10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussion in 'Algemene clubs' started by Sas26, Nov 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @Truus, jij ook gefeliciteerd! Goed hoor!

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik kon ook nooit lijnen maar ben nu al 5 dagen bezig!! En heb nergens last van de kasten liggen vol met chips,koeken,chocolade enz maar geef er niks om.
    Gisteren voor mijn man een lekkere wijn ingeschonken en bakje chips en zelf zat ik aan een glas thee en een paar crackers met filet :D
    Ik heb geen weegschaal en zou ook niet weten wat ik weeg maar denk wel 120kg van de week ga ik een weegschaal kopen.
    Suc6 iedereen! Ik ga zo koken voor mezelf heb vanavond avonddienst ik ga lekker verse spinazie eten met gekookte aardappels en een tartaartje met gebakken ui.

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ben nu ook in totaal bijna 3 kilo kwijt , heerlijk heb ook echt het gevoel dat ik het nu goed volhoud , ben ook vastbesloten om weer mijn doel te halen , het is me 1 keer gelukt om 20 kilo af te vallen en een tweede keer moet ook gaan lukken :)

@ iedereen die is afgevallen : super gedaan !!

Straks nog maar wat boodschapjes halen met light producten , en weer een week met goede moed ertegenaan , gisteren frietjes gehad dus dat gaat weer helemaal goed komen ..

4. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,009
    0
    0
    Zo,daar ben ik weer. Ik heb me vanmorgen gewogen, ben vorige week maandag gestart met Sonja, en constateerde dat ik al 2 kg ben afgevallen. Daar ben ik al heel blij mee. 73,4 kg, nog slechts 8,4 kg tot mijn streefgewicht.

1 dag even niet op het forum en er zijn meteen giga veel nieuwe berichten geplaatst, heb niet alles gelezen, maar volgens mij gaat het in grote lijnen bij de meesten erg goed. Top!

Vraagje aan degene die ook via Sonja lijnen: Wat doe je als je geen visliefhebber bent? En drink je ook wel eens iets anders als alleen water, thee? Koffie lust ik nl. niet.

5. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Hallo dames..
    Nou wie weet herkent iemand dit. ben 3 maanden terug bevallen en dus begonnen met afvallen.. maar wat ik ook doe ik sta al dik een maand echt stil!!! op de gram af!!!! klopt het dat dit vaker voor kan komen na de bevalling? ik dacht dat het geleidelijk ging.. in de 1e 5 weken was ik 17 kilo kwijt! toen miss nog in 1 maand 1 kilo en daarna niets meer...:( help!!
    Wil er echt 15kilo of meer af!!

gr

6. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Jullie gaan allemaal heel erg goed dames!! :D
    Ben vandaag jarig, maar niet veel visite, dus geen verleidingen ofzo.. haha.

Vanmorgen gewogen 68.1 , maar 0.2 eraf, maar goed heb zaterdag ook pizza gehad, en van het weekend een paar Mars Planets, en het er van genoten haha!

Vanmorgen direct maar weer gesport, dus 68.1 viel me heel erg mee.;)

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    #1207 Mama Rianne, Jan 11, 2010
    Last edited: Jan 11, 2010
    Zal ik wat leuks vertellen :p

Jurre doet mee met baby van de maand,met een super leuke foto. Maar ik denk dat het toch niks zal worden er doen altijd zoveel kindjes mee aan zulke dingen maar ja wie niet waagt wie niet wint he 8)
    We zullen zien wat eruit gaat komen ;) :D

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Gefeliciteerd Maddie!
    Hoop dat je een fijne dag hebt! Ben je (afgezien van de verleidingen die er niet zijn) nog wel verwend vandaag? Leuke kadootjes ofzo?

Ik hoef niks te verwachten a.s. vrijdag, mn vriend doet niet aan kadootjes...
    Ik neem mn ouders en zus (tweeling, zij dus ook jarig) vrijdag avond mee uit eten bij ons in het dorp. (ontzettend goede chinees hier!).

