10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hey meiden, jeetje ik begon een paar dagen geleden dit topic en nu al zo veel die meedoen! Top! A.s. dindag dan wegen en hier vermelden (en ook welk gewicht je begon, dan zien we hopelijk resultaat!!) een club, zal snel kijken hoe dat moet! Geen idee! Groetjes, Sas

2. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo,
    Ik kom me ook aanmelden.
    Volgens mij ben ik het ergste tot nu toe:).
    Ik ben 1.67 en woog 100 kilo. (Heel erg ik weet het)
    We zijn maandag begonnen met het Sonja Bakker boekje. En ik ben nu al 5 kilo afgevallen. Vanmorgen woog ik nog 95.6.
    Het gaat dus wel de goede kant op. En waarschijnlijk krijg ik daardoor ook eindelijk een eisprong!
    Mijn doel is toch zeker wel uiteindelijk 20 kilo eraf, maar met eerst 10 ben ik al erg blij. Dus nu nog 5. En daarna stel ik wel weer een nieuw doel. Maar zoals het nu vlot, gaat het prima!
    Ik hoop dat ik ook mee mag doen! ;)

3. Williewortel

Williewortel Actief lid

Daan wat goed van je! Super knap hoor die 5 kg al kwijt! Ik denk dat we het met zijn alle best redden....en ziet 1 van ons het even niet meer zitten dan kun je hier je ei kwijt! Vind dit een goed topic om elkaar te steunen en te motiveren.....!:D

4. Williewortel

Williewortel Actief lid

Ik zal er ook nog even wat bijschrijven. Wij zijn 2 en half jaar bezig om zwanger te raken en helaas nog niet gelukt. We hebben 2 iui behandelingen gehad met hormoon spuiten en in januari starten we met IVF....Ik denk dat het een pittige kluif is voor ons maar juist door nu met mijn lijf bezig te zijn is dit een goede afleiding. Juist het trots zijn op jezelf is belangrijk om goed in je vel te komen en hoeveel kilo je ook afvalt het is toch weer een mijlpaal! :)

5. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Wow daan wat goed van je! Je hebt wel een discipline dan zeg, knap!:$

Williewortel ook knap van je om juist dan nu in deze spannende tijd voor jullie met afvallen bezig te zijn! Hoop dat het afvallen en zwanger worden in het nieuwe jaar snel lukt;)

Ingrid77 Volgens mij een goed menu hoor! En als je idd jezelf op kunt leggen dat je elke dag maar een bepaalde hoeveelheid kruid/pepernoten eet lukt het afvallen best zo! Knap, ik zou het niet kunnen vreet zo een hele zak leeg denk ik:)

Alev84 als jij 50 weegt heb je minstens 5 kilo ondergewicht, zou het niet doen hoor. Jij hebt een prima gewicht voor je lengte!Zeker als ik lees dat je ongeveer 4 maanden geleden bent bevallen...En als je dan toch wil afvallen zou ik echt niet verder dan 55 gaan meis, is niet echt goed voor je lijf, en al helemaal niet voor een etv tweede kindje!!;)

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hey meiden, heb net een club aangemaakt, maar snap er niks van want hij verschijnt niet bij de algemene clubs....? Of zou dat even duren of zo? Iiig wordt aan gewerkt....

7. EmyD

EmyD Niet meer actief

Hallo allemaal!
    Ik zou ook heel graag medoen met jullie.. Mag dat nog??
    Ik weeg nu tegen de 70 kilo (zal dalijk even precies wegen hoeveel), en ben 170 cm lang. Ik wil toch wel rond de 60 kilo gaan wegen. Tijdens mijn zwangerschap ben ik de eerste 20 weken heel erg misselijk geweest en hield ik niks binnen. De rest van de zwangerschap had ik geen eetlust. Een week na de bevalling was ik dan ook 10 kilo lichter dan voor de zwangerschap.
    Helaas bevalt het eten me weer geweldig, en ben ik dus langzaamaan weer wat aangekomen (al ben ik nog steeds wel lichter dan voor de zwangerschap..:)).
    Hopelijk kan ik hier wat tips en ideeen opdoen. Ik zal proberen veel water te drinken en niet te snoepen. Ik sport ongeveer 45 min per week, maar verder wandel en fiets ik veel.
    Wat ik me nog wel afvraag.. Wat kan ik het beste op brood doen? En als ik toch een enorme drang krijg om te snoepen, wat pakken jullie dan. Nu grijp ik nogal snel naar een zak chips, maar dat lijkt me niet echt de bedoeling..;)

Heel veel succes allemaal!!!

