Ik heb ook zin in wat lekkers maar heb al 2 stukjes chocolade op vandaag.. Gelukkig maar dat ik verder niks in huis heb op rijstewafels e.d na
Die is i.d. ook erg lekker.. Maar ook te vaak gegeten.. Lu heeft nu ook cracotte snacks in van die kleine zakjes zit 70 gram in.. In de smaken Paprika, Cheese union en sweet chili.. zijn ook wel lekker.. Lijkt of je heel veel van kunt eten!
Oh die vind ik zo vies. Als Jeroen m heeft gegeten en dan tegen me praat, ugh! Helemaal toen ik zwanger was haha. De naturel is best oke.
goedemorgen meiden hier het ontbijtje er weer in en ik ga met tim nu te voet boodschapjes doen .. vanmorgen op de weegschaal gestaan week 1 zit er op en niet extra meer afgevallen .. ik heb ook expres geen digitale weegschaal dus bij twijfel zeg ik gewoon van niet .. als ik een digitale neem sta ik er na elk wc bezoek op nou wij gaan maar eens door de kou .. gezonde boodschapjes halen zag hier zooooo veel over lekkere chips mmmm wij hebben kasten vol lekkers hier in huis mijn man is een echte snoepkont ! en dat moet ook kunnen vind ik .. en tim wil ook wel eens wat he !
Vandaag moet ik voor het eerst naar een dietist ben benieuwd of ze nog het 1 en ander heeft aan te merken...(zal wel hihi) Ik ben nu totaal al 5 kilo kwijt vanaf begin December dus gaat de goede kant op. Woensdag weer op de weegschaal...
Vanmorgen gewogen en ik ben precies 2 KG kwijt! Da's mooi voor een eerste week O: 1 bh speculoos (hmmm) + glas water T: Sultana en water
Goede morgen meiden, nou ik baal zeg...... ik was eerst op onze "oude" weegschaal gaan staan en die gaf (vrij netjes) 76 kg aan maar eigenlijk dacht ik al hmhmhmhm das niet eens zo heel veel dus toch maar de digitale gebruikt afgelopen weekend hmhmhhm daar werd ik niet vrolijk van 81.4 kg dat is bijna 7 kg verschil.... dus we gaan er maar weer tegenaan! xx Inger
@ Inger: Daarom moet je 1 weegschaal aanhouden. Wij hebben er hier ook 2. Een digitale en een analoge. De digitale geeft elke keer weer wat anders aan. De analoge heeft 6 kilo verschil in mijn nadeel met de digitale maar ik denk dat de analoge wel beter te vertrouwen is. Daar kunnen de batterijen niet van leeg raken. @ Iloon: Gefeliciteerd!
@cynnie1984 succes bij de dietist, wie weet krijg je nog goeie tips! @burningkarma: super 2 kilo! Dat is zeker niet slecht hoor! Ik heb vanochtend zoals altijd 3 cracottes met kaas gehad. Zometeen pauze dan neem ik even een sinaasappel met een kop thee. Voor vanmiddag heb ik 2 bruine pistolets met filet en vanavond eten we stampot andijvie
Goedemorgen allemaal! Iloon, uhm, hoe klein ben jij? hihi.... @Inger: dat is wel een extreem verschil zeg! een van de twee klopt dus niet. Misschien in een winkel (blokker ofzo) eventjes een andere schaal uitproberen om te kijken welke er het dichtste bij zit? @de rest: wat een gepraat over chips en zoutjes! Whaaaaaaaa..... gelukkig ben ik er gister vroeg in gedoken en heb ik geen snaaibui gekregen door al die lekkere praat Heb heerlijk uitgeslapen vanmorgen, en zit nu in pyama onder mn dekentje op de bank. Zometeen even een bakkie thee maken en nog genieten van het mooie witte kleed wat in de tuin ligt. Heb nog niet echt zin in ontbijt, maar zal er wat brinta in stoppen hihi... Vind het heerlijk om een keer een dag relaxed weer thuis te zitten. Heb de afgelopen 4 weken gewerkt op alle dagen die geen feestdag of weekend waren. Geen vakantie gezien dus! Het normale leven begint vandaag weer. Ma, di (en straks wo) avond geef ik les van 19-22. Do en vr werk ik op kantoor van 7-16. Betekent veel onregelmatigheid, maar wel heerlijk 3 ochtenden in de week uitslapen!! Fijne dag allemaal!
Heel klein, hihi Ik moet 60 kilo wegen voor een gezond gewicht, wil ik ietsje onder, anders zit ik weer zo opt randje, dus vandaar dat ik naar de 57 wilt..
nou meiden mooie resultaten !!! en hier lekker een wandeling gemaakt gezonde dingen gekocht voor vanavond vul elke keer netjes die meter in maar pas het steeds aan in de loop van de dag .. heb nog snel wat mooie sneeuwfoto's gemaakt met tim in de buggy ja ja dat kind van mij is mega bang van de sneeuw !! arm ding en hij heeft een leuk nieuw tekenblok gekregen dus is nu druk bezig naast me
Oops, ja dan ben je volgens mij een stukkie korter dan ik (1.76) Ik wil richting 59, maar volgens mijn banner is dat een BMI van 19. Heb heel lang 55 gewogen toen ik veel sportte. Na een stoppen met roken poging een paar jaar op 59-60 gezeten, dus dat wordt weer mijn streef. Heb nog te veel goede kleding van die periode haha... Na een ongeval ben ik richting de 68 gegaan, met moeite weer naar 59-60 en nu de laatste paar maanden veel zittend werk gedaan, met vooral veel gebak omdat er altijd wel iemand jarig is! SLECHT! Dus zijn er weer kilootjes bij gekomen. Ik woog ondertussen al weer 65 ofzo, en na 2 dagen stoppen met roken zat ik 2 kilo hoger. NIET fijn! Maar ben al weer onderweg naar beneden nu ik er een paar dagen op let wat ik eet. De stofwisseling stond die eerste twee dagen volgens mij compleet stil, maar is weer op gang gekomen
Goedemorgen, wat een mooie resultaten allemaal! Nou mijn eerste week zit er ook op, vorige week was ik nog 82 kilo en nu 79.3!! Dus 2.7 kilo lichter Net ontbijt op, 2 bruine boterhammen met 30+ kaas en een kopje koffie zwart.
Goeiemorgen @Emma, hier precies hetzelfde, ook een man die van snaaien houdt, dus altijd een heleboel lekkers in huis maar wat je zegt, dat moet kunnen. En ik ben helemaal trots op mezelf dat ik daar afblijf @Cynnie, succes vandaag! @Burningkarma, gefeliciteerd! Echt goed zeg! @Inger, jeetje das balen, wat een verschil zeg.. @Iloon, gefeliciteerd! jij bent waarschijnlijk ongeveer net zo klein als ik, voor een gezond gewicht zou ik ook net boven de 60 mogen. @Lovely, ah stampot andijvie, dat is wel een idee, hebben we hier lang niet gegeten. Gister lekker rijst, kip in massala met dahl @moppie, oh heerlijk uitslapen! Nou hier ook weer met goede moed verder, moet zeggen dat het tot nu toe allemaal nog redelijk makkelijk gaat. Zo ook even een flinke wandeling, boodschappen doen en even gezellig langs me moeder