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Moppie,waar woon je in Friesland?

Pff maandag volgens mij de moeilijkste dag om je aan het lijnen te houden,heb zin in van alles en nog wat haha

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

hebben jullie dat ook op maandag? erg he?!
    ik heb het echt moeilijk vandaag... terwijl ik afgelopen weekend een feestje had en daar had ik het helemaal niet moeilijk :(
    pfppfff ik zit echt te wachten op mijn avond eten...

Maddie, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Liefs Inger

11. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Gefeliciteerd Maddie!

En iedereen die kilotjes kwijt is ook gefeliciteerd!

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Gemeente Opsterland, binnenkort gem. Heerenveen ;)

Ik heb nog geen moeite tot nu toe, maandag is zoals elke andere dag toch? Hoewel je misschien in het weekend minder doet en evenveel eet, en dus energie overhoudt, en dus op maandag je met dezelfde hoeveelheid energie meer moet doen

Ik zelf ben ook laat uit bed gekomen. Misschien dat ik het daarom nog niet zo moeilijk heb. Zit nu op 990 kcal voor vandaag. Dat is een laat ontbijt/bijna lunch (brinta + banaan) en een vroeg diner (zilvervliesrijst met een klein kipspiesje en babi pangang saus) en daarnet een mars icecream.
    Ok, ik heb nog wel wat moeite met het stoppen met roken haha!

Ik ga zo naar mn werk met een flesje cola light bij de hand (koolzuur schijnt trek remmend te werken door de bubbeltjes - zou het waar zijn?).
    Vanavond eet ik nog een appeltje bij thuiskomst en dan zit ik op 1050 kcal voor vandaag.

Fijne avond meiden!

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd Maddie!

@Inger, ik vind maandag echt de meest makkelijk dag van de week! Ik heb het echt moeilijk in de weekenden, dan moet ik me echt bedwingen niet te gaan snaaien..

@Angel, wat balen dat er niks meer af gaat.. Misschien een dieettist een optie?

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

@ Angel eet je niet te weinig? Dan kan je lichaam op spaarstand gaan staan en dan val je niks af.
    Misschien eens een diëtiste raadplegen?
    Ik heb net bij Wehkamp een weegschaal besteld morgen komt hij binnen en dan geef ik mijn gewicht hier door!

Suc6 iedereen!

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nou het weekend heb ik allemaal lekkere dingen gehad,vanwege verjaardag van mijn vriend en dan is het moeilijk om die knop om te zetten!
    Maar ja komt morgen vast weer goed denk ik!
    Ah Heerenveen ong 20 min van mij vandaan!

16. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    Maddie van harte gefeliciteerd met je verjaardag

17. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    en gelukkig ben ik pas over 8 mnd jarig haha

ben wel bezig met tim zijn verjaardag wil een leuk shirt laten printen ..
    pff 2 jaar al weer..
    en ik was begonnen met lijnen na de kraamtijd .. en mooi 5 kilo aangekomen bleeeeeeeeeh

18. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Toen ik van de 81 naar de 61 ging ,ben ik 6 weken lang op de 74 blijven hangen.Zo frustrerend.Maar daarna ging het er gewoon weer af.Heeft iets met stabiliseren van je lichaam te maken,hebben ze me toen uitgelegd.

Hier is er 1,2 kilo af!
    En vandaag ga ik heerlijk 250 gr ovenfrietjes eten en een frikandel uit de oven :)

19. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Haijj

Ik wou me ook graag bij jullie voegen!
    Ik wil dan wel meer dan 10 kilo kwijt, maar dat maakt niet uit.
    Ik ben nu 12 weken bezig en ik ben nu 8,8 kilo kwijt! :D

20. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Gefeliciteerd maddie!

Welkom HopeandFaith!

Nou vandaag kom ik weer netjes onder de 1200 cal. dan kan ik nog lekker een toetje nemen of wat anders :D
    (wel vandaag een cheeseburger gegeten ;) tja..)

Share This Page