gr paprika 6
    10 gr becel light 32

Totaal 1018 kcal

Misschien dat ik tussendoor nog ga snaaien hoor. Gister zijn de chocolade koekjes ook op gegaan (chocolade koekje erin - frustratie eruit!)

Vanmorgen gewogen en de schaal stond op 64. Ticker bijgewerkt.

Zometeen een lekkere wandeling maken door de sneeuw!

11. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Gefeliciteerd aan iedereen met verloren kilos.

Mijn dag zover:

O: twee rijstewafels met kaas en een bh pindakaas en een met pasta.

T: twee ananas schijven en een flesje water.

L: twee bh met ham en kaas en een glas melk.

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@nicole, je weegt inderdaad zwaarder als je ongi bent, zie volgend stukje:

Ook kan je rond de dagen van je ongesteldheid en tijdens je ongesteldheid een paar kilo zwaarder wegen. Dat is geen lichaamsvet, maar vocht wat je lichaam vasthoudt onder invloed van hormonen. Als de hormonen weer afnemen raak je ook in de week na je menstruatie, dat vocht weer kwijt.

Heb ik eens op de site gevonden toen ik mij hetzelfde afvroeg Voor het eerst ongesteld, wat nu? | Mens en gezondheid: Seksualiteit

@patriesja, netjes toch 1500 calorieen voor in het weekend, niks mis mee!

@Suzanne, oeh de mac, heerlijk! Daar mag je mij eigenlijk snachts wel voor wakker maken hihi. Maar wel komisch dat je daar snachts over droomt!

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wow een paar kilo meer wegen tijdens je menstruatie?
    Dan weten we het niet gaan wegen dan!

Hier de dag begonnen met 2 cracottes met kaas en een gekookt eitje.
    Zometeen lunchen denk dat het weer cracottes worden heb geen trek in iets anders.
    Vanavond eten we pasta met zalm en roomsaus...denk dat daar wel wat kcl in zitten ;)

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36

Oke ik ben nu ook ongesteld, ben benieuwd of ik nu dan idd daar zwaarder door ben.. we zullen het zien :D

15. nicole26

Wow dan heeft mijn moeder toch gelijk , ze zei je kan best op dit moment zelfs nog 1 tot 1.5 zwaarder wegen omdat je ongi bent , ik dacht nog bij mezelf ze zegt maar wat om mij op te beuren :) Heeft ze dus toch gelijk , ben benieuwd of het ook echt zo is ...

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lovely.. wat goed.. Onder de 90!! ( ik mis de dancing smiley) :DEn het lichte ontbijt en lunch compenseerd weer met het diner..;)

Patriesja.. Als je nou gewoon wat "magers" koopt om te snoepen, zoute sticks, toastje met filet, of stukjes gekookt ei met runderrookvlees en een wijntje/borrel. Kan echt niet kwaad!;)

Emma.. moest tot 12.00 werken.. Heb het er nu weer op zitten.

Nicole.. wat goed! Al weer 2 kg er af.. En ben nu ook ongi.. heb me vrijdag gewogen, zal morgen even kijken of ik zwaarder ben ja of nee.. meestal zeggen ze dat je zo tussen de 0,5- 2kg vocht vast kan houden..

Melanie.. en? Ga je naar de verjaardag?! :p

Suzanne.. haha.. zelfs dromen over de mac..:D

Moppie.. Flinke lunch.. Ziet er wel lekker uit.:) En strax lekker wandelen... Hier helaas niet bepaald mogenlijk..;)

BK.. Goed dagje vandaag! Toppie!

Vanmorgen ontbeten met veel koffie ;)en 2 boterhammen met kipfilet..

tussendoor niets.. ( druk aan het werk dus geen tijd)

Lunch.. 2 boterhammen met light salami..en een kleine kop tomatensoep.

Tussendoor neem ik een sinasappel.. en zit nu aan een flesje water.

Avondeten.. Gebakken aardappeltjes, doperwtjes en paprika en een biefstukje..

Dan mag ik vanavond nog wat zoute sticks oid..:)

Morgen de hele dag cursus.. de Lunch wordt altijd verzorgd met Luxe belegde broodjes.. en heb boerenkool gemaakt voor morgen avond dus vandaag een light dagje , compenseert met morgen!
    Heb mezelf wel voorgenomen om 1 pistoletje met wat lekkers te nemen en aan tevullen met 1 of 2 stuks fruit.

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    waaaw ze zitten hier borrelnoojtes, chips en suiker nootjes te eten,,,, wat is dat zwaar om af te blijven joh!! ben ik ff blij dat ik zow naar een nieuwjaarsborrel ga,,

Liefsz 8)

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Humbley.. oh.. suikernootjes.. jummie!:D

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ja ik zou idd gezonden dingen kunnen snacken, maar als vriendlief lekker chips zit te eten of ijs.... tja ;)

20. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ok, ff mn calorieen gecheckt. Ik zit vandaag (avond eten mee gerekend) op 1392 :D :D Het zal iets hoger zijn omdat er wat mayo bij mijn wrap zit maar weet niet waar ik die in het lijstje kan vinden :S

Deel Deze Pagina