Edit: Ik weeg nu 69,0 kilo. En dan hield ik m'n buik nog wel in..;). Maar goed, zit nu lekker aan een glas water...

8. Bagaholic

Bagaholic Lid

25 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo lijstje voor vandaag:

O: 2 ham/kaas croissantjes, drinkpoeder en 1 glas water
    L: 1 waldkorn bol met gerookte zalm en wat gesmolten brie + 0.5L water
    T: 1 appel + 0.5L water
    A: Kerriespruitjes met rijst + 0.5L water
    T: wat meloen + 0.5L water

Beweging: tot nu toe zit ik op de 2 uur,
    zal straks even kijken op wat ik dan zit!

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Ziet er goed uit, alleen croissantjes en brie zijn caloriebommen hoor! (wel heel lekker daar niet van...)

10. Bagaholic

Bagaholic Lid

25 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, maar ik eet niet snel achter elkaar en doe ook best veel aan beweging vandaag dus dan mag het wel van mezelf ;)

11. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    EmyD, als ik 'snoepzin' heb pak ik fruit! Eerste week viel me dat enorm tegen, maar intussen weet ik eigenlijk al niet beter meer.

12. EmyD

EmyD Niet meer actief

Ja, lekker fruit..;). Tjah, ik ben bang dat ik hier dan aan moet geloven, haha..!!

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Welkom nieuwe leden!:D

Nou, die croissants en zalm en brie zitten helaas niet in mijn "lijn" menu..;)

Hier grijp ik ook naar madarijntjes of een worteltje, komkommer als ik zin heb in wat..

Voor vanavond heb ik pasta met brocolli en ham gemaakt.. Met een lepel boursin cuisine light er door.. Nog geen 600 calorieen bij elkaar.. Hamblokjes wel afgewogen alá sonja hoor..;)

Tussen de middag een waldkorn driehoek met filetamerican gehad.. Jummie en gezond.

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat je op brood kunt doen: kipfilet, casselerrib, 30+kaas, rookvlees, kalkoenfilet, appelstroop, halvajam..keus zat hoor;)

Ik heb tussen de middag een snee brood op met casselerrib en daarop een plakje roggebrood. En voor de chocolade verslaving eet ik toch echt iedere dag een boterham met een dun laagje extra pure hagelslag.

O en 2 pepernoten gestolen van mijn dochter..ahum....

Vanavond eten we trouwens:biefstukje, snijbonen en gebakken aardappels (in de olijfolie).

15. @ Wendelaa, maar dat doe ik ook hoor. Gewoon een boterham met hagelslag, om tenminste nog een beetje chocolade te krijgen.. Net genoeg om de honger naar chocola te stillen..

16. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Nee ik ben 1.72. Maar als je zo leest lijkt het alsof ik te dun ben maar dat valt wel mee hoor. Alles zit bij mijn buik. Voor de rest heb ik hele dunne benen en armen :) Ik moet die vet bij mijn buik echt wegwerken wil ik een mooi figuur hebben.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Kun je dan niet beter wat gaan sporten? Vet bij je buik krijg je er meestal niet af door te lijnen.

En 50 kg bij 1.72.. poeh, dan heb je een bmi van 16-17;)

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nou vandaag eigenlijk niet veel bijzonders gehad!
    Vanochten bruin broodje met kaas en vanmiddag ook verder nog geen tussendoortjes. Avond eten was een ovenschotel van gehakt, rode kool en knolselderijpuree volgens het recept 650 caloriën.
    Voor vanaaf hebben we wat hapjes, ik ga namelijk pas echt lijnen op maandag ik kan daar niet zo op de 1 of andere dag mee beginnen en aankomende week begin ik ook weer met sporten dus helemaal een nieuw begin. Sla dan ook de eerste keer wegen ;)

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.048
    2.186
    113
    Brabant
    oh meiden.... hier helemaal de mist in gegaan...
    Maar goed, mijn streven is voor de kerst onder de 80 kilo. dus ruim
    2 kilo eraf. dat kan ik ook na het weekend wel doen he??;)

20. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ja ongezond he, maar dan ben ik wel super supeeerslank net een model hihi :)

Ik lijn wel heel gezond hoor. Elke ochtend 4 boterhammen met kaas, tomaat en ei. een bakje yoghurt met cornflakes. Als avond eten veel groenten maar nooit aardappelen of rijst. Dus alleen maar groenten. Als tussendoortjes alleen maar fruit. Daarnaast slik ik veel multivitaminen. Ik verlies ongeveer 2 kilo's door elke avond een uur te wandelen. Sporten doe ik niet want daar krijg ik alleen maar honger van en zin in patat :p

Deel Deze Pagina